Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S80 2.5Tdi) Različne težave

Avtor objava
čuč
14 dec 2008, 17:47 Predogled tiskanja
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Pozdravljeni,

sem lastnik S80 2.5tdi, zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z sledečimi težavami:
- menjava (obnovitev) sklopke klime
- menjava ležajev na alternatorju in črpalki servo volana
- trd pedal zavore po jutranjem vžigu motorja (do prvega večjega povečanja obratov)
- med delovanjem motorja se sliši nekakšno klenkanje (nekdo mi je dejal, da je to v povezavi z trdim pedalom zavore - nekakšna vakum pumpa naj bi se slišala)
- kje se da dobiti ugodno kakšne rabljene rezervne dele
- kakšna dobra izkušnja iz servisa oz. katerega domačega mojstra iz okolice LJ mi priporočate

Hvala za nasvete in lepo pozdravljeni, Boštjan

[ Uredi 14 dec 2008, 18:44 ]
Na vrh
sebaveh
14 dec 2008, 18:34
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Glede sklopke klime, je to lahko stvar vsakega avta, ne glede na znamko. Ker tovarne seveda ne delajo same kompresorjev, so ti ponavadi od Sandena, Denso, in podobni.

Če misliš da ti ta sklopka drsi in cvili, sploh pri višjeh obratih, potem izmeri zračno režo med jermenico in sprednjim diskom. Ponavadi so okoli 0,6 mm ali manj. Uporabi merilne lističe (špijone)

Če se pa sklopka sploh ne vklopi, pa najprej izmeri z voltmetrom če pride napetost do nje - na tisti žici ki gre v kompresor in maso. Če napetost je, pa odklopi žico iz kompresorja in izmeri še upornost - med maso in žico ki gre v kompresor.


Ker si omenil tudi težave z ležaji v alternatorju in servočrpalki, bi jaz preveril še položaj jermena, če je zares poravnan z vsemi jermenicami.
Na vrh
Spletna stran
T-5R
14 dec 2008, 20:18
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Glede alternatorja pa je najbolje, če ga daš obnovit avtoelektričarju. Ravno tako tud servočrpalko. Sklepam pa, da je nekaj narobe s sklopko kompresorja, in je jermenica teče postrani, zato je uničilo še ležaje alternatorja, in servovolana, pa tud natezalca.

Trd pedal je povezan z vakumsko črpalko, ta tudi oddaja tisti zvok tik, tik, tik,.....
Verjemi, da bo tud rabljena delala enako. Konstrukcijska napaka pač. Jaz sem vsake toliko časa odvil pokrov na črpalki, in počakal čez noč, da se je olje izcedilo iz nje. Potem je bil mir par mesecev, do pol leta. Edina rešitev bi bila vgradnja električne črpalke.

Glede mojstrov v okolici Lj pa bodo drugi svetovali, ker nisem iz tistega konca.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete