Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(740 GL 2.0) Iščem več informacij

Avtor objava
steppenwolf
04 dec 2008, 18:39 Predogled tiskanja
Član #464
Prijavljen dne: 22 okt 2007, 16:37
Objav: 18
Torej,

V40 rabi nujno družbo in oko sem vrgel na starejše letnike. Že od nekdaj so mi všeč stare škatle in tako sem našel eno zanimivo možnost za 740GL 2.0. Naj bi bila solidno vzdrževana, letnik 90. Sedaj pa brskam po spletu in poskušam najti več informacij o takšnem avtomobilu. Prosim vse poznavalce za čim več informacij, uporabnih povezav itd.
Predvsem me zanima kaj več o 2.0 motorju, oziroma ali je 2.3 boljša izbira. Kako je z vzdrževanjem teh avtomobilov. Ali je v Ljubljani ali okolici kakšen zanesljiv in relativno ugoden serviser za te stare kockice.
Na kaj je potrebno biti pozoren ob nakupu rabljenega oziroma katere so šibke točke, če so?
Aja, pa neka okvirna poraba takšnega motorja me zanima. Verjetno je realno pričakovati med 9 in 10 l porabe?

Vnaprej se zahvaljujem za vse informacije!

LP

[ Uredi 04 dec 2008, 19:13 ]
Na vrh
volvo5er
04 dec 2008, 18:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Jaz sem imel pri 740 2.0 122 konjskem motorju porabo cca 12l, avto ni šel tako kot T5, pa je bilo treba malo bolj na gas pritiskati.
Na vrh
MKovic
05 dec 2008, 11:13
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Oba motorja izhajata iz iste družine. Bistvena razlika s stališča vzdrževanja je dejstvo, da je je B200 interferenčni motor, B230 pa ne. Pri B200 torej počen glavni jermen pomeni katastrofo. Za moj okus je B200 podhranjen, vendar pa ima ogromno navora v nižjih vrtlajajih.
Vzdrževanje je preprosto, vsak srednje dober vaški mehanik z njim ne bi smel imeti problemov. Če je avto redno vzdrževan, nekaj časa ne bo potreboval drugeg, kot menjavo olja.
Poraba: 9.5 litrov je absolutni minimum, manj skoraj ni pričakovati, se pa rada povzpne tudi na 14 litrov, še poseberj z 2.0 motorjem.
Šibke točke:
- prednji zavorni diski se radi krivijo, pozorno pri zategovanju platišč
- počena armaturna plošča
- merilnik goriva zna imeti svojo pamet
- tapiciranje strehe, ki se rada povesi
- rele bencinske črpalke (vedno enega v rezervi)
- hladilnik je plastičen in zelo rad poči pri zgornji cevi
- centralno zaklepanje (rele v vratih je problematičen, vendar mislim, da je bil do leta 90 že premaknjen v sredinsko konzolo).

Rjavel ne bo, velja pa preveriti ali partljažnik dobro tesni, sicer se rada nabere voda pri rezervnem kolesu.

Glede na cene, ki jih imajo mislim, da ne moreš zgrešiti.


Na vrh
RollingStone
05 dec 2008, 11:59
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Se strinjam. Sicer pa bi mene najbolj motil motor..... Poraba naj bi bila nekje ista kot pri B230.... Turbotov pa pri nas niiiii....
Na vrh
steppenwolf
05 dec 2008, 14:30
Član #464
Prijavljen dne: 22 okt 2007, 16:37
Objav: 18
Hvala vsem za uporabne informacije!
Kako je pa z močjo teh dveh motorjev - za 2.3 sem našel da je 83 kW, med tem ko je pri 2.0 kar nekaj različnih podatkov in mi sedaj ni več nič jasno.
Torej je pod črto 2.3 precej boljša in primernejša izbira?

LP
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 93, Članov: 1 ...
MarkoD ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete