Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kako reagirati na spolzkem cestišču...

Avtor objava
mikko
22 nov 2006, 14:32 Predogled tiskanja
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
OK , gremo tukaj nadaljevat temo, ker je taka, da več glav več ve in še kako prav pride to. Lahko bi se tudi zmenili ob prvem snegu in se gremo mal furati -> traction control na off pa gasa driftat ;)

[ Uredi 22 nov 2006, 14:47 ]
Na vrh
c70
22 nov 2006, 14:36
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Ja, zgleda bom jaz rabila eno lekcijo. Tist me je kr ornk prestrašilo. Dobr da sm šla počas.... ampak vseen....

Najprej gume zamenjam, pol pa lessons! *-) :-p
Na vrh
Tomaz40
22 nov 2006, 14:39
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Sicer je odločitev tvoja, ampak mislim da bi blo bolš najprej gume uničevat, pa jih pol menjat, namesto da najprej daš slabe gume stran, nove na avto, pol pa gasa na parkplac in z ročno obračat.
Na vrh
c70
22 nov 2006, 14:40
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Mislila sem na preverjanje, če bo z novimi isto.

S tastarimi sem že šla na parking in ni blo nobenega zdrsa.
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 14:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Saj ravno to, da si šla počasi naredi situacijo še bolj "grozljivo" kot sicer, tako počasi greš, da se vsega zavedaš, avto pa se sploh noče ustaviti (tisti čas zaviranja se ti zdi dolg celo večnost).

Ja najboljše da greš čimprej gume zamenjati, je pa res da če je asfalt čisto zanič, ti tudi gume ne pomagajo bogve kako.
Na vrh
Tomaz40
22 nov 2006, 14:50
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
mikko je napisal(a): ...

downshift, ročna, po gasu in greš lepo na izvoz. sicer pa samo gas oz. downshift pa gas pri FWD. Če imaš RWD je drugače. Ampak pri FWD pa ko te začne zanašati te ponavad takrat, ko si v ovinku gas spustil, in ti zadek odnese naprej...



Bi pa rad videl kako boš tole izvajal v malem rondoju v BTC-ju. Pomoje bi zgledal nekako tako:
downshift, roč...BUM, TRESK,...3 sekunde tišine... :@ (u) (li) (li) (u) (6)
pol ure pozneje: (b) (b) (d) (d) (b) (b)

Cel rondo prevoziš v 4 sekundah, ko pride do zdrsa si nekje na sredini rondoja in to pomeni da imaš 2 sekundi da šaltaš, stisneš ročno in obrneš volan, počakaš da se avto odzove in se obrne počes, spustiš ročno, volan kontra in izvoz iz rondoja. In to s Cliotom 1.2.

Brez zamere, ampak drifat po rondoju, kjer že vanj prideš s tem namenom in re reševanje problema kot ga je opisala C70, sta dve popolnoma različni situaciji.

V taki situaciji, kot jo je opisala C70 je v 99% primerov in voznikov najboljše zgazit zavoro na polno in pustit da ABS reši kar se rešit še da ob ustreznem obračanju volana.

Drugače pa je asfalt na rondojih v BTC-ju že zlizani in so prave drsalnice. Še posebej nevaren je tisti pri Kratochwillu, ki še visi v napančno smer in te nese ven.

Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo mikko, da spoznavanje svojega avtomobila lahko marsikdaj pomaga v kritičnih situacijah. V tej o kateri je govora ne more pomagat ker je premajhen rondo in si takoj v ograji, na splošno pa 100% če ne moreš rešit problema, lahko vasj zmanjšaš posledice.

[ Uredi 22 nov 2006, 14:53 ]
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 14:52
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Sej lekcije pridejo na vrsto ko bo zapadel sneg (takrat se gume tako ali tako niti malo ne obrabljajo) ali pa če greš na kakšno makedamsko parkirišče (brez lukenj......sicer skoraj nemogoče najti), kjer je obraba gum tudi zanemarljiva.
Na vrh
c70
22 nov 2006, 14:53
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!!
Na vrh
Tomaz40
22 nov 2006, 14:55
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
c70 je napisal(a): ...

Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!!


Jest ga pa čakam kot pes na kost, zunaj je pa nad 15 stopinj!!! :sorry:
Na vrh
mikko
22 nov 2006, 14:58
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Jaz zdej itq večinoma furam selespeed samo in je precej easy to, samo ASR mi gre na živce...
Pri S60 sem pa tudi 2x tako letel čez ovinke in sem se rešil z downshiftanjem pa gas do konca -> FWD in te poravna edino moraš pazit da te ne začne cik-cak metat, potem si kar oplel, moraš vedet kje so meje.
Mislim, moraš imeti čas pa voljo pa se it prvo drkat po makedamu (ni toliko škoda gum). Pa vedno bodte sami v avtu, pa v poznih urah to, ko ni nikjer nobenega na sprehodu , na cestišču karkol...Vsaj jaz tako naredim , če se mi že zalušta.
Na vrh
MiRo
22 nov 2006, 14:58
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Tomaz40 je napisal(a): ...


Bi pa rad videl kako boš tole izvajal v malem rondoju v BTC-ju. Pomoje bi zgledal nekako tako:
downshift, roč...BUM, TRESK,...3 sekunde tišine... :@ (u) (li) (li) (u) (6)
pol ure pozneje: (b) (b) (d) (d) (b) (b)



hahahahahahahaha... kkksm se pa tole režu... bravo Tomaž, bravo smeškoti
Na vrh
Spletna stran
mikko
22 nov 2006, 14:58
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Tomaz40 je napisal(a): ...

c70 je napisal(a): ...

Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!!


Jest ga pa čakam kot pes na kost, zunaj je pa nad 15 stopinj!!! :sorry:


Jaz tudi komaj čakam, na alfi bojo kar letne, pa ene ketne bom vrgel v prtljažnik Na S60 so pa že zimske
Na vrh
tesFaLar
22 nov 2006, 14:59
Član #87
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11
Objav: 43
Glede "visenja" asfalta; VSAK rondo visi navzven, t.j. kontra kot bi po logiki naj bil prečni naklon vozišča. Žal, tu ni kaj narediti.
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 14:59
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Ja prestavljanje v tako majhnih krožiščih kot so tista v btcju odpade, ročna, volan, gas in bremze pa pridejo še kako prav.

Pa še nekaj. Če te nosi v robnik (s sprednjim delom) in je trk neizbežen, je dobro da v zadnjem momentu pred trkom spustiš bremze in mogoče dodaš malo gasa.
Na vrh
alfaromeo
22 nov 2006, 15:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
hmm. Tole je mal scary, kar ti (c70) pripoveduješ. Ni mi bilo in mi še zdaj ni jasno, kako ti lahko odnese zadnji konec pri tako mali hitrosti. Zastopil bi če bi bili sledeči primer:

da greš hitro in ostro v ovinek, da bi na sredi ovinka spustiš gas in še malo zabremzala. S to potezo bi razbremenila zadnjo os in bi začelo odnašati zadek. Tako sem jaz našega RC naložu v jarek. (bogi) Sem vedel kaj se dogaja in sem ga lovil a je bilo prepozno in prekratka medosnsa....

Če ti v ovnku začne uhajti sprednji konec, pritisni sklopko, da razbremeniš pogonskla kolesa....., potem se avto najde sam.... in gre v pravo smer, če pred tem ne pretiravaš s hitrostjo.

Če ti začne zadnji konec uhajti pri kratkem vozilu, zna bit kriza, ker nismo dirkači in ga je težko ujeti. Drugače pa volan kontra in dila, ako je dovolj prostora in primerna prestava(moč motorja). Če le tega ni, potem čakaš in upaš da ni bummm (au)
Morda je pa boljše da zategneš ročno in se zavrtiš na mestu.

Zavrtelo te ni pa še nikoli ?!?

No upam, da boš uspešno rešila težave.... (y)
Na vrh
alfaromeo
22 nov 2006, 15:09
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@peter: spustiš bremzo in stisneš sklopko, pa mogoče še volan zravnaš da je čim manj škode. Samo to je že rahlo mišn imposibile
@testfalar: Rondoji visijo ven zato ker je lažje odvodnavanje, bolj pomembno je pa to, da stem preprečijo visoke hitrosti v rondojih.
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 15:22
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Da je skoraj mission impossible se zavedam ja, je pa to najboljše kar lahko v dani situaciji narediš. Tako ali tako pa tule pišemo neke teorije, s katerimi ni nič narobe, le v praksi se za njih izkaže, da so za povprečnega voznika svetlobna leta daleč.

Ponavadi je tako, da začneš razmišljat o tem kaj bi bilo najboljše šele po tem ko naredi bum oz. te v najboljšem primeru le hladen pot oblije, pločevina pa ostane cela. Ko ti pa gre za nohte pa tako ali tako ravnaš instiktivno (ali pa priučeno, če imaš dovolj izkušenj), ali pa preprosto zmrzneš in sploh ne odreagiraš (še najslabše).

[ Uredi 22 nov 2006, 15:23 ]
Na vrh
tesFaLar
22 nov 2006, 15:23
Član #87
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11
Objav: 43
Nope. To ni lažje ampak EDINO MOŽNO odvodnjavanja rondoja (razen dvojne spremembe naklona, kar pa bi bilo na tako kratki razdalji in pri takem horizontalnem radiju smrtonosno). In nima nobene veze s preprečevanjem visokih hitrosti v rondoju, to je treba doseči z geometrijo vstopa v rondo.
Na vrh
mikko
22 nov 2006, 15:27
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 15:31
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Itak, sam jaz ne pridem s T-5R (zmešan pa nisem da jo z letnimi gumami takoj v prvem ovinku razbijem) tako ali tako gre sedaj na zimsko spanje :-| (da se bo prebudila še boljša kot prej (y) )

[ Uredi 22 nov 2006, 15:32 ]
Na vrh
c70
22 nov 2006, 15:31
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
mikko je napisal(a): ...

Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)

Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)
Na vrh
MiRo
22 nov 2006, 15:38
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
c70 je napisal(a): ...

mikko je napisal(a): ...

Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)

Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)



pa kaj boste vi driftali z FWDji.. halo?
Na vrh
Spletna stran
volvo5er
22 nov 2006, 15:39
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
jaja, una cestica kjer se sedaj draga, je potem ko zapade sneg ravnoprav široka za trisixtije delat

[ Uredi 22 nov 2006, 15:39 ]
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 15:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
MiRo je napisal(a): ...

pa kaj boste vi driftali z FWDji.. halo?


Sej imamo ročno, čeprav bi jo radevolje zamenjal za zadnji pogon.
Na vrh
alfaromeo
22 nov 2006, 15:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
c70 je napisal(a): ...

mikko je napisal(a): ...

Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)

Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)


Jaz pa na kureščku :cry: :$

OT: Tomačevski rondo in rondo pri žalah je nagnjen ven zaradi tega da avto začne bo preveliki hitrosti lezt ven. Odvodnavanje bi lahko bilo tudi na notranji strani.
Na vrh
Blaž
22 nov 2006, 15:44
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
@Miro: FWD-jevci bomo pa u rikverc, ti pa lahk naprej! :tongue: :tongue:
Na vrh
c70
22 nov 2006, 15:47
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
alfaromeo je napisal(a): ...

c70 je napisal(a): ...

mikko je napisal(a): ...

Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)

Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)


Jaz pa na kureščku :cry: :$

OT: Tomačevski rondo in rondo pri žalah je nagnjen ven zaradi tega da avto začne bo preveliki hitrosti lezt ven. Odvodnavanje bi lahko bilo tudi na notranji strani.


LOL

Pol bi blo pa tko kt pr Nascar-ju!
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 15:55
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
samo bi bilo pa prav hudo (y) , lahko bi se čez 100 brez probema po krožnem vozil. Problem bi nastal ko bi zapadel sneg pa bi se avtomobili (s preslabimi gumami oz premajhno vstopno hitrostjo) nakopičili v sredini krožnega križišča (torej na njegovem najnižjem delu).
Na vrh
noj
30 nov 2006, 19:13
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
js sm za, da se dobimo... da mau novih izkušenj naberem... ;)
Na vrh
Ivo
30 nov 2006, 21:24
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
mhm ... nop zdej kokr se jst spomnem treninga varne vožnje ... 1 in 2 dela ... je treba v primeru da pride do zdrsa stisniti sklopko ... to se da lepo narisat v krogu kjer so ponazorjene sile ...

drift z FWD se pa dela takole ... prides v ovinek ... volan dodas ... ena noga na gasu ... rahlo po bremzi ... zacne odnasat konec ... in voila ...
je pa se druga varjanta ... jasno prides v ovinek ... zategnes volan ... rocna ... in weeeee ...
Na vrh
Inge
01 dec 2006, 09:56
Član #107
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 13:53
Objav: 51
Mogoče nas pa naslednji teden čaka sneg *-)

http://www.beepworld.it/members98/wp2000/supernapoved-vreme.htm

Ko bi bilo vse to res :-#
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete