|
|
VOLVO V60 Pojdi na stran
[1]
2
|
|
repovzek123 | 11 dec 2014, 14:17 | |
| Član #12523Prijavljen dne: 11 dec 2014, 14:10 Objav: 2 | Pozdrav,
tudi jaz sem nov na temle forumu, ker rabim informacije seveda. Kupujem malo boljši avto, in sem že sit gledanja AUDI VW in BMW, ni mi nič všeč tudi zaradi tega ker jih je na cestah že ko blata. Izogibal sem se gledanja Volvotov, ker mi vsak pravi da so kao ful dragi deli. Spremljam avto.net in ko sem najdu V60R design mi je...TO JE TO. Moram ga imet. Cena je tam okrog 20k, gledam pa tudi S60. Zanima me, kaj je razlika med D3 D4 D5, je v moči motorja, ker opreme majo itak vsi ogromno. Kako je z ceni delov za servis ter česa drugega. Diski ploščice.?? Kateri motorji so boljši itd...vem da če ste VOLVO fani sigurno veste več kot jaz. Avto mi je krasen moti me le ker ma že okrog 150 000 km ker so iz tujine. Ampak jbg, vsega ne morešt met Prosim z informacijami na plano | Na vrh | |
gapi94 | 11 dec 2014, 14:56 | |
| Član #10522 Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40 Objav: 119
| Za motor je čist odvisno od stila vožnje. Če si bolj dirkač, vzemi d5. Malo bol podrobno opiši kateri letnik gledaš, ker nekateri z oznako d3 imajo 164km, pol poznejši letniki pa 136km. D3 in D4 sta praktično ista motorja, razlika je le v elektroniki in imata 2000 kubikov. Poraba je ista. Če ga šparaš lahko prideš kamot na 6l, če ga tišiš pa pričakuj ene 7.5-8.5. D5 ima pa 2400 kubikov, poraba je pa 1l večja, vsaj po mojih izkušnjah ker sem imel to srečo da sem lahko vozil in d3 164km in d5 z 205 km. Drugače pa zadeva z d5 motorjem res leti. Mislim pa da ima d5 z 205km 2 turbini, nisem pa zihr. So pa zanesljivi motorji, v kolikor jih redno servisiraš. Lahko pa tudi naletiš na kakšno cvetko , ki ti bo skos kaj crkvalo. | Na vrh | |
repovzek123 | 11 dec 2014, 16:58 | |
| Član #12523 Prijavljen dne: 11 dec 2014, 14:10 Objav: 2
| Zadeva je sledeča. Rad imam da se da komot prehitet, da ni treba tiščat da prideš mimo kamijona. Vozim se relacijo 40 km v eno smer, od tega je 20 avtoceste. Gledam letnik 2011 2012 R-design. So samo trije na netu, od tega je eden S60. ampak mi je lepši karavan. Zdi se mi da mora bit vsaj ene 140 konjev pa ročni menjalnik hočem. Servis delam redno na kolikor je treba, zdej na 15000, ne šparam z oljem ker je to najbl pomembno. Povejte kakšna je kej cena delov ker včasih so vsi govoril da je vse 2x do 3x dražje???? Avto mi je pa bomba! | Na vrh | |
vespax9 | 11 dec 2014, 18:14 | |
| Član #1245 Prijavljen dne: 09 avg 2009, 16:11 Objav: 52
| Imam s60 d3, limuzina, momentum oprema, geartronic. Zadnji servis na 75.000 km cca 300 eur, olje, filtri in vse kar je še potrebno na 3 rednem servisu. Pred mesecem sprednje in zadnje zavorne ploščice 160 eur. Drugace ga imam tretje leto, brez pripomb, izredno udobna voznja. Poraba po bc cca 7l/100, po moji evidenci malenkost več. S tem, da ga ne šparam, vecinoma pa gre za primestno voznjo. Na dolge relacije bi bila poraba zlahka pod 5 l, ampak se mi skoraj vedno kar mudi, tako, da je tudi povprecna hitrost malo visja in s tem tudi poraba. Lp | Na vrh | |
Modri | 11 dec 2014, 21:21 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Zadnje leto vozim V60 D3 letnik 2011 163 KM. Naredil sem dobrih 40000km in poraba povprečno 5.8. Deli niso dražji od drugih premium znamk, vendar ga ne servisiram na uradnem Volvo servisu, tam so cene res visoke. Če želiš bolj poskočen avto je to mogoče malce prešibak motor vendar se pelje zelo lepo (najbolje da probaš sam in se prepričaš). Poraba pod 5.5l je pri normalni vožnji po moje nemogoča. Malo še poglej na mobile.de in če delaš samo 80km dnevno mogoče še bencinarja (poglej to temo http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?72588) Jaz bi raje vzel sumum kot rdesign. Pa lep pozdrav in dober nakup. Lp
| Na vrh | |
erček | 12 dec 2014, 00:02 | |
