Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(740) Nasvet elektronika (števec)

Avtor objava
MKovic
11 maj 2008, 19:17 Predogled tiskanja
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Problem:
Pri obnovi mojega 740 sem vanj vgradil kompletno armaturo iz 940. Vse lepo in prav, dokler včeraj nisem opravil testne vožnje, ko sem ugotovil, da števec hitrosti kaže absurdno nizke vrednosti.
Razlog:
Senzor v zadnjem diferencialu pri 740 prebira hitrost na podlagi 12 zobcev, 940 pa na podlagi 48. Rezultat je prikaz hitrosti, ki je 4x nižji od realne. (Zakaj nisem na to pomislil prej? )

Ima morda kdo pri roki (čim preprostejšo) shemo za izdelavo 4x množitelja sinusne frekvence? Morda kakšna druga ideja kako prelesičiti števec, da bi kazal 4x višjo hitrost? Elektronika števca je sicer zasnovana okoli obskjurnega čipa AM6505UBK.

[ Uredi 12 maj 2008, 20:51 ]
Na vrh
sebaveh
11 maj 2008, 21:12
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Poskusiš lahko s to shemo:

http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=259

Tu je sicer množenje z 2, zato bi verjetno moral izdelati dve taki vezji in ju priključiti zaporedno. Za uspeh pa seveda ne morem garantirat, ker se še nisem ukvarjal z dotičnim vezjem.

Si prepričan da gre za sinusen signal?
Kaj pa če zamenjaš še zobnik z 48 zobnim?
Na vrh
Spletna stran
MKovic
12 maj 2008, 08:27
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Hvala za predlagano, vsekakor preučim.
Skoraj bi upal trditi, da gre za sinusni signal, saj je generiran z magnetnim senzorjem, na žalost pa tega nisem preveril z osciloskopom.

Zobci, oziroma vdolbine, ki jih "prebira" senzor so namreč integralni del zobnika diferenciala. Opciji bi bili ali menjava kompletnega diferenciala (mi ne diši preveč, ker nisem prepričan v kakšnem stanju je tisti od 940) ali menjava zobnika, za kar bi bilo potrebno razstaviti oba diferenciala - skrajna možnost, ki pa se bi ji rad izognil.

Še enkrat hvala,
M.
Na vrh
T-5R
12 maj 2008, 09:25
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kaj pa menjava same elektronike števca? Mislim, da so pri seriji 700, in 900 zelo podobni...
Na vrh
MKovic
12 maj 2008, 11:15
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
T-5R je napisal(a): ...

Kaj pa menjava same elektronike števca? Mislim, da so pri seriji 700, in 900 zelo podobni...


Na žalost je notranjost ravno toliko drugačna, da ne gre. Razmišljal sem tudi o menjavi samo elektronske plošče, vendar je tista od 700 zgrajena okoli drugačnega ITT čipa.
Na vrh
alfaromeo
12 maj 2008, 11:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
OT: Boš pokazal kakšne slikce "projekta"?
Na vrh
MKovic
12 maj 2008, 12:04
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Nekaj malega slike je v tej temi:
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?22866

Avto je sedaj že pobarvan (modra metalik-črna kombinacija), notranjost sestavljena, manjka še nekaj okrasnih letev in napisov, potem pa popišem in poslikam celotni projekt.
Na vrh
MKovic
05 jun 2008, 13:18
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Ker sem po naravi bolj len, se le nisem odločil za eksperimentiranje in sem raje kupil tole zadevico:

www.atrol.com/era.htm

Števec deluje, razpon nastavitev preko mikro stikal pa je takšen, da omogoča zelo natančno kalibracijo.
Zelo zadovoljen, slike sledijo. :-)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 87, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete