|
|
S60 2.4, 02', Plesko Pojdi na stran
1
2
[3]
|
|
Plesko | 06 nov 2010, 17:47 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo pa je padla meja 100 000 km | Na vrh | |
Augi | 06 nov 2010, 21:51 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Tepihe že nabavil?
LP | Na vrh | |
Plesko | 23 jul 2011, 19:40 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Uff , sicer z zamudo pa vseeno, tepihe sem nabavil | Na vrh | |
Plesko | 03 dec 2011, 13:46 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo tkole da malo obudim temo najprej z nekaj poletnimi fotografijami ;) Klik1 Klik2 Klik3
Je bil pa voz letos deležen še velikega servisa (jermena, rolce, napenjalci, pumpa...) in nepredvidene menjave kompleta sprednjih zavor in obnove sprednjih čeljusti , ker je prišlo do tega, da je na eni strani zaštekal batek kot posledico mi je na eni strani skurlo disk . Aja pa pred slabimi 14-dnevi je prevozil 110k kilometer . | Na vrh | |
gardinjero | 03 dec 2011, 19:37 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Ja tut men je zverinica zelo lepa lahko daš še kako fotko notranjosti avta. Zanima me kaka je poraba na100km. | Na vrh | |
Plesko | 03 dec 2011, 19:49 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Huh, notranjosti pa res nimam veliko slikane evo našel eno fotko Klik S porabo je pa tko: izključno mesto 10-11l/100km, AC in odprte ceste 7-9l/100km. | Na vrh | |
gardinjero | 03 dec 2011, 20:08 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Hvala za fotko lepa notranjost .Glede na porabo pa mislm da je motor bencinski mene bolj zanimajo diesel motorji da mi nekdo pove realno porabo za 2.4 D5 ker mam namen kupiti diesel. | Na vrh | |
Volvej | 03 dec 2011, 20:59 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Kero kul barvno kombinacijo notranjosti imaš, to pa prvič vidim .
@gardinjero: S60 D5, predfacelift model, ročni 5 menjalnik, 5.5l/100km | Na vrh | |
kitaramoz | 03 dec 2011, 21:00 | |
| Član #2385 Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47 Objav: 187
| Plesko zelo lep pa tudi km nima veliko, naj ti dobro služi...
gardinjero glede porabe je tako da lahko pogledaš v navodila in tam navedena poraba drži...
je pa odvisno od načina vožnje, speljevanja, kolko imaš klanca, mesto, AC...greva stavit da lahko pelješ moj avta ali pa jaz tvoj in bo lahko precej razlike pri porabi...
jaz imam trenutno z enakim S60 in 2,4 bencin motorjem porabo 8,0 na računalniku ,sem pa imel kar nekaj AC, sedaj ko bo bolj mestna vožnja bo pa med 8 in 9L...je pa res da sem dobil občutek za speljevanje, čez mesto dosti vozim v 4 prestavi (55km/h) itd. če pa si malo bolj grob je pa poraba temu primerna...
Plesko se enkrat | Na vrh | |
Plesko | 10 nov 2012, 08:40 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo takole malo za obnovo teme, Zlatko ravno prišel z rednega servisa, kjer se je poleg rednih zadev snelo še karter in se ga dobro očistilo. V avto se je prvih 5-6 let točilo Castrol RS (formula) ali nekaj podobnega, kater je bil kasneje s strani Volva prepovedan, zaradi intenzivnega pacanja, zadnjih 5 let je tako preživel na Castrolu TXT. Kot se je izkazalo je nekaj usedline v karterju sicer bilo a nič pretiranega, najvrejetneje tudi zaradi nizke kilometrine in rednih menjav olja. Ob priliki pa še dodam fotke karterja... | Na vrh | |
Blaž 460 | 05 apr 2013, 11:34 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| pleskotov karter
| Na vrh | |
tomsom | 05 apr 2013, 12:33 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ogabno! Koliko km pa ima avto? Jaz sem svojega pri 230ooo km snel pa ni bil niti senca tega.
| Na vrh | |
Plesko | 10 jun 2015, 09:55 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo malo updejta. Avto ki prepočasi kleplje proti 160kkm je bil letos deležen malo večjih zamenjav in sicer, menjani so bili končniki stabilizatorja, ležaji in nosilci stabilizatorja, ter zopet zaradi štekanja zadnjih čeljusti, obnovljene le te skupaj z diski in ploščicami. Prav tako pa smo rešili težavo s slabim prijemanjem ročne. Težava teh modelov je poleg slabe zasnove ročne v nezmožnosti nastavitev pri zadnjih bobnih zato kaj hitro zmanjka 'mesa' za nastavitev pri ročici ročne. Kasnejši modeli pa so imeli možnost nastavljanje ročne tudi pri zadnjih bobnih , zato sem dokupil originalne kajle/šponerje in zadeva končno spet dela. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 43, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|