Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S80 V8) Nakup rabljenega

Avtor objava
Volvol
02 jan 2009, 18:31 Predogled tiskanja
Član #982
Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04
Objav: 16
Na mobile.de gledam cene S80 z V8 motorji in se začenjajo pod 20 tisočaki, kar se mi zdi ugodno za avte, ki so stari 2,5 leti in imajo do 50 tkm prevoženih. Izgleda, da recesija dela svoje, saj so v zadnje pol leta padle cene za 10.000 EUR pri teh avtomobilih.

Kot potencialnega kupca rabljenega avta me zanimajo kakšne izkušnje s tem modelom, predvsem poraba, zanesljivost motorja in menjalnika. Če jih kdo ima, ker je model precej redek na naših cestah, se priporočam za mnenja.

[ Uredi 03 jan 2009, 00:53 ]
Na vrh
AljAž
03 jan 2009, 01:25
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pozdravljen!

Na splošno gledano je definitivno to avto, vreden tega denarja, vkolikor je tolikšno število konjičev pod ritjo pač nujnih.....vendar skrajno nepriporočljiv, če je tvoje prvo vprašanje "predvsem poraba", ki se nenazadnje navezuje tudi na skrb za okolje. Nekaj informacij uporabnikov lahko poiščeš tudi z iskalnikom zgoraj desno.
Pa srečno z izbiro
LP

[ Uredi 03 jan 2009, 01:27 ]
Na vrh
Volvol
03 jan 2009, 19:43
Član #982
Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04
Objav: 16
Glede na to, da ne naredim veliko km (okrog 15 tkm letno) poraba ne bi smela biti prevelik problem, samo ravno 18 litrov se mi zdi pa trapasto tankat, čeprav je bencin relativno poceni.

Po drugi strani, če bi kupoval D5 bi moral odšteti4 jurje več, kar pomeni, da bi se z V8 prevozil lahko kar nekaj kilometrov preden bi prihranil razliko v ceni, D5 z avtomatikom ob dinamični vožnji porabi cca 9 litrov, če jih V8 porabi 15 je razlika 4 eur na 100 prevoženih kilometorov, kar pomeni da bi ob nabavni ceni 4000 eur razlike šele pri 100.000 km prišel na isti strošek in pričel z dizlom varčevati, toliko pa jih z avtom ne bom naredil v 3 letih, kolikor ga imam namen imeti.

Bolj me skrbijo kakšne druge težave, ki znajo bit dražje, npr. nepredvidene okvare motorja ali menjalnika, ki mora prenašati znatno moč na vsa 4 kolesa.
Na vrh
MaverickT
03 jan 2009, 22:54

Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55
Objav: 46
Zavarovalna premija je ista za D5 in V8?
Na vrh
Spletna stran
Plesko
03 jan 2009, 23:03
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Da.
Na vrh
AljAž
03 jan 2009, 23:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Zavarovalni razred je isti za V8 in nove D5; 130kW+. Sicer pa je zavarovalnina za V8 višja, ker je višja nabavna vrednost novega V8 glede na D5 (če imata enak razred opreme).
Na vrh
Volvol
04 jan 2009, 00:04
Član #982
Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04
Objav: 16
Tudi zaradi morebitne razlike v zavarovanju ne bi šel na D5, ker je to čisto druga zadeva.
Na vrh
lupen
04 jan 2009, 08:22
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Volvol je napisal(a): ...

Tudi zaradi morebitne razlike v zavarovanju ne bi šel na D5, ker je to čisto druga zadeva.

Tako je,V8 je čisto nekaj drugega kot D5.Kar pogumno po bencinca,ne bo ti žal.Srečno in zdravo in da bi se bencin še bolj pocenil
Na vrh
croma_man
04 jan 2009, 09:15
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
razmišljaš pravilno, tudi sam bi se rajši odločil za V8 kot za D5 ker kot si napisal, 4000€ bencina ni malo pri teh kilometrih ki jih delaš. Bo pa kr malo razlike v zvoku in voznih lastnostih ter pa seveda nasmehu na obrazu ko boš pohodil V8 v primerjavi z D5.
Na vrh
RollingStone
04 jan 2009, 09:57
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
AljAž je napisal(a): ...

Sicer pa je zavarovalnina za V8 višja, ker je višja nabavna vrednost novega V8 glede na D5 (če imata enak razred opreme).


Če greš na kasko ja, drugače ne.

Povračilo za uporabo cest je višje pri V8, ampak za maksimalno 100€.

Nasmešek na obrazu pa je tisto, kar odtehta porabo za 3x, če ne boš ravno delal po 50kkm na leto.

Samo enkrat se živi, tako, da kupi V8, če si ga želiš.
Na vrh
Anže
19 apr 2009, 20:21
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
mene tudi zanima nekaj o novem volvu s80, nevem al bi ga kupil al nebi, ker se bojim zaradi vzdrzevanja, al pa če kj crkne bom kuj u pufu... pa nevem a bi se mi splacal menjat volva v40 '98 z 108000 km ker je avto kot nov
zj pa nwm kaj vi predlagate jst še nism sedel u novejšem volvu od '98 letnika.. in nevem kako je z deli, servisi... ker tega v40 servisira moj fotr k dela na renaultu sam za letnike od 2000 naprj nima vec testerja in ne more servisirat zato me res zanima al se splača al ne, če ne bom pa uzel kšno laguno GT sam to še zmer ni volvo =)

[ Uredi 19 apr 2009, 20:24 ]
Na vrh
AljAž
19 apr 2009, 22:02
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Lepo pozdravljen!
Prvo te prosim, da uporabljaš ločila in velike začetnice.

Stroški vzdrževanja za V40, ki ti ga servisira oče, in V8, ki ti ga bo servisiral uradni servis so neprimerljivi. Zato ti ne bi predlagal, da vse kar imaš "našparanega", daš za nakup takega avtomobila. Pusti si malo rezerve za kak večji servis; just in case

LP
Na vrh
Anže
20 apr 2009, 16:28
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
Hvala, aja pa še neki a so deli res tako dragi v primerjavi z drugimi znamkami?
Na vrh
noj
20 apr 2009, 16:38
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Anže je napisal(a): ...

Hvala, aja pa še neki a so deli res tako dragi v primerjavi z drugimi znamkami?

Cene delov so na ravni konkurence (premium znamke kot so audi, bmw, lexus, saab...). So pa definitivno dražji od kakšnega renaulta, saj je to drug razred avtomobila... Pa tudi pri renaultu so deli za vel satisa 3.5 v6 recimo dosti dražji kot za cliota 1.2.
Drugače me pa zanima, če gledaš ti za s80 v8, ali raje kakšen dizel d5 ali 2.4d? Ker samo tukaj je že kar nekaj razlike...
Na vrh
Anže
20 apr 2009, 20:06
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
za V8 ne ampak gledam predvsem bencinarje 2.5T al pa 2.0 je čist dost ker delam 10 000 km na leto.
za V8 je pa res vse drazje sam je pa tud večji užitek 315 konjev pelat ;)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 69, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete