t4 zobati jermen
j3rn3j, 22 maj 2015, 17:59

pozdravljeni
sem nov na foromu ter tudi nov med uporabniki volvota, sicer sem si privoščil V40 t4
kot izučen mehanik z 11 letami delovnih izkušenj in popolnoma 0% poznavanja t4 sem seveda sprva želel opravit velik servis..
nič takšnega, oznake več kot jasne in vse, ampak imajo odmične jermenice cirka 2 zoba nastavljivosti ko losaš tamale 3 vijake, faza odmičnih je zadaj, koliko vem vodoraven položaj... ampak tukaj naletim na nwm če je težava, kajti zareze na odmičnih so izven centra, ampak ena gleda navzgor ena pa dol... a je to normalno?
nikjer ne najdem podatka..
hvala že v naprej

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 22 maj 2015, 18:10



če je to praviln položaj?



Re: t4 zobati jermen
thor43, 23 maj 2015, 03:26

Tudi meni se ne sanja najbolj. Sem bil tudi sam malo prehiter in sem jermenice prehitro odsraufal dol ko sm semeringe menjaval.
Na sreco imam se en 2.0T (v fazi) ki je dobesedno ista "pasta"!
Se bom potrudu da danes slikam pozicijo zarez na odmicnih glede na oznake faze pa prilepim tle na forum

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 23 maj 2015, 06:29

super! hvala! bi bil zelo vesel ;) vendar druge logike ni ker je avto normalno delal prej, čeprav je zelo čudno ker imajo vsi ki imajo tako fazo obrnjene obe gor...

Re: t4 zobati jermen
thor43, 23 maj 2015, 13:26

Nisem uspel se do unga motorja v fazi.. Sem se pa neki igral z jermenicami na t4. Iskal sem razne fleke in praske da bi jermenice nastimal kot so bile prej. In ocitno je tako da je zareza na sesalni obrnjena navzgor, na izpusni pa navzdol.. Na tak nacin pridejo potem tiste oznake na jermenici v fazo.. Sem potem se nasu en link na netu kjer je ocitno enako.
Se link: http://volvoforums.com/forum/volvo-850-16/new-timing-belt-no-start-81619/page2/

Na drugem motorju nisem uspel se pogledat ker je avto zunaj in mi ni za po dezju skakat:) ce neha vmes bom poslikal vse skupaj

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 23 maj 2015, 13:39

saj ni ravno preprosto zraven prodet zadaj drugače pa se meni niso odmične nič zasukale pa nič, samo snel sem jermenice, vse imel označeno, in zadaj je tako, sesalna gor, izpušna dol..
tretjo čudo sicer ampak bo že potem tako držalo
hvala za trud

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 13 jun 2015, 06:23

no da nebom nove teme odpiral po nepotrebnem, tole zadevo sem uredil, avto ga ze veselo šiba..
prvi vtisi zeloo dobri..
imam pa še dve uprašanji, prva, voznikova ročica brisalca mi zadeva v haubo ko jo odprem/zaprem.. zakaj? bil sem že na odpadu misleč da je gdo zamenjal ročico brisalca, pa je na tistem bila enaka...
drugo pa, oranžne lučke v odbijaču, dve ne svetita, ugotovil sem da so te žarnce zalimane v lučko.. menjujete al kupujete nove lučke?
hvala


Re: t4 zobati jermen
matevzp, 13 jun 2015, 11:53

glede brisalca: nisem še vozil s/v40, ki ne bi imel tega problema. Pri blaz460 je ob menjavi havbe avtomehanik uspel naštimat tist feder tako, da se ne zadeva, se mu pa zdaj brisalci premikajo bolj v levo (zadanejo levi rob vetrobranskega stekla). Jaz sem ravno v procesu ličanja havbe. Če bo mehaniku uspelo to popravit, ga vprašam in ti sporočim, kako je to naredil

Re: t4 zobati jermen
bbf, 13 jun 2015, 16:13

ročico brisalca snemi in lo prekrivi v šraufštoku. to je edina zadovoljiva rešitev. Jest sem tko naredil in stvar funkcionira.

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 24 jun 2015, 22:30

Ali gdo ve, so napisi na kuferamu samo prilepljeni ali bom naletel na navrtano haubo?
Glede brisalca sem pa uredil..;)
Je bilo to too:) hvala!

Re: t4 zobati jermen
matevzp, 25 jun 2015, 13:16

nalepljeni so

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 20 sep 2015, 08:21

pozdravljeni
spet se javljam z težavo:-/
odkar je avto na cesti več kot odlično zadovoljen!!
prejšnji tedn se je pa zgodilo, ko sem prišel do parkiranega avta je bila mlaka olja pod motorjem...
odprem haubo in ugotovim da je potisnilo šibko za olje vun...
preden sem ga parkiral sem ga res gnal do konca, vendar vedno ohlajen preden ugasnjen!! doma vse operem, drug dan sped luza, vse mastno...
do danes je še 1x potisnilo šibko vun, ko sem ga gnal.. olje imam 5w40, v 4k km ga ni popil nič...
danes sem pobral vse z motorja... sesalni kolektor, klima kompresor, altenator, servo črpalko... cel blok je polit, a nimam blage veze od kot ker nikjer ni videt dejanskega iztekanja olja... tudi na pokrov za olje nalivat ne dela pritiska...
zahvaljujem za vsak odgovor!!


Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 20 sep 2015, 08:39

rob od glave je sicer malo masten, in na enem mestu je dihtunga sicer cudna, ampak iztekanja pa tukaj ni videt...
http://shrani.najdi.si/?W/BU/9GXifP9/image.jpg
http://shrani.najdi.si/?b/zI/24m6FCFO/image.jpg
http://shrani.najdi.si/?3i/13g/4KxzU389/image.jpg

Re: t4 zobati jermen
RollingStone, 20 sep 2015, 09:02

to je posledica zamasenega PCV sistema. Pcv je lociran pod sesalnim kolektorjem. Lahko ga ocistis ali zamenjas.

Re: t4 zobati jermen
thor43, 20 sep 2015, 10:33

Se strinjam z zgoraj napisanim. Najprej ocisti, v eno posodico dej bencinpa izpiraj dokler ne bo "cist" bencin teku ven. Ce se ti da oz da se ti ne zabase spet tko hitro, lahko tiste tanke cevcice zamenjas z malo debelejsimi, to sem tudi sam zrihtal zdej ko sem obnavljal motor. Ena varjanta je tudi da ta da vse skupaj zamenjas z oil catch can-om..

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 20 sep 2015, 14:11

evo, reskiral sem nedeljsko jutro. vse razdrl, opral z bencinom...
res je da odduška nisn opral od noter z bencinom, sem pa pihal skozenj z kompresorjem pa nisem imel obćutka zamašenosti... ni pa nič olja iz njega priteklo...
vendar a bi vso to olje bilo od luknje od šibke?
katere cevi? gor na "ventildekl" gre ena, druga pa na sesalno cev pred turbo pa sta obe kar debeli...
drugače pa sem se že odločil, če bo treba glavo snemat gre motor vun in vse narazn, novi obročki in ležaji, vse...
thor43, samo običajna generalka ali tudi kaka predelava?

Re: t4 zobati jermen
Blaise, 20 sep 2015, 16:46

V kaksnem stanju je o-tesnilo na cevki za merjenje olja? Ce se motor ne more znebiti oljnih hlapov, bo od pritiska udarilo ven pri palcki za olje, tesnilnih obrockih ali na ceveh oddusnika. Jst sm cevi scistil z razmascevalcem, ravno tako oddusnik, in je po 10. minutah ven pritekla gosca, ki je bila prvotno v trdem stanju.

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 20 sep 2015, 19:11

Bom jutri ponovil vajo in dal oddusnik namakat v bencin...

Re: t4 zobati jermen
bbf, 21 sep 2015, 08:29

Cel PCV sistem je treba spucat: vse snet, vse pripadajoče cevi in oprat. V plastični posodi PCVja so usedline, ki jih niti bencin ne opere v doglednem casu - potrebno je namakanje preko noči. Najbolljš je kar vse novo kupit, ponavad pride okol 150€. Ker plastika na PCV kanistru rada poči na najbolj neprimernem mestu. Ko je mašina že mal predihana, rada piha mimo in pritiska olje ven iz sebe. Nekateri dajejo večje cevi za iberlauf zaradi tega. Nekateri pa so imeli zabasan prehod v karterju in niti pcvjob didn't do the trick.
Delujoč sistem dihanja motorja zaznaš po rahlem podtlaku na cevki od šipke za olje - pri štandgasu s prstom zakrivaš cevko in čutit moraš, da dela rahel vakum, prst se težje odlepi od cevke. Tudi pri mašini, ki že žre liter olja na 1000km.

Re: t4 zobati jermen
j3rn3j, 21 sep 2015, 20:53

vse je sneto, vse prečiščeno! nisem še uspel sestavit, da bi videl rezultat, vendar vem da na pokrovu za olje nalivat je vakum... mogoče pa je šibko potisnilo ven ker sem danes ugotovil da je oring na šibki popolnoma trd, ne drži nič,,, vseeno je to edino kar drži šibko na mestu...

Re: t4 zobati jermen
bbf, 22 sep 2015, 07:40

ja, sem pozabil povedat, oring trd, ja. sem imel enako situacijo.