|
|
Dodatki olju
|
|
Antonio | 23 nov 2006, 13:43 | |
| Član #18Prijavljen dne: 12 nov 2006, 22:49 Objav: 28 | Torej imam eno vprašenje za tiste ki se razumejo v aditive. Moj volvek ma ze kar lepo število kilometrov zato mi je zacelo trošit olje. Zanima me ali kdo ve kje so kakšni testi aditivov ali če ma kdo sam kakšne izkušnje.
[ Uredi 23 nov 2006, 14:42 ] | Na vrh | |
Tomaz40 | 23 nov 2006, 13:52 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Hm... Enkrat je oče probal Liqui moly, pa ni bilo opazne razlike, razen izginotje 5 jurjev iz denarnice.
Kolikor gledam po forumih, je več ljudi, ki govorijo proti aditivom kot zanj. | Na vrh | |
Blaž | 23 nov 2006, 14:06 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| V mojega starega sem dodal QMI in je nekaj časa celo bla opazna razlika ampak ne za dolgo!
Žal, če je zrabljen je zrabljen, nč ne pomaga, da bi bl tesnil, vsaj dolgoročno ne. | Na vrh | |
Hong Kong | 08 dec 2006, 22:32 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Tako je nic ne pomaga da ne zre olje saj je vecina materijalov obrabljena prav toliko, da na dolocenih km pozre nekaj olja.
Danes sem na OMV kupil 1 litro olja in me je skoraj kap na blagajni: Sem vprasal a sem kupil 5 litrov olja ali kaj?
OMV FULL SYNT PL olje 5.347 sit A je za Space shuttle narejeno? Meni se zdi da jodleri mal pretiravajo. *-)
[ Uredi 08 dec 2006, 22:33 ] | Na vrh | |
RollingStone | 09 dec 2006, 09:04 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Mislim, da je razlika med oljem za jurja in oljem za 5 jurjev kar velika (ne samo v ceni). Tisto dražje olje je pri koncu servisnega intervala (naprimer15kkm) še za silo, tisto olje za jurja pa je že pri 10kkm le še črna voda.
Aja, pri obrabljeni mašini ti nobeno olje ne pomaga več. Ko je vse obrabljeno je pač obrabljeno.
[ Uredi 09 dec 2006, 09:04 ] | Na vrh | |
Hong Kong | 11 dec 2006, 19:24 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| V sredo imam itak redni servis in menjavo olja zdaj ze cez interval prvega rednega servisa na 30.000 km. Zdaj jih imam 32.800 km. Dolil sem mal tega olja in nikakrsnih aditivov.Meni se zdi, da so ti aditivi narejeni tako kot pred leti "quadrofonske "slusalke...hahahaha | Na vrh | |
tomazKK | 12 dec 2006, 18:04 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| A se kdo spomne motorUP-a? | Na vrh | |
Damijan | 13 dec 2006, 07:04 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ja, neki Top-Shop! Pa neki Slick 50, pa še neka drug sranja.
Odsvetujem uporabo teh dodatkov, ker znajo zadrževati usedline. Usedline pa zamašijo oljne kanale. Potem pa drama naprej. Če bi bili res tako oh-in-sploh, bi jih uporabljala že tovarna. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|