Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(440T) Ne vžge

Avtor objava
smodel
15 dec 2007, 11:16 Predogled tiskanja
Član #532
Prijavljen dne: 04 dec 2007, 23:31
Objav: 8
zanima me ce ima kdo kaksno idejo oz. kaj bi lahko blo z avtom ki ne vzge. nazadnje je delal ene pol leta nazaj. starter dela akumulator dela pa ce das bencin v intercooler zalaufa. bencin pumpa pa tudi dela.
hvala!

[ Uredi 15 dec 2007, 12:08 ]
Na vrh
bbf
15 dec 2007, 16:04
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
snet kabl na injektorji? slab injection računalnik? zabasan filter za benz? slab temp senzor? slab throttle position sensor? fouš zrak kje? slab MAF? slab regulator pritiska pri injektorjih?
Na vrh
MKovic
15 dec 2007, 19:50
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Zelo verjetno gre za kakšen slab kontakt ali rele. Mislim, da lahko temperaturni senzor, TPS in AMM (MAF) v tem primeru izključimo. Pri zagonu namreč sistem (za Renix sem prepričan za Siemens pri turbo izvedbi pa 99%) deluje v zaprti zanki, torej brez podatkov teh senzorjev.
Poizkusi očistiti vse kontakte (maso pred tem odklopi od akumulatorja!) in jih obilno nasprejaj z WD-40.
Na vrh
sebaveh
15 dec 2007, 20:36
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
MKovic je napisal(a): ...

in jih obilno nasprejaj z WD-40.


Tega ravno ne bi priporočal
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=2938&highlight=wd
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=5385&highlight=wd
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=7271&highlight=wd


[ Uredi 15 dec 2007, 20:38 ]
Na vrh
Spletna stran
bbf
16 dec 2007, 11:00
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
turbak ima bosch elektroniko, kolkr jest vem, renix ali siemens imajo navadni. bosch ob zagonu uporablja MAF in temp senzor, drugače ga lahko zalije, ko se segreje pa začne v zaprti zanki delat,ampak ne pri pospeševanju, takrat je tko prebogata mešanica in lambda vrednost uide nad merljivo (na auspuhu je le ozkopasovna sonda)
preveri še vse mase!
http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=15004
Na vrh
MKovic
16 dec 2007, 20:13
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720


Hmm, zelo verjetno je v tem nekaj resnice.
Ampak moje mnenje je, da je WD uporaben za tudi za čiščenje avtomobilskih kontaktov. Pri tem ne gre toliko za njegove prevodne sposobnosti kot za čistilne lastnosti in predvsem, kot pove ime (Water-Displacer), za zaščito pred korozijo, ki na vlažnih kontaktih nastaja. Prepričan sem, da obstaja mala množica namenskih produktov, ki so za čiščenje bolj primerni, ampak WD-40 imam ponavadi vedno pri roki.
Na vrh
sebaveh
16 dec 2007, 20:28
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Potem glej, da jih dobro razmastiš in odstraniš sledi wd-ja, da ne nastane kak masten in neprevoden sloj na kontaktih.
Na vrh
Spletna stran
MKovic
16 dec 2007, 20:40
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
bbf je napisal(a): ...

turbak ima bosch elektroniko


Sicer nimam pri sebi knjige, ampak mislim, da je Bosch rezerviran za modele s katalizatorjem. Neglede na to pa praktično nobena elektronika pri mrzlem zagonu ne upošteva podatkov AMM-ja. V takšnem režimu mora biti mešanica bogata in je kot takšna tudi fiskno določena (mapirana). Šele ko podatki temperaturnega senzorja padejo v območje logičnega delovanja (+50 s. C) prične elektronika prevzemati senzorske podatke. Prav tako pa senzor kot tak nima nobenega vpliva na mrzli zagon. Teoretično bi, vendar dvomim, da je temu tako pri (starejši) generaciji motornega menagementa v Volvu 440, elektronika lahko vžig zamaknila za nekaj stopinj v plus in tako povzročila kontrolirano klenkanje in s tem hitrejše ogrevanje motorja - predvsem zaradi hitrejšega doseganja delovnih temperatur katalizatorja in posledično čistejšega izpuha.
Na vrh
MKovic
16 dec 2007, 20:53
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
sebaveh je napisal(a): ...

Potem glej, da jih dobro razmastiš in odstraniš sledi wd-ja, da ne nastane kak masten in neprevoden sloj na kontaktih.


Kolikor je meni znano je WD prevoden. Moram reči, da še nisem imel slabih izkušenj z njim. Če pa bi ga popolnoma odstranil, bi uničil glavni namen njegove uporabe - zaščito pred vlago.
Sicer pa so vsi nasveti, ki jih dajemo in dobimo na internetnih formih ponavadi vredni toliko, kolikor za njih plačamo. Vsekakor je potrebna previdnost in zdrava pamet.
Na vrh
bbf
17 dec 2007, 01:47
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
vsi B18FT motorji v 440, od 89 do 97 letnika imajo bosch LH 2.2 (proti koncu 2.4) jetronic. Malo sem se glede MAFa zmotu, no sem prilimal, kako štarta turbak, bo pomagalo izključiti napake:

Operating programs of the LH 2.2 fuel injection system

Start program
A special start program in the ECU provides two fuel injections for each engine cycle (360 of crankshaft rotation) until the engine speed is approximately 600 r/min.
During the first few cycles, the open duration of the double injections is determined by the ECU start program. After the first double injections, the quantity of fuel injected during the double injections will depend upon:

-the speed at which the starter motor cranks the engine;
-the engine temperature;
-the engine starting time (i.e. duration, determined by the number of engine revolutions).

To rule out the possibility of flooding the engine, the ECU will decrease the quantity of injected fuel as the starting time increases.

Combined choke/warmup program
When the engine reaches approximately 600 r/min, the ECU considers that the engine has started and reduces the double injections to one injection for each cycle.
As the engine has just started and is therefore still cold, it will need a richer mixture to keep running smoothly. The ECU monitors engine temperature, engine speed, and how long the engine has been running (determined by the number of engine revolutions). The ECU uses this information to increase the open duration of the injectors beyond the 'normal' operating program time which is stored in the normal operating temperature program. As the engine temperature increases, the increased open time of the injectors is reduced.

Normal operating temperature program
As soon as the engine has reached normal operating temperature, the quantity of injected fuel is determined by a program which monitors engine speed and engine load as determined by the air mass flow meter.




Očitno tebi ne pride benz skozi injektorje. Ali maš 3,5 bare pritiska bencina v dovodu na injektorje? da niso vsi zapikali v pol leta - kakšna voda v gorivu?
ali ti dela injection ecu - pomeri pin5 na MAFu, mora imeti +12V. če nima preveri releje pri ECUjih.
Na vrh
smodel
11 avg 2008, 14:25
Član #532
Prijavljen dne: 04 dec 2007, 23:31
Objav: 8
zdaj prodajam tega volva (440 1990) po delih, na voljo so vse luci, stekla, notranjost, samo motorja in nekaj elektrike ni.
vec na 041289247

[ Uredi 11 avg 2008, 14:26 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 76, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete