|
|
v40 T4 Pojdi na stran
[1]
2
|
|
bbf | 29 jun 2016, 07:56 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Dobrodošel! Lepa petarda! | Na vrh | |
alfaromeo | 29 jun 2016, 08:54 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdrav. | Na vrh | |
Andrei | 29 jun 2016, 08:57 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Odlično!
Verjetno te v nekaj letih čaka upgrejd na V70 R ;) | Na vrh | |
JanT5 | 01 jul 2016, 09:23 | |
| Član #713 Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29 Objav: 319
| Ooo, moj bivši avtek naj ti dobro služi! | Na vrh | |
PURPLE | 03 jul 2016, 13:38 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| Si bil včeraj oz. kateri dan med tednom pri jezu ob Savinji v Malih Braslovčah? Bil je en tak V40 T4.
[ Uredi 03 jul 2016, 13:38 ] | Na vrh | |
zazichu | 03 jul 2016, 18:10 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| hehe.. bil ob savinji ja.. malo sem se šel ohladit drugače avto še rabi nekaj dela, ampak bo kmalu kot mora biti @Jan t5 te bom za kak nasvet prosil in pa glede plina moram pogruntati kako je z mazanjem ventilov.. drugače je pa avto top.. | Na vrh | |
zazichu | 09 avg 2016, 21:41 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| no, zaradi slabega vzdrževanja volvo trenutno nevozen.. spustila vodna črpalka ter prebilo tesnilo na glavi.. zaradi te bedarije, se dela generalka motorja ki pa nebo samo obnova ampak tudi malo dodelave.. bom sproti objavljal delo ko se bo začelo delati "na polno" | Na vrh | |
zazichu | 01 okt 2016, 16:20 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| zaradi zelo slabega vzdrževanja počila glava.. kupil drug motor in se lotil menjave.. tako slabo sestavljenega motorja kot je bil v tem volvotu še nisem videl.. z novim motorjem sedaj dela vse kot mora, dodelali smo plinsko napravo in uredili kablovje. sledi še dodelava izpuha in pa nekaj malega na karoseriji.. čakam še novo turbino potem pa res še bolj kot ne styling ostalo še sledi
| Na vrh | |
jack8black | 03 okt 2016, 09:36 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| No lepo, da si ga zrihtal Zdej pa sam | Na vrh | |
bbf | 03 okt 2016, 10:37 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| to si dal drug tip motorja noter?
| Na vrh | |
zazichu | 17 okt 2016, 02:22 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| bbf je napisal(a): ...
to si dal drug tip motorja noter?
pardon za pozen odgovor.. ne, tip motorja je isti.. ampak prej so slabo skrbeli za njega in nazadnje tudi dali na avto drugo glavo. verjetno od navadnega turbo.. zdej sem poskrbel da je v avtu zelo dober motor tak kot mora bit s 140.000 prevoženimi in opravljenimi vsemi servisi vključno z menjavo vseh tekočin. treba je še sicer postoriti nekaj malenkosti drugače je pa zdaj res prava raketa | Na vrh | |
bbf | 17 okt 2016, 08:13 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Misliš od 2.0T, LPT pa to? Pravi T4 so B4194T B4194T2 in B4204T5. Ker intake na uni levi je nakam čuden, desna je pa ali B4204T5 ali pa B4194T2. | Na vrh | |
ovlov79 | 17 okt 2016, 09:30 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Da vrinem eno vprašanje. Ali bi šel v mojega S60 (2004 bencinar) drug tip motorja notri? Zdaj imam 2.4 s 140ks. Rad bi pa imel 2.4 s 170ks, gola mašina, brez turbine in ostalih pritiklin. | Na vrh | |
-joey- | 20 okt 2016, 05:06 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| ovlov79 je napisal(a): ...
Da vrinem eno vprašanje. Ali bi šel v mojega S60 (2004 bencinar) drug tip motorja notri? Zdaj imam 2.4 s 140ks. Rad bi pa imel 2.4 s 170ks, gola mašina, brez turbine in ostalih pritiklin.
Sej to je isti motor samo glava je druga. Ni problema samo ne vem kako je z električno napeljavo če potem kakšen konentor fali. | Na vrh | |
ovlov79 | 20 okt 2016, 16:32 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Jaz nimam pojma, samo zanimalo je, če se da. Pa ne bom preveč smetil od drugega teme. Hvala | Na vrh | |
zazichu | 23 okt 2016, 02:26 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| bbf je napisal(a): ...
Misliš od 2.0T, LPT pa to? Pravi T4 so B4194T B4194T2 in B4204T5. Ker intake na uni levi je nakam čuden, desna je pa ali B4204T5 ali pa B4194T2.
tako je.. moj je B4204T5 in ima krmiljenje ventilov.. prejšni motor pa te zadeve ni imel ampak kabel je bil kar zatlačen pod plastičen pokrov in mi na začetku sploh ni bilo jasno zakaj je.. | Na vrh | |
bbf | 25 okt 2016, 08:16 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| aha... ok, frankenštajning je bil.. | Na vrh | |
zazichu | 08 feb 2017, 00:53 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| In ko že misliš da si naredil vse, se pojavi nekaj novega.. turbina je odpela svoje, ostalo pa.. malenkost za malenkostjo. zato sledi komplet obnova avtomobila, motor, turbo, karoserija, notranjost, podvozje.. uglavnem vse bo novo, obnovljeno in izboljšano.. tako da v roku 2 dni gre motor spet ven da bo končno vse tako kot mora bit.. bil bi tudi hvaležen za kakšen nasvet glede izboljšav in pa seveda predloge za predelavo notranjosti, zunanjosti, dodelav.. za vse ostalo sledijo pa slike v kratkem ;) | Na vrh | |
Godward | 08 feb 2017, 01:09 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Lol, se to splaca? | Na vrh | |
gorgh | 08 feb 2017, 13:13 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Jah lej, kaj si pa mislil, avto je 20 let star...valda bo skoz nekaj, sicer malenkosti ampak jih je treba glih tko zrihtat....ni konca
Vse je stvar volje, cajta in se enkrat cajta (€) | Na vrh | |
zazichu | 14 feb 2017, 19:24 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| da odgovorim.. NE, se ne splača.. ampak glede nato da delam sam in edino kar plačam je materjal je vse skupaj dokaj poceni.. za to sem se odločil tudi, ker mislim avto obdržati in ga kasneje malo spedenati za show-e, pa zaradi lastnega veselja in kar je najbolj važno, vedel bom kaj vozim.. rajši vložim v ta avto 2000€ in bo skoraj vse novo, kot pa da kupim za 2000€ avto ki bom moral vanj spet vlagati po malem in spet nebom vedel kakšno je stanje v notranjosti motorja.. poleg tega pa mislim da je več takih ki vlagajo v honde in pa cliote z 50kw ki nakoncu res niso vredni nič. jih pa še vedno podpiram saj vložijo v vozilo svoj čas in znanje in na koncu je rezultat zanimivo vozilo neprecenljivo za nih, za nas pa ničvredno.. tako da moj volvo bo deležen komplet obnove s podporo ali brez, saj ga konec koncev urejam zaradi lastnega veselja in tudi da se kaj novega naučim.. LP | Na vrh | |
-joey- | 14 feb 2017, 20:07 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| zazichu je napisal(a): ...
da odgovorim.. NE, se ne splača.. ampak glede nato da delam sam in edino kar plačam je materjal je vse skupaj dokaj poceni.. za to sem se odločil tudi, ker mislim avto obdržati in ga kasneje malo spedenati za show-e, pa zaradi lastnega veselja in kar je najbolj važno, vedel bom kaj vozim.. rajši vložim v ta avto 2000€ in bo skoraj vse novo, kot pa da kupim za 2000€ avto ki bom moral vanj spet vlagati po malem in spet nebom vedel kakšno je stanje v notranjosti motorja.. poleg tega pa mislim da je več takih ki vlagajo v honde in pa cliote z 50kw ki nakoncu res niso vredni nič. jih pa še vedno podpiram saj vložijo v vozilo svoj čas in znanje in na koncu je rezultat zanimivo vozilo neprecenljivo za nih, za nas pa ničvredno.. tako da moj volvo bo deležen komplet obnove s podporo ali brez, saj ga konec koncev urejam zaradi lastnega veselja in tudi da se kaj novega naučim.. LP
Tako je!! | Na vrh | |
zazichu | 15 feb 2017, 18:56 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| in končna odločitev je padla.. agregat se bo obnovil in predelal, denarja bo šlo veliko ampak nasmeh bi znal bit zato toliko večji po izračunih bi moral avto na koncu imeti okoli 300 konjev, še vedno pa naj bi bil zanesljiv in "udoben" . tako da ko se bo začelo, začnem objavlat fotografije da boste videli da se ne hecam ;) | Na vrh | |
zazichu | 05 mar 2017, 17:28 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| spet malo posodobitve.. motor je že zdavni vzuni, malo sem zanemaril temo (ni bilo časa). ko sem že mislil da gre vse kot po maslu, je prišlo do konplikacij glede predelave.. motor bo ostal v original stanju, deležen komplet obnove in z novo turbino.. ostal bo zaenkrat na serijskih 200HP, ko pa bo našparanega nekaj denarja, se bo šlo avto predelat v tujino.. trenutno se rihta glava, čaka pa se nov (drug) blok in pa turbino.. kar je v dobrem stanju bo ostalo, drugo pa se bo menjalo.. ko pa bo avto spet v voznem stanju, se bom posvetil podvozju in muziki.. poleti pa naj bi šel na obnovo zunanjosti..
| Na vrh | |
Z3KO | 08 mar 2017, 12:21 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Bom spremljal tvoje podvige:) Kaj pa barva, ostane moder ali dobi kak nov odtenek? | Na vrh | |
alfaromeo | 08 mar 2017, 13:13 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Za 300 konjev pripravi poleg 0 stage motorja tudi zajete kupček denarja...
Menim, da se ne splača dvakrat podirat motorja.
Naredi "original" stanje in malo natunaj. Bo več kot dovolj.
LP | Na vrh | |
Fleko | 08 mar 2017, 15:11 | |
| Član #13812 Prijavljen dne: 15 okt 2016, 14:04 Objav: 53
| Super projekt.
Malo razmisli, če se ti splača dvakrat odpirat motor. Meni je žal, ko sem glavo obnavljal, da nisem komplet motorja obnovil hkrati. Razen če misliš ostati na originalnih 200km. | Na vrh | |
zazichu | 16 mar 2017, 18:22 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| Z3KO je napisal(a): ... Bom spremljal tvoje podvige:) Kaj pa barva, ostane moder ali dobi kak nov odtenek? barva ostane, ker se mi zdi da mu kar paše.. mogoče v prihodnosti kaj bolj norega.. kar se tiče ostalega pa.. motor bo zaenkrat ostal na original 200KM se bo pa obnovil kot se šika.. avto se bo kasneje tudi spustil in pa obut bo v 17 ali 18" felge ko najdem kakše brutalne.. v prihodnje pa mogoče nabavim aftermarket ECU in nabavim večjo turbino in pa seveda vse kar sledi zraven.. če bo kdo hotel rihtat t4, pa mu lahk tudi povem trdoto ojnic in do koliko ga je varno spravit saj bom dal komplet vse zmerit da se vidi na čem smo... več slik pa po vsej verjetnosti ta vikend ;)
| Na vrh | |
zazichu | 21 maj 2017, 13:08 | |
| Član #13687 Prijavljen dne: 28 jun 2016, 22:05 Objav: 27
| če želi kdo slediti, naj gre na fb VOLVO KLUB SLOVENIJA ker tam objavljam slike in delo na mojem volvaču.. | Na vrh | |
sebaveh | 21 maj 2017, 20:48 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Barvo kar pusti takšno kot je! Zato da ne bo ta volvo le še kot en povprečen današnji avto, ki obstajajo le še v 3 barvah: črni, beli in srebrni | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 71, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|