Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S40 T4) motor in vzdrževanje

Avtor objava
S60R-Ocean Race
21 nov 2006, 18:09 Predogled tiskanja
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Na stvari je takole, da bi moj "stari" rad kupil rabljenega S40T4 letnik 2000 pa 150.000km.
Povejte mi kaj o tem motorju, kje naj bom pozoren če grem avto pogledat, morebitne napake, mnenja...predvsem pa kakšno besedo več o vzdržljivosti in vzdrževanju...vozne lastnosti ipd...

HVALA ;)

[ Uredi 22 nov 2006, 08:19 ]
Na vrh
grimreaper
21 nov 2006, 21:43
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Oho, sta su starog uhvatile srednje godine? haha.

Ako ti ista pomaze, prosli tjedan sam vozio V40 2.0T iz 98. sa nesto preko 150k km, i auto je radio kao urica. Motor odlican (daleeeko tisi i mirniji od 1.8, trosi cak i nesto sitno manje), mjenjac i kvacilo nemjerljivo bolji od slabijih verzija (2.0T i T4 imaju taj dio mehanike od S70), kocnice bolje grizu od mojeg (e sad, dal je to do snaznijih modela ili su 98. popravljene?). T4 ima sportski ovjes, pa obrati paznju na njega. Motor je dosta izdrzljiv i mislim da tu ne bi trebalo biti problema, no pomalo brutalno razvija snagu pa obrati paznju na kvacilo. Ako se radi o phase II modelu, onda ne bi trebalo biti nikakvih bitnijih problema.

[ Uredi 21 nov 2006, 21:43 ]
Na vrh
Bosti
21 nov 2006, 22:42
Član #86
Prijavljen dne: 21 nov 2006, 22:20
Objav: 9
Hmmm, najprej sem študiral če sploh kaj napišem, ampak tukaj je...
Če je to tale avto:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1104550

potem se mi ZDI, da je to moj bivši avto vsaj glede na slike bi povsem ustrezal. Razlika je pa v tem, da bil moj avto letnik 1999 in kar je še bolj pomembno - pred dvemi leti, ko sem ga prodal, je imel cca 180.000 km.
Kar se tiče avta samega pa nimam ravno kakšnih pripomb. Bil je predvsem zelo hiter in bencinsko požrešen :-)
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 nov 2006, 22:57
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tako je. Gre za tale avto. Letnik je 2000, baje pa da ga je prej mel nekdo iz Kranja, v servisni knjižici pa so servisi iz Italije ali kakorkoli. Tip garantira za realnost kilometrov. Sej ga bom peljan na Volvo pooblaščen servis pa da tam vidijo. Kako pa je T4? Ali je to res takšna raketa?

p.s.: Grimm..."su starog uhvatile srednje godine" ISTINA (y) ....i kako ide 2.0T? Pospeški puno višji od 1.8?

[ Uredi 21 nov 2006, 23:11 ]
Na vrh
Hong Kong
22 nov 2006, 08:21
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Hallo povej atiju da ne kupuje ta kontejner za smeti.
Tako je zgonjena da boli glava.A slike so narejene
oddalec da te ja privabijo (6) :@
Ce ti bo dal da ga peljes na Volvo servis in da pregledajo
kuplungo in delovanje motorja o.k. a stroske popravila bi imel hude
ce je za menjavo karkoli.In to cudo pije ogromno ne poslusaj zgodbice
kako 2.0 ne pije.Tralalalala :O
Raje pocasi izberi kaj boljsega z atijem.

[ Uredi 22 nov 2006, 08:22 ]
Na vrh
grimreaper
22 nov 2006, 08:28
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Hallo povej atiju da ne kupuje ta kontejner za smeti.
Tako je zgonjena da boli glava.A slike so narejene
oddalec da te ja privabijo (6) :@
Ce ti bo dal da ga peljes na Volvo servis in da pregledajo
kuplungo in delovanje motorja o.k. a stroske popravila bi imel hude
ce je za menjavo karkoli.In to cudo pije ogromno ne poslusaj zgodbice
kako 2.0 ne pije.Tralalalala :O
Raje pocasi izberi kaj boljsega z atijem.


2.0T provjereno trosi manje od starog 1.8, to je dokazano. 2.0T trosi manje i od 2.0 zbog LPTa i daleko bolje podesene masine. U pravilo, ovo ni ne cudi jer moj 1.8 trosi isto kao i S80 2.4... Nema dileme, S40 T4 je overpowered za samo sasiju i treba imat hladnu glavu za vozit ga, ali nije nista osjetno skuplji za odrzavanje od "civilnog" S40.
Na vrh
grimreaper
22 nov 2006, 08:31
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

p.s.: Grimm..."su starog uhvatile srednje godine" ISTINA (y) ....i kako ide 2.0T? Pospeški puno višji od 1.8?


2.0T je najbolja masina za taj auto iz puno razloga. Najmanja potrosnja medju benzincima, iznimno linearan i miran rad, na nizim okretajima snazniji od T4. Ja bi ti preporucio da gledas u tom smjeru, jer i ljudi iz Volva tvrde da je ta masina najbolja opcija za seriju 40. T4 je previse za tu sasiju, i moras ga "pametno" vozit ;) BTW, pazi da lik ne prodaje model 2000, a ne godiste 2000. To je kod nas postala moda grrrrrrr! I ova sjedala meni mirise na daleko vise od 150k km.

Meni jos jedna stvar nije jasna - kako to tocno ljudi garantiraju kilometrazu?
Na vrh
volvo5er
22 nov 2006, 16:42
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
http://www.vozimvolvo.si/old/viewtopic.php?p=11234&highlight=#11234
in
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1078973

Na avto.net je še.
Na vrh
Einherjar
22 nov 2006, 22:26
Član #63
Prijavljen dne: 16 nov 2006, 16:16
Objav: 29
Tocno tako... moj T4 se se vedno prodaja... Res bi ga rad prodal, ker mi srce para, ko ga gledam na dvoriscu kako stoji.. (ta dva linka od volvo5er sta moja).

Lahko ga pa seveda prides tudi pogledat...
Na vrh
Tomaz40
23 nov 2006, 07:46
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
grimreaper je napisal(a): ...

2.0T provjereno trosi manje od starog 1.8, to je dokazano. 2.0T trosi manje i od 2.0 zbog LPTa i daleko bolje podesene masine. U pravilo, ovo ni ne cudi jer moj 1.8 trosi isto kao i S80 2.4... Nema dileme, S40 T4 je overpowered za samo sasiju i treba imat hladnu glavu za vozit ga, ali nije nista osjetno skuplji za odrzavanje od "civilnog" S40.


No tole pa niti približno ne bo držalo! Meni pije na relacije po magistralnih cestah dobrih 7. Kaj to pomeni da S80 2.4 in 2.0T pijeta 6 litrov?? Dej dej. Malo realnosti bi prosil.

Brez zamere grimreaper, ampak očitno imaš ti velike probleme z avtom, da si tako nezadovoljen z njim. Meni dela tako kot mora in tudi veliki večina lastnikov S/V40 nima nikakršnih težav z avtom. Ne meči v isti koš še ostalih, katerim avto deluje tako kot mora, ker s tem samo pljuvaš po dobrih avtomobilih, ki nimajo napak.
Na vrh
Hong Kong
23 nov 2006, 07:53
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Tocno tako. Avto od 2.0 pije in pika.Koliko pije manj od starog z fergazerjem pa vsi dobro vemo.Bistvo je to, da vsaka masina nad 2.0 pije ko ga gonis in to je fizika.No money no funny.Ostale price so ribarske in gorenjske o sparovnosti motorja z 2.0 kubaturo.Nobeden ne bo nic zameril saj debatiramo.Mene hudo boli ko vidim tipsone ki kupijo masine cez 2.0 in vec potem pa vozijo ko penzionerji da bi ja vsparali na bencinu.A najboljsi so tisti z Porscheji po Lj. mama mia tata siledjija. (ci)
Na vrh
grimreaper
23 nov 2006, 08:18
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...


No tole pa niti približno ne bo držalo! Meni pije na relacije po magistralnih cestah dobrih 7. Kaj to pomeni da S80 2.4 in 2.0T pijeta 6 litrov?? Dej dej. Malo realnosti bi prosil.




Gle, ne pricam napamet. Ne znam koje bi koristi imao od toga?

Ako hoces, mogu ti dat i mail od decka koji je imao i V40 1.8 i S40 2.0T. A i mnogi drugi vlasnici to potvrdjuju. BTW, i u Volvovom prospektu pise da je prosjecna potrosnja 2.0T decilitar manja od 1.8. Nije sve u brojkama ccma, ima tu jos jako puno stvari. 2.0T je optimiziran za sto nizu potrosnju (koliko je to moguce postic), i u Volvu tvrde da je to najbolji izbor za seriju 40.

Tvoj je 98. godiste, a moj 96. Tu je velika razlika. 2.0 je prvi isao na doradu jer su prve verzije imale potrosnju i preko 13L! No, nije bitno. Prosjek moj je trenutno 10L, 50% grad-50% otvorena. Prosjek od S80 mog starog je 9.0L, pri cemu je tu malo vise otvorene ceste (ali i cinjenica da on ne vozi 130 po ACu kao ja, vec ipak malo vise). Mjerio sam i u gradskim uvjetima, potrosnja je tu negdje (S80 malo vise, ali nista znacajno). Na otvorenoj cesti 1.8 jednostavno trazi puno vise gasa da bi se drzao isti tempo, i tu je kvaka u nizoj potrosnji od S80.

Moj je bio na vise servisa, bio je i na dijagnostici. Analiza: sa motorom je sve u redu.
Na vrh
grimreaper
23 nov 2006, 08:19
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Samo da se nadovezem, ne treba mijesat potrosnju 2.0T i potrosnju T4 jer je tu velika razlika.
Na vrh
grimreaper
23 nov 2006, 08:21
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Tocno tako. Avto od 2.0 pije in pika. /cut/ Bistvo je to, da vsaka masina nad 2.0 pije ko ga gonis in to je fizika.


Nemoj se ljutit, ali ovo ti bas i ne drzi vodu. Ne trosi svaka 2.0 masina jednako, i ne trosi nuzno manja masina manje od vece. E sad, ako ti motor promatras samo kroz ccm, onda nema smisla da dalje razglabamo.
Na vrh
Tomaz40
23 nov 2006, 09:10
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Najprej naj povem, da upam da ne boš zameril moje prihodnje besede, mislim da si super dečko, ampak enostavno ne morem biti več tiho. Sem se že kar nekaj časa grizel v jezik, danes pa ne bom več in bom povedal kar mi leži na duši.

1. Jaz in HH stojiva za trditvijo, da kolikor imaš konjev, toliko jih moraš krmit. Če imaš 100 konjev, potem jih moraš 100 krmit, če jih imaš 200 je treba nekje najt hrane za 200. Seveda lahko pride do malenkostnih odstopanj glede na posamezne agregate, saj imajo motorji s 100 konji danes in 100 konji pred 20 leti popolnoma različne porabe.

2. O čemer govorim jaz je, da ti kritiziraš vse 1.8 motorje in vse avtomobile S/V40. Ni v redu menjalnik, ni v redu vpetje, slab motor, katastrofalno podvozje, slabo počutje na dolgih vožnjah... In sedaj si predstavljaj, da si nekdo želi kupit S/V40, pride na forum in prebere tvoje komentarje. Seveda ga bo ratalo strah in bo začel gledat za drugimi avtomobili. S tem si oškodoval mene in tudi popolnoma vse druge lastnike, ki so z avtomobili popolnoma zadovoljni in delajo tako kot morajo, da ne govorimo o tem, da neupravičeno spravljaš ob ugled avto, ki je zelo dober.

Moj ima 200k km pa sem do sedaj menjal: pumpo za bencin in zadnje amortizerje. Vse ostalo so bili pa samo redni servisi. Zdej pa povej kako lahko za tak avto rečeš da ni vzdržljiv??

Glede porabe:
Jaz se vozim vsak dan v službo 4 kilometre daleč (torej je motor skoraj vedno pod zaugom(čok)) in to skozi center Ljubljane, punco imam, ki živi 12 km stran od mene, približno 1x na mesec grem na kako daljšo pot (200-300km) in nimam nikoli porabe večje od 9,5. Pa že 9,5 je navzgor zaokrožena poraba izključno po mestu v gužvah. Na relacije pa imam pri umirjeni vožnji 7,5. Pred nekaj leti sem šel na Korčulo, polno naložen, klima dela 100% vedno (tudi pozimi), 4 ljudje notri pa sem imel porabo 7,0!! Ta trenutek imam v avtu porabo 9,0 za cca 1500 kilometrov od katerih je sigurno vsaj 1200 prevoženih po mestu!

Kako lahko za tako porabo rečeš, da je previsoka. Moj v vseh svojih kilometrih še nikoli ni videl porabe 10.

Kar hočem povedat je, da če ti nisi zadovoljen s svojim avtom, potem ti ni treba pisat kot da je to splošno za vse take avtomobile in s tem kritizirat vseh ostalih, ki delujejo tako kot morajo, pač pa raje svojega prodaj in kupi takega, ki dela tako kot mora.
Na vrh
Tomaz40
23 nov 2006, 10:22
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

DJ: Ja, vsi stalni bralci foruma vemo, da je njegova S40 prva serija in da ima z njo cel kup težav. Ampak nekdo, ki brska po avto.net in potem skoči na forum na hitro pogledat kaj o avtu menimo mi, pa tega ne ve. In zato smo potem na slabšem lastniki teh avtomobilov, ker se jih težje proda in še to s konkretno nižjo ceno.

Predstavljaj si kako bi bilo zate, če bi jaz kupil S60, kot jo imaš ti in bi imel z njo cel kup težav, potem pa v vsakem drugem postu pisal kot da je stoenka boljša od S60. Gre samo za to, da se stvari napišejo takšne kot so in da ljudje, ki berejo o seriji 40 vedo, da probleme povzroča njegova S40, medtem ko je na forumu velika večina ostalih zelo zadovoljna s svojimi avtomobili.

Glede porabe: Če šaltaš predno prideš iz turbo luknje, boš imel seveda nižjo porabo, vendar če imaš turbino, jo boš seveda izkoristil in ne boš šaltal pri 2000rpm. Ne glede na to kako šaltaš, pa bo poraba motorja s turbino in 200 konji višja kot poraba motorja s 115 konji brez turbine. Pa se lahko po trepalnicah mečeš, ampak poraba bo še vedno višja.
Na vrh
Blaž
23 nov 2006, 10:31
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
No kkrkol kurte al pa ne, mislim, da je tole že mal vseskupi oftopic!

Držmo se teme, tisti ki majo izkušnje z avti naj svetujejo in opozarjajo ter predlagaju S60R-Ocean Racu, o tem pa kojk je poraba pr kubaturi pa konjih pa v novo temo!
Na vrh
grimreaper
23 nov 2006, 11:30
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz, ni ja se stvarno sa tobom ne zelim svadjat, samo zelim razjasnit neke stvari. Ako bolje obratis pozornost, nastojim uvjek napomenut da govorim za 96. godiste jer se do 98. jako puno promijenilo na tim autima. Nisam ni sam znao da su tolike promjene dok nisam vozio V40 iz 98. pred par dana.

Nadalje, banaliziras stvari jer ja nisam govorio i usporedbi 100 i 200KS vec o motorima koji imaju 115 i 160KS. I Saab je stavio LPT na 3.0 motor da bi smanjio potrosnju kroz optimiziraniji rad. Ja ne tvrdim da 1.8 trosi 5L vise od 2.0T, ja govorim o minornim vrijednostima. A jos na jednu stvar zaboravljas, nije 115KS u svakom autu jednako. Prvi 1.8 je po mojem preslaba masina za tu karoseriju, i svako preticanje ili potrebu za brzim ubrzanjem ja "kaznjavam" sa gasom do poda i visokim okretajima. S druge strane, 2.0T nema takvih potreba. Jel se slazemo? Kao sto kaze uzrecica: potrosnju ipak najvise odredjuje noga.

Ja sam Volvo fan, tu nema dileme! Ali isto tako nastojim bit realan (dovraga, pa koji bi drugi razlog bio da kritiziram vlastiti auto???) i zelim ljudima prenest vlastita iskustva. Ne vidim interes u tome da na sva usta hvalim auto, i onda ga netko kupi pa se razocara u Volvu.

I dalje stojim iza toga da je moj mjenjac daleko od mjenjaca iz 850 ili S70. Oprosti, ali kad auto ima znacku volvo, ja imam i neka ocekivanja od tog auta. Za jedan Renault je taj mjenjac OK, ali kad ja nakon 120k km tesko ubacujem u prvu i rikverc, to onda ne ispunjava moja ocekivanja. Da, bio sam na servisu, nisam osamljen slucaj. Volvov serviser mi tvrdi da se puno ljudi zali na to, a da oni mogu samo privremeno rijesit problem sa stelanjem polugica. Kako on kaze: to je jednostavno boljka tih mjenjaca, nekome se javi, nekom ne.

Idemo dalje, moje podvozje je lose, i od te tvrdnje ne odstupam. Takodjer, 2 godine mladji V40 koji sam vozio je osjetno bolji po tom pitanju.

No, ako se ti slazes, mislim da bi ovdje trebali povuc crtu i vratiti se na temu. Ja se stvarno ne zelim ni sa kime sukobljavat na ovom forumu (pa cak ni u ovak sitne debate ulazit hehe).
Na vrh
Tomaz40
23 nov 2006, 12:45
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
No sej z grimreaperjem sva že v navezi po PM, druge bralce te teme in celotnega foruma pa opominjam še enkrat, da ima grimreaper prvo verzijo avta in da so veliko večino poporodnih pomankljivosti odpravili. Pri mojem letniku 98 večine teh težav ni več in tudi novejši takih problemov načeloma nimajo.


Pa nazaj na temo zverine, ki sliši na ime T4. 8o|
Na vrh
grimreaper
23 nov 2006, 13:07
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...

No sej z grimreaperjem sva že v navezi po PM, druge bralce te teme in celotnega foruma pa opominjam še enkrat, da ima grimreaper prvo verzijo avta in da so veliko večino poporodnih pomankljivosti odpravili. Pri mojem letniku 98 večine teh težav ni več in tudi novejši takih problemov načeloma nimajo.



Podpis ;)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 79, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete