Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

440 splošna okvara

Avtor objava
Ah-ja
21 jul 2008, 18:33 Predogled tiskanja
Član #819
Prijavljen dne: 21 jul 2008, 18:20
Objav: 3
Najprej naj povem, da o samem servisiranju avtomobila ne vem kaj dosti. Zamenjat znam gumo, pa pregledat olje potem se pa malo ustavijo zadeve.

Moj problem. Vozim volvo 440 turbo, od fanta, ki je deloval čudovito. Pred slabim tednom je bil na tehničnem in razn, da so naju poslali zamenjat volanske končnike je bilo vse uredu.

In potem se danes vsedem v avto, speljem in vozim kakih 10 min normalno nakar začne avto v vseh prestavah cukati, če sem tiščala gas je mogoče prišel na 40 km/h, občasno so mu svetile vse opozorilne lučke, pa spet ne, potem je za 10 sekund šel servo pa prišel nazaj, poraba je kar naenkrat zletela iz običajnih 10 na približno 25!, izpod havbe pa je začelo res kar smrdeti ampak brez dima.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi se mu lahko zgodilo? Nakako najbolj logično glede na lučke bi bilo reči da je kriv računalnik, ampak to so bili vse sekundarni simptomi, najprej je bilo cukanje in rukanje, da sem izgledala kot kolcamož, oz kot nekdo, ki vozi avto, ne da bi kdajkoli prej sedel v njem.
Na vrh
T-5R
21 jul 2008, 19:38
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Jaz bi pogledal kable, rotor, razdelilno kapo, in svečke. Mogoče veš, kdaj je bilo kaj menjano? Ob tem, pa bi še očistil senzor na vztrajniku.

Avto ima tudi diagnostiko z blink kodo. Je kakšna napaka zabeležena?

Na vrh
Dani
21 jul 2008, 22:25
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
jst sm meu iste simptome u moje primeru se je pokvaru senzor motorne gredi ubistvi ga je neki zlomilo
Na vrh
Ah-ja
22 jul 2008, 10:18
Član #819
Prijavljen dne: 21 jul 2008, 18:20
Objav: 3
Menjan je bil v zadnjem času samo lonec od auspuha, vse drugo je že nekaj časa, ene dva meseca nazaj je bil obnovljen menjalnik.

Moram priznati, da nisem opazila nobene zabeležene napake.

Bi mi mogoče kdo lahko svetoval servis ali pa mehanika, ki bi ga lahko pogledal?
Pa da je v ljubljani ali okolici?(do vrhnike domžal... Ker vsi ki sem jih sama klicala so mi povedali, da je avto prestar in nimajo tako starega testerja več, ga pa nujno rabim do petka, ker mu takrat poteče registracija in z njo avtomobilska asistenca
Na vrh
T-5R
22 jul 2008, 20:45
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Ah-ja je napisal(a): ...

... Ker vsi ki sem jih sama klicala so mi povedali, da je avto prestar in nimajo tako starega testerja več,


Kakšen tester neki! Saj ima avto že sam "tester", oz. škatlico, ki ti z pomočjo utripajoče LED diode (lučke) pokače kodo napake.


Na 440-tki se nahaja levi strani, kot na sliki:
Na vrh
Dani
22 jul 2008, 23:23
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
evo to je postopek odčitavanja,in kode.

http://www.troublecodes.net/Volvo/
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 71, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete