|
|
(S60 T5) Zavore
|
|
S60R-Ocean Race | 01 apr 2008, 04:20 | |
| Član #22Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418 | Zanima me, kaj bi lahko botrovalo, da avto sam zavira na eno kolo. Med vožnjo sem opazil, da avto nekaj "bremza". Ko sem se ustavljal ( cca. 5km/h ) se je najbolj opazilo, da ga nekaj zavira. Tudi pri počasnem speljevanju, se je slišalo drsanje zavor. Ko sem se že ustavil, je bila zadnja desna felna vroča, da bi na njej lahko spekel jajce. Počakal sem, da se stvar ohladi nakar sem odmontiral zadnje desno kolo, da bi pobližje pogledal zavorno čeljust. Že ko je kolo bilo v zraku, se ga je zelo težko dalo premikat. Z izvijačem sem nekako pakne odmaknil od diska in walla, disk sem lahko lahkotno zavrtel. Kolega je med tem časom za test stisnil na zavoro in zgodba se je ponovila(sum na ročno zavoro ovržen). Diska ni šlo zasukat. Spet sem moral z izvijačem pakne dobesedno porinit nazaj. Se pravi vsakič naslednjič, ko se zavira, se pakna več v celoti ne vrne v "stand by" položaj in drsa po disku. Po cca. 3km počasne vožnje se sicer felna ne segreje, je pa disk kar precej vroč, avto pa zavira nasploh popolnoma normalno. Kaj bi lahko bilo tukaj narobe?
[ Uredi 01 apr 2008, 04:27 ] | Na vrh | |
Damijan | 01 apr 2008, 09:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Potem je lahko samo blokiran zavorni valj na disku, razdelilni ventil ali pa "nakuhana" gumijasta cev ki povezuje kovinski del napeljave in pa zavorni valj.
Ni pa nujno, da ima to gumijasto cev. | Na vrh | |
Sverige | 01 apr 2008, 23:52 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Velikokrat je pa potrebno samo razdreti, fajn očistit in mogoče podmazat - se dobi prav sprej za zavorne čeljusti čistit. Kdaj pa si nazadnje to naredil??? | Na vrh | |
Žiiga | 02 apr 2008, 07:46 | |
| Član #481 Prijavljen dne: 04 nov 2007, 22:57 Objav: 30
| To je značiln za dost zadnih čeljusti de sčasoma začnejo štekat zarad povezave z ročno. Mal pregon mehanizm ročne, podri čeljust pa namaž tko kt so ti drugi rekl. se prav... nebi blo slabo batk vn jemt, sam če batk vn uzamš morš prekint pretok zavorolja čene ti bo vse vn stekl. Se prav lajtungo nekak stisn. batk zadi se lah šraufa, ga odšraufaš al pa kr vn potegnš. Če ti ne rata naj pol en napumpa zavoro brez ploščic gor... in k ga vn porine nahitr stisn gumjasto cevko. spucaš use namažš z bakreno mastjo... pa gremo vse nazaj skup sestavt
[ Uredi 02 apr 2008, 07:47 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|