Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S/V60 D3 vs D4 automatic

Avtor objava
Modri
04 sep 2019, 09:31 Predogled tiskanja
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 227
Zdravo,
zanima me kakšna je razlika v avtomatskih menjalnikih med D3 in D4 (letnik 2016,2017)

D3 imajo 6 prestav, D4 imajo 8 prestav

Kakšne so prednosti ali slabosti posameznega menjalnika?
Hvala
Na vrh
alfasan
04 sep 2019, 11:28
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 81
Euro 5 in manj imajo 6 getrib, vsi modeli Euro 6, torej VEA 2.0 4 cilindrični motorji imajo 8 getrib.
Razlika je precejšnja. novejši je predvsem lažji, hitrejši, tišji, bolj učinkovit, šalta pri nižjih vrtljajih, ... Vzdrževanje je enako med 60000-150000 menjava olja, odvisno od načina vožnje.
Priporočam 8 getrib
8 getribni prenese nekje 480 nm dologotrajneše sile dočim v pikih tudi nekoliko več.
Torej pri D2, D3 in nečipanem D4 motorju menjalnika, če res nimaš smole ne moraš uničiti. Smola pa je odvisna predvsem od realnosti kilometrov ob uvozu in redni menjavi olja.

[ Uredi 04 sep 2019, 11:32 ]
Na vrh
Modri
04 sep 2019, 12:00
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 227
To ne bo držalo.
D3 z 8 prestavami še nisem našel:
The D4204T9[194] (79) delivers 150 PS (110 kW; 148 hp) at 3750 rpm and 320 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque between 1750–3000 rpm. The compression ratio was changed to 16.0:1. Single turbocharger with VNG.[107][nb 8]

This engine was available with the M66F gearbox until model year 2017, afterwards it was available with the M76 gearbox. All model years are available with the AW TF-71SC gearbox.

Emissions level Euro 6, upgraded to Euro 6d-TEMP.
Na vrh
JG
04 sep 2019, 12:15
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1304
Kot vem je bil V60 D3 6st. V60CC D3 pa 8st.
Oba VEA.

[ Uredi 04 sep 2019, 12:15 ]
Na vrh
Modri
04 sep 2019, 12:28
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 227
JA, v V60 CC je drug motor (D4204T4) in ima več navora, v V60 je D4204T9

Glavno vprašanje je razlika med 6 in 8 stopenjskim.
Na vrh
alfasan
05 sep 2019, 11:21
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 81
torej sem bil v zmoti
Res je. D3 ima še star menjalnik iz II. svetovne vojne.
8 stopenjski je bistveno boljši od 6 stopenjskega. razlike sem ti pa že napisal.
Na vrh
Grilzz
09 jun 2020, 20:47
Član #998
Prijavljen dne: 13 jan 2009, 23:47
Objav: 14
Moj S60 D3 CC ima 8 prestav.

Sedaj pa je hec v tem da sem na vec koncih zasledil, da je v D3 Aisin AWF8F35 ki naj bi zdrzal le 350Nm, medtem ko naj bi AWF8F45 sel do 450. Ali je to res, ker me ima da bi avto malo mapiral, ne bi pa rad da mi shodi menjalnik.
Na vrh
alfasan
10 jun 2020, 08:02
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 81
CC V60 ali S60 D3 ima res 8 geartronic. To je izjema.
Menjalnik bi moral biti F45 in zdrži 480 nm. To info sem iskal tudi sam in sem jo našel na več tujih forumih, celo en odgovor enega servisa je bil objavljen na enem tujem forumu.
Menjalnik je enak kot je v XC90 D5 ki ima 235 Km in 480 nm.
Torej čipaš lahko kolikor ti paše realno boš prišel nekje na 190 km.
Navor ni problem, tudi če čipaš več, namreč maksimalni navor potrebuješ zelo redko ali skoraj nikoli, razen če v hrib tiščiš ali vlečeš težko prikolico. Tudi pri maksimalni hitrosti ni panike, ker takrat navor že pade zaradi višjih obratov.
Je pa razlika med D3 in D4 v tem, da je D4 twinturbo, kar pomeni bolj zvezno pospeševanje, manjši turbolag itd. in več stroškov če crkne.

citiram iz tujega foruma:"Volvo does not use the AWF8F35. The torque is limited to 350nm with this unit. Good for the lexus V6 3.5 N/A not strong enough for the 4cyls turbo.
Volvo use the renforced AWF8F45 which can cope with 40% more torque."



[ Uredi 10 jun 2020, 08:10 ]
Na vrh
Modri
19 jun 2020, 10:21
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 227
Kako je s pričakovano "življenjsko" dobo novih (od 2019) V60 II motorjev?
D3 - 150 (turbo)
D4 - 190 (twin turbo)

Ali je pričakovati, da bo twin turbo prej izdahnil?

Hvala za odgovore
Na vrh
alfasan
19 jun 2020, 14:23
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 81
zelo pavšalno vprašanje
novi ali stari VEA motor je enak kar se tiče D4 nosi celo enako oznako, pri D3 pa se samo znaka spremeni. Razlike so le pri EURO eko oznakah.
Koliko bodo zdržali? Pobrskaj po spletu in videl boš koliko imajo največ avtomobili s tem motorjem. Prve so začeli vgrajevati že l. 2014 kar pomeni, da bi v 6 letih posamezni avti morali imeti tudi že po 500.000 km.
Sam ne bi upal trditi, da je recimo 5 cilindrski motor bolj vzdržljiv, samo zato ker je 5 cilindraš. Gre bolj za nostalgijo. Kar se tiče twin turbo, kar sem sam prebiral tuje forume ni nekega znatnega pojava, da bi crkovali.
Dejstvo pa je, da volvote praviloma vozijo inteligentnejši ljudje, bolj umirjeni ljudje, večinoam tudi starejši in zrelejši, morda tudi z nadpovprečnimi dohoddki in so ti avti lepše voženi in tudi bolje vzdrževani.
Sam sem zaenkrat zadovoljen, glede na to, da sem po 2 letih lastništva menjal le 2 žarnici in izklopil EGR.
Pri alfi sem v 2 letih zammenjal pol avtomobila, avto druge italijanske znamek pa mi je po 2 letih razpadel.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 38, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5463
najnovejši član: Louisx
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 506
Prejšnje ankete