Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Uvoz rabljenega avtomobila

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
AljAž
21 jan 2008, 18:38 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ker so informacije na to temo raztresene (razgubljene) po celem forumu, odpiram temo, ki bo namenjena izključno temu. Torej od same izbire avta preko interneta, pa vse do registracije v Slo. Večinoma gre za uvoz iz držav EU, vendar so dobrodošle vse informacije o uvozu iz držav nečlanic EU, ZDA ipd.

Apeliram na uporabnika Ovlov ter Mihc V50 T5, da nam malo bolj podrobno obrazložita, kako sta mimo raznih Scil in Karibd pripeljala svoja konjička v domačo garažo. In pa seveda vse ostale, ki o tem veliko veste.


[ Uredi 21 jan 2008, 19:20 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
21 jan 2008, 19:19
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Pozdrav, dogodivščine

Takole je potekalo use skupaj in še vedno poteka. najprej sem si ogledal enga primernega volva na mobile.de. Poslal mail prijatelju ,ki zna zelo dobro nemško ter je poklical v nemčijo, kjer se je volvo prodajal, se je vse pozanimal o vozilu in mi posredoval informacije, ki jih je dobil. potem sem se odločil in prijatelju naročil naj jim pošlje fax, ( ker sem kupil avto od avtohiše je bilo precej lažje) da naj bo volvo rezerviran naslednji dan z zoll tablicami. Jaz , sestra , punca in oče smo se odpravili 840km daleč po mojega volva.
Pridemo do avto hiše se že skoraj vse zmenimo in nam reče, da so nam pozabili zrihtati zoll tablice, seveda kaj nam je preostalo , oče in punca sta se odpravila domov, jaz in sestra sva ostala, kjer so nama tudi zrihtali prenočišče za 20€ na osebo ( seveda ne pozabiti, vzemite seboj tudi osebo, ki zna vsaj malo nemško, tako kot naprimer moja sestra). naslednje jutro sva se takoj odpravlila k avto hiši ki je bila 50m stran od najinega prenočišča, seveda sva imal željo čim hitreje avto zrihtati za na pot proti sloveniji ( cca 9 ur vožnje).
Z mojim avtom se odpravimo do 30km odaljenega kraja, kjer so naredili tehnični pregled, zavarovanje in tablico, ki ti jo naredijo pred nosom. Nato do avta namontirati tablice še na bencinsko čerpalko ter gospoda pripeljat nazaj do avto hiše. potem se je pa pričela pot proti sloveniji.

NUJNE STVARI:
- Dvigni denar v sloveniji za nakup vozila in ostalih stroškov predvsem ( WC 0,50€ ), benzin, coffe, itd.
- Kupi vinjeto za avstrijo ( 2 vinjeti 15€ )
- Potem imaš še stroške za osnovno zavarovanje cca. 100€ , tablica 18€ , prometna in homologacija cca. 50€
- 2 tunela sta za plačat (10€ - 1 tunel )

V SLOVENIJI:
- Plačaš DMV ( glede na vrednost vozila ) in ekološka taksa ( glede na maso vozila ) ( DMV 1120€ , ET 85€)
- Homologacija 96€
- Zavarovanje ( pri meni kasko ) 2100€
- Registracija 115,21€
in to je to, če sem kaj pozabil naj me kdo popravi

LP Mihc

[ Uredi 23 jan 2008, 21:39 ]
Na vrh
bvogri
21 jan 2008, 21:24
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zanima me ali je za začasne tablice potrebno opraviti tehnični pregled, koliko stanejo in koliko časa veljajo???
Veljavne so kolikor jaz vem po vsej Evropi.
Na vrh
Mihc V50 T5
21 jan 2008, 22:05
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Tehnični so meni že spotoma opravili , ko sem čakal na prometno in homologacijo , ter tablice .
Z tablicami je pa tako, veljajo ti kukr si zbereš, jaz sm jih vzel za 14 dni , use skupi me je prišlo okoli 180€
se pravi: zavarovanje, prometna, homologacija pa še tehnični. Veljajo pa po vsej europi, ali mislim da samo po EU. to pa nevem.
Na vrh
AljAž
23 jan 2008, 17:59
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pri vsej zadevi je težko vedeti le to, v kakem stanju je avto na drugem koncu Evrope. Pa je potem 1000km+ za prazen nič... Srečni kupci, kako ste se prepričali v to, preko slik, dodatnih slik?
Ker naši vrli prodajalci vedno pravijo, da je avto odlično ohranjen, pa ko rečeš/vidiš da ni (prideš z drugega konca Slo pogledat) in ti še odgovori: "ja tale je bolj švoh, imamo tudi boljše ponavadi.." bi mu najrajši razbil tisto zeljnato bučo. Da bi kake dodatne slike pošiljali pa ne...

[ Uredi 23 jan 2008, 18:00 ]
Na vrh
nakaza
23 jan 2008, 18:12
Član #126
Prijavljen dne: 14 dec 2006, 13:28
Objav: 18
bvogri je napisal(a): ...

Zanima me ali je za začasne tablice potrebno opraviti tehnični pregled, koliko stanejo in koliko časa veljajo???
Veljavne so kolikor jaz vem po vsej Evropi.


Zadeva je taka, če kupuješ rabljeni avtomobil, kateremu je potekel tehnični je potrebno opraviti omenjeni tehnični pregled.
Ko je opravljen pa lahko pridobiš tablice zavarovanje.....

Ko semo šli s prjatli iskat avte v Nemčijo je enemu poteklo vse skupaj in je moral najprej opraviti tehničnega - je pa res, da je že nekaj let od tega.

Na enem drugem forumu sem bral, da naj nebi biel veljavne povsod. Sam sicer ne vem kako in kaj je s tem pri nas. Sem pa slišal, da naj bi bilo navadilo pri policiji tako, da omenjene tablice pri nas ne veljajo.

Dejstvo je da to obvestilo pozna malo policistov, pa še ne da se jim ubadat s tem.
Če pogledamo po črki zakon je vozlo:
- registrirano (se pravi)
- zavarovano
- označeno s tablicami
- veljavni tehnični (če je potreben)

Na vrh
Ovlov
23 jan 2008, 23:12
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
OK, bom bolj na hitro (sem sredi selitve) …
Avto sem iskal od lanskega maja (XC 70 2.5 T ali D5; V70 T5 ali 2.5 T, na začetku tudi D5). V idealnem primeru bi ga seveda dobil tukaj, od kakšnega pedantnega petičnega gospoda Volvofana, ki se vozi na predstave dunajske opere, drugam pa ne … ampak takih seveda ni: v glavnem bedna, sumljiva roba raznih avtonet krošnjarjev. Torej: Autoscout in Mobile.de. Po avto ne bi hodil dlje kot za en dan komod vožnje (ca. 600 km). Internet izkušnje z Nemčijo in Italijo so bile različne: eni na mejle sploh ne odgovarjajo, drugi pač, a zelo omejeno – vedno pa je ostala dilema: cijaziti se 600 km do obetavnega primerka, potem pa ugotoviti, da ima luknjo od čika na sedežu, čričke v lupini ipd… in lepo nazaj domov … Pri pooblaščenih Volvo dilerjih omejena izbira in navite cene… Rezervna varianta je bila spomladanski izlet na Švedsko (združiti prijetno s koristnim) – ampak tam so tudi cene v glavnem švedske, pa tudi tisto, kar se vidi na internetu, ni bogve kaj, če si izbirčen kot jaz (barva, oprema). V vsakem primeru pa mi je bilo jasno: tip, ki si kupi avto na daljavo, ne da bi si ga temeljito ogledal in sprobal, si zasluži invalidsko pokojnino. No, vsaj meni nikdar niti na misel ni prišlo, da bi si kupoval avto "po internetu", ga plačal, še preden bi ga videl … dokler …
Skrajšal bom: Zasledil sem končno komad, kakršnega bi si sam narisal, v ponudbi belgijske firme Caryn.com iz Genta, specializiranega Volvo dilerja z najboljšimi referencami (gl. tuje forume; celo Angleži, ki imajo rajši volan na desni, hodijo kupovat tja). XC 70 D5 Summum, "lava grey pearl", MY 2005, 120.000 km. Menedžer (in očitno lastnik) firme Geert Caryn mi je na zahtevo nemudoma poslal ca. 50 dodatnih fotk z vsemi mogočimi mikro detajli, s skenirano dokumentacijo, z rač. izpiskom zgodovine avta itd. itd. … sledilo je bliskovito dopisovanje, bila sva skoraj on-line, izmenjala sva si v tistih parih dneh, ne pretiravam, ene 50 mejlov, odgovor sem dobil zmeraj najpozneje v pol ure, včasih tudi ob 10h zvečer …. skratka za naše pojme (pa ne le za naše) povsem nepojmljiva profesionalnost. Belgija je poleg tega idealna še v nekaterih drugih pogledih (minimalna možnost goljufij, vrhunski servisi, mila klima, ravna dežela, umirjena vožnja …) No, in sem tik pred božičem tekel v NLB in nakazal na firmo 5000 € are … in si globooooko oddahnil (avto je bil moj!) Potem sem imel takle namen: S Pučnika leti v Bruselj 7 (!) aeroplančkov na dan, najcenejšega dobiš že za 50 €. Plus 50 km vožnje do Genta, pa še en taksi do Caryncoma, tam me že čakajo dokumenti in tablice za 1 mesec (veljavne za vso EU), kar košta 300 €, eno noč spanja v ljubkem hotelčku (ves ta info dobiš na spletni strani firme), no ja, potem pa morasta vožnja čez celo januarsko Evropo, z veliko verjetnostjo še ene nočitve kje v snežnem metežu sredi Nemčije, pa nafta, cestnine, predornine … skratka … hm… Geert mi je svetoval drugo varianto – prevoznika – in mi poslal sken potnega naloga za firmo Lobo iz Mengša, ki je slabo leto predtem od njih pripeljala ravno tako XC 70 D5 "in your country and in your city" (in, neverjetno, celo na isto ulico, kjer sem jaz takrat živel! – samo da Geert tega ni vedel). No, potem se je izkazalo, da je še boljša varianta Darko Zupančič s.p. iz Trebnjega, ki mi je bil pripravljen avto pripeljati za borih 270 €.
Zmenjeno. Šel sem nakazat še preostali denar … in čez par dni se je avto pripeljal na izvoz Brdo – in jaz sem ga (s tablicami od svoje 850-ke) odpeljal damu. Hecno – ampak v procesu kupovanja (in dopisovanja z Geertom) niti za trenutek nisem pomislil, da bo z avtom karkoli narobe – a to, kar je prišlo, je preseglo vsa moja pričakovanja: avto je DEJANSKO kot nov: usnje diši kot novo in je takšno tudi videti, preproge, znotraj, zunaj, vse nedotaknjeno in brezmadežno. Ne pretiravam: kot bi se pripeljal naravnost iz salona! Res ne štekam: ta avto bi mi lahko mirno prodali, nategnivši me, da ima prevoženih samo 20.000, in niti za hip ne bi pomislil, da so me nategnili. Svaka jim čast. Skratka, vroče priporočam: firma prodaja dejansko samo izbrano, 100% preverjeno robo, profesionalnost in odnos do strank sta nedosegljiva, poslovna etika takisto. (Geert se je tudi še potem, ko je bil avto že tu, trudil in mi pošiljal še to in ono (angl. priročnike, navodila za navigacijo, mi odgovarjal na vprašanja … skratka, stranka ostaneš tudi še potem, ko si kupil. To pove marsikaj, če že ne vse.) Aja, BTW, po mejlu se je dalo tudi nekaj malega zdilati (prav dosti pa ne, ker vedo, kaj prodajajo), pogodil sem se še za (brezplačen) servis pri 120.000 km, dodal mi je še (praktično nove in original Volvo) "zaščitne" preproge, da se original bež ne bi med transportom zasvinjale … takšne malenkosti…

Sicer pa, da skrajšam (končno) na bistveno:

V mojem primeru je šlo takole:

1. Mejli.
2. Nakazal aro.
3. Se zmenil s prevoznikom.
4. Nakazal preostali del kupnine (tu je treba paziti in pravočasno nakazati: denar namreč potuje počasneje kot prevozniki – ca. 3 dni).
5. Prevzel avto v LJ.
7. Šel plačat DMV in ekotakso na Durs. (Davek se plačuje glede na vrednost avta – od 5 – 13 %, gl. lestvico). Tu spet treba paziti: Dursu je treba plačati najkasneje v 14 dneh od datuma na računu (sicer plačaš kazen, so rekli); se pravi, prodajalcu je treba naročiti, naj na račun vpiše datum, ko pride prevoznik po avto). Ko opraviš na Dursu, se ti nikamor več ne mudi.
8. Včeraj zjutraj, na poti s Primorske, skočil mimogrede k Špan po preizkusne tablice (44 € za 5 dni).
9. Jih napopal, se odpeljal direkt na LPP na homologacijo. Tam plačal 96 €. Potem ko si je g. Robi avto ogledal (ca. 20 minut), sem se lahko odpeljal. Ob 2h prišel po papirje (lahko pa se zmeniš, da ti jih pošljejo po pošti). Lahko bi se registriral tudi tam, a niso imeli 3 tablic.
10. Na poti nazaj na Obalo ustavil se še 1X pri Špan, pobasal tablice, plačal registracijo, obrnil ključ, naložil na ves glas Mozartovega Don Giovannija (OT: ge-ni-a-len tale premium sound!!!) in odšumel…

A sem kaj pozabil?

Na vrh
SoundMan
24 jan 2008, 09:20
Član #51
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49
Objav: 145
Sory, da te popravljam.
Ovlov je napisal(a): ...
...v ponudbi belgijske firme Caryn.com iz Genta, specializiranega Volvo dilerja z najboljšimi referencami...

Naslov web strani je www.caryncar.com, če bi koga zanimalo...
Na vrh
Spletna stran
Ovlov
24 jan 2008, 10:23
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Sorry jaz
Saj sem rekel, da sem sredi selitve (in mi manjka pol glave) ...
Na vrh
Volvo. 4 life
15 feb 2008, 08:45
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327


Kakšni so stroški pri nakupu vozila na področju EU?
V tej točki smo Vam pripravili osnovne informacije ter povezave do uradnih virov, ki Vam bodo služile za pomoč pri nakupu vozila na področju EU:

DMV:

Davčna osnova
(inf.prerač. v EUR)

Davčna stopnja
do 4166,- 1%

4166.- do 5833,- 1,4 %
5833.- do 7500,- 2,0 %
7500.- do 10.000,- 3,5 %
10.000.- do 12.500,- 5,0 %
12.500.- do 16.666.- 7,0 %
16.666.- do 20.833,- 9,0 %
20.833.- do 25.000,- 11,0 %
preko 25.000,- 13,0 %


okoljska dajatev
(EKO taksa):

cena v SIT za
0,0584 EUR 1kg

Ugotavljanje skladnosti
(homologacija)
= cca. 100 EUR

Predstavljeni podatki so informativni ter neobvezujoči. Pred nakupom na področju EU priporočamo da vedno preverite aktualnost veljavnih predpisov, zakonskih določil in podzakonskih aktov.
Na vrh
1-ej
28 apr 2008, 03:43
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Kako je pa z letniki ?
Koliko je lahko avto star, da je pripeljan k nam ?
Te omejitve ni več ??
Na vrh
Volvo. 4 life
29 apr 2008, 09:52
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
klik

če se pa s tega kej znajdeš
Na vrh
Ovlov
29 apr 2008, 11:23
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Mrbit pa jest hka kuko pomagam, ejga.
Pr LPP so nobl, pa majo telefon, pa krajnsk baje tud za silo toučejo.
Tkole praujo:

Informacije v zvezi s postopki za uvožena vozila dobite na telefonski številki 01 5822 725 od ponedeljka do petka od 7.30-8.30 ure in od 14.-15. ure
Na vrh
Volvo. 4 life
29 apr 2008, 12:17
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
že poskusil, probej pr LPP koga na telefon dobit

ubup !!
Na vrh
Volvo. 4 life
07 maj 2008, 09:52
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327


od: Tina Bučić, Služba za odnose z javnostmi Direkcije RS za ceste


Spoštovani,

v nadaljevanju vam posredujemo odgovor na vaše vprašanje glede uvoza osebnega vozila iz tujine, ki ste ga postavili na portalu e-uprava.

Pogoj za uvoz vozila iz tujine je izpolnjevanje emisijske direktive EURO 2, ki jo izpolnjujejo osebna vozila, izdelana po letu 1998. Podatek o emisijski direktivi je naveden v prometnem dovoljenju oziroma ga je možno pridobiti pri proizvajalcu ali zastopniku posamezne avtomobilske znamke v Sloveniji. Poleg izpolnjevanja omenjene direktive mora imeti vozilo tudi naslon za glavo na vseh sedežih s tritočkovnim varnostnim pasom, prav tako pa mora v celoti ustrezati predpisom EU.

Glede na to, da iz vprašanja ni razvidno ali gre za uvoz vozila iz Evrope ali iz neevropskih držav še dodajamo, da vozila, proizvedena za neevropski trg ne izpolnjujejo vseh evropskih zahtev, zato vam nakup tovrstnih vozil odsvetujemo.


zdej pa prov kej več vem
Na vrh
rdečs40
07 maj 2008, 10:02
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Ja kaj ti pa zdej še ni jasno??? Avto mora ustrezat izpušnim normam euro 2 pa imet mora tri vzglavnike zadaj in za vsak sedež 3 točkovni varnostni pas!! In to je to.Letnica 1998 je tam samo zato, ker od tega leta dalje so avtomatično vsi novi avti morali ustrezati normam euro 2, ker pa boš predvidevam uvozil volvota te lahko potolažim, da obstajajo precej starejši volvoti, ki so že ustrezali normam euro 2.
Kar se pa tistega o uvozu iz neevropskih držav tiče je pa recimo primer, da bi pripeljal avto iz amerike, kjer bi te o normi euro 2 vsi debilno gledali kaj jih sprašuješ(pač imajo svoje "enote") in bi moral še enkrat dokazovat da ustreza tem normam, pa lep primer so luči naprimer, kjer npr. dosti avtov iz amerike z njihovimi lučmi pri nas ne moreš regitrirat ipd.
Še kakšno vprašanje nemara????
Na vrh
Volvo. 4 life
07 maj 2008, 10:12
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Jaz sem odgovor dojel kot, da sta dve normi in sicer:

- EURO 2
- l. 98

Sedaj rabim še potrdilo, da je avto lahko l. 97 ! EURO 2 pa imajo večino letnikov 97 in manj!

ok?
Na vrh
rdečs40
07 maj 2008, 10:15
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Avtomatično lahko uvoziš vsak avto od l. 98 dalje, če pa je starejši pa mora ustrezat normam euro 2. To je to!!!

p.s. ne glede na letnik velja tisto o varnostnih pasovih in vzglavnikih
Na vrh
RollingStone
07 maj 2008, 10:16
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če ne veš točno jo pa vprašaj, če je lahko l. 97' in euro 2. Enostavno.
Na vrh
Volvo. 4 life
07 maj 2008, 10:18
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
RollingStone je napisal(a): ...

Če ne veš točno jo pa vprašaj, če je lahko l. 97' in euro 2. Enostavno.


sem že, čakam mejl
Na vrh
Volvo. 4 life
07 maj 2008, 13:47
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Spoštovani!



Pogoj za uvoz vozila iz tujine je izpolnjevanje emisijske direktive 94/12/ES (EURO 2). Letnik vozila pri tem načeloma ni pomemben. Gre le za to, da omenjeno direktivo v največji meri izpolnjujejo vozila, proizvedena po letu 1998. Nekateri proizvajalci pa so pričeli z vgradnjo motorjev EURO 2 že leta 1997. Torej, v kolikor vozilo izpolnjuje zahtevano emisijsko direktivo (EURO 2), bo registracija vozila v Sloveniji možna, seveda ob izpolnjevanju tudi ostalih pogojev in predpisov, ki smo jih omenili v prvem odgovoru. Svetujemo pa vam, da pridobite potrdilo o izpolnjevanju emisijske direktive, ki ga lahko pridobite pri proizvajalcu oziroma zakonitemu zastopniku v Sloveniji.



Lep pozdrav,



Nina Rangus, univ. dipl. kom.

Služba za odnose z javnostmi

Direkcije Republike Slovenije za ceste



01 30 68 274 (tel.)

01 30 68 291 (fax.)

www.dc.gov.si


nina.rangus©ddc.si



Na vrh
Volvo. 4 life
28 maj 2008, 16:54
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Danes dobil informacijo, da mi avta ( V70 l. 97 ) na homologacijah v SLOVENIJI nočejo homologirati, ker je avto " prestar " oz. ni letnik 98, pa čeprav ima EURO 2 motor. Možna je samo homologacija v primeru, če mi pooblaščen servis izda potrdilo o skladnosti.... na Dumidi pa so mi rekli da ga ne morejo, ker je avto " prestar " in bi moral biti l. 98. Ne vem, a se z mene vsi norca delajo, al sam zgledam tko, k da me vsi lohk nategujejo

...ko pa sem klical še na ostale Slovenske pooblaščene servise, se jih pa pol ne javlja na telefon, ostala polovica pa me je 43x prevezala, na koncu mi pa ni pomagal NIHČE

Pa sem spet na začetku
Na vrh
Terminator
28 maj 2008, 16:58
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
ma to je krneki use skup ne vem zakaj komplicirajo... veseli naj bojo denarja, ki si ga pripravljen plačati za homologacijo, pa če je to avto letnik 05 ali pa 90...

PS: potem so oldtimerja po tem takem sploh ne da uvoziti?
Na vrh
Volvo. 4 life
28 maj 2008, 17:03
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Terminator je napisal(a): ...

ma to je krneki use skup ne vem zakaj komplicirajo... veseli naj bojo denarja, ki si ga pripravljen plačati za homologacijo, pa če je to avto letnik 05 ali pa 90...

PS: potem so oldtimerja po tem takem sploh ne da uvoziti?


Kakšnega oldtimerja, že l. 97 NE !

[ Uredi 28 maj 2008, 17:05 ]
Na vrh
MKovic
28 maj 2008, 18:06
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Evropske direktive so kar se tega tiče jasne:
Nobena članica EU ne sme zavrniti registracije vozila, če je le to že bilo predhodno registrirano v katerikoli drugi članici EU.

Da ne prevajam celotnega stališča Evropske Komisije na to temo:

If your vehicle has obtained national type-approval, the authorities in the country in which you are applying for registration may refuse to accept the national Certificate of Conformity only (a) if it can be shown that the vehicle represents a serious hazard to road safety or the environment, and (b) the decision is properly justified.

The fact that your vehicle may have technical characteristics which differ from those prescribed by the national rules in the country in which you wish to register it does not, in itself, constitute a sufficient reason for refusing type-approval and registration. At any rate, the type-approval procedure may not cause you unreasonable delay or excessive cost, nor require you to obtain information which is already available in the documents at your disposal.

Na vrh
RollingStone
28 maj 2008, 21:34
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
MKovic: slovenija še ni v EU, vsaj kar se tega tiče ne.

Drugače pa ja, oldtimerja s certifikatom LAHKO uvoziš tudi v Slovenijo. Z novejšimi starinami pa zna biti problem.


Drugače pa mislim, da bi se dalo z citatom MKovica priti mimo marsikatere ovire, ne glede na to, kaj pravijo delavci na homologacijah (ki večinoma le čakajo konec šihta in za****vajo druge).
Na vrh
AljAž
07 avg 2008, 08:00
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Premaknjeno:

JG je napisal(a): ...

