|
|
(V50 1.6D) Izkušnje z motorjem
|
|
Robius | 30 dec 2008, 21:10 | |
| Član #976Prijavljen dne: 30 dec 2008, 19:58 Objav: 1 | Zdravo, sem nov na tej strani, sem v nakupu avtomobila, volvo mi je nekaj drugačnega na sceni, zato zanimiv. Ogledujem v50 1.6diesel. Zanima če ima kdo izkušnje z njim, sicer se 1,6 sliši malo, vendar saj poznamo njihove motorje. Sicer je največ debate o motorjih, vendar se mi to zdi najmanj problematičen del avtomobila. Bolj me zanimajo izkušnje voznikov kaj rado "crkne" sicer. malo ogledujem da so težave z altenatorji ... in še marsičem, tako da mi kr malo pobira voljo do Volva. Vseh mnenj bom vesel. hvala
[ Uredi 31 dec 2008, 12:50 ] | Na vrh | |
aly | 13 jan 2009, 22:04 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| V50 ima (so imeli) tovarniške napake na alternatorju in na EGR ventilu. Nič drugega. 4-valjni 2.0D potegne mnogo bolje kot moj prejšnji 5-valjni 2.4 bencin. Verjetno bo za vsakdanje potrebe 1.6 motor povsem dovolj. Če planiraš več voženj s polnim prtljažnikom, bo ta motor premalo. Prejšnji teden sem mojega 2.0D prignal na rob zmogljivosti, ko smo se 4 + nabito polno prtljage zagnali v strm klanec pri -15°C. Mu je začelo dogajat (Check engine system in podobna opozorila). Naprej pa brez problema.
Kaj rado crkne ... hm, meni še ni nič (trkam po lesu). Kot pri vsakem avtu, gumijaste cevi, tesnila ipd. Alternator naj bo zamenjan v garanciji oz. brezplačno, ker je to poznana tovarniška napaka.
Pri nakupu bodi pozoren na detajle! Detajli, ki sem jih jazže videl: počeno vetrobransko steklo, razpokani smerniki, luknje od cigaret v tapisonu, razbita meglenka, manjkajoč pokrov od roloja, zdrobljeno steklo po avtu (zamenjana šipa), olje v hladilni tekočini ipd... Tako da pazi! In za vsako postavko na oglasu naj ti prodajalec osebno pokaže kaj je kje. Včasih pišejo take buče, da je groza! | Na vrh | |
VOLVOV40 | 14 jan 2009, 19:37 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| 1,6 D čist solidna zadeva če nisi kakšen dirkač,kar se tiče okvar jih skoraj ni, EGR pri 1,6 D zelo redko se zgodi da bi zatajil,kar se pa tiče alternatorja je pa popolnoma drugačen kot pri 2,O D tako da brez bojazni da bi ga bilo potrebno menjati predčasno.
Skratka čist uredu zadeva,samo malo podhranjena. | Na vrh | |
AljAž | 14 jan 2009, 20:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Mene je 1.6D v C30 povsem presenetil! Za c30 je moči več kot dovolj. Zmanjka ga malo edino na avtocesti. V50 je res večji in težji avto, ampak za normalno vožnjo in 130km/h po AC bo povsem ok. Nimaš pa žal 6. prestave. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|