|
|
(460) Vžigalnik - ni elektrike
|
|
360 460 | 03 mar 2009, 15:00 | |
| Član #804Prijavljen dne: 06 jul 2008, 00:18 Objav: 14 | Pozdravljeni,
že odkar sem avto dobil v uporabo, ne dela vžigalnik. Doslej se s tem nisem obremenjeval, zdaj bi ga pa potreboval za napajanje raznoraznih naprav.
Varovalka je OK. Druge stvari, ki naj bi bile na isti varovalki, delajo.
Tudi pri sami vtičnici zadaj izgleda vse OK (žice, konektorji).
Masa je OK, na plusu pa ni napetosti (že na sami žici oz. konektorju).
Ali morda kdo ve, ali je vmes še kakšna skrita varovalka? Ali je morda celo zvezano preko releja?
Na katerem koncu se naj lotim razdiranja?
Aja, avto je letnik 96.
hvala in lp. | Na vrh | |
Dani | 05 mar 2009, 22:48 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| si poskusil zmerit napetost na kablih ki pridejo na užigalnik? kakšen krat se pokavari vžigalnik
| Na vrh | |
360 460 | 06 mar 2009, 10:42 | |
| Član #804 Prijavljen dne: 06 jul 2008, 00:18 Objav: 14
| Da, že na žicah ni napetosti, in sicer je nekje prekinjen plus, masa je OK. | Na vrh | |
Dani | 06 mar 2009, 19:39 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| z dolgim kablom potegni ''plus'' do kontaktov varovalke.......če bo delalo pomeni da je nekje pred boxom varovalk | Na vrh | |
360 460 | 08 mar 2009, 22:42 | |
| Član #804 Prijavljen dne: 06 jul 2008, 00:18 Objav: 14
| Zadevo sem rešil s pomočjo Vadisa in električnih shem, ki sem jih našel tule .
Prekinjena je bila žica in sicer tako, da jo je skupaj držala samo še izolacija, znotraj pa je bil zelen prah - oksidacija. Na tem mestu je izolacija imela majhno luknjico oz. ureznino.
Mesto napake pa je bilo pod tepihom pred zadnjo klopjo levo.
Če bo kdo imel podoben problem: Žica za vžigalnik (ter za osvetlitev prtljažnika in za napajanje motorčka antene) črne barve z rdečo črto gre od modrega konektorja pod armaturko levo po levi strani vozila do prtljažnika, tam se odcepi za osvetlitev prtljažnika in anteno, nato pride nazaj po levi ter gre pred zadnjo klopjo do sredinskega tunela in naprej do vžigalnika. Če ne bi šlo za Volva, bi se mi tako dolg ovinek celo zdel čuden. | Na vrh | |
prozack | 10 mar 2009, 17:31 | |
| Član #1058 Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45 Objav: 127
| zanimivo! jaz imam podoben porblem. pri obeh 460-tkah Pri obeh imam elektriko v vžigalniku, vendar pri nobenem ne dela tisto za cigarete prižigat, vendar polnilec za telefon mi dela čisto brez problema??? torej?? ni mi jasno, vžigalnik se mi sploh ne zaskoči notri da bi se ogrel, pri obeh avtomobilih isto.
P.S. koliko stane zobati jermen za 460-tko?? | Na vrh | |
sebaveh | 10 mar 2009, 20:43 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Če se ne zaskoči, pa malo zvij skupaj tista dva peresa, ki ga držita notri. Seveda pred tem odstrani varovalko. | Na vrh | |
prozack | 11 mar 2009, 14:21 | |
| Član #1058 Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45 Objav: 127
| ok sebaveh bom poskusil, torej lahko izklopim varovalko, kjer so varovalke, kaj pa če bi snel kabel z akumulatorja??verjetno tud ok? | Na vrh | |
sebaveh | 11 mar 2009, 16:36 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Vseeno kaj narediš, če boš odklopil cel akumulator, boš pač moral ponovno nastavljati radio, uro in še kaj. Če boš pa samo varovalko, pa bo malo lažje. Za vsak primer preveri, da po odstranitvi varovalke zares ni več napetosti na vtičnici. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 35, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|