|
|
460, Dani ----update
|
|
Terminator | 13 avg 2007, 15:37 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| pozdravljen!
lev volvak všeč mi je da ga predeluješ, da bo še bolj super
vprašal pa bi te, če je zvok z menjavo filtra kaj boljši? Ker sam sem nameraval (v primeru da obdržim avto) zamenjati filter z športnim, opcija pa je bila tudi da bi zamenjal samo vložek (vsaj za začetek) | Na vrh | |
Dani | 13 avg 2007, 15:43 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| imel sem oboje konus filter in ulozek.....svetujem ti ulozek brez pomisleka ker konus filter je odprt in vleče topel zrak iz območja motorja....medtem ko uložek je zelo prepusten in vleče mrzu zrak skozi air box.......glas pa ima boljsi konus | Na vrh | |
Terminator | 13 avg 2007, 15:53 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| ja to vem da ima konus boljši glas, zanima me kakšna je razlika med original in športnim vložkom?
drugače pa konus filter moraš dobro zmontirati, se pravi moraš speljati dovod "svežega" hladnega zraka, pa zadeva deluje kot mora, ker drugače je še slabše kot original, razen zvoka seveda | Na vrh | |
Beastmaster | 13 avg 2007, 15:57 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| No, lepo pozdravljen!! Me veseli da je še en 460 fan! (še malo pa bomo najštevilčnejši ) Neonke bi jaz vzel stran, drugače pa lep VOLVO! | Na vrh | |
Dani | 13 avg 2007, 16:43 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| razlika od original je da je za 50% bolj prepusten za zrak ...kar pomeni dosti boljse odzivanje in občutno boljsi pospeski v prvi al pa drugi prestavi | Na vrh | |
Terminator | 13 avg 2007, 16:51 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| aha... pol morm pa jz to čim prej nabavt
mimogrede: koliko si odštel za uložek, pa kje si ga kupil? | Na vrh | |
Blaž 460 | 13 avg 2007, 18:59 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ja, kako je zdaj s tem filtrom? a se katalizator dost pozna in koliko bi se poznalo brez njega na atmosfercu?
[ Uredi 13 avg 2007, 19:01 ] | Na vrh | |
Dani | 13 avg 2007, 22:04 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| torej kupiu sem ga u italji ker živim tik ob meji z njo in sem odštel nekje 90€ od znamke BMC,,blaž kar se pa katalizatorja tiče je tko ko ga odstraniš motor zadiha neverjetno bolje in odziva se tudi zelo uredu.....ko pa greš na tehnične preglede ga montiraš nazaj gor aja in če ga boš odstranu greš do nekoga ki se s tem ukvarja in ti naredi prazno cev kot nadomestek in ne pozabi da lambdo sondo moreš tudi dat gor čerprav ni več katalizatorja | Na vrh | |
Dani | 14 avg 2007, 00:15 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| iz okolice nove gorice | Na vrh | |
Šnavci | 16 avg 2007, 23:02 | |
| Član #414 Prijavljen dne: 16 jul 2007, 12:28 Objav: 24
| Dani je napisal(a): ...
razlika od original je da je za 50% bolj prepusten za zrak ...kar pomeni dosti boljse odzivanje in občutno boljsi pospeski v prvi al pa drugi prestavi
50 % večja prepustnost tudi pomeni 50 % manj filtriranja... Torej mora volvo požret več svinjajrije... hmm, js ne vem, če bi si to zmontiro na mojo enkratno zanesljivo mašino. | Na vrh | |
Dani | 17 avg 2007, 01:00 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| ne boj se ....tistih 50% so delci ki so tko majhni d bol ne bi upali bit | Na vrh | |
Dani | 04 nov 2007, 14:42 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| majhen update prtljaznika
| Na vrh | |
Blaž 460 | 04 nov 2007, 17:11 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| hmmmm .... lepo, ampak a ojačevalec se ti pa vozi po gepeku?
sicer pa se moram tudi sam lotit kein-katalizator tuning. | Na vrh | |
Dani | 04 nov 2007, 22:05 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| nene use fiksno | Na vrh | |
Žiiga | 04 nov 2007, 23:03 | |
| Član #481 Prijavljen dne: 04 nov 2007, 22:57 Objav: 30
| Tole bo hud projekt ja. Vso srečo | Na vrh | |
Blaž 460 | 05 nov 2007, 00:46 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| more kr letet tole ..... boš kej prpelu pokazat? | Na vrh | |
Dani | 05 nov 2007, 21:06 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| ni problema sm večkrat u lj s tem mlinčkom bom dodau se par slik | Na vrh | |
MATO | 03 jan 2008, 18:48 | |
| Član #565 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 18:29 Objav: 28
| Lahko vprašam kako si prišel do 130HP?
V kratkem mislim menjat obstoječo glavo iz B18U motorja (mono vbrizg) z glavo B18FP (MPI) pa me zanima, da še kaj dodelam preden se vgradi. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|