Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup V60 T3 R-Line

Avtor objava
klekej
02 jun 2018, 09:36 Predogled tiskanja
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 15
Razmišljam, da bi kupil to redko ptico, ker nočem Audija ali Bmw-ja, bencinar je pa itak igla v senu povsod. Ker pri nas ni niti enega, ki bi se prodajal, bo treba uvoziti. Zanima me, če je že vozil kdo ta 110kw motor, po možnosti ravno v V60. Občasno vozim V40 D2 84kw in mi je kar malo preslaboten, tako da upam, da tale motorček kaj več od sebe? Kakšne posebnosti glede motorja in vzdrževanja, na kaj paziti? Kje naj gledam za njim? Rad bi 2012+ (fl), koliko bo treba odcolati?

Hvala in lp.
Na vrh
cleaner
03 jun 2018, 22:02
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Bencinarja je pri nas res težko najti. Našel sem test iz Avto magazina... link
Na vrh
P3cho
04 jun 2018, 06:24
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 27
Pozdravljen,

v svojem bivšem V60 sem imel T4 motor - sicer letnik 2011. Razlika med T4 in T3 je v softwaru, ki prinese dodatnih 22 kW in 35 Nm navora pri funkciji overboost v primerjavi s T3. Če imaš možnost se stegni po T4, ki je vsaj po mojem mnenju ravno prav za V60 - T3 zna biti na spodnjem robu sprejemljivosti. Sam motor je tipičen nizkokubični turbo motor (1,6 L prostornine)- zahteva precej dodajanja plina pri speljevanju in za malo bolj dinamično vožnjo ga je potrebno precej priganjati. Ima pa tih in miren tek. Poraba med 7 in 8 L/100 km odvisno od režima vožnje. Ko sem vozil relacijo Velenje - Ljubljana sem z lahkoto prišel na 6,5 L/100 km.

Vzdrževanje na pooblaščencu cca. 350 EUR, Pri Baumanu cca. 180 EUR. V motor gre sicer 4,5 L olja če se ne motim. Od ostalega pazi na motorčke krmilnih loput za ogrevanje/prezračevanje in samo turbino.

Ostale informacije lahko na ZS.

Lp, P3cho
Na vrh
klekej
06 jun 2018, 20:49
Član #13912
Prijavljen dne: 07 jan 2017, 08:22
Objav: 15
Hvala za info. Tako no, privoščim si lahko tudi T4, ampak ne vem, če je smiselno. Če ima kdo T3 (je sploh kakšen v slo?), bi se priporočil za test drive. Na kateri strani naj gledam oglase?

Če je razlika samo v SW lahko T3 čipam, bo zdržalo?

[ Uredi 06 jun 2018, 21:10 ]
Na vrh
P3cho
07 jun 2018, 07:20
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 27
Pozdravljen,

načeloma lahko T3 v T4 spemeni Polestar ali Heico (govorim za 1,6 L motor). Bi pa rekel, da so bili T3 med najredkejšimi bencinarji. Razen testnega črnega sem zasledil samo še enega na avto.net.

Lp, P3cho
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 38, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5190
najnovejši član: Lenindene
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 499
Prejšnje ankete