| Član #12427 Prijavljen dne: 13 nov 2014, 07:08 Objav: 43
| Pred kratkim smo kupili spet Volvota,ker smo bili že s prvim V50 ZELO zadovoljni..Sedaj imam S60R 2.0 163ks D3 2012, 6 prestav. Avto je dovolj poskočen(s tem da je S malo lažji od V), poraba pri neavtomatiku je kak litercek tudi nižja. Pri meni lahko rečem,da delam 80% avtoceste in 20% mesta pride povprečna poraba okoli 5.5l/100km. Je pa res,da imam tudi rad hitre štarte in včasih preko omejitve. Večinoma se pa vozim od 130-150. Avto ima 400nm navora,tako da vleče z veliko močjo pri nizkih vtrljajih kot za šalo. Tudi sam sem izbiral med raznimi opremami. Na koncu sem vzel avto R design,ker me je dobesedno "zalepil" ko sem ga videl . Ko sem v njega sedel ,sem že vedel,da bo to to. Mogoče ,mi manjka ogrevanje usnjenih sedežev katero je pri summumih všteto v opremo. Tudi prvi PDC senzorji bodo doatno vgrajeni verjetno.. Mogoče poglej, da boš dobil Premium Sound(če ti je pomembna media oprema z glasbo Dolby sorround in pa velik 7 inčni display). Aha glede nakupa je tudi prevladala "prava" nemška garancija avtomobila,saj ga je uvozilo slovensko zastopniško podjetje za Volvo in mi je tudi ponudilo 1 letno garancijo Cargarantie ,ki med drugim pokriva turbino,EGR ventil,šobe,... Take garancijo ponuja malo katera zavarovalnica, če se ne motim (po 200.000km). Zamenjajo ti pa z original deli Volvo.Tudi priznanost avtohiše in nakup preverjenega avtomobila iz priznane lizing Belgijske hiše je bila pika na i..! Mogoče malo lažje spim,saj deli ob morebitni okvari znajo biti res dragi. Ti pa pokažejo od slik,servisne knjige,računa ko so avto kupili,tudi število km je zavedeno na računu itd.... Če te še kaj zanima,me lahko na ZS,da ti odgovorim...
http://shrani.si/f/40/2l/1NGhQKiN/20141104153414.jpg
http://shrani.si/f/O/mJ/4wd596ry/20141104153736.jpg
Kolko pa košta tale ? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9142685&show=1&avto=Volvo%20V60%20D5%20R-Design%20Bi-xenon-navi-pdc...
Lp
[ Uredi 12 dec 2014, 09:42 ] | Na vrh | |
4volvo | 12 dec 2014, 18:17 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Je to tista serija motorjev, ki je bila problematična?
Drugače izgleda super lep, edino volan vsaj uz fotografij izgleda zelo izrabljen. Kakšni pa so sedeži? | Na vrh | |
erček | 12 dec 2014, 18:30 | |
| Član #12427 Prijavljen dne: 13 nov 2014, 07:08 Objav: 43
| Motor je 2.0 td D3 120kw 2012 start/stop e-drive. Kakor sem spraseval ni bilo nobenih tezav,kar so mi rekli. Na katere tocno tezave ciljas? Volan na teh slikah se vidijo risi od ne vem cesa,mogoce kaksno cistilo ostanek ali pa se je nekam poripsal. Moram bolj pogledat. Sedezi so top še vedno,razen tam kjer je belo luknjicasto usnje je malo vidna sled obrabe.... Ima pa ze enega lastnika skozi,tako da mu je oprosceno. Lp
[ Uredi 12 dec 2014, 19:03 ] | Na vrh | |
4volvo | 12 dec 2014, 22:02 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Puščanje hladilne...slab blok motorja. Nekaj 1000 motorjev ima to težavo, vendar ne vem ali je bila zadeva do 2012 že popravljena. En izmed forumašev je moral menjati motor.
| Na vrh | |
Augi | 13 dec 2014, 12:15 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| torej morajo vsi stajerci v lj ali primorsko na uradni servis? | Na vrh | |
Tigersson | 13 dec 2014, 13:01 | |
| Član #487 Prijavljen dne: 08 nov 2007, 14:41 Objav: 28
| Moje izkušnje z D5: leta 2005 kupili praktično novega S60 D5 163 hp, danes ima 442k km in je not še vedno original turbina, motor sicer pije olje ampak to je moja krivda ker še vedno vozim 160-180 po avtocesti. Razen tega kar se motorja tiče B.P. Drugi avto je XC60 D5 205 hp, letnik 2011, sedaj ima cca. 170.000 km, vse B.P. razen par elektronskih "glitchev" (lahko omenim edino avtomatski menjalnik, ki je dokler se ne ogreje boleče počasen). Še to - 205 hp verzija ima eno turbino, biturbo je 215 hp.
Overall izkušnje s 5-valjnimi 2,4 litrskimi dizli - poraba ob normalni vožnji super (pri S60 mi je računalnik zadnjič ko sem šel s pumpe napisal "1830 km to empty tank" , realno lahko narediš 1200 km), prehitevanje elegantno, navora kolkr hočeš, zvok za dizla fantastičen, večjih stroškov ni bilo.
| Na vrh | |
4volvo | 13 dec 2014, 13:57 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
|
Tu ni bilo nobenega vpoklica, volvo ni priznal napake. Več piše v eni izmed tem na forumu, morda se tukaj javi lastnik... | Na vrh | |
erček | 13 dec 2014, 14:17 | |
| Član #12427 Prijavljen dne: 13 nov 2014, 07:08 Objav: 43
| Ja narobe sem se izrazil glede vpoklica. Glede na prebran link,ki sem ga našel na netu sem razumel,da so bile možne določene težave na teh vin numberjih. Sam razberem,da so bila puščanja hladilne tekočine pri 2010 motorjih in le to je bilo kasneje popravljeno. Pri meni 2012 ,je eventuelno teoretično možno (VIN XXXXXXX125774): -Vpoklic zaradi možnega puščanja goriva pod vozilom.
Ostali pa si lahko za sebe pogledajo. Ali si narobe predstavljam tole obvestilo ?
http://avtonasveti.com/volvo-s60v60-2010-danes-problem-tezava-napaka-okvara-vpoklic/
Lp
[ Uredi 13 dec 2014, 22:40 ] | Na vrh | |
bauck | 27 dec 2014, 09:50 | |
| Član #2528 Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32 Objav: 9
| Pozdravljeni,
si bom sposodil kar to temo, da ne odpiram nove. Zanima me, če kdo ima kdo izkušnje s trgovcem RBM Center. Na internetu nisem zasledil veliko od njega. Prodaja Volvo V60, R- Design, l. 2011.
VIN je napačna, kar je najbrž lapsus. Moti me na eni sliki, kjer je notranja konzola napis: Auto climate. To meni deluje bolj italijansko kot nemško?
Drugače deluje kot zelo lepo ohranjen. Mogoče kdo opazi še kaj? Hvala. Povezave žal (še) ne morem objaviti, ker sem novopečen uporabnik | Na vrh | |
geny42 | 27 dec 2014, 11:24 | |
| Član #1015 Prijavljen dne: 26 jan 2009, 18:39 Objav: 44
| Živ! Če se ne motim, je to ta iz Škofljice! Moje mnenje - SAMO STRAN OD NJEGA!!! Prevrteni kilometri, razbiti avti in na hitro in bolj "napol" popravljeni, vsi pripeljani iz Italije. Večina jih je bila razbitih. Vsaj tako je bilo in močno dvomim, da se je kaj spremenilo. | Na vrh | |
bauck | 27 dec 2014, 11:37 | |
| Član #2528 Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32 Objav: 9
| Ne, tisti je RBA center .
Ta je iz Radeč (Zidani most) | Na vrh | |
simionesi | 27 dec 2014, 13:32 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| Zdravo,
jaz sem kupil pri njemu V50 in moram reči, da je avto ok. Tudi jaz sem gledal tega V60 in bi ga šel takoj kupit, če bi imel evrčke. Pojdi pogledat, ima vse papirje glede servisa, itd. ne bo ti žal...
Evo, še link: http://www.avto.net/rbmcenter/ad.asp?id=9157515
[ Uredi 27 dec 2014, 13:34 ] | Na vrh | |
bauck | 28 dec 2014, 14:52 | |
| Član #2528 Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32 Objav: 9
| Kdaj je bil kupljen V50 pri njem? | Na vrh | |
simionesi | 28 dec 2014, 19:29 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| marca letos... dobiš tudi 1 letno jamstvo motive service in če bi kaj večjega odpovedalo, bi se sigurno pokazalo v enem letu...jaz nisem imel slabih izkušenj. | Na vrh | |
bauck | 28 dec 2014, 19:50 | |
| Član #2528 Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32 Objav: 9
| Torej, če prav razumem bi že po slabem letu menjal za drug avto? Tale najbrž ni že od marca pri njem?
Najbrž bom počakal na kaj podobnega z avtomatskim menjalnikom, čeprav me D5 zelo navdušuje... | Na vrh | |
simionesi | 30 dec 2014, 09:44 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| Ne, tale je pri njem mislim, da kakšne dva tedna, kolikor spremljam njegove oglase. Menjal bi, ker imam sedaj še 1.6D, medtem, ko je D5 veliko bolj poskočen, kar pa za sabo potegne tudi višjo registracijo, porabo, gume, itd...pa še V60 je novejši od V50. Edino kar me moti na tem V60 je, da nima aktivnega tempomata, pa tudi za tako močan motor, bi bilo boljše, da bi imel AWD. Predlagam, da ga greš pogledat in poročaš tukaj kakšen se ti je zdel...tut nas zanima. | Na vrh | |
uncle | 30 dec 2014, 21:49 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Iz osebne izkušnje lahko rečem, da AWD ni ravno nuja. Nekaj sneženih dni v letu bi bilo sicer dobrodošlo, ampak še posebaj z temi 18' kolesi nisem do sedaj nikoli čutil potrebe po 4 kolesnem pogonu. Konec koncev avto nima 400 konjev
Porabo pri neki normalni uporabi se pri tem avtu ima 6 litrov... | Na vrh | |
riflex | 07 okt 2015, 15:12 | |
| Član #2195 Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18 Objav: 30
| Ima kdo izkušnje ali kakšne informacije glede čipiranja D3 motorja z Geartronic menjalnikom? | Na vrh | |
dexter | 16 jul 2016, 07:28 | |
| Član #13701 Prijavljen dne: 16 jul 2016, 07:15 Objav: 6
| Lep pozdrav vsem na forumu,
Odločam se za nakup novega avtomobila. Ker sam nimam veliko izkušenj z Volvoti se obračam na vas. Povezave do avto.net-a ne moram dodati, je pa V60 D3 letnik 2013(nov model) 100kw avt., prodaja ga AVTO LJUBLJANA d.o.o.
So znane kakšne težave teh motorjev in menjalnikov? Na kaj moram biti pozoren na ogledu oz. testni vožnji? Zanima me tudi kakšen je servisni interval na menjalniku. Avto je iz Italije, ima servisno knjigo(servisi so delani na Renaultu???)
Lp | Na vrh | |
JG | 16 jul 2016, 11:56 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| To gledaš tegale? http://www.avto.net/avtoljubljana/ad.asp?id=10991579
Drugače gre za petvaljnik s 100 kw, kateri so bili po prenovi bolj zanesljivi kot prvi D3, jaz bi preveril kako je bil vzdrževan menjalnik (olje) in če se ne ve nič menjaj olje, ostalo pa poizkusi preko Vin preveriti pri naših serviserjih zgodovino avto če je to mogoče, to je pa potem več ali manj vse kar lahko storiš pri nakupu rabljenega.
Avto pa drugače na slikah zgleda lep, tudi kilometri so normalni za ta avto takega letnika, prodajalca pa ne poznam.
[ Uredi 16 jul 2016, 11:58 ] | Na vrh | |
4volvo | 17 jul 2016, 11:58 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Izgleda ok, je pa res grozljivo kako hitro tudi novejši volvi izgubljajo ceno. Če bi imel pol manj km (vsaj na števcu ;), bi bil gotovo 5k dražji. | Na vrh | |
dexter | 17 jul 2016, 12:12 | |
| Član #13701 Prijavljen dne: 16 jul 2016, 07:15 Objav: 6
| Sem se včeraj peljal, pa zgleda vse ok, edino menjalnik malenkost "cukne" ko prestavi (ni ravno veliko, je pa toliko da se čuti). Verjetno bi to že rešila menjava olja v menjalniku, ki jo v vsakem primeru nameravam narediti takoj po nakupu?
Mogoče kdo ve kakšen je servisni interval za motor in menjalnik, ter kdaj ima predpisan glavni servis?
Ohranjen je pa tako, da bi mu zlahkoto prepolovili kilometre
LP
[ Uredi 17 jul 2016, 12:13 ] | Na vrh | |
Cojz | 21 jul 2016, 18:30 | |
| Član #13401 Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46 Lokacija: Štajerska Objav: 79
| Menjalnik cukne ko je hladn,potem se ne čuti toliko... Tudi jaz sem menjal olje v menjalniku takoj,cukanje ni izginilo ☺ glavni servis je na 180.000 so mi rekli... Interval pa mislim da je na 20.000, jaz delam na 15.000
[ Uredi 21 jul 2016, 18:32 ] | Na vrh | |
dexter | 11 feb 2017, 22:18 | |
| Član #13701 Prijavljen dne: 16 jul 2016, 07:15 Objav: 6
| Zdravo, mogoče kdo ve kaj pomeni to opozorilo? Danes se je med vožnjo prikazalo, potem pa je čez 15min ugasnilo. Avto vžge brez problema. Je lahko slab akumulator?
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|