Preberite si članek iz Financ:

Pri nakupu vozila iz tujini pogosto pride do utaje davka, zaradi česar vam Durs v skrajnem primeru lahko prepove razpolaganje z vozilom

Pri nakupu vozila iz tujine velja previdnost, opozarja Durs. Na področju trgovanja z rabljenimi avtomobili ugotavljajo namreč precejšnjo število davčnih utaj. Gre za prodajne verige, ki z vozili trgujejo mimo uradnih zastopnikov, ključen pokazatelj za pozornost pa je po navedbah Dursa predvsem nizka cena, ki je praviloma nižja od tržne. Če davčna uprava utajo davka ugotovi, kupcu lahko prepove tudi razpolaganje z vozilom, kar je letos doslej storila v 58 primerih.
Kupcem rabljenih pa tudi novih vozil iz tujine Durs tako svetuje, naj pred nakupom opravijo vpogled v register neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin pri AJPES, kjer so poleg sklepov davčne uprave, lahko vpisane tudi pravice tretjih oseb. Vpogled v register je brezplačen in je mogoč preko spletne strani http://www.ajpes.si/rzpp/ [+] . Kot identifikacijsko številko, ki jo zahteva iskalnik na tej spletni strani, se vpiše identifikacijska številka vozila (VIN), t. i. številka šasije.

Če kupite poceni avto, pazite, da vam ga davkarji ne zaplenijo - poceni ste ga najbrž dobili zato, ker so preprodajalci utajili davek

Davčna uprava je začela pritiskati na kupce avtov z 20 do 30 odstotkov nižjo ceno od tržne. Ti lahko na spletni strani agencije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) na podlagi vpisa šasije avta ugotovijo, ali je njihov prodajalec osumljen utaje davka. Če je, davčna uprava (Durs) lahko kupcu avto tudi zapleni.

Gre za tako imenovani sivi trg z avtomobili, v katerem v verigi sodeluje več fizičnih in pravnih oseb iz EU, slamnata podjetja se lahko pojavijo tudi zunaj EU. Gre za verige mimo uradnih zastopnikov za prodajo motornih vozil. Ker se izogibajo dajatvam in davkom, lahko avto v Sloveniji kupite ceneje od siceršnje tržne cene. To je, opozarjajo na Dursu, prvo znamenje, da z nakupom avta nekaj ni v redu.
Poštenost trgovca zdaj lahko preverite.
Če Durs ugotovi, da vaš prodajalec v preteklosti za katerikoli avto ni plačal davkov oziroma je bil udeležen pri celotni verigi utaje davka, ga na svoji spletni strani označi, da ima neposestno zastavljene ali zarubljene nepremičnine. Če kupite vozilo pri nepoštenem trgovcu (tudi če so bili za vaše vozilo davki plačani), tvegate, da se vam prepove ali omeji razpolaganje z vozilom ali ga celo zapleni, pravijo na Dursu.
Durs opozarja na trgovce, ne avtomobile

Da se temu vsaj delno izognete, pred nakupom preglejte register neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin pri AJPES. V njem so vpisane zastavne pravice, tudi Dursa, če je premičnina le vpisana v ta register. Podatke dobite brezplačno prek spletne strani (http://www.ajpes.si/rzpp [+] ). V iskalnik le vpišete številko šasije oziroma identifikacijsko številko vozila. Če je zastavna pravica vpisana, potem se pred davkarji ne boste mogli sklicevati na nevednost. V obdobju od 1. januarja do 20. junija letos je Durs že izdal 58 sklepov o prepovedi razpolaganja z motornimi vozili. Od tega gre za osem avtomobilov višjega cenovnega razreda. Sklepi so vpisani v omenjenem registru.

JG je napisal(a): ...

Če strnem, očitno pred dacarji nikoli ne bomo varni, ne glede kako transparentno in pošteno bomo kupovali svoje avtomobile

Če ni ravno na pravem mestu objava članka, se lahko tudi prenese.


Beastmaster je napisal(a): ...

Na tale članek se pa jaz pokakam!
Če si ti kupil vozilo, ti ga NOBEN ne more vzet, posebej pa ne če je PRODAJALEC utajil davek.... To je njegov problem in problem davčne!!!!!

Lahko ti ga zasežejo v primeru da je avto ukraden in to je to!

Volvo.4Life je napisal(a): ...

Beastmaster je napisal(a): ...

Na tale članek se pa jaz pokakam!
Če si ti kupil vozilo, ti ga NOBEN ne more vzet, posebej pa ne če je PRODAJALEC utajil davek.... To je njegov problem in problem davčne!!!!!

Lahko ti ga zasežejo v primeru da je avto ukraden in to je to!



Zadeva je bolj preprosta, če papirji ne štimajo, avto ne moreš homologiirati, oz. registrirati! Ne vem koga ganjajo potem, ali tebe ali prodajalca, samo vem, da če ti prodajalec ne vzame avta nazaj, ga imaš tu lahko samo še za dele

... pa še nekaj je, kot je že nekdo napisal v temi " zakaj Volvo " .... nas ni treba pretirano skrbet, saj večino balkanskih prerodajalcev v Sloveniji sploh še ni slišala za znamko Volvo, če pa že, pa samo za kake 400 tke, 850, V70 ... tko al tko imajo pa Renaultove motorje, jih pa sploh noben noče

Na vrh
Otzi
16 sep 2008, 13:10
Član #811
Prijavljen dne: 10 jul 2008, 05:55
Lokacija: Maribor
Objav: 35
Še moja izkušnja pri nakupu V50 1.6D pri belgijskem CarynCar.com
Na vrh
Švedmorebitprh
16 sep 2008, 13:39
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Volvo.4Life je napisal(a): ...

Terminator je napisal(a): ...

ma to je krneki use skup ne vem zakaj komplicirajo... veseli naj bojo denarja, ki si ga pripravljen plačati za homologacijo, pa če je to avto letnik 05 ali pa 90...

PS: potem so oldtimerja po tem takem sploh ne da uvoziti?


Kakšnega oldtimerja, že l. 97 NE !


Vsakega oldtimerja lahko brez problema pripelješ in registriraš v Sloveniji. Problem pa je, da ne moreš registrirati avta starejšega od letnik 1997 in mlajšega od letnik 82/83, kar pri volvu pomeni, da odpadejo vsi hudi RWD-i (200,700,900 razen S90) in pa en hud FWD 850. Kljub temu, da imajo nekateri volvoti euro 2 standard že pred letom 97 ti to nič ne pomaga, ker to nikjer ne piše, (samo nemci imajo to navedeno v prometni a vseeno rabiš še slovensko homologacijo) našim zastopnikom pa se ne da ubadat s tem. Tudi jaz sem hotel kupiti pred dvemi leti Saab 900 turbo cabrio letnik 91 v Udinah za hecn denar pa sem dobu prst v .... Edina varijanta je dobiti papirje od enakega avtomobila na odpadu in narediti prepis, kar ni težko, če te zanima fiat uno turbo ali golf vr6 težje pa je pri nas na odpadu najti kultnega volvota ali saab-a.
Na vrh
lupen
16 sep 2008, 18:03
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Res je kar pravi Šved,tudi jaz sem si ogledoval v Portoguaru(Italija),nekaj Saab-ov in se ni dalo gor pripeljat ma da ga j...š.Imeli so same Saabe in Volvote starejših letnikov in to za Italijane čudežno ohranjenih.Da srce pukne bi rekli.Potem,mi je pa en šalabajzer pravu,da se da nekaj zmutit z našimi Slovenci,ki delajo v Italiji,se bom prav pozanimal.Zanimivo je,da so tile avti v Italiji smešno poceni,sorazmerno z drugimi evropskimi tržišči.l.p
Na vrh
volhart
02 jan 2009, 22:18
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Katera je italianska stran s prodajo avtomobilov, podobno kot mobile.de v nemciji.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 69, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete