Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(460) Da ali ne?

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
gasper.suligoj
17 nov 2008, 17:54 Predogled tiskanja
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Najprej vsem Volvašem lep pozdrav. Sem nov tukaj

Torej, stvar je taka: Od strica lahko dobim (za simbolično ceno) 460-ko GLE. Ima cca 330 000 prevoženih in je letnik 94. Stric je drugi lastnik. Zanima me, kakšne težave bi bilo pri taki kilometrini pričakovati (ali je vzdrževanje primerno za dijaško/študentsko denarnico) in koliko vas približno stane letni največji strošek - zavarovanje?

Najlepša hvala vam za vse odgovore.

Lp, Gašper

[ Uredi 17 nov 2008, 19:04 ]
Na vrh
MKovic
17 nov 2008, 21:14
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Najprej: dobrodošel na forumu :-)

Zelo veliko je odvisno od tega kako je stric avto vzdrževal. Če je bil dosleden pri servisih kaj hujšega zelo verjetno ne more iti narobe. Šibka točka je servo mehanizem volana, rad začne puščati. Morda ga bo počasi zečela napadati rja. Če ima še originalni alternator se lahko pripraviš tudi na menjavo tega. Vzdrževanje ne bi smelo biti pretirano drago, avtomobilov je veliko, kar se tiče motorja pa so lahko velikokrat pomagaš tudi z Renaultovim asortimanom. Kakšnih preiranih zneskov za avto osebno sicer ne bi plačeval, če pa ga dobiš praktično zastonj mislim, da ne bo slab študentski avto.
Kar se tiče zavarovanje pa predlagam, da preveriš na strani AMZS.
Na vrh
alfaromeo
18 nov 2008, 09:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
pozdravljen!

V kolikor se boš veliko vozil bo večji strošek bencin.
Se pa strinjam z predhodnikom
Na vrh
gasper.suligoj
18 nov 2008, 15:13
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Hvala vama za odgovore.

@MKovic: Mogoče veš ceno za alternator?
@Alfa: Ali hočeš reči, da avto "slovi" kot bolj potraten?

Hvala za odgovore in LP, Gašper
Na vrh
Beastmaster
18 nov 2008, 15:36
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Poraba , pod 8.5 boš težko prišel.... Alternator sem dal previti in menjati diode- dolgoročna vendar ne dokončna rešitev te rakrane 460, prišlo me je 45 E....
Drugače je pa avto super, udoben.... men jo je kaj grozno prodajt za tako ceno (1000)...
V glavnem jaz ti ga priporočam z čisto vestjo in velikim veseljem !!!
Na vrh
tomazKK
18 nov 2008, 17:07
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Js res ne vem kje dobite vi take hude porabe. Men troši okoli 7.5 l/100km, pa jo vozim zmerno med 2 in 3000 o/min.
Dele se da vse dobit (tud na odpadu od marsikatere R19ke, Lagune), alternator pa ni noben večen.
Eeeem, tista plastika na pragovih je men večja greška.
Beastmaster je napisal(a): ...

Drugače je pa avto super, udoben....
V glavnem jaz ti ga priporočam z čisto vestjo in velikim veseljem !!!

Jaz tudi. Glede na to, da avto in zgodovino poznaš.
Na vrh
MKovic
18 nov 2008, 20:00
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
gasper.suligoj je napisal(a): ...

@MKovic: Mogoče veš ceno za alternator?


Če pride do tega je moj predlog, da ne popravljaš originalnega Vealeo ?&%$, ampak raje poiščeš Boschevo izvedenko. S trenutnimi cenami pa ti žal ne morem pomagati, pred 5+ leti so se gibale okoli 100 EUR.
Na vrh
Beastmaster
19 nov 2008, 08:03
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Ups, ja, jaz sem govoril za turbota...
Na vrh
RollingStone
19 nov 2008, 08:26
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
MKovic je napisal(a): ...

gasper.suligoj je napisal(a): ...

@MKovic: Mogoče veš ceno za alternator?


Če pride do tega je moj predlog, da ne popravljaš originalnega Vealeo ?&%$, ampak raje poiščeš Boschevo izvedenko. S trenutnimi cenami pa ti žal ne morem pomagati, pred 5+ leti so se gibale okoli 100 EUR.



100€ za altelnator? 45€ za previjanje? Jaz sem dal altelnator obnoviti, stalo me je pa takratnih 6.000 sit (nekje leta 2004). Si pa ne morem predstavljati, da so zdaj cene toliko višje...

Kar se tiče avta: Ja, brez da bi dvakrat premislil. Res je, da taka kilometraža zahteva svoj strošek pri vzdrževanju, drugače pa menim, da bi moral avto (v kolikor je vzdrževan) narediti še kar nekaj kilometrov. Bencin zna biti drag, je pa več ali manj odvisno od teže noge. Se da z kar nizko porabo vozit, če nimaš desnice pribite na tla. Največji strošek bi bilo zavarovanje pomojem.

Za 1.7 s 75kw, brez bonusa, z AO+, tehničnim, cestnino in novima registrskima tablicama informativno cca 650€. Sicer pa je odvisno od zavarovalnice. Aja, mislim, da so se zavarovanja ravno prejšni teden podražila za 10-15%


[ Uredi 19 nov 2008, 08:32 ]
Na vrh
gasper.suligoj
25 nov 2008, 21:24
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Torej,
sam pri sebi sem se že odločil. Le še s stricem moram govoriti.

Can't wait!
Na vrh
Dani
26 nov 2008, 18:51
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
alternator lahko dobis nou od iskre od za 120€,sm ga dau jst takga in dela ko bok
Na vrh
alfaromeo
26 nov 2008, 19:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@gasper:
Na vrh
Šnavci
02 dec 2008, 00:11
Član #414
Prijavljen dne: 16 jul 2007, 12:28
Objav: 24
Jaz trenutno vozim že tretjo 460-tko, torej se vedno znova vračam k temu avtu, nimam nobene slabe izkušnje. Deli se dobijo precej poceni, porabo pa mam ponavadi pod 8L. Za takšno ceno kot ga dobiš, ma reeees veliko opreme in je nekaj najudobnejšega za svoj cenovni razred. Sem pa na vsakem menjal zadnje robove, da je bil lep in potem sem mel mir. O stroških je pa isto kot pri ostalih avtih, odvisno kje rihtaš, če koga poznaš.....

Želim ti obilo užitka pri vožnji!
Na vrh
gasper.suligoj
04 jan 2009, 19:55
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Med prazniki mi je uspelo obiskati strica in sem o avtomobilu zvedel nekaj stvari.

Dejanski letnik je 92, prvič registriran v Italiji l. 93. Sem ga je pripeljal starega cca. 1 leto.
Motor dela bp, sicer pije malček olja. Alternator in štarter sta menjana lani. Pleh je v redu, brez rje. Slabo pa kaže raznim plastičnim in gumijastim delom, ki so prepereli. Potrebno bi bilo menjati prednje roke(230€ nove od konkurence), končniki so zaenkrat še OK, ampak ne za dolgo. Menjava vseh zmahanih zadev da bi avto bil "špica", bi prišla cca. 1500€. (Btw: stric si je čisto vse stroške in menjave zapisoval).
Vseeno še nisem izgubil volje. Avto bom najbrž vzel(tehnični je marca) in ga pač stegnil do konca Potem bo šel pa po delih ali kako drugače. Mislim, da zgubit nimam kaj.
Ob tej priložnosti še "iščem" kakšnega forumovca, ki prodaja 460 po delih.
LP in kmalu , Gašper
Na vrh
MATO
19 jan 2009, 11:39
Član #565
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 18:29
Objav: 28
Levo roko od 440 ke mam. Cena 60€ in v še kar uredu stanju. Mam pa še kar nekaj delov. Povej kaj rabš

[ Uredi 19 jan 2009, 11:40 ]
Na vrh
gasper.suligoj
01 jul 2009, 02:42
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Avto je čist na koncu - jama brez dna.
Pri močnem zaviranju prime le ena zavora, olje ščije iz mašine kot iz cedila, fokusi od luči so počeni in se te obračajo kar v 3 dni, ker je avto srečal srno, meglenke so zbite, zanič končniki, manšete, ležaji, pušča pečka kabine in hladilnik, zanič izpušni sistem in katalizator, drsi sklopka, zajla za plin ima zlomljena vodila, cuka pod nizkimi obrati, kabina pušča na večih mestih , pregnit prtljažnik, in še in še...

Bo pa prodan v makedonijo
Jaz pa že imam drug voziček.
Na vrh
Švedmorebitprh
03 jul 2009, 13:39
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Ma kaj ti bo 460? Bolš je , da si res volvota kupiš.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2965151&show=1
Na vrh
gasper.suligoj
05 jul 2009, 21:29
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Jaz sem od nekoga, ki ima do službe 200 metrov dobil Pando 1.0, ker je sploh ni rabil. Tako da zdaj šparam za drugi avto, ki bo najverjetneje 740
Na vrh
Tomix
06 jan 2010, 11:34
Član #1450
Prijavljen dne: 06 jan 2010, 10:59
Objav: 5
Prvič pri vas, torej vsem Dober dan in Srečno (ker je pač aktualno )
Od nekdaj si želim Volvo, priložnost se je pokazala ravnokar. Avto sem videl, zgleda dobro, sprašujem pa za možne težave in/ali servisna pričakovanja:

460 GLE 1,8 110.000 km letnik 95

Zadnji servis je bil pri 90.000. Želijo oz. pripravljen sem plačati 1200€.
Z vozilom bom naredil max 7000 km na leto. S katerimi težavami se bom srečal? Koliko bom odrinil za naslednji servis?

Najlepša hvala za odgovore
Na vrh
volhart
06 jan 2010, 14:59
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ce se bos vozil samo tako malo, mislim, da ne bos imel veliko stroskov z njim. Nauci se sam kaj popraviti, pa si resen. Pa srecno.
Na vrh
tomazKK
06 jan 2010, 15:24
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Mislim, da boš mel težave samo z nabiranjem prahu. ;)
Na vrh
MKovic
06 jan 2010, 16:55
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Tomix je napisal(a): ...

Z vozilom bom naredil max 7000 km na leto. S katerimi težavami se bom srečal? Koliko bom odrinil za naslednji servis?


Pozdravljen v Volvo družbi.
Cena bo odvisna od dejstva ali je bil pogonski jermen že menjan. V tem primeru bo strošek ob naslednjem servisu skoraj smešno nizek (oljni filter, zračni filter, olje, morda še kakšna malenkost).
Če pa te čaka veliki servis (ki bi ga osebno opravil tudi, če ne bi bil 101% prepričan, da je bil že opravljen), pa pričakuj višji znesek, tam med 200 in 400 EUR, odvisno od tarife mehanika in težav, ki bodo vidne, ko bo motor razstavljen.
Na vrh
Tomix
06 jan 2010, 20:44
Član #1450
Prijavljen dne: 06 jan 2010, 10:59
Objav: 5
MKovic je napisal(a): ...

[/quote1262792955]

Pozdravljen v Volvo družbi.
Cena bo odvisna od dejstva ali je bil pogonski jermen že menjan. V tem primeru bo strošek ob naslednjem servisu skoraj smešno nizek (oljni filter, zračni filter, olje, morda še kakšna malenkost).
Če pa te čaka veliki servis (ki bi ga osebno opravil tudi, če ne bi bil 101% prepričan, da je bil že opravljen), pa pričakuj višji znesek, tam med 200 in 400 EUR, odvisno od tarife mehanika in težav, ki bodo vidne, ko bo motor razstavljen.


To je odgovor, ki sem ga čakal. Hvala.
Na vrh
bvogri
06 jan 2010, 23:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Od nekdaj si želiš volvota in potem kupuješ 460. Verjetno se boš vozil poceni in imel lepo ohranjen primerek starega avta, pravega VOLVOTA pa še vseeno neboš imel

[ Uredi 06 jan 2010, 23:55 ]
Na vrh
Tomix
07 jan 2010, 07:10
Član #1450
Prijavljen dne: 06 jan 2010, 10:59
Objav: 5
Prjatu, ne opletaj z besedami, če ne veš vsega ozadja:
Jaz sem vozil 850 2,5 GLT, ko se ga sploh še ni dalo kupit.
Z 850 T5R sem naredil nekaj tisoč km v enem vikendu, ko nobeden še vedu ni, da se ga bo sploh prodajalo. V Goteborgu sem na povabilo tovarne VOLVO preživel cel teden.
Če kdo ve, kaj VOLVO pomeni, sem jaz, verjemi, eden tistih. Še danes imam VOLVO uro, ki mi jo je podaril direktor prodaje na Švedskem.

Kar se pa tiče 460-ke ... o tem pa res nimam pojma. Zato sprašujem.

Kaj pa je komu pravi avto, ve pa vsak sam, a ne?
Na vrh
Beastmaster
07 jan 2010, 08:11
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Tomix je napisal(a): ...

Prjatu, ne opletaj z besedami, če ne veš vsega ozadja:
Jaz sem vozil 850 2,5 GLT, ko se ga sploh še ni dalo kupit.
Z 850 T5R sem naredil nekaj tisoč km v enem vikendu, ko nobeden še vedu ni, da se ga bo sploh prodajalo. V Goteborgu sem na povabilo tovarne VOLVO preživel cel teden.
Če kdo ve, kaj VOLVO pomeni, sem jaz, verjemi, eden tistih. Še danes imam VOLVO uro, ki mi jo je podaril direktor prodaje na Švedskem.

Kar se pa tiče 460-ke ... o tem pa res nimam pojma. Zato sprašujem.

Kaj pa je komu pravi avto, ve pa vsak sam, a ne?


No comment!

[ Uredi 07 jan 2010, 08:12 ]
Na vrh
urber
07 jan 2010, 09:02
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Tomix je napisal(a): ...

Prjatu, ne opletaj z besedami, če ne veš vsega ozadja:
Jaz sem vozil 850 2,5 GLT, ko se ga sploh še ni dalo kupit.
Z 850 T5R sem naredil nekaj tisoč km v enem vikendu, ko nobeden še vedu ni, da se ga bo sploh prodajalo. V Goteborgu sem na povabilo tovarne VOLVO preživel cel teden.
Če kdo ve, kaj VOLVO pomeni, sem jaz, verjemi, eden tistih. Še danes imam VOLVO uro, ki mi jo je podaril direktor prodaje na Švedskem.

Kar se pa tiče 460-ke ... o tem pa res nimam pojma. Zato sprašujem.

Kaj pa je komu pravi avto, ve pa vsak sam, a ne?



...in potem svizec zavije čokolado.
Brez zamere, sam da bi ti pa tole verjel, bi pa moral predložiti kar nekaj resnih dokazov. Moraš biti kar frajer da si vozil avtomobile kateri še niso bili v prodaji oz. izgleda da celo prototipe.

Tu na tem forumu nekako nisem vajen samohvale v smislu, ti ne veš kdo sem jaz!

Pa uspešen nakup!

[ Uredi 07 jan 2010, 09:06 ]
Na vrh
Clan
07 jan 2010, 09:09
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Tudi jaz mam prijatelje na visokih polozajih v politiki, nekateri so iz tujine, najvec je slovencev!
Za 30 rojstni dan so mi podarili KAPITALIZEM in TAJKUNE...
Na vrh
Tomix
07 jan 2010, 10:07
Član #1450
Prijavljen dne: 06 jan 2010, 10:59
Objav: 5
Ne ne ... ni mišljeno kot samohvala ... daleč od tega ... niti slučajno ... sploh pa ne v smislu "ti ne veš kdo sem jaz" ... ste narobe zastopli ... se samo branim na "pravega VOLVOTA pa še vseeno ne boš imel".

Vse kar sem želel je bil odgovor, ki ga je podal MKovic, za kar se mu še enkrat zahvaljujem.

Kar se pa napisanega tiče, naj razložim, že k mam cajt
V začetku 90-ih sem bil vodja prodaje vozil RENAULT. To je bil čas, ko sta se RENAULT in VOLVO "združevala". V Sloveniji je imel koncesijo za te zadeve REVOZ. Zato smo zaradi tega dejstva prodajali tudi VOLVO-te. Prodajo sem prevzel jaz. REVOZ je imel zelo dobro urejena izobraževanja vseh tipov, za RENAULT in za VOLVO. In zato sem dobil prvega testnega 850 2,5 GTL, s katerim sem do Maribora in nazaj po avtocesti v močnem sneženju prehitel vse ostale, ki so se počasi plazili proti Štajerski. Nepozabno. In zato sem imel priložnost gnjaviti T5R-a. In zato sem bil na Švedskem na obisku tovarne v Goteborgu (v septembru 1994).
850 se mi je nepozabno vtisnil v spomin in zaseda zelo visoko mesto med avtomobili, ki sem jih vozil (in teh je bilo zelo veliko).

Trenutno vozim (oz. vozi žena, jaz hodim v službo peš) nekaj popolnoma drugega. Tegale bi si omislil samo zato, ker se mi je trenutno zazdelo, da bi imel avto (smešno, ne?)

Evo, zdej veste.
Na vrh
urber
07 jan 2010, 13:37
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
@Tomix
Aha...no to je sedaj le bolj razumljivo. Vsaj meni. Prvi post je bil pa res takšen, da težko verjameš nekomu nepoznanemu.

No sedaj je pa verjetno dovolj

Uspešen nakup!

Na vrh
bvogri
07 jan 2010, 13:53
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Nič osebnega, ampak če bi rad iskusil dušo starih volvotov glej od višje cifre proti nižji. Lep 960, 760... celo 850 pod pogojem da ti ni toliko do RWD so za človeka, ki bi rad imel dober star volvo!

Pač čudni so mi posti, ki nakazujejo na neko veliko življenjsko željo recimo imeti forda, potem pa kupiš escorda 1.3i Če razmeš!!!
Volvo 460 pa je pravzaprav nizozemski šved in je po mnenju večine napol volvo. Pa še res je! Ko se vsedeš iz 460 v 850 se nebi nikoli presedel nazaj. Potem ko prižgeš in se odpelješ pa še veliko manj. Avto se praktično že od vsega začetka šenkuje, saj ni kupcev ni... prav tako so bili zadnji letiki zeloooo poceni že novi. Razlike v kvaliteti pleha, varnosti, vzdržljivosti... pa raje sploh nebom omenjal. Probaj še kakšno višjo serijo, da se malo spomniš.



[ Uredi 07 jan 2010, 14:04 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 67, Članov: 1 ...
shooter ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete