Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40) menjava luči

Avtor objava
Terminator
15 mar 2008, 23:53 Predogled tiskanja
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Vprašal bi, če morda kdo ve kje je relje oz. če se kaj znajde iz spodnjih tabel, saj sem namreč zamenjal luči in imam sedaj ločeni paraboli (prej je bila ena sedaj sta 2). Problem pa je v tem, da ko prižgem dolge luči, se kratke ugasnejo kar se nebi smele, saj bi morale svetiti oboje.

En relje je sicer pri varovalkah v prostoru za motor, vendar kakor zgleda imajo novejše V40 istega.....





ta slika je ključnega pomena, ki pa mi ni čisto jasna :(


[ Uredi 16 mar 2008, 12:51 ]
Na vrh
RollingStone
16 mar 2008, 10:19
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Kadar poblendaš naj bi svetile obojne luči. Kadar imaš dolge naj bi bi bile kratke ugasnjene. Vsaj mislim, da je tako.

[ Uredi 16 mar 2008, 10:20 ]
Na vrh
VOLVOV40
16 mar 2008, 11:11
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Sporoči letnik vozila ali pa poglej pod plastiko na voznikovi strani pod volanom če imaš tam CEM, če se nahaja tam je zadeva sila preprosta.Kajti relejska izvedba ni ravno najboljša rešitev.
Na vrh
Damijan
16 mar 2008, 12:02
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pri dvojni optiki naj bi ob vklopu dolgih luči tudi zasenčene svetile. Če je v posamezni optiki enonitna žarnica, H1, H3 ali H7!

Nekateri starejši avtomobili pa so imeli dvojno optiko z kombinacijo H4-H3! (Škoda, Lancia,...). Pri takšni kombinaciji pa kratka ugasne!
Na vrh
Terminator
16 mar 2008, 17:53
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
ko vklopim dolge morajo kratke obvezno goreti, saj se tudi lepo opazi, ker ko vklopim dolge mi sveti daleč, tako kot mora, samo tik pred avtom je pa tema, ker se kratke ugasnejo :(

@VOLVOV40 avto je letnik 97 za CEM bom pa pogledal in če mam sporočim
Na vrh
Terminator
17 mar 2008, 22:14
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
danes nisem uspel pogledati, pa tudi ne vem kaj je to sploh CEM in kako zgleda. Kako bom vedel če imam to ali nimam?
Na vrh
sebaveh
18 mar 2008, 15:17
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
CEM je Centralni Elektronski Modul. Okoli 10×15 cm velika škatla, nahaja pa se med stikalom za luči in ročico za odpiranje havbe.
Na vrh
Spletna stran
Terminator
18 mar 2008, 15:20
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
sebaveh je napisal(a): ...

CEM je Centralni Elektronski Modul. Okoli 10×15 cm velika škatla, nahaja pa se med stikalom za luči in ročico za odpiranje havbe.



aha hvala bom danes snel plastiko in pogledal
Na vrh
Terminator
18 mar 2008, 19:00
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
sem pogledal in poslikal, tako da bi vas prosil, če mi poveste če imam ta CEM in katera škatlica je to Pa za naprej kaj moram narediti, da mi bo ob vklopu dolgih luči svetila tudi kratka.





Na vrh
OptiMist
19 mar 2008, 14:40
Član #415
Prijavljen dne: 17 jul 2007, 18:23
Objav: 86
Če imaš čas se lahko danes popoldne oglasim pri tebi pa pogladava kaj imaš različno od mene...
če ti je ideja zanimiva pokliči (številko imaš)

LP
OpTi
Na vrh
Terminator
20 mar 2008, 21:45
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
sorry sam nisem utegnil, ker sem šmirglal odbijače... hvala useno... če pa bom slučajno rabil pa te pokličem
Na vrh
MKovic
21 mar 2008, 10:20
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Obstajata dve preprosti možnosti:
- Predlagam, da kratke luči zvešeš kot dnevne luči. Tako bo najmanj dela, svetile pa bodo vedno, ko bo tekel motor. Potreboval boš rele in povezavo na enega od +12V kontaktov, ki je pod tokom, kadar teče motor (predlagam tajnšo žico, ki teče iz alternatorja, lahko katerakoli drug kontakt, saj bo tokovna obremenitev minimalna). Terminal 30 povežeš direktno na +12V akumulatorja, terminal 87 na +12V kratkih luči (mislim, da je to zelena žica na tvoji sliki), terminal 86 na kontakt, v katerem je +12V, ko teče motor in terminal 85 na maso.
- Druga, ekstremno preprosta možnost je, da povežeš +12V stran parkirnih luči na +12V kratkih. Tako bodo kratke gorele vedno, vendar izgubiš funkcijonalnost parkirnih luči (ko boš prižgal parkirne, se bodo prižgale tudi kratke).

Tretja možnost je, da najdes releja kratkih in dolgih luči in prekineš povezavo med njima, tako, da rele dolgih luči ne izklopi kratkih. To predvideva shematika, ki si jo prilepil.
Na vrh
VOLVOV40
21 mar 2008, 19:42
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Glede na letnik kot praviš l.97 tega zagotovo nimaš,ker so CEM vgrajevali šele od modelnega leta 99.


sorry.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 38, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete