|
|
Menjava jermenov (veliki servis)
|
|
Ovlov | 11 maj 2007, 13:27 | |
| Član #257Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700 | Zdaj pa mi ni več jasna tale mistika okrog menjave jermena. Ko človek prebira poste, dobi vtis, da je ta reč (po stroškovni plati) nekaj takega kot menjava celotnega zobovja pri človeku (in še kolkov po možnosti). Ker me ta srhljivi poseg čaka pri naslednjem servisu (240.000 km), predvidoma drugo pomlad, seveda trepetam in sanjam moraste sanje... No ja, ampak te dni sem izbrskal račun za prvo menjavo pri 120.000 km (l. 2000) - in kaj vidim:
jermen: 5.748 SIT napenjalec: 10.947 SIT drsnik jermena: 14.040 SIT delo: 23.800 SIT (AMPAK, PROSIM LEPO, TO JE BILO ZA CELOTEN SERVIS ... menjavo zav. ploščic, pa tega in onega in še ful enih drobnarij)
Torej vse skup. 54.535 SIT
Servis je bil Lekše, avto pa moj karavanček 850 GLT 2.5 20V (l. 94)
Mi lahko kdo pojasni, v čem je trik? In odkod tistih 1k EUR, s katerimi se straši po forumu?
Pa lep vikend vsem (z jermeni ali brez) !
Premaknil temo in popravil naslov. Aljaž
[ Uredi 11 maj 2007, 13:43 ] | Na vrh | |
Ivo | 11 maj 2007, 13:39 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| hmmm ... ponavadi se ... če ni ločeno pri menjavi jermenov obvezno menja tudi vodna črpalka in je to še dodatnik 20k, ob enem je treba spustit ven celo hladilno tekočino, pa ti še antifriz zaračunajo ... namreč če se zgopdi da ti odpove vodna črpalka in ni na ločenem jermenu potem moraš vse še enkat zamenjat ...
moji veliki servisi pridejo ponavadi okoli 500 € ... V40 1.9 tD ... ne vem od kod podatki za 1000€
hec je bolj v tem da je dodatnega stroška z menjavo jermenov kar nekaj ...
[ Uredi 11 maj 2007, 13:39 ] | Na vrh | |
Ovlov | 11 maj 2007, 13:56 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Aljaža, ki mi je popravil naslov (Sado-mazo in jermeni), sprašujem, ali naš forum sponzorira RKC (viška župnija). (Še zadrgnjeno Delo ne bi popravilo takšnega naslova press) ...
| Na vrh | |
Blaž | 11 maj 2007, 14:16 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Za V70 TDI je mene pri Lekšetu prišla menjava jermenov, napenjalcev, drsnikov, vodne črpalke in jermenice 1290€!
In to brez servisa - se pravi brez olja, filtrov itd.!
Pa tudi na Dumidi sem dobil podoben izračun, tako da so govorice o takih cenah kar resnične!
Ko najdem račun, pa prlepim še točne cene!
P.S. Naslov pa je popravljen zgolj zaradi preglednosti in lažjega iskanja v prihodnje nič osebnega ali sponzorskega ni v ozadju! | Na vrh | |
Ovlov | 11 maj 2007, 14:27 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Se mi je kar zdelo (glede naslova). Se opravičujem - sem namreč še precej zelen v temle klubu (gl. spodaj!). Glede stroškov pa: očitno se močno razlikujejo glede na model ... | Na vrh | |
Blaž | 11 maj 2007, 14:35 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Ja, verjetno je res od modela odvisno, pa tudi med bencinarjem in dizlom je po moje tudi razlika glede ''velikega'' servisa!
Pa če se prav spomnim je bla črpalka sam okol 25 - 30 € je bil pa zato zobati jermen tam okol 200€, pa jermenica tud tam nekje okol 250€!
Sploh ni panike glede tega (naslova)
[ Uredi 11 maj 2007, 14:35 ] | Na vrh | |
mikko | 11 maj 2007, 15:35 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Koliko to kaj pride za S60(bencinar) ? | Na vrh | |
Ovlov | 11 maj 2007, 16:15 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Hja ... tko da se človek (ki tako kot jaz cinca, da bi si kupil kaj novejšega rabljenega) nazadnje vpraša, če je pri dizelašu vzdrževanje toliko dražje (ker očitno je), pa popravila takisto dražja (gl. kvaliteto naše nafte oz. članke v Delovi avto-prilogi na to temo), pa začetna cena (rabljenega) toliko dražja - zakaj neki bi ga človek potem sploh kupoval - ko pa se da s plinom enako poceni fijakat . En soliden D 5, kakršne naši dilerji masovno lifrajo z Laškega, te pride okroglo 22.000 EUR, en enako soliden bencinar XC-70 2.4 T (kako lepo prede tistih dobrih 200 konj!) pa se dobi, kadar se pač dobi, že za smešnih 12.000 EUR (ca. 50% ceneje kot npr. v Nemčiji!) - "ker pri nas bencinarji ne grejo" (mimgrede, enga takšnega imajo trenutno pri Pole Position na Škofljici - bi ga kar vzel, če ne bi imel plave plastike). Dodaj tem 12 ali 15 K evrov 1,5 K evra za predelavo na plin, pa se voziš uglajeno kot princ in poceni kot berač!
(NB: V načrtu je postavitev 30 novih plinskih črpalk!!! )
Torej ... da razširim temo ... ali ima kdo kaj pojma o individualnem uvozu iz tujine (kako? kje?)
| Na vrh | |
Ivo | 11 maj 2007, 16:24 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| MIslim da je o tem(individualni uvoz vozil) že odprta tema ... Tukaj
glede velikega servisa ... nisem dobil občutka da bi bila velika razlika med Diesel in bencin motorjem ...
namreč delal sem veliki sevis tako na S40 1.8 16v kot V40 1.9tD se ne spomnim da bi bilo bistveno dražje ... če pa bosch crkne ... pol pa ... jah ...
sicer pa tudi jaz razmišljam o bencinarju na plin ...
[ Uredi 11 maj 2007, 16:27 ] | Na vrh | |
dRaKaR | 11 maj 2007, 17:22 | |
| Član #173 Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10 Objav: 140
| Veliki servis za S60 D5 sem pred kratkim plačal okoli 900€. Zamenjali so vse živo... ko najdem račun natančno sporočim. | Na vrh | |
AljAž | 15 maj 2007, 01:53 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Zanimivo je da se pri novejših avtih (konkretno D5) veliki servis opravlja na 160oookm(po servisni knjižici), dejansko pa ga večina naredi že okoli 150oookm. hm. | Na vrh | |
Ovlov | 15 maj 2007, 09:43 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| In če pri D5 kaj resnejšega "gre" ("bosch" ipd.) - ali kdo ve, koliko to košta? V zvezi s kvaliteto naše nafte je pred časom v Delu en tipček pisal, da je moral svojemu fordu zaradi nje vsaki dve leti menjati šobe ipd., kar ga je vsakič koštalo dober milijonček sit ... Tudi med (poštenimi) dilerji, kot vidim, prevladuje mnenje, da je rabljenega dizelaša tvegano kupovat, če avta (oz. lastnika) zares ne poznaš... Mogoče ne bi bilo napačno, če bi tale forum napredoval v društvo, ki bi prek svojih predstavnikov zbralo (npr. pri kakšnemu solitnemu stručkotu-serviserju) vse osnovne informacije v zvezi z najpogostejšimi tehničnimi vprašanji in dilemami (avtomatika, jermeni, dizel/bencin ...) Za začetek bi mogoče zadostoval že kakšen temeljit intervju s kom iz Dumide, recimo ... | Na vrh | |
KARO3575 | 15 maj 2007, 10:55 | |
| Član #261 Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31 Objav: 135
| Na žalost je vse to res. Goriva so šele nekaj časa na vsaj normalnem nivoju. Ja, tudi sam sem slišal, da pri Fordu Mondeu kar velikokrat menjajo šobe, vendar le pri določenem motorju, mislim da pri 1.8tdci. Tudi sam sem bil v dilemi ali rabljenega dizla ali bencinarja. Ker pa je v Sloveniji ponudba zelo skromna in prevladujejo večinoma dizli, sem tudi sam kupil Volvota z dizelskim motorjem 2.4D. Trenutno imam 148.000 kilometrov in po pregledu pri Lekšetu so mi povedali, da bomo jermena menjavali šele pri 160.000, ker prej ni potrebe. Svetujem, da pred vsakim nakupom odpelješ izbranega Volvota na pooblaščeni servis na splošni pregled. Za 50EUR boš izvedel ali je avto OK ali ne.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 15 maj 2007, 13:09 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| No da jaz povem od kod teh 1.000EUR za servis in zamenjavo jermenov:
micro jermen: 48eur zobati jermen motorja: 57eur napenjalec zob. jermena: 67eur rolica zob. jermena: 54eur vodna črpalka: 147eur napenjalec tračnega jermena: 110eur filter olja: 13eur filter zraka: 27eur filter kabine: 55eur castrol slx 0w30: 173eur filter goriva: 52eur tesnilo čepa(karterja):1,20eur antifreeze:14,40eur
Prištejemo še delo zamenjave jermenov ki znaša 88eur in delo za redni servis ki znaša 78eur.
Skupno cca. 990eur
@Ovlov: D5 agregati nimajo več kamenodobne bosch pumpe temveč skupni vod. Da pa se za zamenjavo šob plača miljonček pa prvič slišim Čiščenje z ultrazvokom ali kaj podobnega pride 15-20eur po šobi in so kot nove. Seveda je pa treba pazit kje se tanka. Samo ne na Petrolu.
[ Uredi 15 maj 2007, 13:16 ] | Na vrh | |
AljAž | 15 maj 2007, 13:23 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| šoba="diza"? Nove so menda res drage ko žafran. Meni se pa zdi da D5 motorji niso tako hudo občutljivi in natančni kot nekateri ostali dieselski motorji.
Fino bi bilo še dobiti cene in popis neoriginalnih delov za veliki servis | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 15 maj 2007, 13:26 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Šobe so cca. 68.000sit po komadu še v stari valuti zato ne vem od kod milijon? Morda imajo na Summitu druge cene
[ Uredi 15 maj 2007, 13:26 ] | Na vrh | |
mikko | 15 maj 2007, 15:29 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Za jaguarja so 80k sit. Jih je pa 6. ;) Če zna kdo to spucat, da ne bi več cukal, naj pove. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 15 maj 2007, 16:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| To ti na vsakem Bosch servisu naredijo. | Na vrh | |
Ovlov | 15 maj 2007, 17:31 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Se strinjam z Aljažem, da bi bilo "fino dobiti cene in popis neoriginalnih delov za veliki servis". Sam sem imel doslej na svojem 850 sicer samo eno popravilo (klima) in zato nimam kaj prida podatkov: Hladilnik za klimo (pri Dolžanu) je bil več kot 2X cenejši od originala, ravno tako hladilnik za motor, ki sem ga ob tej priložnosti po nasvetu serviserja tudi zamenjal. Zavorne ploščice (Lucas) so bile pri Olafu d.o.o. tudi ca. 2x cenejše od originalnih, za olje pa bi OceanRace (gl. njegov obračun!) odštel po mojih računih ca. 30 jurjev sit manj, če bi ga s sabo prinesel (za orientacijo: TXT je na servisu ca. 3.500 sit, pri dilerju 1.600 sit). Za 30 jurjev pa dobim 60 litrov vrhunskega terana pri svojem Andreju iz Kobjeglave! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 15 maj 2007, 19:34 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Saj tudi sam nabavljam olje pri "dilerju" tole so bile cene dumide, ker je nekdo vprašal kako je mogoče narediti servis za 1000Eur. Aja teran...Huuuh imam tudi sam rad vina ( beri ne da se napijem ). | Na vrh | |
alfaromeo | 16 maj 2007, 11:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| mikko je napisal(a): ...
Za jaguarja so 80k sit. Jih je pa 6. ;) Če zna kdo to spucat, da ne bi več cukal, naj pove.
Če se ne motim, se s tem ukvarja BRIC.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 16 maj 2007, 19:33 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tako je, Bric dela te stvari. | Na vrh | |
model65 | 17 maj 2007, 14:29 | |
| Član #153 Prijavljen dne: 04 jan 2007, 11:29 Objav: 12
| Živjo. Pravkar menjujem jermene, na 850 2,5 20v. Malo sem se pozanimal za cene in dobil naslednje ponudbe:
Summit avto
zobati jermen - 65,50 evra 1 napenjalec - 57,00 evra 2 napenjalec - 70,00 evra
Lekše
zobati jermen - 63,50evra 1 napenjalec - 55,13 evra 2 napenjalec - 67,20 evra
Avtomoto svet
zobati jermen - 54,00 evra 1 napenjalec - 48,00 evra 2 napenjalec - 60 evra | Na vrh | |
Ovlov | 17 maj 2007, 14:53 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Zanimivo ... Kje pa je ta "Avto svet"? Priporočam se za celotni račun, potem ko boš opravil servis. NLP! | Na vrh | |
KARO3575 | 17 maj 2007, 17:52 | |
| Član #261 Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31 Objav: 135
| model65 je napisal(a): ...
Živjo. Pravkar menjujem jermene, na 850 2,5 20v. Malo sem se pozanimal za cene in dobil naslednje ponudbe:
Avtomoto svet
zobati jermen - 54,00 evra 1 napenjalec - 48,00 evra 2 napenjalec - 60 evra
Ali je material OEM - original? | Na vrh | |
AljAž | 18 maj 2007, 00:37 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kopiram objavo iz druge teme, ki zna biti uporabna v tejle:
madmax12 je napisal(a): ...
no pa smo danes naredili veliki servis. pri klimi je bil kriv senzor tako da je zdaj ta teževa odpravljena. moram pa povedati da me je glavni servis (jermeni, pumpa, vsi filtri razen za klimo,...) prišel 430€. tako da mislim da se ne splača vozit na pooblaščen servis. lep pozdrav rok
| Na vrh | |
model65 | 18 maj 2007, 09:35 | |
| Član #153 Prijavljen dne: 04 jan 2007, 11:29 Objav: 12
| Živjo. Material je original, Avto moto svet je v Ljubljani, njihov tel. je:01/5000220. Imajo tudi servis, kot sem se pozanimal so najcenejši. Nimam pa iskušenj z njihovim servisom. Lep pozdrav Matjaž | Na vrh | |
MKovic | 31 jul 2007, 19:07 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Moj popis: Pravkar sem opravil menjavo glavnega in pomožnih jermenov na moji "novi" 940 (z 549.000 km na števcu): vse skupaj me je stalo 50 EUR + 5 ur svojega časa. Sproti sem ji izmeril še kompresijo, ki je, verjeli ali ne, po pol miljona prevoženih kilometrih v mejah tovarniških toleranc. :-)
| Na vrh | |
RollingStone | 01 avg 2007, 06:16 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| MKovic je napisal(a): ...
Moj popis: Pravkar sem opravil menjavo glavnega in pomožnih jermenov na moji "novi" 940 (z 549.000 km na števcu): vse skupaj me je stalo 50 EUR + 5 ur svojega časa. Sproti sem ji izmeril še kompresijo, ki je, verjeli ali ne, po pol miljona prevoženih kilometrih v mejah tovarniških toleranc. :-)
Mene veliki servis košta približno enako. To je poanta tega, da take stvari delaš sam. Poceni je, in veš, da določeni del dejansko JE zamenjan. Nekaterih pomembnih delov niti na servisih ne menjajo več, zato pa je zadnje čase v obtoku kar nekaj volvov z odtrganim napenjalcem.... | Na vrh | |
Damijan | 01 avg 2007, 12:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| S kakšnimi pripomočki pa obdržite motor v "fazi", da se ne izmakne? Meni je edino to malo delikatno. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|