|
|
(S80) Novi MY 2010
|
|
uncle | 27 feb 2009, 18:35 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Zdajšnji je zlo lep, ta pa še lepši!
Večja maska ga nardi veliko modernejšega... | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 27 feb 2009, 18:38 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| HVALA **nevemkomu*** da se držijo " Volvo style " | Na vrh | |
JG | 27 feb 2009, 19:39 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ko bom velik,.... | Na vrh | |
AljAž | 01 mar 2009, 22:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Fajn volan, maska mi pa ni najlepša. Še par lepih slikc:
| Na vrh | |
gorazd65 | 16 mar 2010, 14:57 | |
| Član #905 Prijavljen dne: 16 okt 2008, 12:57 Objav: 3
| Ne vidim nobene razlike med '09 in tem. Mogoče so slike iz S80 '09 | Na vrh | |
SepoX | 16 mar 2010, 18:48 | |
| Član #94 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51 Lokacija: Novo mesto Objav: 198
| Sedeži so drugačni, meglenke imajo krom oblogo in volan je nov. Drugje ne vidim razlike. Maska se mi ne zdi nič drugačna. | Na vrh | |
AljAž | 16 mar 2010, 18:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| SepoX je napisal(a): ...
... Maska se mi ne zdi nič drugačna.
Znak na maski je drugačen. Pojdi no pogledat v garažo. ;) | Na vrh | |
Ursus | 16 mar 2010, 19:29 | |
| Član #488 Prijavljen dne: 09 nov 2007, 23:55 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 161
| nejlepši volvo. Zadnji pravi volvo. | Na vrh | |
supr | 16 mar 2010, 19:40 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Sej ne veš kakšna bo naslednja S80. Je pa zelo všečen. Meni se zdi samo volan potreben izboljšave. | Na vrh | |
PP | 17 mar 2010, 15:18 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Tip ki pise tele teste je ocitno velik fan nemskih avtomobilov! Tisto z dodatnim cilindrom se mi zdi popolnoma neumestno. Ce bi nemci znali narediti toliko iz 6-ih cilindrov ko je volvo naredil iz 5-ih, bi njihovi motorji imeli navor okrog 500Nm, tako pa se gibljejo okrog 400Nm. Edina ocitna razlika je da imata BMW in MB pogon zadaj, kar daje popolnoma drugacen obcutek pri voznji.
lp
PP | Na vrh | |
AljAž | 17 mar 2010, 18:29 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Največji minus je "kao" cena avtomobila. Čeprav je najcenejši od treh in morda najbolje opremljen. Mogoče je motor ali pa avtomatika za odtenek slabša od primerjanih treh (slabši pospeški, večja poraba).
[ Uredi 17 mar 2010, 20:30 ] | Na vrh | |
urber | 17 mar 2010, 19:05 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Je tip napisal da Volvo zaradi prečno postavljenih motorjev nebi mogel spraviti noter 6 valjnega dizla... Hmmm...kako pa potem spravijo prečno T6....????? | Na vrh | |
Lvovo | 17 mar 2010, 20:15 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Sam neki pa mi ne gre: 9,5l /100km? Tole je pa mal tu mač. Če pogledam pr seb-ajde 12l/100km, pa je bencinar, pa je 10 let starej, pa ima 4x4, pa je ziher težji??? No, neki pa je skupnega, je Volvo,ima podobno konj-200.
[ Uredi 17 mar 2010, 20:15 ] | Na vrh | |
Plesko | 17 mar 2010, 21:19 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Haha, sej tipson zgleda tudi ne ve da so tja noter prečno spravli V8. | Na vrh | |
mark-XC90 | 17 mar 2010, 23:01 | |
| Član #1467 Prijavljen dne: 16 jan 2010, 00:21 Objav: 86
| Pa poglejte kakšen je noter, harmonija, ko se v volva vsedem se cisto pomirim, pa je ta dosti bolj dodelan kot pa xc90. Sploh pa prostornost. Poglejte novega bmw serije 5 ali pa MB E razred, v autobild sem test gledal. Sprednja dva sedita dobra, zadnja dva pa cisto skrčena, z nogami v sprednjem sedežu, pa je avto dolg 4,90 m. Sploh pa ni ta volvo tako drag, glede na izgled in kaj ponuja. Sploh pa je napaka, da on volva primerja z nemci, moral bi nemce primerjat z volvom:) | Na vrh | |
urber | 18 mar 2010, 08:14 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Lvovo je napisal(a): ...
Sam neki pa mi ne gre: 9,5l /100km? Tole je pa mal tu mač. Če pogledam pr seb-ajde 12l/100km, pa je bencinar, pa je 10 let starej, pa ima 4x4, pa je ziher težji??? No, neki pa je skupnega, je Volvo,ima podobno konj-200.
To je test. Na skoraj vsakem testu D5 motor (sicer nevem zakaj) precej popije. Izgleda da imajo plin kar precej časa na podnu. Z normalno vožnjo zagotovo pije okrog 7-8l, več ne, sploh pri kakšnih umirjenih relacijskih vožnjah bi se gibala poraba bilzu 6-ih litrov. | Na vrh | |
Lvovo | 18 mar 2010, 16:24 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| na glej, to je povpreček. poraba goriva na testu min/max/med (l/100 km) 6,9/11,8/9,5 | Na vrh | |
urber | 18 mar 2010, 17:58 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Lvovo je napisal(a): ...
na glej, to je povpreček. poraba goriva na testu min/max/med (l/100 km) 6,9/11,8/9,5
Saj to mislim. Na bolj ali majn vsakem testu ki sem ga videl, D5 povprečno precej več popije kot bi moral ob normalni vožnji. Za limuzino s težo 1555kg (vsaj tako piše v članku - pomojem je pa napaka ker S80 zagotovo tehta blizu 1800kg) je povprečna poraba 9,5 za povsem nov D5 motor preprosto prevelika za normalno vožnjo. Zato pravim, da so morali imeti pedal precej časa na podnu (da so pa dosegli skoraj 12l so pa verjetno dali na pedal kar opeko). Menim, da bi ob normalni, malce dinamični vožnji mogla biti poraba okrog 8l in nič več. To menim zato, ker moj že skoraj 10 let star D5 porabi 6 - 8,3l (min/max). Ta D5 na testu je pa praktično nov motor, precej izpopolnjen na vseh področjih, in po mojem mnenju porabi kakšen liter več kot moj, glede na to da je avtomatik in malce težji avto. | Na vrh | |
rdečs40 | 18 mar 2010, 19:13 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Porabe na testih se pogosto izkažejo za sila nerealne in presegajo "normalno" povprečje za liter do dva, pri športnih avtih se jim pa itak zmeša. Delno je razlog v tem, da imajo na testu pogosto skoraj nove avte, ki so vsaj po mojih izkušnjah nekoliko bolj žejni, drugi dejavnik je definitivno tiščanje do podna. Primer: Mini Cooper S - povprečba poraba na testu 11,7 (se mi zdi), poraba na mojem 3 dnevnem testu 10. Moj "test" pa je zaobjemal; avtocesta 200+ vedno, lokalne ceste - toliko kot sem si upal in pa mestna vožnja full gas-full bremza - torej slabše za porabo ne gre, rezultat pa skoraj 2 litra manj porabe. Kaj točno torej oni delajo ne vem, za povprečno porabo se vsekakor ne brigajo :-) Sorry za off | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|