|
|
Vehicle Wannabe s T5 motorjem
|
|
RollingStone | 12 dec 2007, 07:52 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965 | hrošč
[ Uredi 12 dec 2007, 22:49 ] | Na vrh | |
perimund | 12 dec 2007, 08:41 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| kako je res naredu diferencijal/menjanik... motor ma obrnjen v rikverc! pa se naprej pelje? | Na vrh | |
RollingStone | 12 dec 2007, 08:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Saj je predvsem odvisno od menjalnika kam se bo peljal. Sicer pa je zadeva ravno kontra kot pri prednjem motorju/zadnjem pogonu. | Na vrh | |
Damijan | 12 dec 2007, 12:05 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Saj ima motor enako postavljen kot v originalni karoseriji! Razlika je samo v tem, da je tu karoserija pred motorjem. Edino mehanizem za prestavljanje zna biti bolj kompliciran. | Na vrh | |
Terminator | 12 dec 2007, 15:00 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| zanimivo... se pravi, da bi šla T5 mašina tudi v WV Transporter 2 | Na vrh | |
RollingStone | 12 dec 2007, 17:16 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Šla bi povsod. Vprašanje je, za koliko denarja in dela. | Na vrh | |
RollingStone | 13 dec 2007, 10:01 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Hm, od porša 944 naprimer paše motor v hrošča brez kakršnihkoli predelav.
Sam T5 je zakon. Porš gor ali dol. | Na vrh | |
Terminator | 13 dec 2007, 15:29 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| to vem da gre od poršeja mašina notri ja in na to tudi računamo.... samo finance nas mučijo | Na vrh | |
Damijan | 14 dec 2007, 10:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| V Grosuplju je en hrošč, ki ima vgrajen agregat od Alfe 33 1,7 16V! Mogoče je vredno poizkusiti tudi to. | Na vrh | |
tonkoexpress | 14 dec 2007, 17:26 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| RollingStone je napisal(a): ...
Hm, od porša 944 naprimer paše motor v hrošča brez kakršnihkoli predelav.
Ampak v 944 ni boxer, pač pa vrstni motor. Da bi kar pasalo v hrošča?
[ Uredi 14 dec 2007, 19:14 ] | Na vrh | |
Terminator | 14 dec 2007, 18:27 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Damijan je napisal(a): ...
V Grosuplju je en hrošč, ki ima vgrajen agregat od Alfe 33 1,7 16V! Mogoče je vredno poizkusiti tudi to.
tole bi nas še najceneje prišlo... samo skrbi me da nebi bilo potebno skoz potem šraufati mašine | Na vrh | |
Žiiga | 14 dec 2007, 18:32 | |
| Član #481 Prijavljen dne: 04 nov 2007, 22:57 Objav: 30
| 911 bi pasala ja, tastara, skorej šrauf na šrauf, mogoč celo polosovine nebi delale težav. Od 944 pa definitivno ne ker je čist x motor | Na vrh | |
RollingStone | 15 dec 2007, 07:09 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja točno. Naj bi pasale od 914, boxterja in 911. Od starejših letnikov celo brez predelav. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 58, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|