Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(940) Nakup (uvoz) rabljenega

Pojdi na stran  1 [2] 3
Avtor objava
citrobooster
21 dec 2009, 15:58
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
hja..saj..da je čisto podrt, mi tudi ni, ker se bo vseeno potrebno z njim vozit sem pa malce zmeden...motor z 57 kw je bil orig. le v vw transporterju in je 5 cilindrski. gospod pravi da je 6...
no ja,tako alitako bom pogledal kaj je na stvari in bom poročal, če bo koga zanimalo..

[ Uredi 21 dec 2009, 15:58 ]
Na vrh
tomazKK
21 dec 2009, 17:09
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
V Volkwagen LT-ju je bil ta motor in ima 6 cilindrov.
Če si vzameš malo časa, je napisano že nekaj o tem dizlu.

Če ne bi bil tolk €€ bi blo mrbit vredno menjat motor nazaj na original. Ker zgleda kr OK.
Pa še 7-zitzer je.
Na vrh
MKovic
21 dec 2009, 20:19
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Če gre za diesla iz serije 200, potem je to D24, dobrih 80 konjev in vrstnih 6 cilindrov. Ne najbolj trpežen motor, ampak izredno poceni za vzdrževanje. Enak motor je služboval tudi v VW Transporterjih, v LT-jih pa turbinska verzija. Transporter je dobil 5 valjni diesel dosti kasneje, s prihodom TDI-ja.
Če bi bil avto res brezhibno ohranjen bi ga veljalo kupiti in zamenjati motor. S takšnim pod pokrovom ne bo kaj dosti užitkov - definitivno nobene potrebe po zapori diferenciala. Že serijo 200 je komaj premikal, samo predstavljam pa si kako "napačna" so razmerje v diferencialu, če ne gre za originalni motor.
Na vrh
citrobooster
21 dec 2009, 23:06
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
v kratkem bom avto pogledal, da vidim kakšno je sploh stanje ostalega. priznam ,da nimam pojma glede volvo sfere, ampak..kje dobit rabljen original motor? poleg tega bi moral bit bencinar...2.3, če se nemotim?
ali je 940-ko poganjal tudi diesel? za prestavna razmerja ne vem, sem pa skoraj siguren da je imel bencinar 2.3 4 direktno in 5 nekje 0.80..torej overdrive...
glede špere je tak, da bi jo jaz rabil dejansko za v hribe in bolj malo za driftat.:) bmw ima namreč LSD (kar tudi ni slabo, vendar so redki), volvo pa ima avtomatični zaklep diferenciala...
tako da glede moči me ne moti, sam da gre.
Na vrh
tomazKK
22 dec 2009, 16:50
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Enkrat sem za foro gledal na nemškem e-bayu in se da troft tud motor. Al pa odpad v Italiji? Ko sem se pa pogovarjal s tem možakom je nekaj omenil, da ve za nek TD 6 cilindrski motor od tega modela. Malo ga povprašaj o tem.
Pa še ena stvar. Da nista menjalnik (od bencinarja) pa motor (diesell) preveč skregana? Konc koncev pa probaj in če se ti dopade...

MKovič, kateri Transporterji so pa imeli 6cilindrov? Kolikor je meni znano je imel T3 1.6D, 1.7D in za nekatere trge 1.9D. T4 pa že 1.9D in 2.4D ampak slednji že 5cilindrov.
Mel sem v .pdf navodila za vzdrževanje za VW LT in je bil notri navadn diesel. No, pa saj to niti ni tako važno.
Na vrh
citrobooster
22 dec 2009, 20:28
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
no, danes sem si avto ogledal. in se z njim tudi peljal. prvo kot prvo, kar me je najbolj zanimalo, je bil pleh. Vsaka čast švedom! karoserija kot celota je brezhibna in rekel bi da je avto bil tudi brez karambola.vrata se lepo odpirajo, linije so bp. notranjost je kar lepo očuvana, nikjer strgano, le na vratih kjer je kljuka za odpiranje, manjka košček plastike. šibedah dela lepo, stekla, tudi. servo ne kaže zračnosti in niti ne jamra... ventilacija dela.
števec je pa od bencinarja.. ne deluje obratomer ter števec za turbo, ki jepod njim. lučka za tekočino za vetrobransko steklo cel čas gori. to je to..
motor...hja..tle pa lahko povem samo to, da dela pač-diesel..vžgal je, kljub temu da je avto že nekaj časa stal v snegu. motor dieselsko ropota, kaj več ne vem povedat. tovornjakarsko se oglaša... je pa to na oko tako enostavna mašina... par kablov in to je to...
težav z hladilnim sitem naj ne bi bilo, sam nisem opazil pregrevanja, čeprav števec za temperaturo ni bil skozi na sredi ampak je včasih tudi malo padel pa potem spet zrasel...dobor, to tudi na cordobi sdi dela..:) pa se še zmer pelje.
pelje se avto zelo prijetno.. tak mehek je in velik. poskočnosti pa žal nobene..
sem pa skoraj dol padel, kosem videl čudo menjalika. iz 4 v 5 prestavo je gumb priznam, nisem vedel da je pol avtomatik. no, menjalnik in tist overdrive delujejo povsem vredu, ni pa več ravno novo. ne vem pa, ali je to menjalnikod bencinarja.. gospod je tak avto že dobil... tudi za izpuh mi ni jasno.. po mojil ogiki bi moral bit gor za diesela, vendar ni obrnjen navzdol. sploh ne vem če je obstajal.. no, kakorkoli avto niti ni pretirano glasen..
no, in velik plus je tudi, da ima avto špero (preizkusili na snegu)
po mojem mnenju rabi avto en lep servis ter obnovitev amortizerjev, čeprav nisem siguren ali so tako mehki ali so pač zladrajni...
cena je pod 1k eur...
p.s. klima tudi deluje.
torej..? aja, vprašal bi še za dele (drobnarije), kje se jih da dobit? sklepam da je bolj težavno kot za bmw ali vw...
Na vrh
tomazKK
22 dec 2009, 22:01
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Ohoho, bivši turbak...
Dobro je to, da temperatura ni naraščala. Kaj pa dim iz izpuha? Avto je prej traktor kot za izsiljevat prednost, zagotovo. Kakor vidim po netu majo eni dizli izpuh ravno ven, eni pa v tla.
Kakšne drobnarije imaš pa v mislih? Dele se da vse dobit.


[ Uredi 22 dec 2009, 22:03 ]
Na vrh
Clan
22 dec 2009, 22:06
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Ciao

Ce te zanima je v Trstu na enem od odpadov, ce zelis razlozim kje, ena 9?? limuzina, metalik modra, notranjost v modri barvi, leseni dodatki, krom, super ohranjena (glede na to kaj se pri nas smatra na avtonetu za dobro...).
Ima original feltne Alu Volvo, ne vem katere po imenu, so pa za razliko od tega kar je danes na cesti bolj shiny look.
Skratka max. oprema, avto vreden da bi kdo dal gor tablice in se odpeljal.

Na vrh
citrobooster
22 dec 2009, 22:19
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
tomazKK, v mislih sem imel drobnarije kot kakšne plastike, čepke, lučke ipd.
ja, avto je dejansko traktor. sicer na AC naj bi šel 160.. pač..saj je po eni strani dovolj. za hitre ovinke in večjo hitrost imam doma še vedno starega bencinskega bmw-ja.
dim iz izpuha? hmm...nisem opazil..dimne zavese ni bilo, je pa hladen malo potresel dokler se ni zbrihtal..
na motorji so bile menjane dize, grelne svečke so baje enake kot za golf 2, opozoril me je pa na dizelsko črpalko, da bi jo bilo potrebno pregledat, nastavit... kot sem rekel, ornk servis. neke znanosti pa v tem stroju ni..

Clan, mislim da 940 se težko uvozi čez mejo, če ne izpolnjuje euro 2..vsaj zdi se mi...

bi mi znal kdo povedat še za redno vzdrževanje? komplet zavor, komplet sklopka? kje se sučejo cene za takšne zadeve.? ebay?
Na vrh
tomazKK
22 dec 2009, 22:46
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Kar je potrošnga (diski, sklopke...) se dobi vse pr nas, (kak € ceneje v tujini). Kakšne luči, plastike itd. bi moral pa e-bayat, al pa kak odpad v Italiji. Dobiš pa tud še ogromno novega, blatnike itd. V glavnem probaš pr nas, v tujini pa za ziher. Pa s Forumom si tud veliko pomagaš. Da so pa deli za Volve dragi je pa mit. No, kdor je picajzl bo pa tud (pre)plačal.

