|
|
V60 D6 AWD Plug-in Hybrid 2013
|
|
Twista | 29 jul 2019, 13:01 | |
| Član #3012Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121 | Zdravo ekipa, ker vidim da se na forumu bolj malo dogaja bom predstavil svojga "All arounder-ja".
Kot naslov pravi gre za že faceliftan V60 D6 letnik 2013. Ker je priključni hibrid ima dva motorja in sicer spredaj dobro znanega 2.4 s 5 cilindri in 215KM (D5) in še elektroko motor na zadnji osi (50 kW). Kapaciteta baterij je 11 kWh in sicer od tega jih 8 kWh uporablja za električno vožnjo, 3 kWh pa za hibridno vožnjo in vzdrževanje sistemov (ogrevanje ali hlajenje kabine in baterij). Električni range imam med 30-35km s klimo in normalno vožnjo. Največ do sedaj pa sem naredil 43km v dobrih pogojih.
Od opreme ničesar ne pogrešam in sicer ima usnje, navi, premium sound, šibedah, električna sedeža in ogledala, led števce, xenon.... Do sedaj sem na avtu zmenjal/naredil:
Nova original sprednja šipa zaradi kamenčka (zavarovalnica) Nov kompresor klime Montaža vlečnje kljuke Posodobitev softwear-a za navigacijo 2 stopenjsko poliranje zaščita vseh usnjenih površin
Avto imam skoraj 1 leto in ima blizu 200kkm tako da se bliža servis. Za napako klime sem vedel že ob nakupu tako da nekih presenečenj z avtom ni bilo. Vsak dan imam nekaj voženj po 1-3km in mi zelo prav pride elektrika saj ne potrebujem zaganjati motorja za kratke relacije. Z avtom sem zadovoljen, najbolj so mi seveda všeč pospeški in odzivnost v načinu power in awd in pa vsestranskost, saj lahko s pritiskom na gumb spremeniš avto iz 285KM stroja v šparovček s porabo 0.0L ali obratno. Veliko vozim tudi s prikolico in se avto odlično odnese.
Edini minus, ki ga vidim jaz je teža in pozicija baterij. Tehtajo nekaj čez 300kg, nameščene pa so pod prtlažnjikom. Pozna se dodatna teža v ovinkih in pa tudi nekaj manj prostora v prtlažnjiku. Kljub temu da ima čez 2 toni pa se ga da tudi lepo peljat čez ovinke, le navadit se ga moraš.
Poraba pri hitri vožnji s prazno baterijo. Pot 350km (60% avtoceste)
[ Uredi 30 jul 2019, 09:00 ] | Na vrh | |
winni | 29 jul 2019, 14:13 | |
| Član #13904 Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58 Objav: 93
| Če se ne motim ima elektro motor zgolj na zadnjo os, kakšna je torej razlika med AWD in Hybrid načinom? In kako izgleda obračun DMVja, glede na to da je dizel hibrid z motorjem euro5?
LP
[ Uredi 29 jul 2019, 14:20 ] | Na vrh | |
Twista | 29 jul 2019, 15:53 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Ja, elektro je na zadnjo os, nafta pa sprednja os in nima klasičnega kardana. Sicer ga jaz nisem uvažal ampak je DMV zelo nizek. Še vedno spada pod hibride čeprav je nafta/elektro in uradni izpusti co2 so zelo nizki.
Pure: Je namenjen vožnji le na elektriko. Tu vklopi motor le ko pohodiš cca 80% ali več gasa
Save: Varčuje z elektriko zato jo uporablja le za nizke hitrostih ali če res počasi pospešuješ. Ko voziš v tem načinu ti izklopi motor ko spustiš gas ali se voziš konstantno nizko hitrostjo. Ko daš gas ga hitro vklopi, skoraj ne čutiš. Tu vklopi motor zelo hitro že pri cca 20% gasa. Če imaš baterije manj kot 25% ti v tem načinu z motorjem polni baterije. Posledično se poraba viša.
Hybrid: S polno baterijo voziš na elektriko in lahko hitreje pospešuješ preden vklopi motor. S tem ko se baterija prazni se premika meja kdaj bo vklopil motor. Tu vklopi motor le pri cca 60% ali več gasa. Pri povprečni vožnji z baterijo ki ni čisto prazna ne bo vklapljal motorja. Če je baterija prazna se voziš na elektriko le do 10-20kmh oz pri počasnem pospeševanju
AWD: Stalni 4-kolesni pogon, v tem načinu nikoli ne izklopi motorja. Elektro motor je tu le za "pomoč" klasičnemu motorju
Power: Stalni 4-kolesni pogon, tudi tle ne izklopi motorja. Pedalo za gas je veliko bolj občutljivo in motor takoj pripravljen na pospeševanje. Menjalnik drži motor na višjih obratih.
Tudi če je baterija prazna ne moreš "zgubiti" zadnjega pogona saj ima 3kWh rezerve in rekuperacijo pri bremzanju če pa to ne zadostuje pa z motorjem proizvede elektriko.
[ Uredi 29 jul 2019, 15:55 ] | Na vrh | |
Andrei | 29 jul 2019, 17:21 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Videti je odlično! Srečno vožnjo. | Na vrh | |
pihler | 29 jul 2019, 19:38 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Lep. Kakšen je bil strošek poliranja?
[ Uredi 29 jul 2019, 19:39 ] | Na vrh | |
alfasan | 29 jul 2019, 23:20 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Še en podatek bi nas zanimal. Kakšen režim vožnje si imel v tem letu in kakšna je bila povprečna poraba. | Na vrh | |
Godward | 29 jul 2019, 23:46 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Zgleda odlicen. Skoda da nisi dal skrite kljuke | Na vrh | |
Twista | 30 jul 2019, 09:26 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Spoliral sem ga sam, "profesionalne" paste, gobice, čistila sem imel že od prej tako da nevem koliko me je prišlo. Cel postopek mi je vzel cca 8-10 ur + 2 uri za notranjost. Natančno pranje, plastelin, zaščita gum in plastike, strojno poliranje s srednje grobo polir pasto in še enkrat strojno poliranje z voskom za sijaj, pa potem še enkrat čiščenje ostankov polir paste po vseh luknjah.
Sem tudi sam razmišljal, da bi dal skrito kljuko vendar jo imam cca 3/4 časa itak gor pa sem se pol odločil za to.
Kakšna je poraba? Po pravici povedano nevem. Krajše poti ponavadi opravim na elektriko, na daljše poti imam ponavadi prikolico zadaj. Če dalj časa ne resetiram števca je nekje okoli 3-4L povprečje. Seveda enkrat je 0 ali 1L, drugič s prikolico na avtocesti je 6-7 | Na vrh | |
JG | 30 jul 2019, 13:14 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Hud stroj ni kaj. | Na vrh | |
Kalles | 26 sep 2019, 10:25 | |
| Član #19238 Prijavljen dne: 26 sep 2019, 09:47 Objav: 8
| Kera tablca | Na vrh | |
Milan_V50 | 06 okt 2019, 12:41 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| I mene ta model zelo mika...gledm R-desgn i da ima radar. Ce ni skrivnost, kaksne so cene in koliko pridejo dajatve za uvoz/registracijo v SLo? Kako je z kompresorjem klime in alternatorjem...to jim je baje sibka tocka in vsem crkne...stroski pa so hudi za to.
Lp
| Na vrh | |
Twista | 15 okt 2019, 08:59 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Po 12ih letih na cesti sem imel prejšni teden svojo prvo nesrečo pred svojim domom. Če na povem na kratko, jaz sem zavijal levo. Za v desno smer je bila stoječa kolona, za levo pa prazno. Ker se je kolona ustavila pred križiščem sem speljal. Takrat je gospa za Audijem prehitevala kolono čez prehod za peščce in križišče in se zaletela v mene. H sreči ni prišlo do poškodb na nobeni strani. Krivda je bila njena, tako pravi tudi policija, problem pa je ker sem jaz sedaj brez avta in čakam odogovr zavarovalnice kako naprej.
Na avtu so bili sproženi Airbagi, poškodovan sprednji del avta, spustil je tudi hladilnik vode in avto ni več vžgal. Še nekaj slik:
| Na vrh | |
Ovlov | 15 okt 2019, 09:20 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Kaj drugega pa si pričakoval od audija? | Na vrh | |
jack8black | 15 okt 2019, 12:43 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Škoda ga je, ker ne bo nikoli več "cel" drugače, pa dobro, da ni bilo nikomur nič. Na pooblaščeni servis, da ga porihtajo in ti dajo nadomestno vozilo račun, pa zavarovalnici.
| Na vrh | |
alfasan | 15 okt 2019, 13:16 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| fajn popravi in se vozi naprej
| Na vrh | |
Twista | 16 okt 2019, 18:24 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Avto je ocenjen totalka in se bo prodajal. Mislim, da bi se ga dalo zrihtati ampak žal nimam časa in prostora se s tem ukvarjati. Če bi ga kdo iz foruma kupil in popravil pa me lahko kontaktira na pm. Cene še nevem ker nevem koliko je vreden, čakam ponudbo zavarovalnice da bom potem lovil realno vrednost avta.
[ Uredi 16 okt 2019, 18:25 ] | Na vrh | |
alfasan | 24 feb 2020, 08:04 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| 1000% letnik štima, usnje štima, oba imata včlečno kljuko in če pogledaš celo iste gume. Načeloma se mora avto v zimskem času prodati z zimskimi gumami, ta ima pa letne. Seveda piše v oglasu, da je bil nekaramboliran. V krajih, kjer se prodaja ta avto se ve kakšni so! Ker je cena v primerjavi z ostalimi hybridi konkurenčna pa še kakšnega jurja dol se bo verjetno hitro prodal. Sicer ne vidim problema, le da je kupec seznanjen z zgodovino in slikovnim materialom, kaj se je z avtom zgodilo. Če pa slučajno ni ta avto potem je pa njegov klon
| Na vrh | |
Misel_NG | 24 feb 2020, 08:18 | |
| Član #677 Prijavljen dne: 09 mar 2008, 13:23 Objav: 25
| Sem tudi sam videl vse te detajle. Ja, malo je res poštenih in iskrenih prodajalcev. Drugače res zanimiv avto z bogato opremo. Hvala za hiter odgovor.
Lp, Mihael | Na vrh | |
alfaromeo | 24 feb 2020, 09:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
|
| Na vrh | |
Twista | 24 feb 2020, 15:47 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Ko sem videl ta oglas sem šel najprej na dvorišče pogledat če mi je kdo ukradel in popravil avto pa ga ni. Tega avta ne poznam in ni moj bivši saj je bil oglas objavljen preden sem sploh prodal svojga. Je pa res identičen čeprav mislim da je črne barve? Moj je bil malo svetlejši.
lp | Na vrh | |
pihler | 24 feb 2020, 20:14 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Na voznikovem sedezu nima gube ta, ki se prodaja. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 85, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|