Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor
Gasper, 01 jul 2015, 21:25

Pozdrav vsem!

Zanima me kdaj ima V70 (2.0d, 100kw. l.2009) predpisan veliki servis (dobivam namreč različne informacije - od pooblaščenih servisov!? da ne bo nesporazuma).

Poleg tega mi avto včasih ob nizkem plinu npr. 60 km/h III, prestava deluje kot bi malenkost cukal. Zadeva ni konstantna ampak samo občasna in izgine, če samo malo dodam plin. Tester ne javi nobene napake in tudi vse ostalo je OK.

Vprašal bi še, če se je kdo že srečal s pregrevanjem zadnjih zavor. Diski in ploščice so novi, batki se lepo premikajo in popolnoma nič ne blokirajo, ploščice pa tudi lepo "plavajo". Na servisu so mi rekli, da je to normalno!? Sicer je "držanje" tako minimalno, da se to popolnoma nič ne opazi ne na moči in ne na porabi samo diski so vroči ravno toliko, da se ga lahko še dotakneš. Ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko to bilo?


Re: Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor
Blaise, 01 jul 2015, 23:40

Živjo
Glede intervala naj ti pomaga nekdo, ki ima doma servisno knjigo, drugace tukaj piše, da na 240.000 km http://www.volvohowto.com/servicing-your-volvo-v50-s40-c30-c70-1-6d-2-0d-scheduled-plan-2004-to-2013/
Za cukanje poglej ETM, ce je čist, lahko je se veliko drugih možnosti, EGR, itd.
So samo zavore vroče? Ali je tudi platišče? Lahko je problem v kolesnem ležaju.

Re: Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor
Gasper, 02 jul 2015, 07:36

Vroči so samo diski in to enako na obeh straneh tako, da je ležaj izključen. Saj pravim - vse smo že pregledal tudi kolo se normalno vrti, ko je avto na dvigalu, skratka vse je videti OK samo greje se. Mi je že zmanjkalo idej.


Re: Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor
Tadej, 02 jul 2015, 08:46

Zdravo,
razlog cukanja bi lahko bil tudi zatikanje aktuatorja za uravnavanje variabilnih lopatic na turbini ali pa zatikanje samih lopatic. Slednje se lahko zgodi ne samo v tretji prestavi, saj se premik lopatic zgodi (sicer v odvisnosti od večih dejavnikov) nekje med 1500 - 2000 obrati..
Skratka, pri meni se na D5 motorju tudi to dogaja, ampak serviser pravi da dokler ni preveč moteče ni nujno popravljat.

https://www.google.si/search?q=variable+turbine+nozzle&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=L9uUVZnRCcH9UOnqgLAD&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=2560&bih=945#tbm=isch&q=variable+turbine+nozzle+actuator&imgrc=XGlJoNnS1GUZfM%3A

Lp,
Tadej


Re: Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor
Damijan, 10 jul 2015, 13:33

Za pregrevanje zavor je kriva napaka pri menjavi zavor! Če se pregrevajo pomeni, da po končanem zaviranju zavora ne popusti, se ne odmakne od diska.

- se zatikajo ploščice v vodilu
- se zatika zavorni cilinder na vodilu (če je enobatni sistem)
- zanič zavorne cevi