Očitno ni z avtom nič narobe. Tisto hladno tresenje je res lahko bosch pumpa...
Na vrh
Clan
23 dec 2009, 07:52
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Uvozis ga brez problema!
Ne glede a stopnjo Euro, sej ga ne uvozis samo kupis in pripeljes, ali obstaja se kaksna meja kjer kontrolirajo pretok?
Registracija je problem, vendar za dele... pomisli malo tukaj bos za vsak kos ki ga bos hotel menjat preplacal in to ne malo, pa se kakor si napisal, raznih malih drobnarij je veliko in to hitro nanese velike vsote, imas pa ebay seveda.
Moje osebno mnenje, taki avti kakor jih tu prodajajo na netu, predvsem ta ki ga gledas nebi bil v ita niti za na odpad. Pa brez zamere.
Na vrh
citrobooster
23 dec 2009, 08:12
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
Clan, obrazloži prosim... Saj ta, ki sem ga gledal ni tako slab. saj pravim, večji poudarek sem da brezhibni karoseriji in delovanju vseh zadev v avtu... motor pa res ni biser, ampak dela..
to, da bi si avto pripeljal za dele, to bi pa šlo vendar je problem, ker doma nimam prostora, še za bmw-ja bo treba nekako poskrbet da bo na toplem.
mal me skrbi, ker je 940 precej eksotičen za slovenijo
Na vrh
tomazKK
23 dec 2009, 15:36
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Hvalabogu pa ne za preostali svet, glede na to da italijani mečejo lepe na odpad.
Na vrh
citrobooster
23 dec 2009, 18:07
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
še nekaj me muči..ne znam si odgovorit. 940 volvo je bil diesel edino le z turbo motorjem...
tu v tem je sedaj sicer enak motor brez turbo... od kje mu izpuh?? od bencinarja ne paše..sklepam, od TD pa tudi ni enak...
tudi 740 2.4d mislim da ni bil brez turbine...
vzel bi ga, ampak tele neznake me begajo...
kje je kakšna dobra spletna stran, da zadevo podrobno pregledam?
Na vrh
bbf
23 dec 2009, 18:22
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
2.4 je bil lahko D24, D24T ali D24TIC (turbo intercooler). od 200 naprej, isti blok. torej ni neke čarovnije, če je brez turbine, pač ima kolektor od navadnega zraven, pa kaka urca pri auspuhmajstru.
o teh motorjih ni skor nič podatkov, pa še tisto je posejano po netu. jest imam nabrano skup za vse 3 motorje, če te kej fejst zanima, kako jih servisirat, nastavljat..
za prvo pa : motor je občutljiv na mrzloto, NIKOLI mrzlega na polno! poči glava, škodej tako 500€ samo nova glava brez ventilov itd....



edit: popravil D24,TID

[ Uredi 24 dec 2009, 09:00 ]
Na vrh
citrobooster
23 dec 2009, 19:17
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
uh, hvala bbf, ta podatek je pomemben. vem da so dieseli nasplošno občutljivi na mrzlo tiščanje. glave pokajo. osebno bi raje videl v temavtu orig D24TIC motor, je pa res, da je tale jar se registracije tiče najbolj ugoden. pa to niti ni pomembno toliko. samo da dela bp.
motilo bi me tudi nedelovanje obratomerja..(števec od bencinarja) verjetno bibila rešitev menjava števca (od diesel varjante) ?
bbf, kje lahko povprašam za podrobne informacije o teh modelih motorjev? lahko na zs.
hvala
Na vrh
MKovic
23 dec 2009, 21:00
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Če ima gumb za overdrive, potem je menjalnik M46, nikoli videno v originalni seriji 900, verjetno so prestavili kar kompletni pogonski sklop. Sicer mi ni jasno zakaj bi to kdo počel, ampak okusi so različni.
Za dele ni nobenih težav, za dotični motor jih praktično podarjajo in imaš popolnoma prav: Golf + 2 cilindra.
Kar se tiče raznih karoserijskih delov in notranjosti so zadeve izredno poceni pri katerih od spacializiranih prodajalcev Volvo delov v tujini. Z malo vokje pa se da na italjanskih odpadih dobiti vse in to po smešnih cenah.
Če si kdaj zaželiš predelavo na original, se cene bencinskih motorjev gibljejo okoli 200-300 EUR. Čeprav ne pogosto, se najdejo tudi v Sloveniji.
Na vrh
citrobooster
23 dec 2009, 22:25
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
ja, menjalnik ima gumb za overdrive. verjetno je prejšnji motor šel po gobe, pa so tega diesla namontirali noter...
je možno navadno D24 vsaj nadgradit s turbino, ali je preveč tvegano?
se mi pa avto zelo dopade.. nekaj posebnega. sem pač navdušenec na kripami iz začetka 90ih
Na vrh
bbf
23 dec 2009, 23:16
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
d24 predelat na turbo: raj najdt celga k je že turbo. lahko samo TD pa z dodanim interkulerjem.

