Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Delovna temperatura motorja

Avtor objava
Boss
14 jan 2009, 11:33 Predogled tiskanja
Član #947
Prijavljen dne: 25 nov 2008, 09:32
Objav: 5
Bi mi prosim povedali, kakšna je delovna temperatura motorja ob normalnem obratovanju in normalni obremenitvi.

Meni na displeju računalnika kaže max. 76 stopinj. Mislim, da je to malo in da termostat ne dela dobro.?

Ima mogoče to, če je narobe, kaj zveze tudi z lučko, ki se prižiga na cajte "napaka v delovanju motorja oz. napaka periferije"

Hvala za odgovore.

Boštjan
Na vrh
volvo5er
14 jan 2009, 13:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Temperatura hladilne tekočine naj bi bila pri ogretem avtu konstantno ~90°C.

Povsem možno je, da se ti zato prižiga lučka za motor.
Na vrh
Terminator
14 jan 2009, 17:34
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
meni je tudi kazalo na začetku komaj 70° pa sem zamenjal termostat in sedaj lepo greje

Temperatura je okol 90°, dosti čez pa ne gre, ker ga takoj ohladi nazaj na 90°
Na vrh
bvogri
14 jan 2009, 19:22
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Temperaura mora res biti okrog 90°C, vendar v resnici malo skače. Pri določenih avtomobilih, se da to spremljat v skritih menijih. Nevem kako je s tem pri volvu??? 850 vem da takega heca še nima.

Kazalec pa mora biti če je vse normalno, kljub dejanskim nihanjem pribit na sredini, saj je tako narejeno. Čez ali pod pa med vožnjo ne sme rast oz. padat. Avto pa se mora v vsakem primeru ogret na delavno temperaturo, torej pri volvu 90°C

[ Uredi 14 jan 2009, 19:24 ]
Na vrh
Boss
15 jan 2009, 07:23
Član #947
Prijavljen dne: 25 nov 2008, 09:32
Objav: 5
Hvala za odgovore.
Lp. Boštjan
Na vrh
D|N
21 jan 2009, 20:34
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 477
Kaj pa ce je skos stevc na mrzlem....se prav cist v podnu? Kok je to slabo? V mestu se edino segreje na normalno temperaturo....poleti je pa normalno na delovni.....

[ Uredi 21 jan 2009, 20:35 ]
Na vrh
volvo5er
21 jan 2009, 22:33
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Zamenjaj termostat, pol ure dela in 20 € za nov original termostat.
Na vrh
Terminator
31 jan 2009, 00:10
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
bom kar tukaj vprašal, da ne odpiram nove teme

Danes sem opazil veliko razliko pri moji V40 namreč avto je stal cirka 3 urce, nato sem se odpeljal 2km in je tam spet stal kakšne pol urce, nakar ga vžgem in se želim odpeljati, pa se malo poigram z BCjem in vidim da je temperatura olja 98°, vode pa okoli 70° Najprej sem se vstrašil in upam da ni nič narobe, kajti meni pri temperaturi olja vedno piše COLD, redko se povzpne nad 50°, pa še vozim po AC ali mestu, vozim hitro ali počasi, se zelo redko segreje.... danes pa takoj skoraj 100° nato sem ga nekaj pritiskal in olje se je počasi začelo ohlajati, vendar ni prišlo pod 70°, kar mi je zelo čudno, zato me zanima kakšna sploh more bit temperatura olja?

Temperatura vode je pri ogretem motorju okoli 90°
Na vrh
volvo5er
31 jan 2009, 11:52
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Včeraj je bila temperatura olja ok, ponavadi je pa očitno čudna. Olje naj bi imelo temperaturo nekje okoli 100°C (recimo nekje med 90° in 110°, odvisno od načina vožnje).
Na vrh
Terminator
31 jan 2009, 12:08
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
volvo5er je napisal(a): ...

Včeraj je bila temperatura olja ok, ponavadi je pa očitno čudna. Olje naj bi imelo temperaturo nekje okoli 100°C (recimo nekje med 90° in 110°, odvisno od načina vožnje).


hvala

Zanima me samo še to, če je vredu, da se ob hitri vožnji olje ohlaja? Namreč v prostem teku je bilo okoli 100°, ko pa sem ga malo priganjal pa je tem. krepko padala

Je pa tudi res da se mi zdi da trenutno mašina nekako bolje teče ga moram danes še malo potestirati
Na vrh
volvo5er
01 feb 2009, 12:30
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Nekako mi ni logično, da bi se olje ob priganjanju ohlajalo, moralo bi se segrevati (da je pri konstantni vožnji malo nižja temp kot v prostem teku, je ok, pri tiščanju pa bi morala biti višja). Hynes manual pravi da mora biti temp olja okoli 80°C za tvoj motor (koliko je to točno, pa ne bi vedel), ampak dokler ni nad 120 se jaz ne bi nič sekiral.
Na vrh
Terminator
01 feb 2009, 12:43
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
a bi bilo možno da je konektor narobe obrnen? in potem kaže ravno obratno? samo ugibam.....

Je pa pri teh 40kah kabel na konektorju tako kratek, da komaj dosežeš konektor na karterju in je moj malo polomljen, ker ga kabel vleče k sebi
Na vrh
Terminator
01 feb 2009, 20:54
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Danes zvečer sem vžgal avto (nazadnje sem se vozil v petek ponoči) in je začela temp. olja takoj naraščati, medtem ko sem spucal sneg iz avta je prišla na okoli 100° in ko sem se vozil počasi tem. ni veliko nihala. Nato sem bil na pjači (cirka. 1h) in po tem zopet vžgem avto in je bila temp. 106°, spucam iz avta sneg se povzpne na 116° in ko sem se vozil na 120°. Tako da mi ni čisto nič več jasno
Na vrh
volvo5er
02 feb 2009, 00:18
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Zanič senzor za temperaturo??
Na vrh
Terminator
05 feb 2009, 15:11
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
včeraj me je doletel tale prizor:



danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137°
Med službo sem še kupil olje in ga dolil 2l (je bilo na minimumu), ko pa sem se vračal domov, pa me je doletelo tole:



Tako da sem takoj poklical Jožeta in sem zmenjen da mu v soboto pripeljem avto da ugotovi kaj je narobe.
Na vrh
volvo5er
05 feb 2009, 16:31
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Terminator je napisal(a): ...

danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137°


volvo5er je napisal(a): ...

Zanič senzor za temperaturo??


Ali pa ti gori kakšen majhen ogenjček v karterju, pa papca in segreva olje
Na vrh
Terminator
05 feb 2009, 20:18
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
volvo5er je napisal(a): ...

Terminator je napisal(a): ...

danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137°


volvo5er je napisal(a): ...

Zanič senzor za temperaturo??


Ali pa ti gori kakšen majhen ogenjček v karterju, pa papca in segreva olje



o tem da bi karter vzel dol razmišljam že nekaj časa

Pa bom kar tukaj vprašu kako se ga sname dol? Je dovolj samo da izpraznim olje in ga "odšraufam"? zanima me če moram na kaj paziti ali se samo sname in nazaj da?
Na vrh
DoomStar
05 feb 2009, 20:37
Član #956
Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02
Lokacija: Ribnica
Objav: 295


Terminator... A imas to original displej na v40-ki. Se nikoli nisem videl taksnega.




[ Uredi 05 feb 2009, 20:37 ]
Na vrh
Spletna stran
Terminator
05 feb 2009, 22:30
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
DoomStar je napisal(a): ...



Terminator... A imas to original displej na v40-ki. Se nikoli nisem videl taksnega.





original je V40 phI in 460ke imajo tak BC
Na vrh
volvo5er
06 feb 2009, 01:26
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Terminator je napisal(a): ...

Pa bom kar tukaj vprašu kako se ga sname dol? Je dovolj samo da izpraznim olje in ga "odšraufam"? zanima me če moram na kaj paziti ali se samo sname in nazaj da?


Ja tako nekako, odšravfa se ga in se ga sname dol, ko ga daješ nazaj gor boš moral uporabiti tesnilno maso.
Na vrh
alfaromeo
06 feb 2009, 09:24
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3833
Ni znanosti. Potrebuješ novo tesnilo, če ga ima ali pa tesnilno maso,priporočljivo je menjati tudi vijake in pozanimati se moraš na koliko Nm se vijake zategne.
Na vrh
Terminator
06 feb 2009, 17:52
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
hvala za odgovore

Glede avta, pa mislim da ni nič hujšega Sem šel ravnokar v avto, dal kontakt, toliko da je BC dobil štrom in pogledal na temp. olja, pa je kar začela naraščati tako da je verjetno kot je rekel peter senzor zanič, ali pa se je računalniku zmešalo
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 30, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5413
najnovejši član: Douglasdroma
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 504
Prejšnje ankete