Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(460) Nasveti za vzdrževanje in obnovo

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
prozack
10 mar 2009, 15:13 Predogled tiskanja
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Živjo!
Imam ker nekaj vprašanj in prosim razpišite se svetujte,...opravičujem se edino če bo kdo vmes zaspal, ker sem tak da nič ne znam na kratko povedat torej nov roman by me

1.Kakšne imate kaj izkušnje z 460?nekaj že bral a nič konkretnega

2.Kaj rado gre falit?

3.kaj je s temi armaturami?
že kar nekaj sem jih videl ki jim armatura razpada. mogoče zato ker so jo podirali ali le slabo narjena?če kupim samo tisti črni okvir okoli in okoli, bo zadosti da mi ne bo s šraufi skupaj spravlat?

4.Kaj si mislite o tisti gumijasti zaščiti po pragovih?
po eni strani je fajn, ker ščiti pred kamenjem malo tudi pred soljo, po drugi strani pa je notri mokro dalj časa, šraufi s katerimi je pritrjena zrjavijo in to prenesejo potem na pleh(kakšne boljše šraufe?pocinkane?toso bili že pomojem tile)
razmišljal sem tudi da bi jih pobral stran pokital in pobarval, tudi nebi bilo slabo, čeprav mi je original kar všeč.

5.Po 17letih podvozje tudi malo "porjavi" in me zanima kako kaj te roke in vse ostale stvari kaj menjat, kaj vse mazat(ker mehanik ki mu pelješ tak avto na servis, ti ne bo podmazoval vseh zglobov, tečajev,......če izrecno ne rečeš..)

6.Lamdba sonda. Če se ne motim je v avspuhu(prvi ali zadnji lonec?)? Jo turbo nima?

7.Kar se sklopke tiče, se jo da kaj štelat?Prime namreč zelo na koncu(menjat?) Kako veš če je sklopka dobra pri avtu na odpadu ki ne gre?

8.isto kot pri 7. me zanima za amortizerje, kako veš če so dobri oz. koliko so zmahani, razen po števcu kilometrov, ki pa ne more bit mirodajen.

9.Mi lahko kdo proda ali sfotokopira knjižico za volvo 460 v slov., lahko tudi v ang., tudi pdf. bi bil za prvo silo ampak drugače pa jo hočem v materijalni obliki, najraje v slo, sedaj imam nemško in pol ne razumem.:)

10.kako naj po barvanju zaščitim vitalne dele, dane bodo rjaveli? pragovi, oboki(nad kolesi), videl sem več stvari nekaj kot katran in neko črno barvo-vse slabo poznam(katran mi ni toliko všeč)


no to je bilo nekaj vprašanj, pa še nekaj spodaj.

[ Uredi 10 mar 2009, 16:08 ]
Na vrh
bvogri
10 mar 2009, 15:34
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
A misliš rihtat sam al kakšen mehanik?

Če je avto preveč rjav ga raje zvozi potem pa imej za igrala za otroke, ker verjemi če se spraviš rjavo školko rihtat boš vedno bolj žalosten ko boš razstavljal avto. 460 na žalost nikoli ne bo vredna neke denarje da bi se to izplačalo. Raje počakaj pa kupi kakšno z zdravo osnovo in malo km.

Lambda je ponavadi pri katalizatorju.

Amortizerji pa sprobaš tako da avto zamajaš in nihanje se mora tisti trenutek ko ga spustiš nehat. Itaq če misliš dat amortizerje iz starega gor je to slaba ideja, ker po tolkih letih nobeni več niso 100%.

Podvozje pač sprobaš kje je luft in kje se oglaša, če seveda znaš. Rabiš pa dvigalo. Preveri pri kakšnemu ki mu to ni tuje.

P.S. Če nisi kakšen ljubitelj 460-k mislim da te bodo prehitro streznili stroški ''obnove'' Moje mnjenje - Če nimaš pojma o tem oz. sploh če ne znaš delat stvari sam se niti ne lotevaj. Ni enostavno in poceni če hočeš kaj narediti kot je treba.

[ Uredi 10 mar 2009, 16:24 ]
Na vrh
prozack
10 mar 2009, 15:41
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
No še en del da se nebo vse skupaj držal.
kot sem pisal pod 460 rezrv, deli sem nabavljal rezerv. dele z 440turbo, ki ne vžge,motor nekaj narobe,.. in sedaj razmišljam nabaviti še nekaj stvari, pa če kdo lahko kaj doda kaj se še splača vzeti.


torej:
1.mal te zaščitne plastike in gume po pragovih, zadnja črna plastika
2.lambda sonda jo turbo ima?za rezervo
3.vsa štiri vrata s pomiki stekel in ogledali na štrom
4.sedeže(bi jih kdo znal kaj poflikat?)
5.pokrov od armature, črni del.
6.se mi verjetno tudi splača vzeti šaltarje za luči, brisalce, motor za brisalce!?
7.ventilator?
8.kot sm že rekel sklopka in amortizerji ne morem vedet če niso še slabši???kaj tukaj?sklopko bi bolj rabu amortizerji rezerva.
9.kaj pa servo pumpa?

10.klimo ima tudi, vendar nevem če je ni težko vgraditi v mojega ker je mehanik rekel da rabiš menjat komplet prezračevanje.??? odgovor na to prosim

to je to, se opravičujem če najedam pa nakladam preveč,vendar zdaj ko razmišljam in pregledujem kaj manjka, nočem nič izpustiti
lep pozdrav
Na vrh
prozack
10 mar 2009, 16:25
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
bvogri živjo.
torej pomagal mi bo verjetno kolega ki se kar dobro spozna, ker sam šele nabiram izkušnje. Drugače na splošno je avto super, znoraj res lepo ohranjen, res vse dela odspredaj je bil razbit(pom probal posredovat slike), rezerv. dele že imam in to iste barve, hehe.

Torej vsekakor se zavedam da ni enostavno, pa da lahko tudi kar nekaj denarja pride. stvari ki sem jih pisal so bile mal za informacijo, mal želje in malo načrti.

KAJ mislim narediti:
-pri tistemu ki bo popravljal in jaz malo pomagal bo poklepal nosilce za luč na levi strani spredaj.
-zadnje oboke ki so kar slabi, zamenjat in prebrusit in prebarvat in potem pobarvat od odspodaj(pragov) do sredine vrat po obeg dolžinah avta
- naredit servis, torej olje motor, menjalnik, filtri, zobati jermen, prekontrolirati zavore, toje to

mogoče samo z opisom brez slik človek dobi napačno mnenje, avto je drugače res skoraj čisto lep sploh odspredaj.

rjast je na tipičnih mestih, torej
-oboji zadnji oboki, na voznikovi strani se vleče še po pragu do manj kot polovice zadnjih vrat
-zadnja vrata spodnji rob na obeh straneh mogoče bo treba menjat ni še ziher
- zadnji prtljažnik, nad tablico pri lučkah in malo pikic spodnji rob

-druga pa kar je nad letvico na vratih je lep ko suza edino par pikic nad vetrobranskim steklom pri strehi, je pa res tudi da sem jaz prepedanten.:)

Torej nevem če je preveč rjast, podvozje ni tako slabo, sem in tja je tudi kaj, ampak kakšna merila naj človek vzame za tak avto če je zelo rjast kot si rekel ti bvogri, res nevem.:) pomojem se ga splača uštimat, rabim le še zadnje oboke in eden od treh nacilanih ljudi ga bo pregledal povedal če ga vzame in koliko bo z mojo pomočjo približno prišlo.

a lahko še nekaj vprašam
-sem že kar nekaj bral tukaj po vašem forumu zadnji mesec,dva.
Nisem kaj prida opazil navdušenja 460(440meni ni všeč:) )
bolj (V)850 V70 in novejši. Imate slabše mnenje? Je že res ko se navadiš tistih še ogromnješih ladij da tale zgleda že malo majhen. čeprav sva s kolegico ki maV850D pomerila z mojim in njen ni bil večji(daljši) za pol metra. Ja linije naredijo svoje.
-in pa kar pišete o kilometrini, da če ima avto 200, 250, 300k ni panike če je lepo srevisiran, da lahko naredi še 200k z malo sreče, torej ne da vam ne vrjamem, ampak prav zato, kar sem tukaj prebral sem tudi jaz začel gledati drugače nato stvar in se mi moj zdi, dokaj "nov" hehe nevem no. Fajn se mi zdi to, ker je zraven serv. knjižica in od 92. leta vpisani servisi do80000k pri pooblaščencih, naprej jih nekaj manjka pa spet nekaj,...edino kar so bli malomarni je to da niso sanirali rje, karje pa tudi velik problem pod vso tisto plastiko če je ne snameš ker se vidi šele ko se fajn razširi.:)

JOJOJ
joj administratorji upam da me ne boste banali s foruma ker pišem šaro

fajn se mejte
P.S. če ma kdo za prodat cel predal sovoznika,zadnji obodi(odžagani čim širše) in knjižico z navodili v slov.(tudi sfotokopirano) za volvo460 če še nisem omenil
Na vrh
bvogri
10 mar 2009, 16:40
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Najprej je problem da voziš DAF-a in ne volvota Kakšnega posebnega navdušenja tako na tem forumu ne bo. Avto je roko na srce skoraj sramota za značko.

Glede ostalega pa srečno. Pa če že nakej delate odstranite vse gume okoli karoserije/spodnje tapete ter poglejte stanje rje tam. Pa seveda motor ter vse ostalo. Ko boš zaključil me zanima kako vesel boš glede na stroške. Za malo več kot jurija dobiš na netu z realnimi 89.000km

[ Uredi 10 mar 2009, 16:52 ]
Na vrh
Beastmaster
10 mar 2009, 16:57
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Po mojih izkušnjah, ti pride pravzaprav vse kar je dobrega prav, od odbijačev do kljukic za vrata, lučke, ogledala itd...
Za klimo se ti po moje ne splača ker ti bo mehanik vzel tolk kot je avto vreden.
Kar pa se tiče rak ran 460 so zadnji pragovi, tam vsaka prej ali slej gnije, je treba poštimat kvalitetno in čimprej. Druga najbolj pogosta je alternator, se ti ga splača vzet in ga dat obnovit...
upam da boš z 460 tako zadovoljen kot sem bil jaz
Na vrh
prozack
10 mar 2009, 17:22
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
hvala beast master končno nekaj vzpodbudnega od nekoga

torej klima bi le bila fajn ampak sploh ne razmišljam dabi jo namontiral. lahko pa jo vzamem če kdo rabi?

za avto nisem dal veliko in zraven sem dobil še original platišča z letnimi gumami ki bodo ziher še vsaj za eno sezono, od tistega ki sem ga kupil, res ni navijal cene samo da proda,tako da mislim da sem dobil res ugodno. sploh če povem še dejstvo da je pred par tisoč kilometri kupil brand new akumulator in nov ali obnovljen alternator, kar mislim da je samo to že kar nekaj dnarja da ne govorim še o feltnah in gumah!

P.S. ne razumem bvogri, kaj si mislil da vozim DAF-a in ne volvota? Da ni navdušenja nad tem avtom, ki je skoraj sramota za volvo?Zakaj pa to? Avto naj bi bil železen so rekli eni, in lepo se vozi po cesti. dobre zavore za to starost.
Kaj je npr.850 tolikooo boljši? nevem če je to kar praviš resnica ali si le preveč kritičen do te serije? Osebno so mi vsi modeli volvotov do leta l.98 ali mogoče čez najboljši, Če hočete najlepši, ker tudi še nimajo preveč štromarije in rajši mam bolj škatlaste modele( (V)850, V701.gen., 740,...)
Vem pa da so novejši modeli zelo lepi,veliko bolj varni, boljše vozne lastnosti in imajo veliko dobrih tehnoloških dodatkov, so pa tudi kar dragi ja no novega si res ne more ravno vsakdo privoščiti.:)
starejši modeli imajo nek svoj čar in novejši modeli imajo svoj čar, če damo na skupni imenovalec, vsi so fajn.:)



[ Uredi 16 mar 2009, 00:04 ]
Na vrh
Beastmaster
10 mar 2009, 17:54
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
@Bgvori AH PEJ NO PEJ...

460 je kul!

Jaz sem jo vozil dve leti, pihnu dol kr čš , BP, samo da poštimaš na začetku tiso kar je treba.
Na vrh
Dani
10 mar 2009, 17:54
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
torej odgovoril bom u imenu moje 460ke

1.moje izkušnje so super ...samo čriki me motijo pri vožnji (niče čudnega avto ima 17let)

2.meni je trenutno edino do zdaj odpovedala črpalka goriva in prosti tek pri 400 seriji je bolezen(nov senzot lopute plina in čiščenje motorja prostega teka reši problem)

3.pri mene je armaturna nedotaknjena le kakšne letvice rade počije zaradi starosti ko jih razdiraš

4.nimam gumjaste zaščite

5.pri moji 460ki ni niti pike rjavine(goriška pač... ni soli) edino kar je vredu je podmazat mehanizem prestavljanja prestav ker ščasoma postane trdo

6.lambda sonda je pred katalizatorjem in po križišču kjer se združijo vse cevi v eno

7.sm meu enak problem pedal se je skoraj tikal armaturne se jo pa da nastaviti pri vzvodu na menjalniku.če je pa sklopka slaba se ti bol splača od konkurence jo dubit(90€ in je mir)

8.pri amortizerjih moreš videti če puščajo (če so mokri od olja) ...pravilno delujejo pa tako da stisnejo se hitreje oz. lažje vrniti se morajo bol na trdo čene avto poskakuje še pol ure

9.jo mam tudi jz u nemščini

10.v trgovini z kakimi barvami al kj podobnega dobiš premaz za podvozja avtomobilov(že poskusu enostavno za premazat)


Aloha

Na vrh
RollingStone
10 mar 2009, 19:25
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Avto je delan na Nizozemskem, kar pa še ne pomeni, da je to DAF in ne volvo. Pa tudi če bi, DAFi v nobenem pomenu niso bili slabi vozi.

S tem avtom imam kar nekaj izkušenj (moj je bil sicer faceliftan model). In avto nikakor ni sramota za znamko.

Kaj gre rado narobe? V mojem primeru altelnator (obnova stane malce drobiža, cca 50€, odvisno kaj gre k vragu). Drugače pa mi je šla peč (kar draga, okrog 150€, rabljene ne priporočam).

Dvakrat sem uničil spodnji nosilc motorja, za kar sem bil kriv izključno sam. Prvič varjenje (0€), drugič je šla guma (nov nosilec cca 150€).

V 110kkm sem menjal še dvakrat ležaj, kar je bilo glede na mojo vožnjo pričakovati (2x po 20€ --> neoriginal).

Drugače je avto delal brez težav in ni imel pikice rje. Vsa oprema je delovala brezhibno, tudi po 10ih letih vožnje (bi rekel vožnje ˝na hard˝).

Bom pa pogledal za knjižico (imam Slovensko, ampak jo moram poiskat).
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 15:20
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Dani!
Kaj imaš ti tudi l.92 gle?
1.kake čričke imaš?
2.črpalka za gorivo draga?Torej kaj je tisto čiščenje motorja(kaj kako) prostega teka reši problem?
Prejšnja lastnica je pri unem z frgazarjem rekla da se ji je ugašal v križišču pa to, pa da ga je tut nekaj štelala, vendar mogoče je mislna le to ko je bil mrzel, ker mrzel res hitro crkne ko stisneš sklopko, ko laufa par minut men ne dela problemov.Ta drugi pa laufa super(zaenkrat)

3.pri prvem je cela armatura pošraufana s šraufi(odspodaj gor, zgoraj-tisti črni okvir)
pri drugem mam pa dva, tri šraufke in to je to, se skoraj ne vidi, mislil sem pa zamenjat sam se tut mal bojim menjat, ker takoj kaj polomiš, sploh prvič ko ne veš točno kakšen sistem podiranja je in potem vse krivo stoji

4.si gumijasto zaščito pobral dol??si luknje poflikal? kako zgleda?verjetno lih tko vredu.

5.ja lucky guy, ta drugi moj(met. zelen) je bil garažiran,zadnje leto, leto in pol pri drugem lastniku pa je bil skozi zunaj v LJ pred blokom. Ja bi mogu enkrat tvojga videt kako zgleda.
moj,nad sprednjo šipo ma par pikic,zadnji prtljažnik pri ključavnici in spodnji rob(bom itak barval celo zadnjo havbo in spojler ki je zraven), torej oboki niso še luknja, je pa tazadnji čas, ker je po celem loku barva napinjena. Najbolj je gnilo na voznikovi strani odzadaj pred kolesom. drugače pa je rja še, kje neki drugje kot pri vsaki luknji kjer so pritrjene letvice pragov je hudo pa ni hudo nevem.

6.lambda sonda draga???se splača rabljeno?
7.sklopka od katere konkurence?

10.torej kakšen premaz točno? bolj kot premaz ali že kot barva? koliko pa drži? recimo premažeš komplet enkat na leto in mir?

Še eno vprašanje, koliko se razlikujejo novi in stari modeli 460tk in 440tk po karoseriji, ker kar sem vidu je mal facelifta sam odspredi in odzad in malo znotraj, drugače so deli "kompatibilni"?:)

Če ima kdo karoserijo s celimi zadnjimi oboki, naj mi prosim sporoči, ker bi res rabu, mogoče oboke, predvsem pa spodnji del. Torej časa imam do nekje junija mogoče, potem gre pa pod NOŽ!!!!!!! torej če bo kdo imel naj mi javi. Hvala!
Primer na sliki:





[ Uredi 11 mar 2009, 15:32 ]
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 15:31
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
RollingStone!
Kako, so bli delani na nizozemskem?? švedska??vsaj tko piše v prometnem. pa tud še zmeraj bolš delano na nizozemskem kot v TAS-u

ležje si menjal v kolesih ane. ja daj prosim, če najdeš knjigo bi bil res vesel. hvala

P.S.
mene pa nekaj rajca, sedeži od turbota preblečt v črno usnje,mmmmm....
Na vrh
Dani
11 mar 2009, 18:13
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
RollingStone.....

volvote 400 serije so delali v NED car na nizemskem kjer danes sestavljajo mitsubishi colte.........DAF wtf?
Na vrh
Dani
11 mar 2009, 18:27
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
moj je isti letnik in čričke mam v stebričku varnostnega pasa na voznikovi strani in pr števcu nekje tam...bwo

črpalka goriva me je stala 5€ na odpadu:PPP

kar se tiče prostega teka jst mam 4točkovni vbrizg........če sem razumeu prau maš ti motor z uplinjačem????


za sklopko in lambdo ti prilimam dva linka za primer:

http://nordicpartsdirect.co.uk/prod_details.asp?id=8424

http://nordicpartsdirect.co.uk/prod_details.asp?id=283


tiste gumjaste zaščite original nimam in premaz je gosta črna masa in pomojem maš mir za kar par let ...link za primer:

http://www.mimovrste.com/artikel/3420070723/sredstvo-za-zascito-podvozja-lubrigraph-600ml
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 18:43
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
črički v stebričku varnostnega pasa?se pas ne navija nazaj??
ja prvi je vplinjač, ampak skoraj za vse kar se zanimam zdaj je za drugi avto(zelen) ki ga bom popravil in ta je l92 gle verjetno 4točkovni.
original nimaš gumijaste zaščite?kako a je že ta faceliftan model?
sej kokr sem videl so tastari modeli vsi mel to.
Ali je bla le dodatna oprema
tisti sprej na linku je kar kul edino nevem če je res za nekaj let ker je kot tekočina, sicer ne kaplja ampak se tudi ne strdi, tako da se verjetno prej spere??
a tisto je komplet sklopka? za 70 funtov brez poštnine, verjetno brez davka? fino ker sedaj naj bi bil funt 1;1 euro
kok pa zdrži?malo manj že?

kok kilometrov pa L.sonda zdrži oz. a zdrži ena 200k?:)
Na vrh
RollingStone
11 mar 2009, 18:49
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Dani je napisal(a): ...

RollingStone.....

volvote 400 serije so delali v NED car na nizemskem kjer danes sestavljajo mitsubishi colte.........DAF wtf?



Ja, tovarna je sedaj NedCar. Ustanovila jo je Doorne's Automobiel Fabriek (DAF). Ko jo je kupil volvo, ji je bilo ime Volvo Car B.V. Šele zdaj je to Netherlands Car B.V. (nedcar).
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 19:18
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
ja a pol boste rekli, da je twingo ali pa clio storia ki ju delajo v sloveniji, piše na prometnem država proizvajalka: Francija???
Ne slovenija??? wtf?
Na vrh
RollingStone
11 mar 2009, 19:38
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Na prometnem ti piše država porekla, kar je Švedska. Ta model avta pa je bil dejansko sestavljen na Nizozemskem.

Ravno tako VWjem v prometni piše Nemčija, čeprav so avtomobili sestavljeni v Bosni in Braziliji.

Država porekla ne pomeni, kje je bil avtomobil sestavljen. Pomeni poreklo firme.


Za primer: Če sta oba tvoja starša Sloveca, ti pa si bil rojen v Nemčiji, to ne pomeni, da si Nemec.
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 20:26
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
aha tako je to.
ja kako, seveda bi bil nemec vsaj državljanstvo se mi zdi da bi mi dali
Na vrh
Dani
12 mar 2009, 19:43
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
kukrkoliiiiiiii.......zadnji daf paf puf al kar je že je biu je biu zadnji narejen leta 70'
...sploh pa kadar bo nov avto naredu toliko kilometrov kot moja 460ka s tako malo problemi MSG me

prozack:

pas se že navija lepo samo plastika neki škripa ma me ne toliko moti da bi sou popravljat moj model je pa se tisti pred modelom ki se mu odpre hauba s masko.
mazivo ki sm ga js uporablju je kot mast ki jo razmažeš s čopičem po podvozju in je gosto kot nutela aja pa cena sklopke je bla bol za primerjavo,,pri nas niso kaj bol drage


no da ne bom odpiru nove teme omenim da se bo moja 460ka prodajala tko da bodoči interesenti lahko izveste vse vse o avtu
Na vrh
PP
13 mar 2009, 21:11
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Jaz sem ponosni lastnik 460-ke, l93, 275k km avto je vredu, ima par bolezni:
Alternator
Regulator prostega teka
Zadnji izpusni lonec
Rjavenje okoli zadnjega koloteka

Do sedaj mi je uspelo odpraviti vse napake le z rjo na zadnjih kolotekih se se borim. Je mogoce ze kdo uspesno resil ta problem? Kaksen nasvet bi bil dobrodosel.

BTW: Set za sklopko LUK stane 93€, sem jo menjal pred 1 mesececom. Ceneje ni niti na eBayu.

Ce potrebujes slovenska navodila ti jih lahko posljem pa si jih skopiras.

Ce te se kaj zanima vprasaj.

lp

PP
Na vrh
prozack
16 mar 2009, 00:35
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Dani:
se pravi da imaš "prvi" model?sam je pa res da nisem še videl tega modela brez plastike.??

PP:
edino kar ti lahko jaz svetujem je to, da kdorkoli bo ušimaval avto(ti ali kdo drug) moraš pobrusit tisto rjo in boš videl koliko globoko je zažrta, pobrusiti moraš pa toliko da se pleh sveti da ni pikice rje, če bo pa ratala luknja ko se lotiš pol pa od enga odžagat pršvasat pokitat in pobarvat, pomoje je dost dela s tem,
no nevem bom kmalu videl ker prav to mene čaka.
aja pa glede knjige,ja lahko mijo pošlješ če hočeš, da jo prekopiram,kontaktiraj me na mejl.


Kdorkoli kakšen nasvet za:
kje naj dobim obrobe da bodo cele?? saj vem, rekli boste na odpadu, ampak vsi pravite da volvotov skor ni po odpadih??? bom mal preklical pa bomo vidli. če pa ima kdo naj mi napiše prosim

-ali bi obrobe nad kolesi pasale od ta novega modela?bojim se da ne?
-kako lahko popraviš varnostni pas da se lepo navija nazaj?
-na to še nisem dobil odgovora:ali kdo ve koliko stanejo novi ali rabljeni motorčki za centralno zak. ali pride motorček tudi v zadnji havbi? bi kdo vedel kako notranjo stran vrat sneti dol in to namontirat??

hvala za pomoč!
fajn se mejte

[ Uredi 16 mar 2009, 00:36 ]
Na vrh
prozack
17 mar 2009, 23:25
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
a ni benga nikjer,ki bi bral teme iz serije 400???
Na vrh
Beastmaster
18 mar 2009, 15:22
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Motroček je tudi v prtljažniku in pa obrobe pašejo od novejšega modela.
One plastike se pa dobi na kakšnem odpadu, jaz že nekaj časa nisem nič skakal okoli, vendar pred kakšnim letom, je bila ena 4ka na odpadu pri dveh cesarjih, za centralca pa bi moral pogledat na Vir k Vrhovcu, ma eno 480ko tam...
Na vrh
prozack
19 mar 2009, 12:46
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
aha, hvala beastmaster.
Torej obrobe pašejo tudi od novejšega, fino pri novejšem je večja verjetnost da bodo obrobe cele no sej plastiko pa že imam.
Samo kako se poderejo vrata da dobiš motorčke ven? In kako zvezeš centralno, če slučajno še ni vgrajeno?

Kaj je s tem Vadis-om ki pišete o njem? Program? načrti?

Pa še to:če bom podiral armaturo, pri števcu in ostali del, da bi menjal lučke, na kaj moram paziti? kako je pri števcu ki je priključen na tisto zajlo? A sta dve zajli?-ena za obrate ena za hitrost?

spodnji del števca za hitrost od številke 0km/h v ravnini do 220 je folija malo popokana, toliko da se pri 100% svetlobi vidi, je edina rešitev menjanje celega števca?verjetno.

LP
Na vrh
prozack
20 mar 2009, 12:30
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Očitno se samo še jaz vozim s 460tko!!??
ker pod to temo očitno ni nobenega več,nobene debate, nobenega obiska.
oh,saj vem, vsak ima veliko drugega dela, saj ga imamo vsi
Lep dan vsem
Na vrh
Šnavci
22 mar 2009, 21:38
Član #414
Prijavljen dne: 16 jul 2007, 12:28
Objav: 24
Tud js lahko samo dodam same dobre izkušnje s tem avtom. Sem jih mel že kar nekaj in pri nobenem me ni nič zezalo. Najbolj je pri nakupu treba pazit tako kot pri vseh laguninih motorjih, na okvaro dihtunge glave (ali celo glave), ker če se moreš s tem ukvarjat, maš precejšnje stroške pa lahko se zadeva ponovi. Torej, js ne bi kupil kakšnega, ki ma kako smetano v posodi za vodo (meša olje zraven).

Drugače pa je dokaj pogosta rja, seveda logična če pa avto ni nov, pa to ličarji vse lepo popravijo pa ni tak drago, tak da rje na zadnjih robovih se ne bi preveč ustrašil. Je pa za svoj letnik in ceno definitivno ena izmed najboljših opcij, kar ti lahko nudi glede udobja in opreme, pa zvestobe. Tud sam še ziher kdaj nabavim kaj takega. ;)
Na vrh
bvogri
22 mar 2009, 22:22
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kaj je normalno na volvotu?? RJA?? Edina stvar za katero brez slabe vesti trdim, da je boljša kot pri konkurenci. Seveda pri ''pravih'' volvotih.
Me prav zanima kako bi blo ko bi podrli notranjost, pa vse tapete pa letvice....
Na vrh
mixor
25 mar 2009, 18:48
Član #953
Prijavljen dne: 29 nov 2008, 16:34
Objav: 31
Aaa, zdaj pa vidim, zakaj je tolk čudna armaturka pr 460. A tako rade rezpadajo?

@prozack

Maš mogoče usnjeno notranjost za prodat?

[ Uredi 25 mar 2009, 18:48 ]
Na vrh
prozack
28 mar 2009, 19:01
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
živjo!
ja nevem zakaj razpadajo mogoče je prevelika površina ki jih morajo tisti okvirji držati, pa še zgornji del je cel v zraku in nima toliko opore kot armature ki so od spodaj do zgoraj isto globoke. nevem. sem slišal da je kar nekaj teh modelov imelo popokane ali pošraufane armature, moj prvi ima kar dobro "dodatno" prišraufano, mogoče ne zgleda tako estetsko ampak drži pa moj drugi je boljši vendar lih malo se pa vidi da ni čisto fiksno. nevem mogoče pa so ko so podirali kaj zje**li.

mixor: kakšno usnjeno notranjost misliš?nimam usnjenih sedežev če si to mislil?
videl sem da iščeš knjigo, jaz sem jo dobil pr enem avtu v nemščini, dodatno pa še angleško in njen prevod v slo(brez slik) je kul, vendar slovenska ni čisto identična po straneh ampak itak ni panike, slike pa gledaš v angleško in to je to.ja lahko se zmenva da ti skopiram, ta je za prvi model,ampak nevem če je za ta novejšega zelo drugačna.?


aja btw v tej temi višje ko smo pisali o obrobah pri zadnjih kolesih, baje se dobi tudi neoriginalne obrobe ki so kar poceni in šekar dobro pašejo gor, seveda jih je treba privariti ponavljam kar sem slišal


P.S.še vedno me zanima kako se podira notranja stran vrat, kaj pazit, koliko so motorčki za centralno itd....
Na vrh
mixor
29 mar 2009, 00:41
Član #953
Prijavljen dne: 29 nov 2008, 16:34
Objav: 31
Ja za knjigo bi se priporočal, da zvem kaj novega.

Obrobe pri kolesih sem jaz našel tu -> http://www.parts2go.de/ , so okoli 23 eur, kar se mi zdi ugodno.

Ko pridem do drugega mojega računalnika objavim eno povezavo, kjer je objavljenega nekaj Haynesovega priročnika za 400 serije, morda boš tam kaj našel.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 47, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete