Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50 - menjava batov?

Avtor objava
Moots
14 jan 2022, 09:33 Predogled tiskanja
Član #1940
Prijavljen dne: 10 nov 2010, 20:27
Objav: 12
Naš V50 je letnik 2008. Kupili smo ga 2010 pri 148.000 km. Uvoz iz Italije. Sedaj jih ima 252.000. Sicer smo z njim zelo zadovoljni in ga ne bi radi menjali. Generalno je v zelo dobrem stanju, redno servisiran, pri različnih servisih (Bauman, Lekše, Interclass, Rožnik, mojster v Šentvidu, Dunaj).

Že od samega začetka cuka, po malem, pri rahlem dodajanju plina. Različni serviserji so to pripisali filtru trdih delcev. Tega smo menjali spomladi, ko je dokončno odpovedal (motor izgubil moč, javil napako). Od takrat naprej še vedno cuka ter tudi slabše vžiga, sedaj pri nizkih temperaturah pa zelo težko. Poleti je bil vžig normalen.

Sedaj sem ga imel na servisu. Najprej so rekli, da so šobe. Vendar so bile po testu vse v redu. Končna diagnoza je, da sta dva bata sprana ter da lahko avto še nekaj časa dela, potem pa bo dokončno odpovedal. So pa rekli, da se generalne ne dela na teh motorjih. Ker imam že izkušnjo s Fordom Transit avtodom, ko nam je bat šel v Grčiji in so nam tam dobesedno na ulici cel teden šraufali motor in popravili ... se mi zdi, da bi se vsak motor moral obnoviti.

Torej, ali se lahko bate obnovi in kdo bi to dobro in po razumni ceni naredil?

Hvala!

LP

Na vrh
eugene
14 jan 2022, 10:18
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 75
Kateri tip motorja pa je?
Na vrh
Moots
14 jan 2022, 13:02
Član #1940
Prijavljen dne: 10 nov 2010, 20:27
Objav: 12
Seveda, dizel 2.0
Na vrh
eugene
14 jan 2022, 14:12
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 75
PSAjev HDI. Ne vidim lih razloga, če je z vbrizgom vse v redu, zakaj bi bati bli pri 250k tolko obrabljeni, da bi rabli menjavo. In zakaj samo 2 bata? So mogoče naredili test kompresije?
Na vrh
eugene
14 jan 2022, 14:33
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 75
Da se vrnemo k tvojemu originalnemu vprašanju. Blok je giza in se ga da povrtat na nadmero in dobiš tudi nove bate za 360€ kar sem na hitro najdu. Se pravi motor se da obnovit samo je en kup dela. Ne vem če prideš za 1.000€ skozi. Mogoče če menjaš samo 2 bata brez brušenjaa bloka. Samo to je meni tako vprašljiva diagnoza, da ne vem kaj da ti rečem.

Lahko pa da nimam pojma, ker te novejše dizle nisem razkopaval in je to neki normalnega, da prekuri bate. Ampak pomisli kolko je pežojev s tem motorjem še živih z dosti preko 250k km. Absolutno preveč če vprašaš mene, ki ne maram dizlov.
Na vrh
Moots
14 jan 2022, 19:56
Član #1940
Prijavljen dne: 10 nov 2010, 20:27
Objav: 12
Hvala, dobri pomiseki.

Ne, kompresije niso merili. Sem jih izrecno vprašal. Češ, da ni bilo treba, da se sliši, da je cilinder 1 in 2. Res se sliši "klenkanje", ko vozim. To se sliši od zadnje napake motorja, počasi čedalje bolj glasno, sicer je še vedno neočitno, če ne vlečeš na ušesa.

Vzork naj bi bila napaka injektorja pri prvem lastniku in ne 250.000 km. Taka je vsaj domneva servisa. Posledica sta sprana bata. Ta izraz so uporabili in mi ne čisto razložili, kaj to pomeni. Pri Fordu sem imel spihan bat, kar je pomenilo, da je imel bat luknjo. Takrat smo ostali na cesti, en bat je bil brez moči, avtodom ni šel nikamor... Ta sedaj po začetni minuti ali še manj dela potem normalno.

Nasvet servisa je, da ga prodamo, takšnega z napako, in kupimo drugega, bencinarja, ki nimajo teh težav z injektorji. Sploh, ker delamo malo kilometrov.

Na vrh
eugene
14 jan 2022, 20:19
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 75
Za dva hdija so mi pravili o tem puščanju injektorjev in so se nabirale saje v komori in je začel bat tolčt v glavo. Komora pri dizlih je zelo majhna in bat blizu glave ker ima visoko kompresijsko razmerje.
Na vrh
Volvej
19 jan 2022, 16:57
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1528
Za začetek se lahko odstranijo injektorji in se z endoskopom pogleda stanje batov. Tako boš za sigurno vedel v kakšnem stanju so in ali so sploh potrebni menjave.

Bo pa sigurno ceneje če kupiš drug delujoč motor in ga zamenjaš, kot da daš nekomu delat generalko na svojem motorju.
Na vrh
Moots
02 apr 2022, 17:49
Član #1940
Prijavljen dne: 10 nov 2010, 20:27
Objav: 12
Hvala še enkrat za vse komentarje.
Še vedno ga imamo in gledamo nove, pa ni nič pametnega ...

Ali lahko kdo priporoči kakšen servis, ki bi bil pripravljen se lotiti motorja našega V50?

Hvala!

LP
Marjan


Na vrh
Janko88
05 apr 2022, 20:02
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 79
Ce so ti mehaniki ali je bil to en mehanik? Rekli da je dpf in ni bil, zdaj pa postavili diagnozo na uho... Pol se moras malo vprasat. Bil si pri stevilnih mehanikih a noben ni dober?
Dobro je it na kak tester, ce imas napake. Kdor ima volvov trster ti bo napake lahko zozil na precej majhno stevilo moznih.
Kdaj javi kako napako? Imas milijon moznosti. Od egr, do kakega kabelcka. Bati so kar huda. Vsekakor bi jaz to posteno preveril. Pa nobenem govoril o tem, ker je verjetno ena od najdrazjih moznosti. Mogoce so se te hoteli znebiti.
Mislim da klenkanje sploh ne pride v postev pri dizlu.

[ Uredi 05 apr 2022, 20:28 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5808
najnovejši član: VolvoXC90Black
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 521
Prejšnje ankete