|
|
S80 D5 ali 2.5T
|
|
uncle | 08 mar 2008, 18:27 | |
| Član #670Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130 | Pozdravljeni vsi skupaj! Začenjam razmišljat o nakupu avtomobila, valda volvota..izkušnje z fotrovim S60 T5 so pustile trajne posledice hehe
Avto bo kupljen rabljen, sicer šele čez kakšno leto, a že malo zbiram informacije...
Zanimajo ma vaše izkušnje in sicer z na prvi pogled "malce" različnima modeloma...
- S40 T5 od facelifta dalje, torej 230 konjičev - S80 D5 - S80 2.5T
Imel bi ročni menjalnik ter brez AWDja...
V S40 dobim solidno raketico, v motor ne dvomim...kako je kaj z udobjem na daljših vožnjah? Eno krajšo test vožnjo sem nekoč že odpeljal...se mi zdi da ravno razkošja prostora v avtu ni... S80 je itak kar se tiče udobja in počutja v avtomobilu meni osebno juhuhu avto s katerim sploh ne gre primerjat kake A6 ali BMW5 (ok..pač moje mnjenje)...D5 je super motor za kruzanje in tud kak odločnejši pospešek...2.5T bencinar pa je malo cenejši, ima boljše performanse in ok- nekaj višjo porabo valda...je to podoben motor kot T5 v S40/V50?
Kakšna mnenja, izkušnje lastnikov?
hvala.....
[ Uredi 08 mar 2008, 18:28 ] | Na vrh | |
volvo5er | 08 mar 2008, 18:40 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Pozdravljen!
Glede na to, kam si postavil temo, sklepam da gre tudi pri S80 za model 2. generacije (aktualne). Torej, S40 in S80 sta si podobna samo na prvi pogled , drugače je pa kar razlika med tema dvema modeloma, no sicer imaš pa tako ali tako še eno leto, da se odločiš, kaj pravzaprav želiš imeti.
2.5T v S80 in T5 v S40 je pravzaprav enak motor, verjetno je edina razlika v motorni elektroniki in pa najbrš v turbini, drugače gre pa za motorja z enako osnovo.
Vsekakor gre najboljše S40 T5, med D5 in 2.5T v S80 pa po občutku ni velike razlike (čeprav gre v resnici 2.5T boljše), načeloma je dizel bolj gospodaren, oba motorja sta zanesljiva, tako da se moraš odločiti predvsem ali je je bolj všeč bencinar (in si pripravljen na vsaj 2 litra večjo porabo) ali varčnejši dizel.
[ Uredi 08 mar 2008, 18:41 ] | Na vrh | |
AljAž | 08 mar 2008, 18:57 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Odvisno kaj rabiš, so pa cene teh avtomobilov različne. Sicer bi jaz (če denar ni problem) vsekakor vzel awd-še posebej v kombinaciji z S40, ki je precej športno naravnan model. S80 je avto namenjen daljšim vožnjam, odprtim cestam. Idealen v mojem pogledu v kombinaciji z D5 in avtomatikom. | Na vrh | |
uncle | 08 mar 2008, 21:30 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Ja seveda...v mislih imam S80 druge generacije...
Za kratek čas sem sedel v njemu in se mi je hladen D5 zdel malce robat in glasen...se to ko je motor ogret kaj zmanjša? Saj ne da bi blo tak hudo da bi blo moteče..sam vprašam...
V bistvu imasta 2.5T in D5 kar precej "rezerve" tudi za chipat, malo sem pogledal in bencinarja hitro spravijo preko 250 konjev...to pa je glede na ceno že orng stroj potem...
Kako se kaj obnese BLIS sistem...verjetno uporabna dodatna oprema?
Edino kar bi lepotno popravu na S80...predvsem z manjšimi felnami zgleda zlo visoko...vsaj 17 col more bit gor če ne 18 da ga je lušno za pogledat iz boka...ko bi bil kak cm nižje...no nima veze...
lp | Na vrh | |
alfaromeo | 08 mar 2008, 22:31 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| V prihajajočem letu se boš moral odločiti:
ali bi rad velik prostoren avtombil ali malo raketo. ali disel ali bencin.
V kolikor si manjše rasti boš imel v obeh dovolj prostora ali drugače, če si navajen na večje avtombile se boš v S40 počutil utesnjenega.
S80 D5 ali 2.5T. Performanse govorijo v prid 2.5T bencinskemu agregatu. Maximalen navor navoljo že od 1500 rpm do cca 5000rpm. Prožnost je zelo dobra, tu tudi dizel nima kaj iskati. Ko se D5 ogreje ni robat in je čisto tih. Sopotniki v Volvo vozilh ganinimi z D5 agregatom velikokrat vprašajo, če ima avto bencinski motor. | Na vrh | |
uncle | 15 mar 2008, 00:12 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Pozdrav! Dejansko je med S40 in S80 gromozanska razlika..a ok, to smo že vedli
Danes sem imel priliko dodobra občutit S80 D5 AWD, fourC, je pa bil avtomatik... Res je, da se zagretega motorja v kabino sploh ne sliši, zunaj morš bit kar pozoren da slišiš malo brundanja...presenetljivo za dizla se ga da sterat v prav visoke obrate in tam se oglaša rezko kot kak petvaljni bencinar in ne dizel...res odlična in hudo odzivna zadeva...
Za kaj več občutij glede aktivnega podvozja so manjkale ustrezne pnevmatike, gor so ble 225/55 r16 tak da je avto malce "plaval" po gumah in ni blo za občutit nekih velikih razlik pri nastavitvah...AWD deluje super po ovinkih in makadamu, avto se drži podlage res zlo nad pričakovanji..
Avtomatik me (hmm po pričakovanjih?) res ni prepričal, sicer udobna stvar, sam ni po moji meri...
Udobje se mi zdi da je opazno na višjem nivoju kot v S60...pri "comfort" nastavitvi me sploh ni brigalo kje je kaka luknja na cesti ker se komaj kaj občuti (razn pri res orng poskodbah na cesti)...zvočna izolacija omogoči pri 200km/h sproščeno pogovarjanje, zvok je nekako enak kot pri S60 pri kakih dobrih 160km/h (pri S60 je nadležno tisto pihanje vetra prek strehe) Da ne omenjam avtomatskega zaprtja kroženja zunanjega zraka ali filtra z aktivnim ogljem- kar menda onemogoči da bi v avtu sploh kdaj kaj smrdelo (razen če ga sam noter enga spustiš ) tak da je med vožnjo tudi odpadla skrb kje je kak romun s starim šleparjem ki vse zakadi...
V glavnem noora limuzina...
Amen!
[ Uredi 15 mar 2008, 00:14 ] | Na vrh | |
uncle | 22 mar 2008, 14:55 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Eno vprašanje..
Kako dejansko izgleda ročna zavora v S80 če ni "elektronska"? To je tisti nek pedalček skrajno levo? Ni to moteče?
lp | Na vrh | |
Terminator | 22 mar 2008, 15:18 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| uncle je napisal(a): ...
Eno vprašanje..
Kako dejansko izgleda ročna zavora v S80 če ni "elektronska"? To je tisti nek pedalček skrajno levo? Ni to moteče?
lp
Misliš levo pri pedalih? sam sicer ne vem kje jo ima S80, jo pa ima kot četrto pedalo (skrajno levo) Chrysler Voyager, ki sem ga vozil in me sicer med vožnjo ni nič motilo, je pa malo bedno pri izpeljevanju v klancu če imaš ročno na pedalo samo verjetno se potem s časom človek navadi.... | Na vrh | |
AljAž | 22 mar 2008, 15:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pedal je pri večini samo za stisnit, za spustit pa je ročka levo od volana spodaj. Sem 99%, da ima novi S80 enako. | Na vrh | |
uncle | 22 mar 2008, 15:40 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Avtomatik itak nima pedala, je samo gumb tam na strani - tudi za aktiviranje ročne...in tudi sama se spusti...
Malo zna bit nerodno da moraš pri speljevanju v klanec še nek gumb stiskat...upam da se sprosti sama tudi pri ročnem menjalniku... | Na vrh | |
AljAž | 22 mar 2008, 15:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Evo preberi si:
--> zanimivo: v avtomatiku moraš biti tudi privezan, da se ročna sprosti in avto spelje. Svašta.
[ Uredi 22 mar 2008, 15:50 ] | Na vrh | |
uncle | 22 mar 2008, 22:53 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Aha..hvala
ok..zaj bo kdo reku da nore sprašujem..samo..kje pa je pravzaprav prikaz temperature "motorja"?? | Na vrh | |
uncle | 23 mar 2008, 01:02 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Ja..ni ga....
btw, samo warning lučka zasveti ko je temp. previsoka...škoda...dobro je vedet kdaj se motor zagreje...
lp | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 22, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6007 najnovejši član: Gelarfer |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|