Od D24 imam nekaj servisnih knjig poskeniranih, originalnih nemških od VW in Volvotovih. 120MB...
bom dal na server, ko mi ga nekdo vklopi doma.
Na vrh
citrobooster
24 dec 2009, 08:40
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
slučajno je prišel v prodajo še en 760 td in mislim da je originalen 82kw...
700 in 900 sta praktično enaka avtomobila? karoserijsko se mi zdi identična z izjemo prve maske...
ima tudi model 700 avtomatsko zaporo?
Na vrh
bbf
24 dec 2009, 08:56
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
če je karavn, je precej verjetn, da jo ima.
Na vrh
citrobooster
24 dec 2009, 11:52
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
fino, špera je nuja. nikjer pa nisem zasledil kako je razporejena teža vozila na sprednjo in zadnjo os...
sklepam da so volvoti imeli lahke zadke..?
Na vrh
tomazKK
24 dec 2009, 13:12
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Js mam občutek, da bi kakšn 50 kilski žakelj pasal v prtljažnik...
Na vrh
citrobooster
24 dec 2009, 13:24
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
hehe, mi ni jasno, kako so se po švedskem vozil z njimi, ko je vedno zasneženo..
bmw ima to rešeno z razporeditvijo teže 50/50 samo kaj, ko je špera taka redkost, pa še to so drseče..
Na vrh
tomazKK
24 dec 2009, 17:41
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Leti onega pogledat.
Na vrh
citrobooster
24 dec 2009, 18:43
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
prišel ravnokar nazaj z ogleda 760 in bom delil opažanja. avto je napram 940, ki sem si jo ogledal prejšnjič v slabšem karoserijskem stanju.
na levem pragu, tam kjer je že barva vozila,je vidnih nekaj pikic rje, ki je, verjetno površinska. levi prag spodaj 8črni del) naj bi se zamenjal, ker je bil ta poškodovan od dvigovanja avta. je pa baje privijačen, tako da se lahko zamenja doma..
šibedah je očitno drug, ker je ta, ki je gor srebrne barve, rekel bi, da tudi zateka. podloga z notranje strani je bila rjavkasta oz..kot je ne bi bilo..skratka..estetsko polomija. jepa sicer šibedah deloval lepo. krom letvice ob oknih so res malenkostno napikane po robovih z rjo, se skoraj ne opazi..je pa...
sicer pa so linije avta vredu in tudi spredaj ni bilo videt, da bi bil avto kdaj resneje zaleten. trdil ne bom.
notranjsot...hja.. zadnji sedež je črn usnjen, sprednja dva sta siva iz blaga. tapete za sprednjih vratih so rdeče iz tapisona.. stric jih je pač doma poflikal. armatura je na robčku tam kjer so števci noter rahlo načeta oz počena.. malo, a se pozna. pa avto je pač...zanemarjen od znotraj... pri hiši je bil kot delovno vozilo, baje se je z njim naredilo bore malo kilometrov v 6letih (od kar ga imajo)
motor in pogon...sklopka je trda kot kamen... to je samo za zamenjat..
motor je bi enkrat popravljen. baje je jermen utrgalo... torej so rihtali glavo.. točno kaje bilo rihtano, stric ne ve...
je pa motor izredno hitr vžgal. tudi delovanje samega motorja je bilo mirno...ker se pretirano na dizle ne spoznam, bi rekel, da je čisto lepo rezgetal...:) lastnik je sicer omenjal neke ventile, da bi se morali preverit oz nastavit...kaj veliko se pa ni spoznal ..
rekel je da zjutraj nekoliko črno pokadi...(meni kot laiku se zdi, da vsak star dizl pokadi) menjalnik je vredu
gume so letne slabe. amortizerji pravtako, zavore so še ok...
velik minus pa je to, da nima (vsaj tako je rekel lastnik) špere..
na karoseriji je treba naredit par popravkov, ampak glede na starost avta se oprosti. notranjosti pa bi se moral konkretno lotit..si vzet čas.. poiskat sedeže in vratne panele...poštimat prevleko šibedaha ter zamenjat tesnila na njemu..
glede motorja sem pa v temi... Dela. to je pa tudi vse, kar lahko rečem...
je pa res, da je cena kr vredu, če upoštevam, da se je možno še spogajat za kak euro...
se bom posvetil premisleku..
kaj je na teh modelih 700/900 še pomembnega za pogledat? mnenja?
Na vrh
MKovic
24 dec 2009, 20:47
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Če bi sam izbiral med Volvom z slabim motorjem in Volvom s slabo karoserijo bi se vsekakor odločil za tistega s slabim motorjem. Pri seriji 2/7/9 lahko povprečno verziran mehanik z dobrim orodjem motor zamenja v treh urah, kleparska dela pa so nočna mora.
Seriji 700 in 900 sta tehnično zelo zelo podobni. Vse kar je uporabno za serijo 700 je uporabno tudi za 900, razen seveda očitno drugačnih karoserjiskih delov.
Pri seriji 700 bodi pozoren na zvite prednje zavorne diske ter posledično preveliko zračnost v v obesah, velikokrat se povesi tapiciranje strehe, rade pa razpokajo tudi armaturne plošče. Zgodnje 700-ke imajo težave z ožičenjem (izolacija je bio razgradljiva, kar samo po sebi ni težava - prvih 15 let ).
Kar se tiče rje je 700 načeloma bolj terpežna od 900, seveda pa je pri tako starem avtu veliko odvisno od njegovega preteklega "življenja".
Blokada diferneciala je pri 700 bolj izjema kot pravilo, ni pa nemogoče najti tudi takšnega.
Na vrh
tomazKK
24 dec 2009, 22:47
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Torej bi mel pr 9ki manj stvari za rihtat.
Na vrh
citrobooster
25 dec 2009, 01:31
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
pri 900 ne bi imel kaj rihtat, razen menjave števca s takim, ki je od diesela, ker mi ni všeč da obratomer ne dela. ali pa če kdo ve od kje dobiva števec podatke..? dvomim da imajo ti avti motorni računalnik (DME). edina "težava" je pač navadna diesel mašina, ki v tem avtu ni bila predvidena...
je malce švoh, ampak se da preživet. pomoje je nekaj takega kot mercedes 200d 55 kw..:)
Na vrh
bbf
25 dec 2009, 10:07
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
dizel števec ne more čitat podatkov o obratih iz računalnika/platin/svečk. to majo dizli drugač narjen. nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W), mapak mora biti pravi števec za to. Obstaja tudi nek morofon oziroma piezzo na eni od lajtng za dizo in tam "posluša" takt. Ali so tastari volvo dizli sploh imeli obratomer? moj 244 ga nima.

[ Uredi 25 dec 2009, 10:08 ]
Na vrh
citrobooster
25 dec 2009, 10:30
Član #1424
Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07
Objav: 21
saj tega se bojim, da za D24 navadno mašino sploh ni bilo obratomerja.. ponavadi ga osnovni modeli nimajo... na 760 td pa je bil in je tudi delal. če bi danes vedel za kakšno dobro dizel mašinos turbino, ki se da vgradit v to 940, potem bibila stvar lažja...
tako pa ne vem veliko, kar se tiče rabljenih delov za stare volvote in pač zbiram info..:)
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete