Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo V50 črpalka ne dobi nafte

Avtor objava
najob
28 feb 2016, 07:49 Predogled tiskanja
Član #11472
Prijavljen dne: 22 jun 2014, 15:21
Objav: 29
No pa imam sam težavico z Volvom V50 2.0D 2005 prevoženih 260.000 km. V začetku januarja mi je "crknila " črpalka za nafto. Zamenjal sem jo z obnovljeno, poleg tega pa so mi zamenjali še žice, ki vodijo iz črpalke do računalnika ?.
Veselo sem se vozil nekaj več kot mesec dni, ko mi Volvo ni hotel vžgati. Poklical sem mehanika, ki je ugotovil, da je "padla" nafta in sicer od filtra do črpalke, točno tam kjer je cev prozorna. Napumpal nafto in avto je delal točno mesec dni b.p. Včeraj zopet ni hotel vžgati in diagnoza ista - padec nafte.
Vedno se mi to zgodi doma, imam strm klanec in poln rezervoar.
Seveda bi rad odpravil to napako, pa me zanima kaj bi temu bil vzrok. No sam razmišljam :
1. mogoče filter za nafto, zamenjan pri 240 .000 km.
2.cev, ki vodi iz filtra do črpalke /oblečeni del /je mastna, morda jo je potrebno zamenjati - kje jo dobiš.
3. Ventil za tlak nafte - vendar me nič ne opozori.
Ali bi lahko bilo še kaj drugega - okoli injektorjev je vse suho.

Hvala za predloge, namige.

Bojan



[ Uredi 28 feb 2016, 08:19 ]
Na vrh
Milan_V50
28 feb 2016, 08:36
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 129
Te pa parkiraj kontra, ozr v rikverc Mogoče probat z drugim proizvajalcem filtera za nafto. Ti motorji so obcutljivi na filter nafte...nimajo se eno crpalko v rezervoarju in se pumpa matra potegnit nafto iz rezrvoarja ce je filter pregost...Startaj z zamnjenjavo filtra, to je najcenejse...
Ko menjas filter ocisti tudi ohisje filtera nafte, mogoce da se ti je nabralo kaksnih delcev ozr umazanije.


[ Uredi 28 feb 2016, 08:38 ]
Na vrh
najob
28 feb 2016, 08:53
Član #11472
Prijavljen dne: 22 jun 2014, 15:21
Objav: 29
Milan hvala za odgovor. Bom to jutri zamenjal in postopal, tako kot si zapisal.
Na vrh
Sverige
28 feb 2016, 14:22
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 723
Glede na to da je mastna cev do črpalke goriva ali je možno da je tam krivec za padec pritiska?
Na vrh
najob
28 feb 2016, 14:41
Član #11472
Prijavljen dne: 22 jun 2014, 15:21
Objav: 29
To cev sem, ko mi je prvič "zmanjkalo" nafte očistil in sedaj je zopet mastna. Predvsem v tistem delu, ki je zaščiten.
Sem še malo analiziral in to se mi zgodi :
1. je rezervoar poln
2. se spustim po klancu navzdol
3 obrnem avto
4 je zunaj vlaga.
a ne vedno?

Kaj bi se zgodilo, če bi na cevi med filter in črpalko namestil nepovratni ventil?

V petek, ko sem bil leteči je avto delal b.p.... pa cel mesec...

[ Uredi 28 feb 2016, 14:44 ]
Na vrh
Milan_V50
28 feb 2016, 18:01
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 129
Sverige je napisal(a): ...

Glede na to da je mastna cev do črpalke goriva ali je možno da je tam krivec za padec pritiska?

Se strinjam...zelo mogoce da je tudi tu napaka.
Na vrh
ddejc
29 feb 2016, 10:21
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Tebi delajo težavo hitre spojke na cevi ;) Menjaj celo cev z novo original, odstrani hitre spojke ali pa v podjetju kjer se ukvarjajo s hidravliko nabavi novo cev, ki bo prozorna in primerna za podtlak! Pa namesto hitrih spojk uporabi objemke, samo ne pretiravaj z zatezanjem, da ne zdrobiš plastičnih nastavkov kamor pridejo nataknjene hitre spojke.

Filter pa dvomim, da pušča, ker bi imel mokro okoli filtra. Cev je priključena na vrh filtra, gravitacija pa vleče nafto navzdol ;)
Na vrh
aicha
11 feb 2019, 12:38
Član #15774
Prijavljen dne: 11 feb 2019, 12:22
Objav: 2
najob je napisal(a): ...

To cev sem, ko mi je prvič "zmanjkalo" nafte očistil in sedaj je zopet mastna. Predvsem v tistem delu, ki je zaščiten.
Sem še malo analiziral in to se mi zgodi :
1. je rezervoar poln
2. se spustim po klancu navzdol
3 obrnem avto
4 je zunaj vlaga.
a ne vedno?

Kaj bi se zgodilo, če bi na cevi med filter in črpalko namestil nepovratni ventil?

V petek, ko sem bil leteči je avto delal b.p.... pa cel mesec...


A si potem kaj zrihtal? Sama imam namreč isti problem in moj mehanik ne ve več kaj nardit. Zdaj mi je namontiral ta nepovratni ventil, ampak mene je kar groza se spet peljat in potem spet nekje obstat.
Namreč avto mi vžge, grem vrzvratno iz parkirišča, potem pa ko dam v prvo in hočem speljat crkne. To ne dela vedno in včasih tudi po 2 meseca nič. Nima nobenega vzorca, ampak dostikrat to naredi, če kak dan stoji. Mehanik je najprej namontiral pumpico, da sem ročno napumpala kadar je bilo potrebno. Zadnjič že prvotno ni vžgal, sem ga napumlapa, je delal in po 200m med vožnjo crknil. Sem ponovno napumpala, se peljala 100m in spet obstatala. Ponovila vajo še tretjič in obstala še tretjič. Potem sem obupala in klicala vleko. Zdaj je namontiral ta nepovratni ventil. A ima kdo še kakšne predloge?
Imam pa V50, 1.6D


Na vrh
alfaromeo
11 feb 2019, 13:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3804
Čim manj čarat... in odkrivat toplo vodo. Ker te rešitve so vse začasne...

Kakšen nepovartni ventil. To ste dodatno montirali?
Če, da, zamenjaj mehanika...
Na vrh
aicha
11 feb 2019, 13:58
Član #15774
Prijavljen dne: 11 feb 2019, 12:22
Objav: 2
Kaj je narobe, če je zamenjal ta ventil? Mehanik je ok sam tudi sam ne ve več kaj naredit. Pa glede na to da avto je vžge ga tud težko drugam peljem. Zato pa sprašujem, če je kdo imel podobne probleme. Nekaj moram načarat, da bo avto vozen.

[ Uredi 12 feb 2019, 07:22 ]
Na vrh
AssKicker
12 feb 2019, 09:41
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 534
Karkoli je narobe, hitro popravite, ker drugače boste iskali še VT črpalko. Teh motorjev brez goriva ni pametno nonstop vžigati, ker je črpalka brez goriva, in s tem brez mazanja. Kaj kmalu se lahko pojavijo opilki v sistemu, kar botruje težjim mehanskim poškodbam.
Na vrh
Volvej
12 feb 2019, 11:46
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1464
Pa takega mehanika, ki sam montira pumpico za ročno pumpanje, takoj zamenjat s takim, ki odpravi vzrok, ne posledice. Takšen mehanik vam bo naredil še samo več nepotrebnih stroškov, potem raje pojdite na uraden Volvo servis, bo na koncu ceneje in prej popravljeno.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 39, Članov: 1 ...
Leonard ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5056
najnovejši član: ldipfinue
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 494
Prejšnje ankete