|
|
(V40) inf. o motorjih
|
|
Terminator | 17 jun 2007, 17:52 | |
| Član #74Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980 | mene pa zanima kakšna je razlika med mašino 2.0 Turbo (118kw) in T4 2.0 Turbo (147kw)?
gre mogoče samo za drug software ali je razlika drugje?
pa kakšna je kaj poraba (pri normalni vožnji)?
naslov popravil AljAž
[ Uredi 17 jun 2007, 21:17 ] | Na vrh | |
RollingStone | 17 jun 2007, 20:12 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Velika razlika. 2.0Turbo je LPT, T4 je pa v bistvu 1.9 (1855ccm), HPT. T4 je v bistvu enak motor, kot v 850 T5, razen seveda, da ima en cilinder manj. Software, turbina, računalnik in vse ostalo je pa enako. | Na vrh | |
grimreaper | 17 jun 2007, 20:15 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| U Phase 2 T4 postaje 2.0, ostalo se slazem sa RSom. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jun 2007, 00:50 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Rolling, jaz pa sem slišal da je ravno obratno. Po mojih info je razlika samo v software-u, trdil pa ne bom ker nisem tega preverjal. Poraba je skoraj enaka kot pa 1.8 ali 2.0 motor. Tam okoli 10L z normalno vožnjo. | Na vrh | |
grimreaper | 18 jun 2007, 08:44 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Rolling, jaz pa sem slišal da je ravno obratno. Po mojih info je razlika samo v software-u, trdil pa ne bom ker nisem tega preverjal. Poraba je skoraj enaka kot pa 1.8 ali 2.0 motor. Tam okoli 10L z normalno vožnjo.
Nisu isti motori. Kaj se tice porabe, najzanimljivije je da 2.0t trosi najmanje.
| Na vrh | |
Terminator | 18 jun 2007, 14:57 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| to je pa super če manj porabi 2.0T
bi pa še vprašal, če je avto pri 2.0T kaj bol ojačan kot pri 2.0 16V? je kakšna razlika pri bremzah in ostali podobni zadevi? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jun 2007, 15:49 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Bremze so druge, drugačen izpuh ( lonec je enak samo je v notranjosti drugačen ), drugačen katalizator ter športno podvozje in popolnoma drugačen menjalnik ( ZF ) | Na vrh | |
Terminator | 18 jun 2007, 17:09 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| aha... ker me malo mika da bi kupil 2.0T mašino in jo vgradil v svoj avto... ker je cena cele V40 2.0T 1500€ letnik 98 samo je mav razbita... klik
mislite da se splača vzeti? sam bi probal ceno zbiti, če bi se dalo.... | Na vrh | |
RollingStone | 18 jun 2007, 19:02 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Zbit karter...
Bi vzel, ampak bi najprej konkretno zbil ceno. Na maksimalno 900€. | Na vrh | |
grimreaper | 18 jun 2007, 19:14 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Bremze so druge, drugačen izpuh ( lonec je enak samo je v notranjosti drugačen ), drugačen katalizator ter športno podvozje in popolnoma drugačen menjalnik ( ZF )
Samo T4 ima sportno podvozje, 2.0t ima kot slabiji modeli. Kocnice mozda nekaj boljse (citao sam da su na MY98 iste kot in na 2.0 in 1.8 ), menjalnik iz S70, in drugi kuplung. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jun 2007, 23:24 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Kakorkoli, če se ti je malo za poigrati s tem če dobiš komplet avto za €900 le vzemi že zaradi drugih rezervnih delov. Dela pa je s tem prestavljanjem motorja kar nekaj glede na to da moraš nek računalnik zamenjat, intercooler pregradit v kolikor jaz vem. Pa potem turbino odpreš na 200hp komot. Glede na to da si maher na tem področju ne bi bilo slabo to narediti. | Na vrh | |
Terminator | 19 jun 2007, 20:01 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| danes sem bil pri sosedu ki ima Audi A6 in si je pred kratkim kupil z klubom še enega in sedaj iz dveh sestavlja enega, pa je rekel da audijeva mašina z turbom resnično man kuri kot brez turba...
Pa da je kar nekaj dela z menjavo motorja (drugače pa ni ne vem kak problem), je pa potrebno avto čisto oguliti zaradi elektrike pa pumpo v tanku je potrebno zamenjati
sedaj je vse na meni če se odločim za ta projekt (malo me bašejo finance- razmišljam o kreditu in pa prostor, ki ga nimam )
pa preveriti moram, da mašina ni preveč zgonena in da je turbina dobra, da se ne za j...... | Na vrh | |
Stiffler | 19 jun 2007, 20:31 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Vse lepo in prav ---> poboljšati si želiš avto.
Ampak KREDIT se ti je vredno zakreditirat za avto? | Na vrh | |
Terminator | 19 jun 2007, 20:55 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| kredit bi vzel ker moram mami vrniti 1.670€, pote mdohodnino moram plačati 1.133€ pa še preselili se bomo pa bom nekaj prispeval za stanovanje (nakup opreme), tako da imam tako ali drugače vzeti kredit... trenutno pa imam na bančnem računu "le" okoli 2.000€ | Na vrh | |
Stiffler | 19 jun 2007, 21:37 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Si pomislil na opcijo ,da bi zamenjal avto in ne samo motorja?
Morda te pride ceneje in brez "šraufanja" ali pač ...
Vedi odločiteu je samo tvoja. | Na vrh | |
Terminator | 19 jun 2007, 21:51 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| tudi na to sem pomislil... v tvoji bližini se prodaja en turbo, samo mi barva ni ne vem kok všeč, steklene pomične strehe nima in BCja http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1498824
PS: moj pa ima stekleno pomično streho in BC, samo BC bi itaq zamenjal in vzel unega iz tarazbitega pa tisti ima še ESP (če je res pa ne vem) | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 19 jun 2007, 23:02 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| ESP v S40 phase 1 ni obstajal. Obstajal je sistem DSA-dynamic stability assistance ampak dejansko je to sistem proti zdrsu pogonskih koles ala ASR. V ovinku ti to pomaga le če kolesa kopajo in ne če te zanaša. | Na vrh | |
Terminator | 21 jun 2007, 14:38 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| se mi je zdela da ESP ne obstaja za DSA pa vem da je ja | Na vrh | |
tcode | 24 jun 2007, 20:33 | |
| Član #271 Prijavljen dne: 05 apr 2007, 17:47 Objav: 9
| Terminator je napisal(a): ...
mene pa zanima kakšna je razlika med mašino 2.0 Turbo (118kw) in T4 2.0 Turbo (147kw)?
gre mogoče samo za drug software ali je razlika drugje?
pa kakšna je kaj poraba (pri normalni vožnji)?
naslov popravil AljAž
2.0t - 160 HP: - TDO4-12t turbo punjač (puni sa 0,6 bara - LPT) - kompresija 9:1 - software za tu konfiguraciju T4 - 200 HP - od 2001 god. 2000 ccm, do tada 1855 ccm - TD04-14t turbo punjač (puni sa 0,9 bara - HPT) - kompresija 8.5:1 (drugačiji klipovi nego kod 2.0t) - software za tu konf.
| Na vrh | |
Terminator | 24 jun 2007, 22:43 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| evo kaj takega bi tudi prišlo v poštev klik samo BC bi mu še vgradiv
pa vprašal bi še če kdo slučajno ve koliko stane karter za 2.0T?
[ Uredi 24 jun 2007, 22:45 ] | Na vrh | |
Terminator | 29 jul 2007, 20:01 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| še nekaj me zanima... ali se da prenesti BC iz 2.0 16V na T4? Zanima me predvsem, če bi deloval pravilno, kot mi deluje sedaj če zamenjam mašino z 20.T oz. T4? | Na vrh | |
Blaž 460 | 29 jul 2007, 20:08 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| kakor sem gledal, ima BC svoj modul, ki je priklopljen na ECU - tako je pri 460ki. Če je krmilna elektronika enaka bi moralo iti, lahko pa bo treba kaj upgradeati software. | Na vrh | |
Terminator | 29 jul 2007, 20:14 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| glede softwarje pomoje nebi smel bit problemov.... le nekaj € pa bi bilo updejtano | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 16, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|