|
|
V50 summum 2.0D, 2005, aly Pojdi na stran
[1]
2
|
|
aly | 14 jan 2009, 01:23 | |
| Član #773Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429 | Zadnji čas, da še jaz predstavim mojo tono pleha
Kupljen junija 2008. Uvožen iz Italije, kupljen pri posredniku. Sorazmerno poceni (14.6k€, 90 kkm) za tak avto. Ampak sem šele kasneje ugotavljal zakaj... :(
najprej fotke:
Ob nakupu je imel od opreme: gretje sedežev, električni pomik sedeža, memory paket, usnje, bi-xenon žaromete (in pranje le teh), dežni senzor, tempomat, STC, osnovno audio opremo, lučke v ogledalih, ogrevana ogledala, samodejna zatemnitev vzvratnega ogledala, dvopodročna klima s sistemom kakovosti zraka, naknadno montiran alarm (pa verjetno še kaj...).
Ob prvem pregledu na servisu je bilo ugotovljeno, da je bil v garanciji zamenjan alternator (serijska napaka). In seveda sem zamenjal jezik na BC.
Do sedaj sem naredil že 25.000 km, nekaj relacije (do 800 km v enem kosu), nekaj mestne vožnje (10 km fura do šihta). Porabe ne spremljam preveč točno, tam nekje med 5 in 6 L/100km, če ga ne šparam.
Do sedaj težav nisem imel, razen tistih, ki sem si jih sam nakopal. Aja, pa toča ga je pošlatala. Kolega testira novo napravo za ravnanje pleha - poročam, ko ga peljem tja (ko se bodo navadili dela z mašino).
Trenutno zmontirane zimske pnevmatike na lita platišča: Goodyear Ultra Grip 7+, 205-55-16.
Nekaj o mrzlem vžigu sem že pisal v temu določeno temo, pa kopiram še sem: Ko so šle temperature okrog 0, sem moral verglat cca 1 sekundo dalj kot ponavadi. Potem smo šli v tujino smučat. Na nadmorski višini 2000m je stal en teden pri -10°do -20°C. Z italijansko nafto (pisalo je, da je za zimo). Ko je bil čas za odhod, sem ga moral 3x veEeEeErglat, preden se je vsaj malo zbudil. Sem poskušal s temi triki, da daš večkrat kontakt pred verglanjem. Ni pomagalo. Sedaj pa opažam, da je najbolje, če se enostavno ne oziraš na mraz, ampak kot ponavadi odkleneš, se vsedeš, kontakt za par sekund in vžge ko strela. Nič čakanja in premetavanja ključa.
V planu pa imam montažo park senzorjev zadaj in AUX IN, če je opcija.
No, še ena misel - 6. prestava je zakon! Dodaš še tempomat in muziko in se pelješ ko car.
Toliko zaenkrat, nadaljevanje sledi.
[ Uredi 14 jan 2009, 02:47 ] | Na vrh | |
Turbolenza | 14 jan 2009, 13:31 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| Ciao! Čestitam! Imam tudi jst takega z identično opremo, problemi in uvozom iz Italije, le da je letnik 2004 in modre barve. Še vedno imam deljene občutke o avtu. Skupna ocena je pa vseeno dobra.
[ Uredi 14 jan 2009, 13:34 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 15 jan 2009, 09:25 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Lepo, da si zadovoljen z avtomobilom. | Na vrh | |
Stiffler | 16 jan 2009, 08:52 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Lep avto! | Na vrh | |
AljAž | 16 jan 2009, 09:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pozdravljen!
Lep avto, nas je že ogromno sedaj! bo spomladi en V50 meet Pa upam da se "srečamo" v KLVV. | Na vrh | |
AljAž | 16 jan 2009, 16:28 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Lepo to! @aly: Kaj pa so reči, ki si jih ugotovil da je zaradi njih bil avto poceni?
Šele sedaj vidim da imaš notranjost v črno-beli kombinaciji? Redka in zelo lepa reč. Ne vem pa kaj ti bodo senzorji za parkiranje zadaj, saj je vendarle karavan...? Raje boljši zvočniki ali pa kaj takega, no pomoje. | Na vrh | |
aly | 19 jan 2009, 21:41 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Hvala za dobre želje!
Hm, zaradi česa je bil bolj poceni ... en kup takih malenkosti, ki sicer ne vplivajo na vožnjo, so pa moteče, ko jih opaziš. Npr. zamenjana zadnja leva šipa (drobci so bili po vseh luknjah), ožgan tepih od čikov, zlizane sprednje gume (zadnje pa nič :s, torej groba vožnja), manjkajoč pokrov mreže v prtljažniku, pa še kaj. V glavnem male neumnosti.
Zadnje park senzorje za parkiranje po mestu - avto je precej nepregleden, ko parkiraš pred drug avto (passat je imel šipo nižje). Zvok (audio) je bil pri S70 res boljši, ma tudi na tega sem se povsem navadil. Avta ne rabim za šminkiranje - zame je to delavni stroj. Varen, kvaliteten in udoben delavni stroj ;) | Na vrh | |
aly | 12 maj 2009, 01:15 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Malo update. Čeprav so mi ob prvem pregledu rekli, da je bil alternator zamenjan, očitno ni bil - ali pa je bil zamenjan z enakim tipom (120A). Kar se alternatorja tiče, mi je odkurilo diode. Pa sem si naredil novo diodno ploščo, s schottky diodami (manj se grejejo) in višje amperaže. Več o tem v temi o alternatorju -> klik Alternator je ena od serijskih napak teh modelov.
Sicer pa mi je ob res močnem dežju po malem kapljalo noter pri zadnjih vratih. Vzrok je bila šoba za pranje zadnjega stekla. Med šobo in karoserijo je gumijasto tesnilo. Če se pod gumo nabere prah in smeti, začne zamakat. Ob podiranju zadnjih vrat sem naletel še na eno "past" - panel na vratih je pritrjen z "nepovratnimi" čepki. Ko ga izpuliš, ne gre več nazaj. Potrebna menjava z novimi (koda: 8679426, cena: dober evro po komadu). Priporočam raje uporabo tanke cunje, ki se jo napne in "zareže" pod šobo, da se smeti spravi ven.
Pri Lekšetu sem dal vgraditi park senzorje. Ne originalnih volvo, ampak navaden kit s piskačem, brez lučk na armaturki. Cca 200 eur. Po parih tednih so se razštelali in je piskalo tudi ko sem vozil po praznem parkingu. Izvijač in znižat občutljivost. Ni druge. Pa nalepko čez piskač, ker je bil odurno glasen. Raje bi dal še 200 eur in imel zmontiran original Bi vsaj delalo tako kot je treba. Malo denarja, malo muzike
[ Uredi 12 maj 2009, 01:23 ] | Na vrh | |
AljAž | 13 maj 2009, 21:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| aly je napisal(a): ... ...Raje bi dal še 200 eur in imel zmontiran original Bi vsaj delalo tako kot je treba. Malo denarja, malo muzike Menda tudi original precej rad ponagaja. Sicer pa me zanima zakaj si si dal senzorje? Ker pri karavanu lahko tako in tako parkiraš na nekaj cm natančno. Potem se pa razvadiš... ...in butneš ko jih nimaš. | Na vrh | |
aly | 13 maj 2009, 22:15 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Senzorje sem dal gor zato, ker pogosto parkiram kakšnemu drugemu pred "nosom". V taki situaciji enostavno ne vidiš, drugega avta. | Na vrh | |
aly | 14 maj 2009, 19:32 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Sem dobil vprašanje glede zamakanja. Takole izgleda, če teče notri pri šobi za pranje zadnjega stekla:
Tole je bilo slikano po tem, ko je celo noč ulivalo.
V špranjah nad in pod tesnilom se naberejo smeti in tam notri teče. Da se očistit brez razdiranja, samo z robom (mokre) cunje "zarežeš" v špranje in očistiš. | Na vrh | |
Terminator | 14 maj 2009, 21:28 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| To moram pa tudi pri mojem V40 preverit mi včasih nastane tak flek (nikoli ni luže) na tej "roleti" | Na vrh | |
m4rk0 | 15 maj 2009, 11:57 | |
| Član #930 Prijavljen dne: 13 nov 2008, 22:41 Objav: 48
| Ijee.. to se je meni že tudi zgodilo, res redko ampak se je da sem našel majhno "lužo" na roleti, sedaj vem zakaj in kak rešit stvar! Ej hvala!!! | Na vrh | |
aly | 22 jul 2009, 21:46 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Trenutno stanje:
122 222 km
[ Uredi 22 jul 2009, 21:46 ] | Na vrh | |
aly | 22 jul 2009, 23:42 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| 122.000 km - Zamenjava ključavnice vžiga, opisano tukaj.
Včeraj se mi je na V50, 2005, 2.0D, pojavila napaka. Vse deluje normalno, tudi kontakt, grelne svečke, luči, le zaganjač se ne premakne. Poskusim še enkrat, pa z drugim ključem, "reset" z odklopom akumulatorja, pa nič. Enaka težava. Po cca 1 minuti igranja s ključem se na BC displeju le prikaže napaka "IMMOBILIZER - SEE MANUAL" in rumen I zraven.
Grem gledat v navodila, pa je immobilizer zelo skopo omenjen samo na dveh mestih:
Immobilizer The remote controls have coded chips. The code must match the reader (receiver) in the ignition switch. The car can only be started if the correct remote control with the correct code is used.
Ignition keys and immobilizer The ignition key must not hang next to other keys or metal objects on the same key ring. The electronic immobilizer could be activated by accident. Kaj, kako?? S tem si nisem mogel prav nič pomagat. Potem grem gledat na net - nič drugega pametnega nisem našel razen avtovleke in menjave ključavnice na servisu. Nekje omenjen trik s 3-kratnim odklepanjem ne deluje.
Povsem očitno so težave z radijskim branjem čipa v ključu. Sumil sem na tuljavico okrog ključavnice, da se je kaj premaknila ali da ima slab stik. Malo tolčem, obračam ključ, poskušam na vse načine in naenkrat vžge. Kasneje je še 2x normalno vžgal, tretjič pa spet ne. Z malo igranja je potem vžgal. Ne vem ali ima kaj veze, vsakič ko je vžgal, je bil parkiran malo v klanec (z motorjem proti gor). Hecno vse skupaj
Sedaj malo brskam po netu in po vadisu, če najdem kakšno informacijo, sicer gre jutri na servis. Če bo vžgal.
Klučavnica vžiga (S40, V50) 172 €, delo 2.5 ure 105 €. Lekše.
Treba je podret celo armaturko, da se pride do ključavnice, kajti ni ob volanu, ampak "tam nekje daleč" v armaturki poleg zračnikov in radia.
Staro, občasno nedelujočo ključavnico sem vzel domov in razstavil. Del za branje kode ključa je povsem ločen od ostalih kontaktov.
Avto sedaj vžiga brez težav. | Na vrh | |
AljAž | 23 jul 2009, 21:11 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Mislim da je za zamenjavo ključavnice tudi ena hitrejša varianta. Vsaj pri menjavi moje je bila, sem bil zraven. Uradno je pa ja, pač celo armaturko stran. | Na vrh | |
aly | 04 okt 2009, 02:16 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Evo danes sem se lotil malo LED tuninga.. na strop sem navesil tole, pri vozniku spredaj tole, namesto žarnic pri zadnjih sedežih tole in namesto pozicijskih te.
Za sprednje luči pri vozniku so žarničke malo prekratke in je treba ali jih podaljšat ali pa kontakte prekrivit. Za pozicijske jih bom moral še malo pobrusit - sedaj imajo preveč usmerjen snop.
Je pa svetloba iz vseh teh LEDic zelo "hladna" - fotoaparat jo vidi kot modro, sploh v primerjavi z žarnicami na nitko.
Tista LED palica se mi dopade (zelo svetla) in bom nabavil še dve - eno za v prtljažnik in eno za pod motorno havbo. Samo način montaže moram še naštudirat, sedaj je samo provizorično, da preizkusim.
V prtljažnik bom za poskus zmontiral nekaj temu podobnega kar v originalno lučko, da vidim kako se obnese.
[ Uredi 04 okt 2009, 02:33 ] | Na vrh | |
stonesour | 04 okt 2009, 08:19 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| V 50 zakon!! sem mel audija a3 pa mu niti do kol en ne seže | Na vrh | |
Anže | 04 okt 2009, 08:21 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Lepo lepo | Na vrh | |
AljAž | 11 okt 2009, 22:15 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Vse razen led trakov zelo zanimivo! Si kaj razmišljal o zamenjavi žarnic v lučkah na spodnji strani ogledal, predvsem kako je z dostopnostjo do same žarnice? | Na vrh | |
aly | 13 okt 2009, 01:40 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Tudi to sem malo gledal. Bol treba Vadis zalaufat in preverit kako se ogledalo razstavi. Sicer pa so naslednje na vrsti še lučke na zadnji tablici. | Na vrh | |
volhart | 13 okt 2009, 07:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No ja....pozicijske izgledajo hudo, samo led palica popolnoma po sredini pa niti slucajno ne. Je pa kul, da si se lotil eksperimentiranja. | Na vrh | |
aly | 08 jan 2010, 19:45 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Tako, LEDice so ostale v avtu. Na fotkah se vidijo modro, ker je foto kalibriral belino na navadno žarnico Sicer pa je vsem, ki so videli razsvetljavo, všeč. Meni pa tudi.
Trenutno na sliki ravno pospravil "snežno frezo na žgance" in naredil testno vožnjo z novimi ketnami.
| Na vrh | |
Lukc pa V70 | 08 jan 2010, 22:42 | |
| Član #559 Prijavljen dne: 29 dec 2007, 09:57 Lokacija: Nova Gorica Objav: 387
| Super je! Jaz "nimam jajc" za tako eksperimetiranje.. | Na vrh | |
Anže | 08 jan 2010, 22:57 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Š koda avta za ketne | Na vrh | |
Augi | 08 jan 2010, 23:57 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Vidim, da imaš verige, zato sem se spomnil. ima mogoče kdo original volvo verige, kako se obnesejo, baje je zelo enostavna montaža?
Lp | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 09 jan 2010, 17:10 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Takšne ketne sva z klegom kupila ,ki sva imala namen prit na Vršič z Audi-jem A6 3.0TDI Q samo neboste vrjeli, avto je šel do tazadnjih 2 ovinkov do vrha potem pa konec, nato sva zmonteral ketne in kaj potem vse strgala , jej happy ending. | Na vrh | |
doctor_v50 | 09 jan 2010, 18:51 | |
| Član #954 Prijavljen dne: 30 nov 2008, 15:55 Lokacija: ljubljana Objav: 172
| aly mene pa zanima kje si dobil te modre žarnice ki jih imaš v avtu? | Na vrh | |
tyb | 09 jan 2010, 19:28 | |
| Član #1376 Prijavljen dne: 08 nov 2009, 21:28 Objav: 66
| kolko jih je pa treba naročit? spredaj nad vozikom 3 in zadaj sta 2?
dohtar malo vipšje piše s kje se jih da dobit... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|