V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 26 nov 2013, 20:11

Po nekaj letih cincanja je končno pri hiši drugi Volvač.

Gre pa za MY 2006, srebrne barve, Momentum oprema, s 185.000prevoženimi kilometri.
Štiri leta je bil vožen v Novem mestu, pred tem pa se je kotalil po severni Italiji.

Glavni servis je bil ravnokar opravljen pri prejšnjem lastniku (hkrati so bili menjani tudi sprednji amortizerji in vse štiri grelne svečke).

Za osem let star avto se vozi fenomenalno. Ko sem kupoval avto sem vozil S60ke, V70ke, in S40/V50ke, tako da vem kaj sem kupil. Ni sicer "grande Volvo" ampak nič zato. Pri hiši je tudi prostornejši Scenic, tako da nisem kupoval zaradi prostornosti...

Mislim ga imeti kar nekaj časa..

Slike sledijo...upam da mi uspe do Božiča

LP, Gregor





Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
KARO3575, 27 nov 2013, 20:59

No, pa si uspel. Veliko prijetnih kilometrov...bo pa prisel tudi cas za grande V70. Lp.

Ne pozabi slik.

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 29 sep 2014, 21:05

Nekaj hitrih slik...

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 30 sep 2014, 00:22

...



Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 30 sep 2014, 00:23

>



Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Milan_V50, 30 sep 2014, 21:25

Čestitke, naj te lepo služi!

Glede na to da si probal S60,V70...kako se ti zdi razlika v voznji? Sem vec krat probal V50 2.0D in je zanimljivo to da sploh nisem najdel dva ista...
Eden gde slabse, drugi boljse, enemu se ful slisi motor, drugi pa je rastesen...treti cuka...eden ima porabo 5-6l drugi pa 8-9l...eni se ful prituzujejo na ta model...drugi pa su zadovolni...ne vem...cudan model definitivno

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 01 okt 2014, 12:05

Glede na to,da je to (v V50ki) Focus-ovo podvozje je temu primerna tudi vožnja. Tako Golf kot Astra imata udobnejše nastavljeno vzmetenje, Focus je malo bolj tog...

Jaz sem pri nakupu gledal da je avto maksimalno ohranjen in da je občutek v vožnji "svež". Zamenjani so bili tudi ravno prednji amortizerji, tako da je mogoče tudi zaradi tega občutek v vožnji skoraj tak kot pri novem avtomobilu. Skoraj tak kot v V70ki Gume Michelin Pilot Premacy HP 205//55 R16. Motor je tudi ravno po velikem servisu in deluje BP. V območju 1700-2200 potegne neprimerno bolj kot 1.9dci (88kW). Poraba se giblje od 6.0-6.3, tako da je v normalnem območju. Minimalna je bila 5.5 pri lepi vožnji po desnem AC pasu do morja in nazaj. Pa se to sem vozil cca 100-115 večinimo v peti brzini Navora je res veliko čutiti na stopalki za plin.

Zavore tudi zagrabijo tako kot je treba. Radio postaje najde še iz Kočevskega roga

V70ka je starejši model (cca 4leta) in pa drugega razreda. Če bi imel doma recimo Polota in ne Scenica bi verjetno vzel V70ko...tako pa mi ni bil prioriteta prostor ampak ohranjenost/vzdrževanje...











Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Milan_V50, 01 okt 2014, 15:35

Ja. Na V50 po 100-120.000km so amortizejri ze proti koncu. Mislim da je to posledica trsega podvozja al kaj...ne vem. To da je Fokusovo podvozje se po moje kar dosti pozna v vodljivosti. Focus je znan po temu da je najbolj vodljiv avto v srednji klasi. Se mi zdi da je V50 bolj okreten in bolj odzivn na volan od S60/V70. Tudi je lazi je in manjsi tako da mu ovinki bolj pasejo. Taksen je moj obcutek.
Glde na moc in navor...res je da je ta motor dosti dober z navorom. 320/340Nm fajn potegne in je res tu na 2000 obr dober.
Predvidevam da nimas DPF-a? Ta poraba je mesana voznja/otprta cesta?


Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 01 okt 2014, 17:28

DPF imam. Režim vožnje je bolj relacija/AC in malo po mestu. Tudi če bi se gibal bolj po mestu poraba nikakor ne bi presegla sedmih litrov.

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Milan_V50, 01 okt 2014, 21:28

Hehe, odvisno od katerega mesta...Po specifikacijah je za ta motor je mesna voznja 7,6l Ta motor brez problema ima 8l po mestu...posebaj z DPF-om ima 1-1,5l vecjo porabo po mestu od modela brez DPF-a.





Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 02 okt 2014, 09:23

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/464-V50.html?fueltype=1&constyear_s=2006&constyear_e=2007&power_s=134&power_e=137&gearing=1&powerunit=2

2006 in 2007 letnik so povečini z DPFjem. Leta 2008 so malo modificirali model in spremenili prestavna razmerja, zato nisem vključil teh letnikov.

Prosim da končava debato o porabi na moji strani (temi). Za to se poslužuj drugih tem ki jih je kar nekaj.!!!!!!!

V MB ste potolkli in zažgali vse radarje Če bi vozili bolj umirjeno v mestu bi tudi kak cent privarčevali Očitno cestno prometni predpisi za nekatere ne veljajo Pojdi na kak izlet v Skandinavijo in boš spoznal kulturo vožnje


Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 01 avg 2016, 11:52

Kupil nove letne gume ker sem mislil da so vzrok za "tuljenje" izpod zadnje preme.
Vzrok so bili dotrajani zadnji ležaji.

Gume Fulda EcoControl (Made in Kranj)


Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 28 okt 2016, 22:43

Prodano!
Po treh letih in 30.000km smo presedlali na V70 D2 letnik 2012.

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Godward, 29 okt 2016, 09:58

Vozis se torej zelo malo, zanimivo da izbiras dizle. Srecno voznjo z novim.

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 29 okt 2016, 13:29

Bencinarjev je toliko kolikor je dobrih politikov

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
simionesi, 29 okt 2016, 18:40

evo, enga zanimivga bencinarja:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233538742&scopeId=C&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=1&fnai=prev

kolk pa maš zdej otrok? tri?

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
JG, 29 okt 2016, 20:35

V70 pa ročni menjalnik, to pa ne paše ravno skupaj?

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 29 okt 2016, 22:15

Še zadnje slovo





Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
simionesi, 30 okt 2016, 15:06

sem pred enako dilemo, zato me res zanima kolk otrok maš zdej? jaz pričakujem tretjega, pa se mi V50 še ne menja...bomo vidl kako bo...

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
VolvEko, 30 okt 2016, 18:36

Dobili smo drugega otroka.
Ja prostora ni nikoli preveč.
Je pa tudi V50 dokaj prostoren, tako da če se boste potruduli boste tudi s tem shajali. V nasprotnem primeru si privoščite kaj prostornejšega.
Je pa V50 bolj dirkaški v primerjavi z xxl karavani.

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
simionesi, 30 okt 2016, 18:49

enoprostorci mi nekako ne dišijo, po drugi strani se pa bojim, da če grem na V70 ne bom kaj dosti pridobil v drugi vrsti. Bi moral prav pogledat in postavit stolčke v V70 - sem gledal po merah je recimo V70 v drugi vrsti 143cm, medtem, ko npr Touran 148 cm (letnik 2013) - torej 5 cm razlike - ali je res zaradi teh 5 cm treba kupit enoprostorca? Ne vem ali imajo vsi Švedi, ki imajo tri otroke, enoprostorce?

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Kelvan, 30 okt 2016, 20:44

Jaz sem sicer zdaj vzel XC90 s sedmimi sedeži, ker se mi ne da ves čas tlačit varnostnih pasov med sedeže
Ti pa lahko povem (info iz prve roke!), da sem v V70 (2. gen) imel dva Recaro otroška sedeža (res so masivni) in še lupinico. Problem je nastal, ker se otroci sami ne morejo zapenjat, ker je med sedeži premalo prostora, da bi lahko zapeli pas. Verjetno bi problem lahko rešil s tistimi podaljški za varnostni pas (vsekakor bi bilo to cenejše kot XC90).

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
simionesi, 31 okt 2016, 09:28

zaenkrat sem kupil tale podaljšek za varnostni pas, da bom lahko lupinico zapel, medtem, ko sta stolčka fiksirana z varnostnimi pasovi.
http://varnostni-pas.si/index.php?route=product/product&path=25&product_id=54

Re: V50 2.0d, 2005, VolvEko
Kelvan, 31 okt 2016, 09:32

ajebigazdej, sem že kupil nov avto