|
|
[Anketa] Vzdrževanje litih platišč
|
|
Blaž 460 | 07 jul 2007, 17:41 | |
| Član #40Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814 | Zdravo!
Zanima me, kako kaj vi skrbite za lita platišča. Zdaj sem v dveh urah dve feltni že spucal in se sijejo ko bog, tretja je bila pa očitno sprednja in je gor svinjarija, da gre komaj kaj dol.
Uporabljal sem čistilo za platišča SONAX, ki smrdi tako, kot sok, ki smo ga pili v vrtcu in mi gre že počasi na bruhanje.
Nekaj sem ju tudi poliral in zdaj res izgledata super.
Problem se mi pojavi pri tisti, ki je bila spredaj. Kako naj tisto svinjarijo sčistim dol? Kako bi vplivali white spirit, cilit bang .... ?
Z eno se pa sploh ne bom ukvarjal, ker mora itak na popravilo, ker je malo odlomljena. | Na vrh | |
Blaž 460 | 07 jul 2007, 19:18 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| imel sem eno idejo, mogoče se malo psihopatsko sliši, ampak, kaj če bi dal feltno lepo v pomivalni stroj? | Na vrh | |
Stiffler | 07 jul 2007, 19:28 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| hmmm... ideje za življenje | Na vrh | |
Blaž 460 | 07 jul 2007, 19:51 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| to je bila šala
Zanima me, kako bi bilo s takim popravilom in če je sploh mogoče ter kakšen je strošek.
Kakšen bi bil strošek speskati in na novo pobarvati en komplet feltn? - imam namreč še ene, pa izgledajo po vseh teh letih že bolj bogo. | Na vrh | |
Damijan | 08 jul 2007, 13:04 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Seveda se da dovariti manjkajoči del platišča. Samo jaz bi odstopil od takšnega načina popravila. Zaradi psihološkega učinka, ker pri varjenju toplotno obremeniš tudi okolico. Predstavljaj si, da ti pri hitrosti na AC odleti še večji kos platišča. Kaj bi se zgodilo s tabo pa ???
Za peskanje alu platišč pa najdi peskarja, ki peska tudi s steklenimi kroglicami. Potem pa za obstoj barve na platiščih prašno lakiranje.
Ja, poceni sigurno ne bo! | Na vrh | |
Blaž 460 | 08 jul 2007, 13:20 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| zdaj malo iščem to feltno, poslal pa sem mail tudi na pooblaščene servise .... če imajo original radkape za 460ko, bi se lahko tud kaka feltna našla.
sam ne vem, če je tako nevarno, kako to, da folk tako na veliko popravlja feltne
[ Uredi 08 jul 2007, 13:21 ] | Na vrh | |
Damijan | 08 jul 2007, 13:27 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Samo moje mnenje pač! Jaz bi dal edino rahlo zvito platišče popravljat. Kar je več pa menjava! Je menjava draga, zato raje popravljajo brez misli, usmerjene na varnost. | Na vrh | |
tomazKK | 25 jul 2007, 21:52 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Js tud se nisem slisal, da bi kdo odlaman kos dal varit... | Na vrh | |
T-5R | 25 jul 2007, 21:59 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Klik! | Na vrh | |
Blaž 460 | 26 jul 2007, 00:26 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| to sm gledal. tudi drugi pravijo, da je v redu, vprašal sem pa pri sitarju, za katerega imam na sumu, da vozi k temu mojstru.
torej .... 20€ za švasanje, 30€ za ravnanje in 20€ za farbanje cele feltne. To je 70€. Kar se mi zdi ok. Nova me pa pride 200€ (torej dam še ene 200 zraven in kupim ene druge feltne rajš).
Kar poceni, glede na to, koliko so me prišle feltne. | Na vrh | |
Blaž 460 | 26 jul 2007, 15:07 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ve kdo za koga, ki poceni in dobro popravi obdrajsane robove platišč | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 26 jul 2007, 16:41 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| off topic
... pocen ni nikol dobr.. | Na vrh | |
Majkl | 27 jul 2007, 21:28 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| Sam sem raj dau 56k sit ko sem strl feltno kot pa 9k pri sitarju za popravilo! Druga feltna ki je bila "samo" zvita sem jo pa dal ravnati(3600sit). Zgodba se je odvijala decembra 05! Tko da če je zvita pomoje ni pene ti jo zravnajo da se skor ne vidi, čuti pa tudi ne, vendar je tukaj tudi od vulkanizerja odvisno kako scentrira! | Na vrh | |
AljAž | 27 jul 2007, 21:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Sicer malo Offtopic, ampak moje ugotovitve so, da so originalne feltne (volvo) precej bolj odporne na udarce in zvijanje od raznih ostalih-tu mislim Oz,BBS, Alessio ipd, kar posledično pomeni daljšo življensko dobo in manj problemov pri centriranju. | Na vrh | |
Blaž 460 | 28 jul 2007, 02:24 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| to je čisto res, na 80ki je komplet volvo ter komplet allesio feltn. Volvo feltne so zdaj stare 8 let in so kot nove, če jih sčistiš, medtem, ko so se allesio kompletno oluščile že po kake štirih letih. sicer je res, da so bile allesio zimske, a vseeno. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 83, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|