Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(D5 2001-05) Chip tuning

Avtor objava
Tadej
09 mar 2009, 09:56 Predogled tiskanja
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Zdravo,
pri menjavi avta razmišljam o V70 ali S80 z D5 (164KM) motorjem in me zanima kako se obnese motor pri povečani moči. Ima kdo kakšne izkušnje?

Hvala in lep pozdrav,
Tadej
Na vrh
Terminator
09 mar 2009, 16:30
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
kontaktiraj uporabnika @Poršejčkov at on ima namreč D5 (2005) sicer v XC90, čipanega na 195KM

Na vrh
Poršejčkov at
09 mar 2009, 21:46
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Terminator je napisal(a): ...

kontaktiraj uporabnika @Poršejčkov at on ima namreč D5 (2005) sicer v XC90, čipanega na 195KM




... pri firmi SKN v Avstriji (Dunaj). To je naredil že lastnik pred menoj - Avstrijec.

Podružnico SKN-a imaš tudi v Ljubljani ,na Mesarski cesti 4 (tel. 0590 220 44).

Vprašaj za Mateja (na VW Forumu: BlueGTI) in povej, da ti je informacijo posredoval Ivo (Poršejčkov ata). Ti bodo zadevo podrobno pojasnili, povedali za izkušnje, predstavili reference, nato se pa odločiš ZA ali PROTI. Mogoče si izboriš kaj popusta (so pa dražji kot RSR).

Moj "tank" sune k iz frače!! Sem zelo zadovoljen!

LP, Ivo


Na vrh
Tadej
10 mar 2009, 08:29
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Hvala za informacije,

zgleda da je chipanja Volvotov precej manj kot BMW, Audi, VW


Lp,
Tadej
Na vrh
RollingStone
10 mar 2009, 10:14
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
V sloveniji občutno manj. Avti niso tako pogosti, znanje naših tunerjev pa je večinoma omejeno na VAG grupo. Kar pomeni, da ne znajo napisat svojega programa ampak delajo le ˝copy --> paste˝.
Na vrh
Poršejčkov at
10 mar 2009, 10:22
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Tadej je napisal(a): ...

Hvala za informacije,

zgleda da je chipanja Volvotov precej manj kot BMW, Audi, VW


Lp,
Tadej


Ja tudi Volvotov je občutno manj v Sloveniji, vendar se stanje popravlja. Mislim, da "copy-paste" uporabljajo vsi slovenski tunerji motorjev, ker je razvoj aplikacije za majhen slovenski trg enostavno predrago.

Pa še licenčni imajo dve prednosti:
- preizkušeni v Evropi, sproten razvoj,
- v EU (ali svetu) uveljavljene blagovne znamke.

LP, Ivo
Na vrh
Tadej
11 mar 2009, 08:33
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Če gre 500kg težji avtomatik kot iz frače, pol more it S80 z istim chipom še bolje:)

A ima kdo slabe izkušnje z RSR ali Avtoelektroniko?

Lp,
Tadej
Na vrh
Anže
21 apr 2009, 21:14
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
Jst čipiranje odsvetujem sj je fajn ene par tisoč kilometrov, poznam kolega je golf 5 odčipiru po 2000 km mu je sla masina, avto pa je lahko sam se prodal za dele =(, đabe res mašine so tovarniško že "maksimalno" izkoriščene, to je narejen kompromis med močjo in vzdržljivost, če daš čip dobiš moč in močno pomanjšaš vzdržljivost potem pa sam presodi kaj se ti splača ;)
Na vrh
Volvo. 4 life
21 apr 2009, 21:29
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Anže je napisal(a): ...

... kolega je golf 5 odčipiru po 2000 km mu je sla masina, avto pa je lahko sam se prodal za dele
Pokaž mi Golfa, k brez čipa ne crkne
Na vrh
Anže
21 apr 2009, 21:32
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
HAHAH :fy::fy:
Na vrh
Terminator
21 apr 2009, 21:33
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
pr WVjih so ble (al ap so še ne vem) napake in so bloki mašin pokal, tko da kle pomoje ni nč čip kriv ker maš kar dost WVjev čipanih pa nimajo problemov zaradi čipa....
Na vrh
Volvo. 4 life
21 apr 2009, 21:38
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Anže, me veseli

Terminator je napisal(a): ...

ker maš kar dost WVjev čipanih pa nimajo problemov zaradi čipa....


V pamtviveku so bili Golfi, ki so delali na " vse ", še danes se vozijo in so v glavah določene populacije, neuničljivi, zatorej najboljši ... ker pa se časi spreminjajo in mentaliteta ostaja, pa je dandanes v podobnih glavah normalno, če je nov VW pri 50.000 km že 16x na servisu in ima za sabo 1-2 generalni
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete