|
|
Aisin avtomatski menjalnik Pojdi na stran
1
[2]
3
|
|
VOLVO V60 II | 06 apr 2021, 13:23 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| Kolk je bil pol servis z oljem vred? | Na vrh | |
VOLVO V60 II | 08 apr 2021, 15:36 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| nixnix je napisal(a): ...
Živjo, servis menjalnika je opravljen. Lahko rečem, da sem zadovoljen s storitvijo, tudi račun za opravljeno delo je bil na koncu v skladu z dogovorjenim zneskom.
Edino, kar me je malo zmotilo, da mi niso mogli pokazati katero olje so dali notri, češ da kupujejo v sodih in ne v litrskih embalažah. To seveda razumem, toda vseeno bi mi lahko pokazal tisti sod? No, v delavnico me mojster Marolt potem ni povabil, meni pa se tudi ni dalo vztrajati v tretje. Da bi rad imel evidenco o tem, točno katero olje je uporabljeno, sem jim namreč omenil že ob predaji avta. A kaj več od tega, da je originalno oziroma enako originalnemu žal nisem izvedel.
Morda vseeno poskusim še enkrat poklicati v delavnico. Za primer, da bi vnaprej olje le osveževal in ne več v celoti menjal, je namreč podatek o znamki olja kar bistven.
Kakor koli, zadeva je zaenkrat rešena in upam, da bo menjalnik še dolgo dobro delal. Hvala vsem za pomoč in informacije!
PS Ali je mogoče odgovore, ki se ne nanašajo striktno na temo, prenesti v kakšno drugo, bolj ustrezno?
Ali si prepričan, da je v celoti menjano? Kako pa to naredi? Jaz še nikoli nisem videl tega, res pa je, da sem sam vozil na 40k menjat olje v menjalniku in ni bilo nikoli treba. Na ta način olje nikoli ne potemni, ker je delež starega nizek in se na dolgi rok stabilizira. Pravijo, da je najslabše, če se menja znamka olja v kolikor olje ni bilo menjano že zelo dolgo. Potem lahko novi aditivi sperejo kako svinjarijo stran in se stvari zabašejo... Ventili so menda kar pogosta okvara aisinovih menjalnikov. Sicer so težave lahko tudi električne, ne rabi bit svinjarija. Je kar dobro gledat postopek menjave, ker zna biti zanimivo, vsaj prvič. Poleg tega vidiš kaj priteče ven in vidiš približno pri čem si.
[ Uredi 08 apr 2021, 15:49 ] | Na vrh | |
alfasan | 08 apr 2021, 20:28 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| Kompliciraš A sam tudi vedno enak kruh ješ? A veš, da lahko spreminjanje vpliva na prebavo. Misliš, da je renomiran mehanik tak runkel, da bo notri zlil neko slabo olje.
V primeru, da zelo dolgo ni bilo menjano olje, za morebitni kaput ni krivo novo olje, ne vem katerega proizvajalca, temveč malomarnost lastnika. To je problem avtov iz uvoza starih 5-6 let. Po vsej verjetnosti imajo 300.000 km, gnani po avtocesti do daske, olje v menjalniku nikoli menjano. Potem ga pa janez uvozi s 150.000 km, menja olje v menjalniku, menjalnik pa kabum. Pa še to so okvare bolj verjetne pri dvosklopčnih SUV in močnejših avtih. Wandler pri poddimenzioniranih avtih ne bo crknil. Če je bil avto kupljen ugodno nastali stoški pokrijejo razliko, drugače pa bolje da gre človek na pare, še posebej če mora kredit plačevati.
Poanta: Ne išči dlake v jajcu, kjer je ni.
[ Uredi 08 apr 2021, 20:31 ] | Na vrh | |
VOLVO V60 II | 09 apr 2021, 10:28 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| https://www.rexbo.si/aisin/olje-za-avtomatski-menjalnik-atf91005
Tole olje naj bi presegalo specifikacijo Aisin WS. Ne vem kako se je to spreminjalo, ampak v Evropi Aisina WS, ki se najde v raznih video prispevkih, nisem zasledil. Verjetno na Rexbo poznajo zadevo. Cena je pa bistveno bolj ugodna kot volvo olje in še vedno gre za genuine zadevo. Razni Mobil, Valvoline, Castrol nimajo certifikatov za aisin menjalnike. Kot vedno pa vsak po svoje. Pa me ne narobe razumet. Za mašino mi je bilo Mobil olje najbolj všeč. Pa sem ji kar dosti probal. 0w20 sicer nisem probal, ampak 5w30.
[ Uredi 09 apr 2021, 10:30 ] | Na vrh | |
alfasan | 09 apr 2021, 10:32 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| "Jaz bom šel verjetno po toyotino olje. Odvisno od cene." Če si prepričan, da je to najboljše olje je cena irelevantna. Tudi, če je 1 l 10 € dražji je to enako skoraj 0. to pomeni 100 € na 100.000 km. V tem času, ko boš prevozil 100.000 km boš na vrednosti avta in preplačanem kreditu izgubil 20.000€. In to je bolj pomemben podatek. Zakaj je v enih avtih daljši interval menjave olja pa že imaš odgovor. Zaradi drugačne predvidene porabe avtomobilov. Npr v športnih avtih menjava olja ni potrebna, ker itak lastniki avto prej razbijejo. V terencih je menjava bolj pogosta zaradi večjih obremenitev. itd.
In še enkrat. Ne kupuj sam olja, temveč zaupaj dobremu mehaniku. | Na vrh | |
VOLVO V60 II | 09 apr 2021, 11:07 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| Nikoli nisem rekel, da je Toyotino olje najboljše. Toyota, aisin in volvo bi rekel, da so enaka olja. Vsa so priporočena in imajo certifikat za aisin menjalnike. Nobeno drugo olje ga nima. No mogoče ima še Peugeot svojo pakungo... Dobrih mehanikov ne poznam, ne vem kako menjajo olje, nič še nisem videl. Ko ga zasledim bom to tudi delil z ostalimi. Najraje pa prinesem svoje olje in gledam kako gre staro ven in novo notri. Tako sem najbolj ziher, ker šipke ne morem več preverit. Tudi sicer ne vidim razloga, da ne bi gledal kaj se z mojim avtom dogaja. In niti približno ne mislim šparat na servisih. Kakor sem že večkrat rekel bom menjalnik servisiral vsaj na 50k. Prvič verjetno na 40k. Bom pa to naredil z najcenejšim oljem od teh treh in po neki normalni ceni servisa. | Na vrh | |
VOLVO V60 II | 09 apr 2021, 11:12 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| Če klikneš na prvi link kjer sem nabil olja lahko prebereš naslednje kar se sploh ne sliši neumno: Aisin Type WS fluid is the only approved oil for Aisin TG81SC transmissions. None of the other fluids available on the market have been evaluated by Volvo to meet the requirements of these specific transmissions regarding: shift quality, slipping lock-up functionality and transmission durability.
Typically each drain will remove around 3l. 4l of fluid should be added and drained meaning it will briefly be slightly overfull during fluid mixing. This kit comes with enough fluid to do 2 drain and fills. For a more complete service, add an additional 4l.
Final fluid level should be set while the transmission temperature is warm (50-60C) with engine running on a level surface. An electronic TCM reset is highly recommended after the oil change, especially if it has been awhile since the last service.
FCP Euro recommends changing transmission fluid in these tight tolerance transmissions every 30k miles at a minimum to avoid shifting problems. | Na vrh | |
nixnix | 30 apr 2021, 10:16 | |
| Član #2404 Prijavljen dne: 23 sep 2011, 08:37 Objav: 14
| Servis je bil 230 eur, kar se mi je zdela fer cena oziroma še nekaj manj, kot sva bila sicer informativno dogovorjena.
Me je pa precej zmotilo, da je Marolt obljubil, da bom dobil podatek o uporabljenem olju (prazna embalaža). Potem je ob prevzemu avta nekaj motovilil in rekel, da ga imajo v sodu in zato nima prazne embalaže. A lahko stopiva do soda, da ga slikam za lastno evidenco? Pravi, da ne morem v delavnico vstopiti, ker to ni dovoljeno in še zapirajo jo.
Potem sem ga še enkrat pisno prosil, naj mi napiše, katero olje točno je uporabljeno. Zahteval je serijsko stevilko avta (znova), potem pa mi je napisal, da so uporabili Volvo originalno olje kat. št. 31256774. Zdajle sem klical na KMAG po koliko je, pa pravijo, da je ta kat. št. za 1 ltr kantico po ceni 35,50 eur in 7% popusta. Se pravi je 8 litrov olja nekje 264 eur.
Iskreno rečeno precej dvomim, da imam notri originalno olje. Da bi ga imeli le za Volvote pri hiši cel sod (in da je potem bistveno cenejše), se mi tudi zdi malo bosa, čeprav ajde, če ima mojster res promet s temi menjavami…
Ali bi mi Marolt lahko ta sod pokazal, če bi se spet oglasil pri njem? Ima mehanik prav, da te ne spusti v delavnico? Najbrž že, toda takšna delavnica mene več ne vidi. No, morda le še enkrat, če se mi bo dalo, da se v kratkem zapeljem do njega in prijazno prosim, da bi res rad videl sod tega originalnega olja. Bil bi zelo vesel, če mi ga bo pokazal. Ali pa so ga vmes že porabili...? Raje sploh ne sprašujem, če sode pri KMAG sploh imajo?
Tako ostaja grenek okus, da ne vem, kaj se pretaka po menjalniku. Po vsej verjetnosti v kratkem dam menjavo narediti še enkrat. Ne vem, kaj bi sicer še lahko ukrenil? | Na vrh | |
alfasan | 30 apr 2021, 17:16 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| kmag ti ga proda za zlato. na trgu je original olje dostopno pod 25€. Če si priden in malo poguglaš ga dobiš tudi pod 20€ Serviserji pa kupijo 208 litrški sod in ga dobijo bistvenooooooo ceneje. Ne vem zakaj kompliciraš in obremenjuješ mehanika z nepomembnimi stvarmi.
[ Uredi 30 apr 2021, 17:18 ] | Na vrh | |
nixnix | 02 maj 2021, 09:02 | |
| Član #2404 Prijavljen dne: 23 sep 2011, 08:37 Objav: 14
| Zdi se mi pomembno, katero olje je uporabljeno. Morda komu ni, meni pa je. Nenazadnje sem ga to večkrat prosil in mi je zagotovil, da ni problema - tako sva se dogovorila še pred samo menjavo.
Tudi ne vem, zakaj bi mu bil problem stopiti do tistega soda in ga stranki pokazati? | Na vrh | |
daikini | 02 maj 2021, 10:31 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Ene ljudi je res težko razumeti... Kupil si Volvota, ki je med premium znamkami, kar posledično preide na večje stroške vzdrževanja. Zdej je pa problem za vsak cent pri vzdrževanju. Kolikor vem je za starejše vozila od 8 let 25% popust na delo in material, ki ga uporabijo za to. Link: https://www.volvocars.com/si/accessories-offer | Na vrh | |
alfasan | 02 maj 2021, 11:05 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| original volvo 16 dolarjev v literski pakungi v sodu pa verjetno pol manj. zaslužki serviserjev pri materialu so brutalni.
menjava olja na volvo servisu imajo v akciji 320 €, toda piše, da lahko uporabijo 2 dodatna litra in si že na 400 €. Pa jim gre zaupati, saj tudi tam ne stojiš zraven. In povsod se najdejo mehaniki ki odnesejo plačan material domov v popoldansko delavnico.
Gre se samo za stvar zaupanja in nič drugega.
| Na vrh | |
Janko88 | 02 maj 2021, 11:55 | |
| Član #22834 Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41 Objav: 111
| Pozdravljeni,
Zelo zanimiva tema. Tudi sam sem se začel spraševati kje servisirati menjalnik. Bolj kot cena se mi zdi pomembno, da lahko vidim ali je olje dejansko zamenjano in da dobim natančno specifikacijo katero olje je bilo pri menjavi uporabljeno. Zaenkrat se mi zdi, da je edino original servis priporočen. Govoril sem s firmo avtomatski menjalniki na gorenjskem in se je zataknilo pri specifikaciji olja. Vidim, da se zgodba ponavlja pri številnih serviserjih. Govori se o original olju, ko pa človek vpraša za točne specifikacije se pa zgodba zaključi. Kolikor sem sam raziskal ima Volvo drugačno olje od ostalih uporabnikov aisin menjalnikov. Mislim na toyoto, ford itd. Proizvajajo ga v Kanadi in cena naj bi ustrezala boljši kvaliteti od ostalih. Aisin olje ni več priporočeno za Volvo z menjalniki 6+.
Debate o olju se najde tudi na tujih forumih:
Regarding the viscosity of the oils:
The Volvo OEM oil (31256774):
viscosity @ 40C: 25.1 viscosity @ 100C: 5.6 viscosity index: 174
Aisin ATF6+ FE (JWS 3324/Toyota-WS):
viscosity @ 40C: 29.6 viscosity @ 100C: 5.9 viscosity index: 149 | Na vrh | |
nixnix | 03 maj 2021, 15:00 | |
| Član #2404 Prijavljen dne: 23 sep 2011, 08:37 Objav: 14
| Ene ljudi je res težko razumeti, drži - takšne, ki površno berejo.
Še enkrat in da smo si na jasnem: kje sem kakšno rekel čez ceno menjave olja? Izrecno sem celo napisal, da je bila nekoliko nižja od vnaprej dogovorjene. Pripravljen sem bil plačati 300 eur, kolikor sva se z g. Maroltom dogovorila, da bo maksimalni znesek za njihovo storitev.
Poleg cene sva se vnaprej dogovorila tudi, da mi pusti en komad uporabljene prazne embalaže olja. Če točijo iz soda in s tem znižajo ceno materiala, me to ne moti, toda potem naj mi pokaže ta sod, da slikam specifikacije za lastno evidenco. Tega se ni držal in to sem tudi jasno napisal, da me pri celi stvari moti.
Gledano nazaj - če bi prej vedel za akcijo na KMAG, ki jo omenja alfasan (hvala za hint!), bi se raje odločil za menjavo tam. Dal bi cca 100 eur več (toliko o preštevanju centov), a bi bil bolj siguren glede uporabljenega materiala. Torej natanko to, kar omenja Janko - hočem pač vedeti, kaj sem plačal. Moj denar je bil brez napake, opravljena storitev pa ni bila v skladu z vnaprejšnjim dogovorom.
Na tej točki serviser izgubi zaupanje. Ali bo zdaj lažje razumeti? | Na vrh | |
Godward | 04 maj 2021, 00:30 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Kolikor jaz vem, je marolt druga liga od kmaga in bodi vesel, da si peljel k njim in ne na kmag. Zamenjali so ti olje in to s pravilnim, ne bi si privoscili, da ne bi. Drugic pa stoj zraven, ko sraufajo oz vprasaj prej in ce ne pustijo, se pac odpeljes. | Na vrh | |
nixnix | 04 maj 2021, 12:30 | |
| Član #2404 Prijavljen dne: 23 sep 2011, 08:37 Objav: 14
| Nimam ne časa in ne volje, da bi stal zraven pri menjavi. Poleg tega sem ga tam pustil en dan prej - tako so mi svetovali, da lahko delajo na hladnem avtu, kar je menda pravilen postopek.
@Godward, kako točno sem lahko siguren, da je notri pravo olje? Lahko bi bil, če bi videl embalažo. Dobro, če si totalen fanatik ti tudi to nič ne garantira, in taki pacienti morajo res ob avtu stati, ko se kaj menja. No, zame bi bilo vseeno dovolj, saj kot rečeno rade volje zaupam človeku, ki si to zasluži. Kar se tiče mojega primera sem nad Maroltom (po mojih kriterijih) lahko nezadovoljen samo zaradi tega.
Nobenega dokaza seveda nimam, da je uporabljeno napačno olje, niti nimam namena dalje raziskovati, kaj je nalil notri. Porabim preveč časa in energije za nekaj, kar njega absolutno ne bi stalo več kot minutko časa - kje je torej problem? Potem bi bila cela debata tukajle odveč. Z izjemo tega zame ZELO pomembnega detajla bi lahko njegovo storitev samo pohvalil in priporočal, tako pa pač ostaja (zame) utemeljen dvom.
Kot je že omenil Alfasan: po eni strani gre za zaupanje mehaniku, po drugi pa za jasen vnaprejšnji dogovor.
Imamo pač različne kriterije, kdaj je zadovoljstvo 100 % in kdaj ne. | Na vrh | |
alfasan | 04 maj 2021, 13:12 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| Lahko mu zaupaš, da je storitev opravil profesionalno. Uporabil je olje ustrezne specifikacije in samo to je pomembno. Kaj piše na embalaži je brezveze. originalna embalaža je namenjena temu, da enako stvar prodajaš dražje. Vrednosti specifikacij ki pa jih je nekdo navedel so pa totalno brezvezne če ne poznamo kaj pomenijo. Predvsem pa je pomembno kako se te specifikacije spreminjajo s časom in iztrošenostjo olja.
Ti se lepo vozi in uživaj v volvotu, tako kot počnem tudi sam. čez 80000-100000 pa se boš zapeljal do majstra na ponovno menjavo.
Pa nekdo je pljuval Ravenol. Jaz sem probal tudi to olje že v avtomatiku. Po 100.000 km je bilo še vedno ok. po nekaterih tujih forumih ga zelo pohvalijo. So pa tuji forumi če znaš izluščiti vsebino bolj relevantni kot naši, saj imajo bistveno večji krog obiskovalcev.
Edino kar pa res ne bi dal nič drugega kot original je komplet za veliki servis.
| Na vrh | |
Janko88 | 04 maj 2021, 14:08 | |
| Član #22834 Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41 Objav: 111
| Nixnix specifikacije ostalih olj niso ustrezne. Priblizno tako kot da bi uporabljali motorno olje 5w40 in rekel, da je olje ustreznih specifikacij. Saj dela masina tudi s tem oljem, vendar na dalsi rok odpovejo posnemovalni obrocki, masina se hitreje obrablja, greje, poveca se poraba olja kar lahko vodi do dodatnih problemov. Viskoznost olja je osnovna specifikacija olja. Ce ne ustreza potem olje ni ustrezne specifikacije. Ker se olje menjalnika ne menja zelo pogosto je pomembna tudi kompatibilnost olja z originalnim, ki ga je notri se cetrtina. Aditivi morajo biti kompatibilni. Ce se uporablja gostejse olje bo menjalnik bolj cukal in se hitreje obrabljal, bolj grel kar vpliva na pretvornik navora, ventile..., ki se najpogosteje kvarijo predvsem zaradi vrocine in nerednih menjav. Glede na to, da si placal bi jaz zahteval specifikacijo uporabljenih materialov. Glede menjalnika ni ravno priporocljivo menjati izvajalce menjav olja. 5 eur visji strosek na liter olja ni veliko glede na vrednost menjalnika. Problem je da sedaj ne ves kaj imas notri. Ce bos menjal izvajalca in bo spet vlil nekaj svojega potem tezko kaj resis v kolikor bognedaj pride do problema.
[ Uredi 04 maj 2021, 14:09 ] | Na vrh | |
alfasan | 15 dec 2023, 08:53 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| Evo ponovno je bil čas, da sem menjal olje v 8-geartronicu. Avto ima 338500km. Olje v menjalniku sem menjal po 95.000km. Zopet smo dali notri originalno volvo JWS3324 olje. Serviser je bil presenečen, ker je bilo olje še vedno lepo, rdeče, nič črno (zažgano) in me je 2x vprašal, kdaj je bilo nazadnje menjano. Je pa res, da lepo vozim Glede na število kilometrov mi je priporočal, da naslednjič menjam na 60.000km, morda malce kasneje zaradi načina vožnje, torej nekje pri 400.000 - 420.000 km.
Mi je pa dal zanimivo izjavo, zakaj 8-geartronici več zdržijo kot 6-geartronici. Po njegovih izkušnjah, zato ker lastniki bolj redno olje menjajo. Moč informacij, ozaveščeni serviserji in lastniki.
V glavnem upam, da mi bo volvo služil še nekaj časa.
In še ena misel: danes na avtonetu ni niti enega V60, ki bi imel več kilometrov kot moj! Kar me preseneča.
[ Uredi 15 dec 2023, 10:53 ] | Na vrh | |
sleby | 15 dec 2023, 21:29 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| Zakaj bi bilo olje v menjalniku zažgano? Sej to ni motor.
Jaz sem letos preskočil, bom drugo leto drugič menjal, nekje pri 240.000. | Na vrh | |
daikini | 17 dec 2023, 06:40 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Zažgan olje v menjalniku je lahko posledica, če z avtom vlečeš težjo prikolico in je posledično menjalnik in motor bolj obremenjen. Predvsem pri vleki težjih bremen v klančine so obrati motorja višji in se olje v motorju in menjalniku bolj segreva. | Na vrh | |
alfasan | 17 dec 2023, 11:01 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| daikini hvala za razlago. Tako nekako mi je razložil tudi serviser.
| Na vrh | |
daikini | 17 dec 2023, 16:18 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| alfasan je napisal(a): ...
daikini hvala za razlago. Tako nekako mi je razložil tudi serviser.
Malenkost
| Na vrh | |
MarkoD | 17 dec 2023, 21:15 | |
| Član #11880 Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22 Objav: 264
| Če lahko še jaz eno vprašanje glede avtomatskih menjalnikov: Če voziš prikolico so večje sile in menjalnik in olje "bolj trpita". Kaj pa naprimer zelo strm klanec in zelo majhna hitrost? Jaz se včasih peljem po enem makedamu ene 2 kilometra zelo v klanec in se peljem zelo počasi - ravno toliko da leze avto.
Ali je to kaj slabo za menjalnik? | Na vrh | |
daikini | 17 dec 2023, 21:54 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Če je delovanje motorja optimalno z obrati in navorom, je prav tako menjalnik v optimalnem delovanju. Nekako se tudi opazi pri motorju kdaj je to delovanje optimalno in v katerem območju se “počuti” najboljše in preide v mirno delovanje. | Na vrh | |
AssKicker | 09 jan 2024, 16:48 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Pri nizki hitrosti v konkreten klanec bi ga jaz dal v manual, zato da zaklene wandler. Velikrat menjalnik prestavi v višjo prestavo, in potem kompenzira z wandlerjem. | Na vrh | |
Andrei | 18 jan 2024, 17:52 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 476
| Vprašanje za skupnost: vozim XC70, D5, 205 KM, letnik 2011, dobrih 400.000 km, od tega v moji lasti 100.000. Olje v menjalniku še nikoli menjano. Dela v redu, razen kjadar večkrat zapored menjaš iz D v R in spet v D, pri D cukne. Pa menda rahlo drsi. Avto mislim voziti in bi rad, da dela. Ali je smiselno menjavati olje oz. obnavljati menjalnik? Cena naj bi bila tja od 1500-3000 €, odvisno, kakšen poseg bi bil potreben. | Na vrh | |
alfasan | 21 jan 2024, 11:34 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| Brez menjave olja v avtu kot je xc70 in navorom 450nm+ in pomožnosti 4x4 menjalnik ne zdrži 400.000+ km, torej že prej skup zgrmi. Splošno znano je le za mercedesove menjalnike da zdržijo brez menjave olja, zato ker so bolj robustni. V vsakem primeru se zapelji jaz predlagam da k Maroltu v Horjul ali TIT Trebnje in se pogovori, kaj narediti. V kolikor se res izkaže, da je olje originalno, ti verjetno ne bosta želela menjati olja, brez da podpišeš, da ne odgovarjata v primeru, da bo menjalnik po menjavi olja skup zgrmel, saj se to pogosto zgodi. Obnova pa bo nekje 3000 +/- nekaj sto €. Držim pesti, da je olje vseeno bilo menjano. Me pa čudi, da sam nisi takoj ob nakupu šel menjati olja v menjalniku.
| Na vrh | |
Volvej | 21 jan 2024, 18:05 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1555
| Če olje še res ni bilo menjano niti 1x v 400.000 km in menjalnik dela vredu, potem bi ga jaz vozil takega kot je dalje, brez menjave olja. Ravno zato ker neveš ali bo po menjavi boljše ali slabše. Zdaj ga vozi tako kot je, obnoviš še ga vedno lahko, cena obnove bo pa verjetno v vsakem primeru približno ista. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 31, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6028 najnovejši član: NereiWem |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|