|
|
(V70 D5) Originalni filtri ali ne
|
|
Kirnja | 02 okt 2008, 08:18 | |
| Član #766Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17 | Zdravo!
Že pred časom sem na forumu spraševal o težavi, da se mi lučka za pritisk olja ne ugaša takoj, temveč šele po ca. 2 sekundah, če je avto mrzel.
VOLVO V70 D5, letnik 2004, ca. 140.000 km
Pri Lekšetu so avto pregledali, zamenjali so senzor pritiska olja (preventivno) in izmerili pritisk olja. Pravijo, da vse v okviru normale. Pravijo, da je lahko težava v tem, da imam predobro olje CASTROL 5W30 ali pa lahko problem, če je neoriginalen filter olja (notri sem dal FRAM ali nekaj podobnega).
Sedaj sprašujem, če ima res smisel kupovat original filtre ali ne?? Razlika v ceni je precejšnja. Seveda ga ne bom peljal na pooblaščen servis.
[ Uredi 02 okt 2008, 17:25 ] | Na vrh | |
Plesko | 02 okt 2008, 08:57 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Glede na to, da sem si pred kratkim na servisu ogledal filter na moji S60, bi bil moj odgovor ne, saj se pri mojem menja le polnilo oz narebran filter takole nekako pa izgleda klik in se mi zdi da ni neke visoke tehnologije v njem... razen če bi morda bil preveč, 'fin' in bi tako povzročal večji upor da bi olje čezenj težje steklo. Vem pa da so včasih volvovi originalni filtri...tisti ki se menjajo tudi z ohišjem, imeli enosmerni ventil ki je preprečeval da olje odteče iz filtra in posledično da se proces mazanja začne hitreje. Je pa tudi res da nisem prepričan če imava isti način postavitve filtra saj je moj bencinar! | Na vrh | |
bvogri | 02 okt 2008, 09:40 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ah to z filtrom je lari fari. Pri lekšetu, vedno rečejo da je napačno če daš nekaj neoriginalnega. Recimo pri nas so hoteli menjat nove vžigalne kable ob boscha, pa so v resnici 100x boljši od originalnega s*anja.
Uporabljaš pa za moje pojme preredko olje! Kaj je najbolje nalivat v D5 sicer nevem.... ker nisem nikoli bral o tam. Bo kakšen strokovnjak, ki se bolje spozna na traktorje povedal Recimo @T5R
[ Uredi 02 okt 2008, 09:41 ] | Na vrh | |
AljAž | 02 okt 2008, 17:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Naši dizeljaki imajo 5W40 ali 10W40 (ne vem točno). | Na vrh | |
Kirnja | 03 okt 2008, 11:28 | |
| Član #766 Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17
| Stručkoti, kaj točte v svoje dizelce? Jaz sem imel v mislih CASTROL 10W30. Je to OK? Al 5W40 oz. 10W40?
Upoštevati je potrebno, da z avtom nisem najbolj nežen, ampak z veseljem pritisnem na gas. | Na vrh | |
T-5R | 03 okt 2008, 19:20 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Če me spomin ne vara, gre v nekatere D5 0W30. Sicer pa vse piše v knjižici od avtomobila. Ne razumem pa izjave, da je lahko krivo "predobro" olje..... Kaj to pomeni?
Drugače pa, če kupiš filter priznanih znamk se nimaš česa bati.
P.S. Osebno se izogibam Castrola, pa tudi hiper ugodno poceni olj vrhunske kvalitete iz Bolhe, in ostalih insektov. | Na vrh | |
Milkožer | 04 okt 2008, 11:21 | |
| Član #876 Prijavljen dne: 16 sep 2008, 19:44 Lokacija: Celje Objav: 33
| Zdravo! Meni je mehanik na Volvo servisu nalil olje Castrol 10W 40 Magnatec z izgovorom, da viskoznost 5W ti motorji preveč požrejo! Ma mi ga je nalil tudi pol centa preveč na šipki...tak, da vsak mehanik si nekaj svojega razlaga, jaz se bom od zdej naprej držal knjige z navodili !!! | Na vrh | |
janko | 04 okt 2008, 11:51 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Ti priporočam, da izčrpaš višek olja, ker bo šel semering na glavni gredi | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 81, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|