Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kompletna obnovitev motorja...

Avtor objava
ovlov79
22 jun 2007, 10:02 Predogled tiskanja
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Pozdravljeni!

Sem dokaj nov na forumu, če izvzamem prejšnji "Volvo-Saab" forum.
Zanima pa me nekaj. Že od nekdaj si želim 850-ko karavana 2.5 20V GLT s cca. 170KM, sploh pa ga bom potreboval sedaj, ko bo nasa družina štela enega člana več.
Ker so po večini te avtomobili zgoneni, bi enega kupil, ki bi bil kar se da ohranjen, le motor bi dal komplet prenoviti. To pomeni, da bi menjali vse obročke, tesnila, brušenje valjev, glave, skratka da bi mašina zopet bila kot na začetku. Jasno, da se potem porodi vprašanje o zamenjavi stare mašine z novo, vendar je pa nova mašina potem zopet tako draga, da se mi tega ne splača.
Potem pa še moje vprašanje, kdo to dela, kdo koga pozna, ki to dela in koliko bi taka zadeva približno stala.

No, pozabil sem omeniti tudi menjave vseh manšet in mogoče celo polosovin (če bi bilo potrebno), pa amortizerjev in po potrebi tudi vzmeti. No, do tukaj bi bil avto skoraj kot nov, le še ena zadeva bi bila. Klima. Po tolikih letih vožnje in uporabe, znajo klime biti hudo slabe. Le to pa bi dal ali obnoviti ali pa od ene razbitine odmontorati klimo (če še dela) in namestil s staro.

Vsem že v naprej hvala za odgovore in lep pozdrav.
Na vrh
alfaromeo
22 jun 2007, 10:44
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen:
Jaz osebno nad tvojo idejo nisem ravno najbolj navdušen. Iz več razogov:
~ če je avto tako zgonjen, da je potrebno prenoviti motor, me zanima, kaj je z karoserijo, kako je z podvozjem,
~ če je šel motor rakom žvižgat, je bil avto slabo vzdrževan ali pa ima 0,5miokm
~ zamenjati vse to kar si napisal ni poceni, poceni pa niso niti deli (kje bi dobil dele, odpadi mislim da niso prava alternativa)
~ torej če bi rad imel "zrihtano" 850 in ti denar ni problem, potem je zadeva izvedljiva in bo verjetno tudi funkcionirala
~ mislim, da če primerjaš ceno nakupa 850 + popravljanje vsega tega kar si napisal, prideš na toliko €, da lahko kupiš novejši V70 do l. 2000, ki bo imel pred seboj še najmanj 150kkm.
Na vrh
ovlov79
22 jun 2007, 12:08
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hm, mogoče sem napisal res preveč opirajoče se na "zgonjeno" vozilo. S tem sem mislil, da bi se naredila velika generalna, kot ljudje delajo na svojih vozilih po tok in tok kilometrih.
Kot primer sem izbral enega na avtonetu, kateri bi po tolikih kilometrih verjetno potreboval generalno. To pa je: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1500693
Lahko, da je avto dobro hranjen, servisiran ipd. vendar kilometri vseeno naredijo svoje.
Kar pa se V70 tiče, mi notranjosst (armatura) ni preveč všeč, deluje popolnoma plastično npr: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1501873#
, če pa pogledamo še mlajši letnik, npr: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1386086#
pa tudi cena ne zaostaja, kateri pa mi seveda zelo odgovarja in bi ga z veseljem imel
Kar še vedno pomeni, če bi dobil lepo ohranjeno 850-ko, bi prišel ceneje skozi, kot če bi kupil zgoraj omenjenega.

LP
Na vrh
S60R-Ocean Race
22 jun 2007, 12:22
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kupiš "zgoraj omenjenega" in nimaš nobenih komplikacij obnove motorja, iskanja delov ter ostalih tegob avtomobila, ki jih boš odkril čez nekaj časa.
Na vrh
ovlov79
22 jun 2007, 15:33
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Ja, saj če bi imel toliko razpoložljivega kapitala, bi potem kar novega 2004 letnik nabavail, tako pa... iščem 850-ko
Na vrh
RollingStone
22 jun 2007, 17:25
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Sicer se da samo generalno motorja narediti relativno poceni, če se malo znajdeš. Na žalost pa se moram strinjat z alfaromeom. Pri teh kilometrih je motor še najmanjši problem, saj ima avto s toliko kilometri že odsluženo podvozje in vse ostalo, kar je lahko dražje.

Tako, da bi sam gledal za 850 z manj kilometri, ali pa bi se bolj nagibal k V70.

P.S. Tista 850ka ki si jo dal za primer, niam le 170hp, ampak ˝malenkost˝več.
Na vrh
diablo
22 jun 2007, 17:35
Član #67
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 10:54
Objav: 6
Ovlov, pri ohranjeni 850 motor ne bo umrl kar tako pri dobrih 300 tisoč prevoženih.
Če hočeš 850 spravit v stanje primerljivo z več let novejšo V70 z dosti manj kilometri, boš razen celotne obnove motorja (ki je zelo draga, dolgotrajna in brez pravega mehanika ne nujno uspešna) najverjetneje naletel še na za zamenjavo zrele dele kot so bencinska črpalka, vžigalna tuljava, na podvozju vse roke, stabilizatorji, amortizerji, volanska letev, zavore, kolesni ležaji...
In ko boš s tem končal se bo našel še kakšen kompresor klime za zamenjat. Na koncu bo tvoj proračun presegel ceno V70, imel boš pa avto za katerega boš lahko dobil mogoče 500 EUR več kot si plačal zanj in bo proti V70 slabše požiral neravnine na cesti, notranjost je bolj zastarela in tudi zvočna izolacija je slabša.
Rabljen avto nikoli ni nov, a manj kot je izrabljen manjša je možnost, da bo treba menjat zgoraj naštete dele.
Izbira je tvoja, lahko poslušaš naše nasvete, ali pa se poskusiš naučit iz lastnih izkušenj
Na vrh
ovlov79
25 jun 2007, 16:56
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hm, čaka me razmišljanje in premlevanje ali iskati 850-ko ali pa šparati, šparati in še enkrat šparati za V70 v mojem zadnjem linku.
Čeprav pa se 850 sploh ne prodaja veliko sem opazil.

Hvala vseeno.

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 62, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete