Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Po cesti s hitrostjo 407km/h

Avtor objava
Terminator
20 mar 2007, 18:26 Predogled tiskanja
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Po cesti s hitrostjo 407 km/h
Novinar Top Geara se je usedel v bugatti veyron

Avtomobilizem, 19. marec 2007 15:27
London - RTV SLO

Znani britanski avtomobilistični novinar James May je z bugatti veyronom po cesti drvel z najvišjo hitrostjo 407 km/h.

Adrenalinski odvisnik je neverjetno hitrost dosegel na Volkswagnovi stezi Ehra Liesen. May je eden izmed voditeljev popularne BBC-jeve oddaje Top Gear, z omenjeno vožnjo pa je prav gotovo ovrgel nadimek "Capt‘n Slow".

Pomembno je omeniti, da se veyronu pri polni hitrosti pnevmatike uničijo v pičlih 15 minutah, kar je vseeno dovolj, saj je goriva dovolj le za 12 minut. Količina zraka, ki ga motor porabi v eni minuti, je enaka tisti, ki jo človek vdihne v štirih dneh.

Popolnoma miren pri 400 km/h
Zanimivi so tudi komentarji iz studia po predvajanju vožnje. Glavni povezovalec oddaje Jeremy Clarckson pravi, da večina superavtomobilov pri največji hitrosti razpada, medtem ko ima May povsem drugačno izkušnjo in to z najhitrejšim serijskim avtomobilom na svetu.

"Veyron je popolnoma miren tudi pri hitrosti 400 km/h, samo pri zaviranju sem enkrat občutil malo čudno brnenje," pravi Capt‘n Slow.


klik



[ Uredi 04 jan 2008, 20:31 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 mar 2007, 18:43
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ja, vsekakor znana stvar zadnjega "seasona" Top Gear-a. Zakaj je Veyron takšen tudi pri 400km/h?? Videl sem ga v živo na avtomobilističnem sejmu v Frankfurtu, to je kolos od avta. Tehta ohoho, razni Ferarriji so pa lahki, sedeži bolj kot ne plastični ( F40 ), podvozje nastavljeno za dirkanje po ovinkih, neizolirani glede zvoka itd...itd....narejeni izključno za dirkanje. Veyron je druga zgodba. Klima, tempomat, vglavnem luksuzni visokohitrostni "kruzer".
Čeprav mi nekateri ne bose pustili veljati je Veyron bolj kot ne "fast in a straight line", ko pa pride do ovinkov, sem pa enkrat na youtube gledal posnetek, ga prehiti Lotus.



[ Uredi 20 mar 2007, 18:46 ]
Na vrh
Tomaz40
20 mar 2007, 19:13
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Terminator popravil sem naslov teme, bilo je: ''o cesti s hitrostjo 407km/h''.

S60R-OR: Vse kar si napisal je logično. Tudi to, da ga je po ovinkih stisnil Lotus, ker je Veyron pač krava od avta, Lotus je pa agilen avto. Drugače pa čudovit avto, ki iztisne iz motorja preko 1200 konjev.

PS: May ni adrenalinski odvisnik, ker ima v oddaji nadimek: ''captain slow''. Človek je uživaški voznik. Nekako tako, kot naš MiRo. Do 130, več pa že skoraj ne!
Na vrh
Plesko
20 mar 2007, 20:15
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
mal ampak a nima Veyron 1001KM
Na vrh
Tomaz40
20 mar 2007, 20:45
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Plesko je napisal(a): ...

mal ampak a nima Veyron 1001KM



Jap, ampak ima 1001 konja v vsakih pogojih. V idealnih pogojih, pa naj bi iztisnil preko 1200 konjev.

Vsaj tako so povedali v eni izmed oddaj Top gear, v katerih so govorili o tem avtu.
Na vrh
Plesko
21 mar 2007, 15:35
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Idealnih pogojih??? to mi pa ni jasno
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 mar 2007, 15:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Plesko je napisal(a): ...

Idealnih pogojih??? to mi pa ni jasno


Vlažnost zraka, pritisk, temperatura...in še so dejavniki ki vplivajo.
Na vrh
sebaveh
21 mar 2007, 15:39
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
pa če s tem ne moreš v drugi speljat z mesta brez gasa, potem je zanič :Z

In btw, na kateri cesti je možno to hitrost dosečt in držati celih 12 minut? To je skupaj 100 km, toda kje?
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
21 mar 2007, 15:42
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
sebaveh je napisal(a): ...

pa če s tem ne moreš v drugi speljat z mesta brez gasa, potem je zanič :Z

In btw, na kateri cesti je možno to hitrost dosečt in držati celih 12 minut? To je skupaj 100 km, toda kje?

Ma na vsakem avtu, ki ima elektronsko krmiljenje vbrizga gre iz druge speljati brez gasa. Sploh ni problema. Sicer je pa Veyron avtomatik, tako da spelješ lahko tudi iz tretje, isko kot jaz v (W) Winter načinu.
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 mar 2007, 15:43
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
sebaveh je napisal(a): ...

pa če s tem ne moreš v drugi speljat z mesta brez gasa, potem je zanič :Z

In btw, na kateri cesti je možno to hitrost dosečt in držati celih 12 minut? To je skupaj 100 km, toda kje?

Ma na vsakem avtu, ki ima elektronsko krmiljenje vbrizga gre iz druge speljati brez gasa. Sploh ni problema. Sicer je pa Veyron avtomatik, tako da spelješ lahko tudi iz tretje, isto kot jaz z S60 v (W) Winter načinu.
Glede hitrosti pa sploh ni finte, da bi se konstantno vozil 400Km/h. Bolje rečeno, komot se voziš 250-280-300, kjer bi Ferrari že počasi razpadal, voznik bi pa oglušel.



[ Uredi 21 mar 2007, 15:44 ]
Na vrh
Tomaz40
21 mar 2007, 16:04
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Plesko je napisal(a): ...

Idealnih pogojih??? to mi pa ni jasno


Vlažnost zraka, pritisk, temperatura...in še so dejavniki ki vplivajo.


Tako je. Sicer za zračni pritisk dvomim, glede na to da ima notri nekaj turbin, ampak to je to.

Drugače pa če se ne motim lahko s Koenigsegg CCX-om startaš v 5.prestavi. Ker jih ima samo 5, to pomeni, da ima motor dovolj navora že v nizkih obratih, da sploh ne potrebuješ menjalnika (O tem koliko zdrži sklopka na ta način raje ne bi).
Na vrh
Plesko
21 mar 2007, 16:52
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Čaki čaki, tole glede pogojev kako že??? ker ja ok za par konjev ne pa za 20% razen če spremeniš vse v elektroniki..... kaj pol ma vsak glede na specifikacije motorja pol še plus minus 20% moči al kako že.... ker ja jasno mi je da je sigurno odvisna moč od pogojev ampak ne v taki meri.

[ Uredi 21 mar 2007, 16:58 ]
Na vrh
Tomaz40
21 mar 2007, 17:13
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Plesko je napisal(a): ...

Čaki čaki, tole glede pogojev kako že??? ker ja ok za par konjev ne pa za 20% razen če spremeniš vse v elektroniki..... kaj pol ma vsak glede na specifikacije motorja pol še plus minus 20% moči al kako že.... ker ja jasno mi je da je sigurno odvisna moč od pogojev ampak ne v taki meri.



Kolikor se spomnim, je Clarkson rekel, da avto lahko razvije 1001 konja v vsakih pogojih, medtem ko lahko razvije v idealnih preko 1200 konjev. Bolj specifično pa na žalost ni govoril.

Je res, da je 20% zelo velika razlika, ampak moraš se zavedat, da je to avto, ki je narejen z zelo malo rezerve in se dejansko lahko vsaka malenkost še toliko bolj pozna kot pri navadnem avtu. Že pri navadnem osebnem avtu, je pa tako, da lahko pridobiš kar nekaj konjev, če ohladiš mešanico zraka in bencina, ki gre v cilindre. Nekateri dragarji recimo s pomočjo suhega ledu ohladijo zrak, predno se zmeša z bencnom, da ima več moči.
Kolega je dirkal v cestnohitrostnem motociklizmu in je vsak večer pred dirko dal kantico bencina v hladilnik, da je bil bencin hladnejši in je zato prvih nekaj krogov imel več moči, kot nekateri dirkači, ki so imeli sicer zmogljivejše motorje.
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 mar 2007, 18:11
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Malo bolj sem se pozanimal o avtu in ugotovitve:

16 cylinders each 0.5 liters capacity, four valves per cylinder, four turbochargers, 1001hp ( 736kw ) at 6.000rpm, maximum torque of 1250Nm at 2200 and 5500rpm.

Tako da Jeremy malo filozofira, verjamem pa da je motor blokiran na 1001 konjev, saj je vse vzeto z rezervo, zmogel bi še najmanj 10% več.
Na vrh
Plesko
21 mar 2007, 18:48
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Sigurno da če hladiš mešanico zraka in bencina posledično zmanjšaš volumen in lahko več vnetljive zmesi v valje spraviš..... in večja moč, ampak pomoje je Jeremy mislil na potencial ob spremenjeni nastavitvi celotnega pogonskega sklopa ker drugače se mi zdi je nemogoče samo ob drugačnih pogojih iztisnt 200KM več.
Na vrh
alfaromeo
22 mar 2007, 02:09
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Debatirati s katero prestavo lahko spelje avtomobil se mi zdi totalno otročje.... in brez predmetno, ker o samem avtombilu ne pove nič. Pove toliko kot naša stoenka ima pa na števcu 180 km/h.... WAW hud avto ma tvoj fotr.
Če je avtomobil(motor) narejen z malo rezerve, me zanima od kej potem pride + 20% prirastka moči........... In v kolikor je narejen z malo rezere, morajo biti pogoji za dosego take moči idealni, drugače "zadeva" razpade ali ne proizvede toliko moči , pole tega ha tudi ni mogoče tunati.

sakratka bučke na kubik... avto ima 1001HP in basta

[ Uredi 22 mar 2007, 02:10 ]
Na vrh
rdečs40
22 mar 2007, 07:45
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Še moje mnenje.Avto ma definitivno nekaj rezerve pri moči, samo vprašanje je kolk časa bi posamezni sklopi sploh še zdržal, glede na to, da je že zdej zverinsko močen.Je pa najbrž vsem jasno da noben avto ki ga pošljejo v serijsko proizvodnjo ni "steran" do konca(je pa tale bugatti zlo blizu temu).
Drgač pa že drugačna vrsta goriva lahko pripomore kar precej k dodatni moči, kolikor jaz vem.
Na vrh
Tomaz40
22 mar 2007, 09:01
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
rdečs40 je napisal(a): ...

Še moje mnenje.Avto ma definitivno nekaj rezerve pri moči, samo vprašanje je kolk časa bi posamezni sklopi sploh še zdržal, glede na to, da je že zdej zverinsko močen.Je pa najbrž vsem jasno da noben avto ki ga pošljejo v serijsko proizvodnjo ni "steran" do konca(je pa tale bugatti zlo blizu temu).
Drgač pa že drugačna vrsta goriva lahko pripomore kar precej k dodatni moči, kolikor jaz vem.


Drugačna vrsta goriva pri CCX-u, ki ima 800 konjev, prinese najmanj 50 konjev, torej tudi pri Bugattiju mora prinest vsaj 70 konjev.
Drugače pa ne vem od kje njim ta informacija, ampak jaz ji kar verjamem. To je tako moderen stroj, da se vsaka malenkost pozna in če pri Hondah, ki imajo 150 konjev že samo ohlajen zrak prinese večjo moč, se pri Bugattiju to še toliko bolj pozna. Plus še ostale malenkosti, ki pripomorejo, pa lahko prideš do dodatnih 200 konjev.

Žal pa vam ne morem osebno zatrdit da je to res. Pa bi z veseljem.
Na vrh
alfaromeo
22 mar 2007, 12:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mislim da smo/ste rahlo zašli in jadramo na odprto morje.

Zgodbice, ki jih pripovedujete so identične tisim --->WAW tankal sem 98 oktanski bencin in mi gre avto ful hitrejše, pa še manj pokuri. Malo morgen.

Zakaj bi se pri bugattiju bolj poznalo, kot pri hondi npr, če vdihava motor bolj ohlajen zrak....... Prirastek moči je v obeh primerih enak, gledano v %.
Za pridobitev +20% moči pa menim, da je pri tako navitih in odprtih motorjih, kar po mojem menenju ta od veyrona nedvomno je, je potrebno spremeniti malo več kot zgolj malenkosti.

sicer pa I don't give a .......! Veyrona, verjteno kot velika večina forumašev, nikoli nebom imel niti v sanjah, niti me kot avto ne zanima.....

Je pa sigurno zanimiv podatek da je na svet prišel serijski avto z 1001 konjem in max hitrostjo 407km/h. And that's it and that's all.

[ Uredi 22 mar 2007, 12:07 ]
Na vrh
noj
22 mar 2007, 20:50
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Avto naj bi res stisnil iz sebe več kot 1001 km, 1001km pa izstisne v najslabših pogojih! Drugače pa dobijo 'spedenani' avtomobili tudi po 200 konjev več samo zaradi dirkalnega bencina! Tudi na avto.net-u se je prodajala toyota supra, ki je dala iz sebe okoli 900km, z dirkalnim bencinom pa naj bi moč narastla na okoli 1200km! O moči veyrona pa je pisalo nekaj revij, in se je govorilo v nekaj oddajah da je 1001 km dosežek ob najslabših možnih pogoji, da drugače doseže več! Tako, da bo pomoje je že nekaj na tem, če vsi o tem pišejo in govorijo... :Z
Na vrh
Tomaz40
23 mar 2007, 09:59
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Malce sem pregledal internet in baje, da celo Volkswagen priznava, da ima Veyron več konjev kot 1001, ampak je to bolj marketinška poteza. Realno naj bi imel nekje med 1006 in 1026 konjev.

KLIK Poglej pod Performance

Nimam pa pojma kje je ta meritev narejena. Če je to merjeno na kolesih, potem ima motor že po logiki kar nekaj konjev več (prenos ipd. pobere nekaj moči), če pa je merjeno na glavni gredi, potem je to moč motorja.

Drugače pa se je pred 5 minutami, na TV Papirka končal intervju s človekom, ki se dobro spozna na avto-moto šport in je predsednik MPA racing-a Primož Lemež. Govoril je o WRC in mimogrede omenil tudi koliko vpliva razlika v nadmorski višini na moč avta. Rally v Mehiki se odvija na najvišji lokaciji vseh WRC dirk in sicer je najvišji nek prelaz, ki ima 2800 metrov nadmorske višine. Na tem rallyu naj bi motorji izgubili okoli 30% svoje moči. In to ne glede na to, da ima turbino, ki zrak pod pritiskom rine v motor. Laično sklepam, da se močno pozna pomankanje kisika v višinah.

Očitno to kar je Clarkson povedal očitno le niso samo buče, pač pa popolnoma realna možnost.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete