|
|
(V40) menjava luči
|
|
Terminator | 15 mar 2008, 23:53 | |
| Član #74Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980 | Vprašal bi, če morda kdo ve kje je relje oz. če se kaj znajde iz spodnjih tabel, saj sem namreč zamenjal luči in imam sedaj ločeni paraboli (prej je bila ena sedaj sta 2). Problem pa je v tem, da ko prižgem dolge luči, se kratke ugasnejo kar se nebi smele, saj bi morale svetiti oboje.
En relje je sicer pri varovalkah v prostoru za motor, vendar kakor zgleda imajo novejše V40 istega.....
ta slika je ključnega pomena, ki pa mi ni čisto jasna :(
[ Uredi 16 mar 2008, 12:51 ] | Na vrh | |
RollingStone | 16 mar 2008, 10:19 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Kadar poblendaš naj bi svetile obojne luči. Kadar imaš dolge naj bi bi bile kratke ugasnjene. Vsaj mislim, da je tako.
[ Uredi 16 mar 2008, 10:20 ] | Na vrh | |
VOLVOV40 | 16 mar 2008, 11:11 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Sporoči letnik vozila ali pa poglej pod plastiko na voznikovi strani pod volanom če imaš tam CEM, če se nahaja tam je zadeva sila preprosta.Kajti relejska izvedba ni ravno najboljša rešitev. | Na vrh | |
Damijan | 16 mar 2008, 12:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pri dvojni optiki naj bi ob vklopu dolgih luči tudi zasenčene svetile. Če je v posamezni optiki enonitna žarnica, H1, H3 ali H7!
Nekateri starejši avtomobili pa so imeli dvojno optiko z kombinacijo H4-H3! (Škoda, Lancia,...). Pri takšni kombinaciji pa kratka ugasne! | Na vrh | |
Terminator | 16 mar 2008, 17:53 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| ko vklopim dolge morajo kratke obvezno goreti, saj se tudi lepo opazi, ker ko vklopim dolge mi sveti daleč, tako kot mora, samo tik pred avtom je pa tema, ker se kratke ugasnejo :(
@VOLVOV40 avto je letnik 97 za CEM bom pa pogledal in če mam sporočim | Na vrh | |
Terminator | 17 mar 2008, 22:14 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| danes nisem uspel pogledati, pa tudi ne vem kaj je to sploh CEM in kako zgleda. Kako bom vedel če imam to ali nimam? | Na vrh | |
sebaveh | 18 mar 2008, 15:17 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| CEM je Centralni Elektronski Modul. Okoli 10×15 cm velika škatla, nahaja pa se med stikalom za luči in ročico za odpiranje havbe. | Na vrh | |
Terminator | 18 mar 2008, 19:00 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| sem pogledal in poslikal, tako da bi vas prosil, če mi poveste če imam ta CEM in katera škatlica je to Pa za naprej kaj moram narediti, da mi bo ob vklopu dolgih luči svetila tudi kratka.
| Na vrh | |
OptiMist | 19 mar 2008, 14:40 | |
| Član #415 Prijavljen dne: 17 jul 2007, 18:23 Objav: 86
| Če imaš čas se lahko danes popoldne oglasim pri tebi pa pogladava kaj imaš različno od mene... če ti je ideja zanimiva pokliči (številko imaš)
LP OpTi | Na vrh | |
Terminator | 20 mar 2008, 21:45 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| sorry sam nisem utegnil, ker sem šmirglal odbijače... hvala useno... če pa bom slučajno rabil pa te pokličem | Na vrh | |
MKovic | 21 mar 2008, 10:20 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Obstajata dve preprosti možnosti: - Predlagam, da kratke luči zvešeš kot dnevne luči. Tako bo najmanj dela, svetile pa bodo vedno, ko bo tekel motor. Potreboval boš rele in povezavo na enega od +12V kontaktov, ki je pod tokom, kadar teče motor (predlagam tajnšo žico, ki teče iz alternatorja, lahko katerakoli drug kontakt, saj bo tokovna obremenitev minimalna). Terminal 30 povežeš direktno na +12V akumulatorja, terminal 87 na +12V kratkih luči (mislim, da je to zelena žica na tvoji sliki), terminal 86 na kontakt, v katerem je +12V, ko teče motor in terminal 85 na maso. - Druga, ekstremno preprosta možnost je, da povežeš +12V stran parkirnih luči na +12V kratkih. Tako bodo kratke gorele vedno, vendar izgubiš funkcijonalnost parkirnih luči (ko boš prižgal parkirne, se bodo prižgale tudi kratke).
Tretja možnost je, da najdes releja kratkih in dolgih luči in prekineš povezavo med njima, tako, da rele dolgih luči ne izklopi kratkih. To predvideva shematika, ki si jo prilepil.
| Na vrh | |
VOLVOV40 | 21 mar 2008, 19:42 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Glede na letnik kot praviš l.97 tega zagotovo nimaš,ker so CEM vgrajevali šele od modelnega leta 99.
sorry. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 38, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|