Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70) Uporaba Bi-Fuel?

Avtor objava
KARO3575
27 mar 2007, 20:08 Predogled tiskanja
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Pozdravljeni!

Ker sem že malce razočaran s ponudbo rabljenih V70 D5 v Sloveniji (več ali manj imajo vsi prevrtene števce in ponarejene servisne knjižice), sem začel razmišljati o V70 2.4, ki bi ga nadgradil s plinom, vendar so mi na pooblaščenem servisu odsvetovali zaradi neujemanja plinskega software-ja s tovarniškim in posledično javljanje napak, ki jih je potrebno resetirati na servisu. Zato razmišljam zdaj o nakupu iz tujine in to V70 Bi-Fuel.
Ali ima kdo že kaj izkušenj oziroma že uporablja tako vozilo?

[ Uredi 28 mar 2007, 09:18 ]
Na vrh
Tomaz40
27 mar 2007, 20:58
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Kolega je kupil S40 bi-fuel v tujini in ga uvozil za lastno uporabo. V roku 2 tednov ga je prodal, ker je dobival za avto take ponudbe, da je imel skoraj 50% dobička.

Glede težav za katere so ti povedali na servisu: Malce dvomim, da bi plinske napeljave delovale BP na vseh avtomobilih razen Volvotih. Kolikor vem imajo plinske napeljave popolnoma ločen računalnik, ki ga nastavijo tako, da se sporazumeva z avtomobilskim in res ne vidim zakaj bi prihajalo do težav če bi plin nastavil naknadno.

Bi se pa tudi sam raje odločil za tovarniško varianto, če bi bila kakšna možnost.
Na vrh
KARO3575
27 mar 2007, 21:40
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Zanimivo!
Nisem vedel, da je Volvo izvedel Bi-Fuel tudi pri manjšima modeloma S40/V40. Pa je kolega razmišljal o ponovnem vozilu ali ne?

Tudi sam se bolj nagibam k Bi-Fuelu kot dodatni vgradnji plinske naprave. Malce sem že pregledal ponudbo v Nemčiji in po vsej verjetnosti bom vsaj kontaktiral nekaj dealerjev.

Na vrh
S60R-Ocean Race
27 mar 2007, 22:48
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kje pa boš pri nas bioetanol tankal??? Ker da bi pa več plačal za avto potem pa plin tankal je nesmisel pomoje. Mora nekje biti računica, če delaš letno nevem 50.000km, ti znese strošek po dveh letih not.

[ Uredi 27 mar 2007, 22:53 ]
Na vrh
Tomaz40
28 mar 2007, 07:37
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Uf pojma nimam če je potem kaj gledal ponovni nakup bi-fuela. To je človek, ki ga vidim samo občasno, ampak ga bom povprašal o stvari ko ga spet vidim.

Mislim pa, da mu S40 nekako ni najbolj sedla, ker je prej vozil večje avtomobile. Pred S40 je imel Alfa Romeo 166, še prej pa če se ne motim BMW serije 5.

Je pa super varianta, če imaš bencinski servis s plinom v bližini doma. Stroški goriva se ti skoraj prepolovijo, če imaš pa original bi -fuel, pa je velika prednost tudi to, da imaš tank za plin skrit in ti ne porabi prostora v prtljažniku, kot je to primer v naknadno vgrajenih plinskih napravah.
Na vrh
KARO3575
28 mar 2007, 09:40
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Bi-Fuel ni na bioetanol, temveč bencin+plin. plinski rezervoarji pa so skriti pod zadnjimi sedeži.

Kakor sem razumel oddajo glede alternativnih goriv, bo možno tudi bioetanol 85% točiti v vse nove bencinske motorje, ker jim ne škodujejo.

Petrol je obljubil do konca leta poleg trenutnih 12 plinskih črpalk postaviti še vsaj 20 novih.
Na vrh
Tomaz40
28 mar 2007, 09:44
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
KARO3575 je napisal(a): ...

Petrol je obljubil do konca leta poleg trenutnih 12 plinskih črpalk postaviti še vsaj 20 novih.


Če se ne motim je ta obljuba veljala za prejšnje leto.

Na vrh
KARO3575
28 mar 2007, 09:59
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Možno.
A je že kdo v tujini poskusil točiti Bioetanol-85% v klasične bencinarje? Prav zanimivo bi bilo, če bi delalo BP.
Na vrh
S60R-Ocean Race
28 mar 2007, 13:53
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Popolnoma brez veze kupovati v Nemčiji Bi-Fuel avto, ker je hudičevo dražji. Kupiš pri nas bilokaterega bencinarja in te naknadna predelava na LPG stane 1.000EUR.
Na vrh
Tomaz40
28 mar 2007, 14:14
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Popolnoma brez veze kupovati v Nemčiji Bi-Fuel avto, ker je hudičevo dražji. Kupiš pri nas bilokaterega bencinarja in te naknadna predelava na LPG stane 1.000EUR.



Sicer ne vem kakšne so trenutne cene, ampak nazadnje ko sem gledal, so bile dobre predelave pe vedno preko 1000 €. Takrat so bile okoli 400.000 SIT.

Pa tudi če so se cene tako spustile, je še vedno naknadna predelava. Cevi so vidne, pleh na avtu ti navrtajo, da lahko zadevo polniš in tam potem rado začne rjavet, tank za plin ti zasede pol prtljažnika ali pa cel prostor za rezervno gumo in imaš potem gumo v prtljažniku, če to delaš na novem avtu ti gre garancija k vragu, če podjetje, ki te predelave opravlja (ponavadi manjša podjetja) propade, se lahko za garancijo in servise obrišeš pod nosom,...

V glavnem: original je original.
Na vrh
KARO3575
29 mar 2007, 17:27
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Res je, cena predelave pride okvirno 1.500 EUR, izgubiš rezervno kolo, vrtajo v karoserijo, kar mi ne izgleda estetsko lepo.
Ko sem preverjal cene Bi-Fuel ali D5 so pa kar enake. Bom še malce preveril, kakšne so razlike pri servisiranju obeh motorjev.
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 mar 2007, 18:15
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kako estetsko lepo??

Saj ne gledaš pod tapete prtljažnika vsak dan luknje
Na vrh
Tomaz40
29 mar 2007, 19:03
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Kako estetsko lepo??

Saj ne gledaš pod tapete prtljažnika vsak dan luknje



Ponavadi imaš 3 možnosti za lokacijo luknje:
1. Zraven obstoječe luknje za dolivanje bencina (pod vratci)
2. na odbijaču
3. nekje med odbijačem in lučjo.

Edina možnost da se izogneš rjavenju je da jo montiraš na odbijač. Če jo montiraš na drugi dve lokaciji, poškoduješ pločevino in s tem njeno zaščito proti rjavenju, kar pomeni da je dokaj dobra možnost da bo začelo tam rjavet.

Vedno pa mora biti luknja zunaj vozila. Ne moreš imet dotoka kar na tanku v prtljažniku, ker je v luknji tudi varnostni ventil. V primeru da se temperatura plina spremeni, se s tem spremeni tudi volumen utekočinjenega plina in pritisk plina. Takrat varnostni ventil spusti plin ven. In logično, ne moreš imeti tega ventila v avtu, ker boš imel avto poln plina.

Na vrh
KARO3575
29 mar 2007, 19:37
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Malo sem brskal po netu in na siolu našel predelavo na plin - Grand Cherokee in tista luknja na odbijaču prav grozno izgleda. Sem bil pa presenečen nad rešitvijo Subaruja Bi-Fuel, ki ima odprtino za plin poleg odprtine za bencin. Celotna zadeva je preprosto rešena in tudi skrita.
Če na vozilu ni oznak, nikoli ne bi vedel, da je Bi-Fuel..
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 mar 2007, 19:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Pospreja se z nekim aditivom potem preko pa še s silikonskim sprejem in ne rjavi pločevina po nobenem posegu.
Na vrh
KARO3575
29 mar 2007, 19:38
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Še vedno je vidna luknja za dotok plina-- grdo !!!
Na vrh
Tomaz40
29 mar 2007, 19:46
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Pospreja se z nekim aditivom potem preko pa še s silikonskim sprejem in ne rjavi pločevina po nobenem posegu.



Če bi bilo to res, potem bi vsi avtomobilski proizvajalci posprejali celotno karoserijo s tem sprejem in je ne bi namakali v raznorazne bazene in se ukvarjali s cinkanjem.

Verjamem, da ta sprej zmanjša ranljivost karoserije, ampak ko je enkrat poškodovana, je pač poškodovana.

Pa da me ne boš narobe razumel: Nimam nič proti plinu. Prav nasprotno. Če bi vedel, da bom imel isti avto še vsaj 5 let, bi ga tudi sam dal predelat na plin. Ampak če je že tovarniško predelan, pa še toliko boljše.

PS: Fino enim, ki imajo že itak 164 konjev, avtomatski menjalnik in imajo še vedno 7 litrov porabe po mestu.
Na vrh
KARO3575
29 mar 2007, 19:54
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Sam sem bil po testu S60 D5 avt.menjalnik(5.st) malce razočaran, ker vsakič, ko je pretikal, sem jasno slišal, če pa ni, je pa kar malce tulil, da spustim gas, da lahko prestavi.
Je pa zanimiv podatek 7l/100km po mestu.
Na vrh
LeonT
31 mar 2007, 22:11
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Malo off topic: Z novim S80 D5 aut. je povprečna poraba kar nekaj čez 9 litrov, tako da zadeva ni več tako prepričljiva.
Zadnjič sem peljal relacijo Lj-KP-Lj in imel povprečje 9.9 litra, s tem, da nisem nič kaj preveč norel (okrog 150 km/h).

[ Uredi 01 apr 2007, 10:13 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
01 apr 2007, 03:16
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
KARO3575 je napisal(a): ...

Sam sem bil po testu S60 D5 avt.menjalnik(5.st) malce razočaran, ker vsakič, ko je pretikal, sem jasno slišal, če pa ni, je pa kar malce tulil, da spustim gas, da lahko prestavi.
Je pa zanimiv podatek 7l/100km po mestu.



Definitivno je bilo nekaj narobe z menjalnikom. Pri mojem, če ne gledaš na števec obratov ne veš, da je prestavil. Da o kakšnem cukanju ne govorim. Tudi avt. menjalnik terja svoje vzdrževanje in ne non-stop tiščanje, glede na to, pa da testen avto vsi tiščijo pa.... No je pa Volvo rešil problem z tem, da je motorjem D5 z avt. menjalnikom Aisin Warner aka. Geartronic zmanjšal navor na polovico v prvi in drugi prestavi. Vozil sem tudi šalterja pa se kaj preveč sploh ne pozna. Morda res pri brutalnem pospeševanju.


[ Uredi 01 apr 2007, 03:17 ]
Na vrh
KARO3575
01 apr 2007, 13:30
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Ja, res je bil testen in res je že pri 35.000km zgledal že precej zmahan. Ko je bil nov je zgledal sigurno hudo: S60 D5 Black Edition aut. Škoda, da ljudje ne pazijo tudi testnih vozil, saj bodo trgovci postali zelo skeptični pri izposoji vozila in boš zelo težko dobil vozilo na test (samostojno brez prodajalca). Rad vedno testiram brez spremstva, ker se lahko v miru poglobim v avto brez prodajalčevega mnenja.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 81, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete