|
|
V70 T5 2000 Pojdi na stran
1
2
[3]
|
|
Wikka | 30 mar 2016, 08:46 | |
| Član #13365 Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07 Lokacija: Koper Objav: 209
| Živeli, tvoje prispevke je prav gušt spremljat, svaka čast! to bo pa res boljše kot novo!
Kaj pri menjavi zavor si menjal tudi 4 pregibne gumijaste cevke ali ne? jaz jih moram menjat, ker so razpokane, dotrajane in ne vem ali naj se lotim sam ali ne...?! Verjetno je pri tem smiselno zamenjati tudi vso zavorno tekočino in seveda vse natančno prezračiti...
hvala! | Na vrh | |
Twista | 30 mar 2016, 12:59 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Olje bom menjal z menjavo zavornega bobna, za cevke pa še nevem če bo potrebno.
Na turbini smo zašvasal še rob za cev in objemko, da se ne bo staknila pri obremenitvi
| Na vrh | |
Twista | 04 apr 2016, 22:36 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Pobarvana cev s fiksiranim blowoffom
| Na vrh | |
Twista | 20 apr 2016, 20:54 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Nekaj škode pa je že narejene
| Na vrh | |
Twista | 15 jul 2016, 11:50 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Tale žleb je že skoraj končan
| Na vrh | |
alfaromeo | 23 avg 2016, 16:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kateri katalizator je to ? | Na vrh | |
Twista | 27 avg 2016, 12:19 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Univerzalni 3", 200 celični | Na vrh | |
Twista | 07 sep 2019, 21:46 | |
| Član #3012 Prijavljen dne: 20 okt 2012, 10:44 Objav: 121
| Po dolgem dolgem času obujam temo in javljam da je avto kakšno leto že vozen. Sicer nekaj mesečni projekt se je zavlekel v več letnega ampak je avto res bomba (nad 3500rpm ) Kakšnih novih slik trenutno nimam, dynota tudi še nisem uspel narediti gre pa boljše od Porsche Cayman S (2006), ki sem ga imel v vmesnem času. Objavljam pa spisek kaj vse je bilo menjano na avtu. Na avtu bo potrebno poštimati še komplet podvozje ampak nikakor ne najdem časa za nov "projekt"
Predelave
Turbina K24 od S60R, obnovljena Izpušni kolektor od S60R Zeleni injektorji od S60R Walbro bencinska pumpa Intercooler in vse cevi za zrak od Do88 Celoten izpušni sistem 3” iz nerjavečega jekla 304 z 200 celičnim katalizatorjem, dvema resonatorjema je homologiran. K&N vgradni zračni filter Optimizacija motorne elektronike MTE – Marco (on dela software za IPD USA) HKS Blow off Sachs performance sklopka do 500nm Quaife ATB lsd EBC diski in red stuff ploščice AEM failsafe števec za AFR in boost Oba sprednja sedeža na novo oblečena v usnje Volan, prestavna manšeta, krogla ter naslonjalo za roko v novem usnju Vmesnik za Bluetooth klice in predvajanje preko usb/sd
Menjano z original deli: Vztrajnik Hladilnik za vodo in posoda Hladilnik za klimo PCV sistem za prezračevanje motorja
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|