|
|
V70 D5, 2001, Cotar Toni Pojdi na stran
1
[2]
3
|
|
volhart | 08 avg 2008, 20:59 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Se eno vprasanje. Poznate kaksno dobro V40 ali S40 bencinarja za okrog 3000 EUR. Kupuje moj brat. Hvala. | Na vrh | |
volhart | 09 avg 2008, 07:53 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Malo me moti, da ima V70 ph I tako trde stopalke (vse tri). Na zacetku ne primejo, po kaksnem centimetru primejo, imajo pa tudi zelo dolg hod, predvsem tista za gas. Ali se da kaj glede tega ukrenit? | Na vrh | |
RollingStone | 09 avg 2008, 09:19 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Cotar Toni je napisal(a): ...
Ali se da kaj glede tega ukrenit?
Da. Navadiš se, pa je problem rešen. | Na vrh | |
T-5R | 09 avg 2008, 11:12 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz osebno imam tudi rajše trde stopalke. Pri S 70, so bili pedali premehki, še posebej sklopka, in ni bilo tistega pravega občutka.
Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 09 avg 2008, 11:27 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| T-5R je napisal(a): ...
Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.
Jaz pa imam ful trd servo. Načeloma mi na pakiriščih sploh ni všeč, še posebej, ko je obupen rajdni krog, med vožnjo pa se mi zelo dopade
mi pa ves čas cvili nekaj, na Dumidi so mi dolili servo olje, češ da ga je bilo premalo, pa mi še vedno cvili, če ga na mestu obačam
p.s. stopalko za gas pa imam ful trdo, vendar sem se navadil in je kul. Na začetku sem hotel menjati zajlo, češ da je zarustala, sedaj pa jo ne zamenjam, razen če se strga. Kuplenga je pa srednje mehka in mi je FUL všeč
| Na vrh | |
RollingStone | 09 avg 2008, 11:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| T-5R je napisal(a): ...
Podobno je z servovolanom. Pri vseh Volvotih je zame premehak, in ni tistega pravega občutka, kaj se dogaja pod kolesi.
Se strinjam. Sicer so bili tudi starejši volvi že na voljo s progresivnim servo volanom, mi pa ni jasno, zakaj le-tega ni bilo v 850kah.
| Na vrh | |
perimund | 10 avg 2008, 20:05 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| volvo.4life: pej na kolena pa bos vidu eno gumjaso manseno na konc druga v kabini....
no to potegen na gorda se sname pol pa vides notr en bel tefloncek ki je okrog druga nataknjen tak kolescek preklan na pol.
tist cvili ker je prsla umazanija notr. prak pesek...
potegen ven pa spucej pol pa z mastjo namaz ne cvili vec.
l.p.
sorry za off topic | Na vrh | |
volhart | 22 avg 2008, 23:18 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| V V70 I-ph bencinarja smo natocili 95 oktana pa je avto zelo cukal pri pospesevanjih. Problem je resil 100 oktanski bencin in pa zamenjava nepravilnih sveck.
Ali ima kdo za prodat zadnji rolo za prtljaznik za omenjeni avto? | Na vrh | |
volhart | 22 avg 2008, 23:23 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Glede zelo dolgega hoda stopalke za plin pri V70 I-ph... Pod pokrovom motorja je videti, da je zajla speljana preko nekaksnega kolescka z dvema utoroma. Trenutno je na daljsem utoru in to bi lahko pomenilo daljso pot stopalke. Ce bi prestavil zajlo na krajsi utor in odvil vijak pod stopalko, bi verjetno poln gas dosegel s krajsim hodom. Vse skupaj je motece, ker tako stopalka za plin ni usklajena s preostalima dvema. | Na vrh | |
perimund | 23 avg 2008, 07:15 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| mam rolo bez-oker barve ga ne uporabljam. | Na vrh | |
volhart | 03 okt 2008, 21:20 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Potreben bo nov redni servis na moji V70. Zadnjic sem bil pri Leksetu. Tokrat bom pa poskusil pri Jozetu iz Vizmarij. Ga poklicem jutri. Sporocim kako je slo in za kaksno ceno. Sem bral, da je dober serviser. Od zadnjega servisa maja meseca je bilo potrebno zamenjati le poceno gumijasto cev, ker je preperela od starosti in pritiska. (60 EUR) | Na vrh | |
volhart | 17 okt 2008, 13:33 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Redni servis mi je vzel 300 EUR. 100 olje, 75 delo, 50 DDV, ostalo...pri Leksetu. Zopet korektno opravljeno. Delajo eno uro, racunajo pa dve in pol. A imajo take norme al kaj? | Na vrh | |
RollingStone | 17 okt 2008, 13:55 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Za redni servis računajo 2,5h? Za zamenjavo osnovnega (torej olje, filter in svečke) povprečno izkušen mehanik potrebuje cca pol ure.
| Na vrh | |
alfaromeo | 17 okt 2008, 14:05 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Servis si opravil na koliko KM?
Pol ure ta je mal bosa. Je že ok, da se olje malo dalj časa odteka, pa da svečke bolj počasi in previdno privije nazaj. Sicer pa redni servis ne zajema zgolj menjavo olja in filtra, temveč je po navodilih potrebno pregledati veliko več (pregledati zavore, pregledati ostale tekočine, pogledati v računalnik, pregledati delovanje luči, birsalcev, tečajev vrat, obese, itd itd) | Na vrh | |
volhart | 18 okt 2008, 17:44 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Tocno tako! Zamenjal mi je olje, AC filter, zračni filter, oljni filter, en stabilizator, hladilno tekočino. Pogledal je tudi brisalce, podvozje, luči. Dal ga je na računalnik. Vse skupaj je trajalo eno uro in 10 minut. Delal je pa čisto normalno hitro. Servis je bil na 212kilo km. Avto sicer BP...tako pravijo pri Lekšetu. | Na vrh | |
AljAž | 18 okt 2008, 17:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Da, za večino opravil imajo norme, po katerih načeloma tudi zaračunajo storitev. | Na vrh | |
RollingStone | 18 okt 2008, 18:35 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Aja, če ti je menjal in pregledal vse to, potem bo pa prav. Res pa je, da največkrat samo piše, kaj vse so pregledali, v resnici pa.....
No, za tisto, kar je čista osnova rednega srevisa, torej olje, filter in svečke, se porabi pol ure in nič več. Res pa je, da ti, v kolikor res pregleduješ vse, kar je tu potrebno, hitro vzame več časa.
| Na vrh | |
volhart | 19 okt 2008, 11:41 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Pri servisu svojega avtomobila sem vedno zraven. Sicer grem raje drugam. Za takšne denarje se pa jaz ne bom šel slepih miši. | Na vrh | |
volhart | 17 nov 2008, 09:54 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zdravo fantje!
Moja jermenica alternatorja kaze, da jo bo vzel vrag. Cena okrog 100 evrov pravijo pri leksetu. Ali ima kdo od vas kaksno cenejso varianto. | Na vrh | |
volhart | 25 nov 2008, 09:11 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Jermenica alternatorja, spodnji nosilec motorja in delo 208 EUR pri Leksetu. Pa se eno vprasanje, ce kdo ve. Dolge luči mi delajo le pri blendanju, vklopiti za daljši čas pa jih ne morem. Ali kdo ve kaj je to? | Na vrh | |
volhart | 29 dec 2008, 15:19 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Torej,dolge luci mi delujejo le pri blendanju sicer pa ne. Sem pregledal varovalke pa je le ena za oba rezima delovanja (blend in ON) pa je v redu. Nato sem se lotil leve obvolanske rocice. Malo treme pa nekaj sile in je sla dol. Sicer zelo enostavno in lepo narejeno. Pod rdecim krogom je valjni zatic. Gre pa vse skupaj tezko ven zaradi prikljucenih pinov. Izgleda takole.
Na rocici je tiskano vezje, ki ima tri bakrene stike za levi smerokaz, tri za desni smerokaz ter tri za dolge luci. Vprasanje glede teh zadnjih treh stikov. Vsi trije sicer lezijo na enako dolgih matricah, vendar pa na njih lezeci bakreni spoji niso enako dolgi (znotraj rdecega kvadrata). Izgleda celo kakor da bi bili popraskani. Ali mogoce kdo od vas ve, ce je to problem? Koda tiskanega vezja je ALPS ANJ971071A. Hvala za vase nasvete, ce bo kdo vedel.
| Na vrh | |
alfaromeo | 30 dec 2008, 00:33 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| No čist eno "kmečko" vprašanje, ali so vsi kontakti celi? | Na vrh | |
volhart | 30 dec 2008, 09:02 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kontakti so celi . Vendar pa me moti njihova dolzina, ker ni enaka pri vseh treh. Po eni strani izgleda, kot da so namenoma taki, po drugi pa kot da so zdrsani. | Na vrh | |
volhart | 31 dec 2008, 12:07 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Bratranec mi je rekel, da so kontakti v redu...to je sicer tudi meni povsem logicno. Poskusal sem priti tudi do releja, ki je pod pokrovom motorja. Tam je plosca z varovalkami in releji. Na spodnji strani te plosce je rele FFM3 (Pass Comp/Light System). Ali kdo ve kako bi snel to plosco, ker se kljub stirim odvitim vijakom bojim, da jo bom odlomil. Noce iti dol. | Na vrh | |
volhart | 14 jan 2009, 23:35 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Evo ena lepa stevilka danes na poti do sestanka KLVV.
| Na vrh | |
volhart | 20 jan 2009, 18:31 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Danes v Tunjiskem gozdu sem moral dati avto na test. Vdrl se mi je v pomrznjeno blato dober meter pred precej derocim naraslim potokom. Kaj bi bilo, ce bi sel noter...raje ne pomislim. V glavnem ven je slo tezko...brez DSTC ni slo, DSTC pri 1100 RPM pa je stezka vendar uspesno opravil svoje delo in avto porinil vzvratno navzgor. ni bilo pretirane strmine, vendar pa je bilo blato pomrznjeno, po njem pa je tekel nezanemarljiv vodni tok, saj je mocno dezevalo. Slike pa povejo svoje (so slabe, ker sem bil malce zivcen pa moker skoraj do kolen).
| Na vrh | |
Beastmaster | 20 jan 2009, 19:40 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Tuhinjskem gozdu?? Kaj pa si se pojal po takih poteh?? Drugače pa dobre fotke
[ Uredi 20 jan 2009, 19:41 ] | Na vrh | |
volhart | 20 jan 2009, 23:26 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Po moje, da to ni Tuhinjski gozd ampak Tunjiski med Kamnikom in Komendo. Ja, da sem se znasel tam je v prvi vrsti 'kriva' Petra C., ne bom pa rekel, da sam nisem uzival na malce bolj nevsakdanji poti. Je pa res, da ce bi mel AWD, bi bil tam kar precej. | Na vrh | |
Terminator | 21 jan 2009, 16:07 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| pa sem že mislil da sem samo jaz norc
šalo na stran Dobro da si se rešil | Na vrh | |
carmender | 21 jan 2009, 19:07 | |
| Član #872 Prijavljen dne: 13 sep 2008, 13:34 Lokacija: Vrhnika Objav: 3
| Toni je napisal(a): ... Torej,dolge luci mi delujejo le pri blendanju sicer pa ne. Sem pregledal varovalke pa je le ena za oba rezima delovanja (blend in ON) pa je v redu. Nato sem se lotil leve obvolanske rocice. Malo treme pa nekaj sile in je sla dol. Sicer zelo enostavno in lepo narejeno. Pod rdecim krogom je valjni zatic. Gre pa vse skupaj tezko ven zaradi prikljucenih pinov. Izgleda takole. Na rocici je tiskano vezje, ki ima tri bakrene stike za levi smerokaz, tri za desni smerokaz ter tri za dolge luci. Vprasanje glede teh zadnjih treh stikov. Vsi trije sicer lezijo na enako dolgih matricah, vendar pa na njih lezeci bakreni spoji niso enako dolgi (znotraj rdecega kvadrata). Izgleda celo kakor da bi bili popraskani. Ali mogoce kdo od vas ve, ce je to problem? Koda tiskanega vezja je ALPS ANJ971071A. Hvala za vase nasvete, ce bo kdo vedel.
Meni se ročka za dolge ne zatakne, če imam stikalo za luči v položaju 0. Luči so dnevne, torej se prižgejo, tudi če je stikalo v položaju 0, vendar se ne da zataknit obvolanske ročice da dolge skoz svetjo. Če stikalo za vklop luči prižgem, potem delajo tudi dolge. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|