Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40 '99) Nestabilnost, avto zanaša po cesti

Avtor objava
Labsy
25 apr 2008, 18:09 Predogled tiskanja
Član #727
Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45
Objav: 9
Pozdravljeni,

že kar nekaj časa iščem nasvet za svojega V40 2.0, letnik 99', s katerim imam težave z zanašenjem po cesti.
Avto mi je počasi postal nestabilen, sploh pri večjih hitrostih, vsak tovornjak, ki sem ga prehitel, mi je spremenil smer vožnje in če vozim nad 140km/h, ga komajda lovim po avtocesti. Če pri 90km/h prevozim kakšno luknjo ali grbino, me zanese tudi po 1m v levo ali desno (ni pravila, enkrat sem, enkrat tja) in to praktično ni več uporabno za vožnjo.

Zamenjal sem vse 4 amortizerje, naredil optiko vseh 4 koles, pa ni bilo nič bolje. Potem sem kupil še nove gume (zimske, M+S!) in šel še enkrat na optiko...
...ampak nič ne pomaga - avto mi še vedno opleta po cesti, kot bi bil pijan, z volanom imam toliko dela, da me kar roke bolijo, stalno ga moram popravljat in če se samo za sekundo predolgo zagledam stran s ceste, sem že ali na robu ali pa na sredi ceste.

Zanimivo pa, da mi na servisu zatrjujejo, da je vse OK. Pregledali so podvozje, nikjer nima zračnosti, nič ne ropota, noben zglob ni obrabljen.
Volan ima sicer malenkost zračnosti, ampak to je približno slab centimeter na volanu, tako da dvomim, da bi to lahko bil vzrok.

Sumim sicer volansko letev oz. cel volanski mehanizem, ali pa morebiti servo mehanizem, vendar bi se rad pred menjavo posvetoval tule na forumu, če se komu sanja, kaj bi to bilo, oziroma, če kdo ve za kakšnega res dobrega mehanika, ki bi mi vsaj znal pogledati in povedati, kaj in kako.

thanx

[ Uredi 25 apr 2008, 18:12 ]
Na vrh
alfaromeo
27 apr 2008, 23:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen!

Kam si pa peljal avto na servis? Malo čudno je to, da tebi avto pleše po 1 m levo - desno, serviser pa nič ne ugotovi. Pri prehitevanju kamiona avto vedno malo "cukne" levo - desno, posledica toka zraka ob premikajočem kamionu.

Proble je lahko v končnikih, volanski mehanizem, silent bloki vilic.

lp
Na vrh
Labsy
28 apr 2008, 19:36
Član #727
Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45
Objav: 9
Pozdravljen nazaj

Glede vožnje in "občutka" zanašanja ni dvoma v mojo zdravo presojo, kajti tu imam kar precej samozavesti in še več izkušenj, poleg tega pa delam mesečno tam cca. 3000-5000 km in to z različnimi avtomobili in z gotovostjo lahko ugotovim, da samo moj pleše po cesti in to zelo zelo.

Peljal sem ga k 3 različnim mehanikom, ki so pa vsi po vrsti samo ugibali in še to vsak drugače. Tam, kjer so mi menjali amortizerje (pravzaprav, obnovili), so rekli, da je vse OK in da bi znale biti krive zimske gume.
Kupil sem nove letne gume, zatežil tem serviserjem ponovno in so razdrli in pregledali vse amortizerje, ter vstavili nove dele, ponovil sem vajo z optiko - pa vse skupaj ni nič zaleglo.

KONČNIKI so menjani, torej niso krivi.
SILENT BLOKI nimajo nič zračnosti.

Bemu...ne vem več, kam naj grem, da mi bo kdo znal povedat...
VOLANSKI MEHANIZEM ima sicer malo "lufta", ampak res malo, po občutku je vse to v mejah normale (tako so tudi rekli vsi mehaniki).

Sem pa opazil eno posebnost:
ko na avtocesti pri, recimo, 100 km/h, zapeljem samo z enim kolesom na neko grbino ali luknjo, mi avto močno odnese iz smeri.
Je možno, da se optika spreminja tako nekontrolirano s hodom amortizerjev? Recimo, da imajo tile obnovljeni amortizerji toliko drugačno karakteristiko, da se na tak način odraža?

Še nekaj sem se spomnil:
sprednji prečni stabilizator ima precej obrabljene gumice in to ravno toliko, da še ne ropota (nima zračnosti), se pa stabilizator prosto giblje, torej, gumice ga čisto nič ne zadržujejo. Bi znalo to tako močno vplivat?

[ Uredi 28 apr 2008, 19:39 ]
Na vrh
volvek
29 apr 2008, 00:43
Član #732
Prijavljen dne: 28 apr 2008, 22:54
Objav: 16
alo!
Točno vem kako ti je ko ti avto takle počne. Kaj pa na mokrem, zlizanem asfaltu sploh na zebrah in črtah? a je še slabše ali ni opazne razlike? Meni ga je avto, ki sem ga nedolgo nazaj imel (berlingo 1.8, 90kw, l.99) počel nekaj podobnega, mislim pa da vzrok težave kljub temu ni isti kot pri tvojem avtu.
Berlingo je imel še kot nov predelano podvozje, krajše vzmeti, trši amortizerji, nižj položaj. S tem avtom se je opravljala obrtna dejavnost, v prtljažnijku se je vozila večja teža. zaradi vsega tega je zadnji most dobil "luft", oziroma so izpadle neke puše.Posledica je bila vedno opaznejše uhajanje zadka, med hitrejšo vožnjo čez črto ali zebro na mokri cesti je bil ta oplet zadka že zelo rizičen. Samo s stalnim popravljanjem smeri se je dalo še nekako voziti
Na koncu se je to dogajalo že pri 40km/h. Ta okvara je bila na dvigalu opazna zato dvomim da pri tebi tega nebi opazili. Volva še ne poznam dobro, zato ne vem če je taka okvara sploh možna, poleg tga ima berlingo torzijo, katere volvo mislim da nima. Želim ti da stvar urediš čimprej da boš lahko spet užival v vožnji. ajd

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 40, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete