|
|
(V40) Avtoradio, hlajenje motorja ob vklj. klimi
|
|
volvek | 25 jun 2008, 00:34 | |
| Član #732Prijavljen dne: 28 apr 2008, 22:54 Objav: 16 | Alo! Dve stvari me morita. V v-40, l.98 imam original avtoradio sc 813, ki ima med drugim tudi funkcijo ASC(active sound control), katera med večanjem hitrosti viša glasnost avtoradia in obratno pri zmanjševanju. Stvar je uporabna, ampak pri meni ne deluje. Preden razkopljem avtoradio me zanima na kakšen princip stvar deluje oz. na kaj je povezana. Se je že kdo ubadal s tem? Druga zadeva : Ventilator za hlajenje motorja se vklopi šele pri pribl. 96-98 stopinjah. A ni to malo previsoka temperatura? Problem je ko vklopim klimo pri mestni vožnji. Zdi se mi da zaradi tega drastično pade učinek klime, saj se kondenzator klime nahaja tik za hladilnikom motorja in je zato hlajenje le-tega zelo odvisno od temp. vode v hladilniku. Če avto stoji na mestu, klima komaj še deluje (hladi), na relaciji pa deluje normalno. Ali bi se moral ob vklopu klime poleg ventilatorja na kondenzatorju takoj vklopiti tudi ventilator motorja? Pri prejšnem avtu je bilo tako. Kako bi bilo, če bi prek releja vklop ventilatorja na kondenzatorju vklapljal ventilator motorja? Vsak nasvet je dobrodošel! Vse skup mi dviga temperaturo, zunej je pa že tko prevroče!
[ Uredi 25 jun 2008, 13:52 ] | Na vrh | |
ANDREJ | 30 jun 2008, 17:26 | |
| Član #180 Prijavljen dne: 21 jan 2007, 13:46 Objav: 31
| Temperatura sploh ni previsoka ,bi te a pobaral a imas en ventilator ali dva | Na vrh | |
MKovic | 30 jun 2008, 18:01 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| volvek je napisal(a): ...
Alo! Preden razkopljem avtoradio me zanima na kakšen princip stvar deluje oz. na kaj je povezana.
Signal za to funkcijo je isti kot za števec hitrosti in prihaja iz senzorja za hitrost. Če torej deluje števec je problem verjetno v radiu (imaš funkcijo vklopljeno?) ali njegovem priklopu.
volvek je napisal(a): ...
Ventilator za hlajenje motorja se vklopi šele pri pribl. 96-98 stopinjah. A ni to malo previsoka temperatura? .... ... Zdi se mi da zaradi tega drastično pade učinek klime, saj se kondenzator klime nahaja tik za hladilnikom motorja in je zato hlajenje le-tega zelo odvisno od temp. vode v hladilniku.
Takšna temepratura je za vklop ventilatorja primerna. Kondenzator klime, ki ga vidiš za hladilnikom nima (direktnega) učinka na hlajenje. Glavno se dogaja znotraj armaturne plošče, v evaporatorju. V tvojem primeru, ko klima deluje na relacijskih vožnjah je problem verjetno v premajhni količini plina.
| Na vrh | |
volvek | 30 jun 2008, 21:05 | |
| Član #732 Prijavljen dne: 28 apr 2008, 22:54 Objav: 16
| Alo! Radio morm itak ven potegnt pa bom vidu kaj dogaja tam zadi, vklopil pa seveda sm ASC, na ekranu se izpiše, ampak ne deluje. Bom sporočil. Ventilatorja imam dva: na kondenzatorju (ki sega čez pribl. pol površine hladilnika) se vklopi z vklopom klime, in enega neposredno na drugi polovici hladilnika, ki ga vklaplja termostikalo. Kako je pa pri vas s temi ventilatorji? Nek vpliv že mora imet (slabo) hlajenje kondenzatorja!? No, zgleda da sam nimam kej prčkat in bo treba pelat na servis. Lahko kdo priporoči koga za polnenje klime? Koliko je ta poseg vreden? Trenutno je to najbrž aktualna tema.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 34, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|