Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50 T5) EVOLVE Software

Avtor objava
Mihc V50 T5
18 mar 2008, 15:23 Predogled tiskanja
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Zanimam se za up-grade moje V50-ke, priporočite jaz osebno sem gledal na http://www.evolvecars.com/site/index.php?id=238,322,0,0,1,0 in se mi zdi super , samo nevem kako bi prišel do tega.
Pa če mi lahko poveste se kaj zmanjša doba turbine ipd.

Hvala, LP Mihc
Na vrh
croma_man
18 mar 2008, 15:53
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
jst serijskih čipov ne priporočam iz parih razlogov.

Čipi so delani na novem avtu, z novo turbino, kateri se obnašajo drugače kot avto gnan 100.000 km in spet drugače na avtu ki je bil lepo vožen 100.000 km. Čip mora bit pisan na obstoječ motor, na obstoječi setup, že menjava katalizatorja zna zelo vplivat na performance in podret "serijski" čip.

Nebom trdil da ni dober, nebom trdil da avto nebo šel kot bi moral, ampak pravi čip je pisan na motor v stanju v katerem se nahaja, meritve pokažejo kaj zna bit za popravit in se to v mapah na čipu popravi. Zdej za volvote kakega profija v sloveniji ni, jst bom poizkušal letos najti koga ustreznega v avstriji/italiji seveda če mi bo nudil vse kar zahtevam.

Mam zelo slabe izkušnje z čipom pisanim za turbo motor in če nebi poslušal takrat Senice in bi ga vgradil bi se po par 100 oz mogoče 1000 km poslovil od motorja - spet to ni nujno da se zgodi vsakemu, vsaj jaz sem naletel na tak čip in zato sem postal zelo pazljiv pri teh zadevah.

Doba turbine je pa čisto odvisna od ohranjenosti, se skrajša ker more filat z več boosta, npr. namesto 0.7 bar 1.2 bar torej 0.5 bara več ampak načeloma ni straha, če pa že so pa turbine recimo temu potrošni material oz. če se znajdeš od 500€ naprej nove originalne.
Na vrh
AljAž
18 mar 2008, 17:33
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Eno vprašanje Mihc:
Zakaj si nisi raje kupil kar V70R, ali pa recimo vsaj V50T5 AWD?
Na vrh
Mihc V50 T5
18 mar 2008, 18:22
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
V70R si nisem kupil ker nimam prostora ga kam dat, za enkrat je pa še prevelik , v prihodnosti.
V50T5 AWD , pa zato ker je bilo bol malo izbire in previsko cena, samo če gledaš V50 T5 in V50 T5 AWD je T5 bolši v pospeških v končni hitrosti , ima manjšo porabo( pustmo porabo), ubistvu pa med V50 T5 in V50 T5 AWD ni nobene bistvene razlike kot da je malo višji in da ima AWD.
Lahko pa samo rečem sorry Aljaž ker sem odpru sploh to temo, po tvoji logiki na temu forumu noben nese nič prašat in se za nič zanimat.

Lp Mihc
Na vrh
Terminator
18 mar 2008, 19:09
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
@croma_man kot sem prebral si omenil nekaj glede menjave katalizatorja, pa bi te vprašal v kakšnem smislu vpliva, kajti sam sem serijskega za 2.0 16V zamenjal z originalnim od 1.9T (T4) na moji 2.0 16V mašini? Sam se namreč ne spoznam na to čisto nič, zato bi te prosil če mi lahko prosim malo razložiš to da bom vsaj približno zastopil
Na vrh
AljAž
18 mar 2008, 19:43
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...

...
Lahko pa samo rečem sorry Aljaž ker sem odpru sploh to temo, po tvoji logiki na temu forumu noben nese nič prašat in se za nič zanimat.

Lp Mihc


Nimam pojma po čem sklepaš, da je moja logika taka, da ne sme nihče nič vprašat? Forum je ravno temu namenjen, in če sem česa vesel je to, da odpirate nove vsebine, razglabljate o starih ipd.!

Jaz pa sem tebe vprašal o V70R/V50awd izključno zaradi dveh reči.

Prvo to, ker mislim, da sta bolj športna modela, zaradi izpeljave pogona in posledično športnejših občutkov med vožnjo, kateri so ti (očitno, sklepam) najpomembnejši.
Če se pravilno spomnim nekih številk, ki si jih namenil za avto, vseh dodatkov, ki si jih ali pa jih planiraš dokupiti, bi za ta denar dobil že spodobnega R-a. S čimer pridemo do druge točke. (Če že moram pojasniti), se mi zdi pretirano vlaganje v rabljen avto 3x stran vržen denar. Ampak, razumem, na to ima vsak svoj pogled (nekateri ga ljubiteljsko negujejo v prostem času, spet drugi šponajo za razna tekmovanja, tretji...in še in še. Glede te trditve (mislim da smo si na jasnem) je brezveze pametovati, kar tudi ne mislim.

Torej, ker si mi odgovoril na točko št.1 že v prejšnjem postu, je na tem mestu dovolj .
Pika.

[ Uredi 18 mar 2008, 20:08 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
18 mar 2008, 21:58
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Lej ne porajti Aljaž lepo priden bot in to je to

Lp Mihc
Na vrh
croma_man
19 mar 2008, 08:12
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
Terminator je napisal(a): ...

@croma_man kot sem prebral si omenil nekaj glede menjave katalizatorja, pa bi te vprašal v kakšnem smislu vpliva, kajti sam sem serijskega za 2.0 16V zamenjal z originalnim od 1.9T (T4) na moji 2.0 16V mašini? Sam se namreč ne spoznam na to čisto nič, zato bi te prosil če mi lahko prosim malo razložiš to da bom vsaj približno zastopil


na hitro malo osnov delovanja NA in FI motorjev (brez in z turbino)

Navaden motor deluje na backpressure, torej katerikoli NA avto pogledaš se fi izpuha proti koncu manjša in ustvarja ta backpressure za optimalno delovanje motorja, če se zdej te dimenzije spremenijo (če zmanjšaš imaš lahko preveliko temperaturo izpušnih plinov, avto duši,...), če pa prekomerno povečaš pa imaš naslednji problem da se ti izpušni sistem ne segreje na delovno temperaturo, avto izgubi moč. Zdej v tvojem primeru ko si menjal katalizatorja med sabo pomoje ne more bit nič narobe ker je vhodni/izhodni fi enak, mogoče je edino malo bolj pretočen katalizator kot pa od navadnega. Zelo dober primer imajo honde s2000 se mi zdi ko imajo na zadnjem loncu ki ima še eno povratno cev nazaj v zadnji lonec da drži kompresijo v sistemu in z večjo izhodno hitrostjo gredo plini ven.

Pri turbo motorjih je pa stvar drugačna, avto gre najbolj če ima samo downpipe (videno na drag race-ih kjer imajo spredaj speljane izpuhe ven tudi iz blatnikov). Torej pri turbini morajo biti lonci čimbolj odprti, čimmanj krivin, lahko bi rekel tudi predimenzioniran sistem v stilu fi 76 cevi...je zadeva dosti tišja kot NA in pa konjev se da pridobit pri 200 HP avtu od 20-30 pri dobro narejenem sistemu od turbine naprej.

uglavnem o tem bi se dalo diplomirat, dosti sem prebral, dosti sem sprobal že, ampak vem še vedno nič ;)
Na vrh
Terminator
19 mar 2008, 15:04
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
hvala za pojasnilo

Drugače pa sem zamenjal celotni izpušni sistem z izpušnim sistemom od T4 (katalizator, srednji in zadnji lonec), pa dodal bom še en zadnji lonec od 2.0T (je isti kot od T4, vsaj na pogled), celotna cev pa je malo širša kot prejšnja. Misliš da sem s to potezo naredil kaj narobe ali ne?

[ Uredi 19 mar 2008, 15:05 ]
Na vrh
croma_man
19 mar 2008, 15:28
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
boš videl, opazil,... če bi takšne stvari iz glave vedel potem bi lahko napovedoval tudi loto številke vnaprej ;) preveč je faktorjev ki vplivajo na vsak motor drugače.

Sposodi si od kakega znanca Gtech, je že dosti popularna zadeva za merjenje moči, pospeškov,... in testiraj prej/potem. Drugače vsaj meni menjava ni smotrna.
Na vrh
Terminator
19 mar 2008, 20:00
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
po pravici povedano nisem opazil nobene razlike, zamenjal sem pa predvsem zato, ker sem hotel imeti nastavek od T4 ( v kratkem prideta 2) in ravno ko sem kupil zadnji lonec, se mi je pred prvim odlomila cev, tako da sem zamenjal kar celega in ker je bil katalizator na cevi sem z katalizatorjem vred
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 80, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete