Koncept novega S60 (mod. 2009)
Blaž, 06 mar 2007, 09:05

Še ena nova stvar, ki nas čaka!

Hm za premislt o prvih vtisih!





Moj vtis:
Preveč linij in preostre (vsaj sprednji del)
Prevelik grill (kot pravi tud Aljaž)
Pre zašiljene in ''solzne'' luči
Malenkost prekratek ''rep''

P.S.
Še dobr, da je sam fotošop!

Vir: VVSPY-forum (Janch)



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 06 mar 2007, 09:14

Hude zadnje luči "ala Maserati" Spredaj ima pa prevelik zračnik.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
mikko, 06 mar 2007, 09:28

Ni najboljši...Upajmo, da ga spremenijo - ampak ne tako kot je tukaj prikazan ;)

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
volvo5er, 06 mar 2007, 09:49

Bočna linija me spominja na najnovejši jaguarjev koncept (zamenjava za S-type), mi je sicer ušeč, zadaj je čuden, spredaj pa neskladen.

Ps. pa kakšne čudne sedeže ima, predvsem naslonjala za glavo niso popolnoma nič volvovska.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Tomaz40, 06 mar 2007, 09:57

Hm... obrobe okoli meglenk ima enake kot novi XC70. Pa že tam mi niso ravno všeč.

Spredaj: Kot ste že povedal previsok grill in z njim cel prednji del avta, prednje luči so kot da kopirajo Peugeot 206 in 207. Odbijač izgleda kot da se na sredini dviguje in da je razdalja do ceste na sredini višja kot pri meglenkah. Prednji del v glavnem fuj!

Linija: Izgleda kot Citroen C3 na stereoidih. Nobene ravne linije nikjer, streha je cela okrogla. Linja v glavnem fuj!

Zadaj: Kufer ima tak kot da se spogleduje s Citroenom C4, luči mi niso všeč. Res izgledajo kot kake Maseratijeve, ampak naj jih potem dajo na Maserati in ne Volvo. Sedanji S60 je resnično lepa limuzina, tole je pa bolj nek HB. Zadaj v glavnem fuj.

Povzetek: Upam da ne bo niti približno podoben temu.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Tomaz40, 06 mar 2007, 09:59

volvo5er je napisal ...

Ps. pa kakšne čudne sedeže ima, predvsem naslonjala za glavo niso popolnoma nič volvovska.


Naslonjala so pa taka zato, da te lahko sinko strela v glavo s kako plastično pištolo, hčerkica te pa z nogo od Barbike ''žoka'', medtem ko jo hoče preoblečt. :LOL2:

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
MiRo, 06 mar 2007, 10:07

hud hud je tale... všeč

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
dRaKaR, 06 mar 2007, 11:14

Spredaj me celo spominja na Opel Astro! Tudi meni je zadek malo prekratek in nič kaj eleganten... tiste kromirane obrobe so mi pa sploh zelo mimo. Z malo manj steroidov bi bil veliko lepši.

Zdajšnji S60 mi je še vedno lepotec brez primere!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
alfaromeo, 06 mar 2007, 11:26

Brez tretjih in četrtih vrat bi bil hud
C70.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
S60R-Ocean Race, 06 mar 2007, 12:34

Ma dajte no...To je koncept in avto pomoje ne bo niti pribljižno podoben temu, isto kot je bil koncept XC najprej pa poglejte kaj je nastalo ven.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
MiRo, 06 mar 2007, 12:55

S60R-Ocean Race je napisal ...

Ma dajte no...To je koncept in avto pomoje ne bo niti pribljižno podoben temu, isto kot je bil koncept XC najprej pa poglejte kaj je nastalo ven.


u tem je pa hec, da bodo zdej oblikovalci brali naše komentarje in končna verzija '09 bo po našem okusu

btw: kaj ti gre na k*** ko si zdej kupu s60, mi se pa namest o njem pogovarjamo že o novem, haha... jokejoke

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Blaž, 06 mar 2007, 13:06

Hm!

Vidim da tud ta avto ne bo pustu ljudi ravnodušnih, tko k nov C30!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
grimreaper, 06 mar 2007, 13:39

Meni je samo bocna linija dobra, sprijeda i straga grozno. No, vrlo vjerojatno ce konacni auto bit sasvim nesto drugo, pa me nije briga hehe

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Blaž 460, 06 mar 2007, 15:25

upajmo, da tako velik zračnik tudi rabi

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
DruzeTITO, 06 mar 2007, 18:03

tak bom reko volvo se trudi bit avandagrden avto (tak ko citroën) samo ne vem če je to smiselno jaz si volva bol predstavlam ko škatlo za čevlj (kar mi je v bistvu všeč) ne pa kot nekaj francoskega in z zažetnico C

lp

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
rdečs40, 07 mar 2007, 16:57

Tole je pa že mal prehudo.Sej je všečen, ampak... Deset let nazaj so na gajbice kolesa šraufal, zdej bi šli pa kar direktno na mars al kaj? Počasi se daleč pride, tale volvo je pa "prehiter"

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
S60R-Ocean Race, 10 mar 2007, 01:16

Dragi forumaši,

kar je ven na koncu prišlo niti malo ne liči na tale avto. Le poglejte kaj je bilo z XC90, C30....
To je bil še navaden Photoshop kaj šele "novi S60". To je še daleč od tega kakšen bo avto res izgledal. No, vso to debatiranje je bilo brezveze in vrženo v nič, namesto da bi se kdo res pozanimal o "novem" S60 ne pa neko kratkovezenje in pametovanje, če je pravi avto že v bistvu narejen, tukaj se pa širijo disinformacije, o katerih celo nekateri na veliko debatirate(da potrdim moj prejšnji post). TO JE KONCEPT-ŠTUDIJA VOLVA S40 2009 NE PA S60! Mislim eden je bolj pameten od drugega a debata teče o čisto tatretji stvari. Pa ne da bi se kdo pozanimal kaj o tem ne, samo da se prlepi fotka pa navali narode kdo bo bolj pameten kaj bi mu še dizajnerskega dodal. Celotna tema je bedarija, ker tema teče o čisto X avtu, o katerem mislite, da se pogovarjate. Ker če se že nekaj objavi naj bo to konkretno in korektno ne pa kar nekaj pa še to z napačnimi podatki.
Se opravičujem, če sem s tem postom koga užalil, je pa to moralo iti zdajle ven iz mene.

Prve (ne)uradne fotke NOVEGA S60:









Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 10 mar 2007, 10:16

Tole je pa res mal bl verjetno Čeprav kar prepodoben s80.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Tomaz40, 10 mar 2007, 11:24

S60R-OR: Če pogledaš prvi post, vidiš, da je že takoj na začetku napisano, da je to photoshop in s tem smo se vsi zavedali, da je zelo malo verjetnosti, da bo oblika avta v realnosti taka. Smo pa pisali o naših mnjenjih o točno tej obliki.

Ne vem kje je tukaj problem?

Blaž je napisal ...

P.S. Še dobr, da je sam fotošop!





Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
rdečs40, 10 mar 2007, 15:04

Se strinjam s Tomažem.
Men se tukaj ne zdi pomembno al gre za s40 ali s60, temveč se mi zdi pomembno to kam gredo oblikovalske smernice nam ljube avtomobilske znamke.
Sploh se mi pa zdi, da nobeden od nas ni nekaj pametoval, ampak smo pač izrazili naša mnenja o zadevi ki smo jo videli.Zaradi mene bi lohk bla to tud nova Zastava 101, pa moje mnenje o obliki ne bi bilo nič drugačno.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 10 mar 2007, 15:45

To je že vse res, zavaja pa naslov teme, ki je eksakten. Lahko bi ga spremenili v pač nek "koncept..."

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
c70, 10 mar 2007, 17:55

AljAž je napisal ...

To je že vse res, zavaja pa naslov teme, ki je eksakten. Lahko bi ga spremenili v pač nek "koncept..."

OK Uredila naslov.


Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Blaž, 12 mar 2007, 08:55

Vidim, da študije nekatere zelo motijo! :LOL2:

Js osebno v tem ne vidim nč slabga!
Lahko da gre za potezo Volvo znamke in objavi slike, ki niso podobne dejanskim avtomobilom, ter s tem dobivajo informacije za nadaljni razvoj oblikovanja novih avtomobilov!

Zato S60-OR - ne se tok razburjat - sej je napisan, da nobeden ne verjame, da bo nova 60-ka tko zgledala - vsaj ne prvi nov model - če pa bo pozitiven feedback za tovarno - pa bodo verjetno šli tudi v tej smeri oblikovanja!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Stiffler, 08 nov 2007, 21:08

Klik



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
mikko, 08 nov 2007, 21:59

OK, upam da se zajebavajo, ker če je to tako, je to sramota za VOLVO!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Plesko, 08 nov 2007, 23:05

Svinjarija, zadek od nove lagune, bljah..

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
volvo5er, 08 nov 2007, 23:17

Feltne ima pa vseeno lepe

Drugače pa ne vem, ni nevem kaj, niti ni posebno grd (oz na sliki je), v živo, v kolikor bo tak, pa zna izgledati boljše.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
sebaveh, 08 nov 2007, 23:31

Zadnje luči bi morale biti vsaj malo špičaste kot so te sedaj, sprednje pa malo manj nemške Le kaj so študirali zraven?? Spet se ga je en Šved napil in je nastalo tole...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Tea, 09 nov 2007, 09:14

Spredaj je meni kul, zadnje luči niso pa prav ni "volvolaške"... Bljek... No, po moje tole ni zadnji izdelek!!!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
rdečs40, 09 nov 2007, 18:14

jah, sicer bi še kar šlo, ampak zadnje luči so pa res obup. Zakaj pa ne morjo novi 70-ki samo "nahrbtnika" odrezat pa bojo mel čist lep avto???

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 09 nov 2007, 18:35

Zato, ker so to že naredili in imajo S80 (sicer v obratnem vrstnem redu, niso odrezali nahrbtnik V70, ampak so ga dodali S80).
Sem pa prepričan, da bo novi S60 lep avto.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Volvo. 4 life, 09 nov 2007, 18:55

Fetlne so res HUDE, prednje luči - OPEL ASTRA , sprednji grill kot en chrysler, zadaj velik napis V O L V O nekoliko odveč, zelo všeč prostor za meglenke, podobno kot pri 70-ki, kar se pa tiče zadka pa imam občutek da poskušajo ohranjati 4-oglatost, kar bo proti prihodnosti zelo težko!

Drugače pa mislim, da je to samo računalniška skica, mogoče pa tud ne, ampak zaenkrat vztrajam,in upam da ne bo tok grd!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 09 nov 2007, 20:55

V 70 AWD je napisal ...

...
Drugače pa mislim, da je to samo računalniška skica,...




Čeprav, če pravilno domnevam orignalne Volvo, kar mi ni všeč.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Tigersson, 12 nov 2007, 14:24

klik

Nekdo je z gotovostjo zatrjeval da je to skica S60 2009, ampak nevem zakaj so vsi posti napisani v avgustu 2005, pomoje je bla to skica za 2007 ampak je pol pač ostalo pri manjših spremembah, novi S60 2009 bo pa res to kar smo na začetku vsi mislili, se pravi prakticno grozna oblika.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Stiffler, 18 nov 2007, 09:32

.... še ena slika

http://news-images.caradisiac.com/IMG/jpg/4/6/3/4/6/Volvo_S60_2-2.jpg

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
sadarj79, 18 nov 2007, 17:48

Ofuj, preveč dvignjen zadek in VOLVO napis tudi slabo izgleda.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
alfaromeo, 18 nov 2007, 23:13

Važno, da ima sharky:). Bo potrebno počakati na živo sliko.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
S60R-Ocean Race, 19 nov 2007, 01:37

Pomoje je brezveze sploh kaj komentirat dokler VOLVO ne izda svoje slikce. Ostalo so vse brezvezni fotošopi tole je pa pomoje fotošopano iz S80... Tako da ko bo Volvo uradno dal slikico dvomim da bo avto izgledal tako slabo in potem bomo pa lahko komentirali do takrat pa kaj se govori in kaj folk fotošopa in ustvarja vsaj mene niti malo ne zanima.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 24 jul 2008, 15:17

Malo sem brskal in naletim na tole. Mogoče zna kdo kaj prevesti, drugač mi je pa avto čist hud .
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/070327_volvos60/

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Beastmaster, 24 jul 2008, 15:35

Jah, naslov je "tukaj je naslednji S60" tako da nekaj že more bit na tem...


Ps: Kakor razumem, je tale slikica vizija njihovega glavnega designerja Steve Mattina, pa naj nebi zagledal luči sveta do 2010!

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 24 jul 2008, 23:14

Beastmaster je napisal ...

Jah, naslov je "tukaj je naslednji S60" tako da nekaj že more bit na tem...


Ps: Kakor razumem, je tale slikica vizija njihovega glavnega designerja Steve Mattina, pa naj nebi zagledal luči sveta do 2010!


Ja Beastmaster iz tvojih ust v božja ušesa, upam da bo res kaj takšnega


Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Ursus, 25 jul 2008, 10:17

tu mač švaba! Preveč brutalnosti in premalo volvo duha. Zadaj je totalen Audi, zraven pa še rdeča barva potegne na S4, hehe. Spredaj pa skoraj na prejšnjo Astro spominja po lučeh. Saj verjetno ga bodo precej oklestili (če bo šlo tole sploh skozi) in pomehkužili za trg... vendar vseeno ... kam gre naš Volvo

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 25 jul 2008, 10:34

Za moj okus v pravo smer

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 25 jul 2008, 12:33

Za moj okus.... bi moral it pa v preteklost.... Ko je bil Volvo še prepoznaven, ko so se še škatle kotalile naokoli.


Čeprav je pa res, da ima volvo pač name tak vpliv, da mi s časom vse postane približno lepo. Marsikater nov model mi na prvih slikah ni izgledal nevemkaj, ampak človek se vsega hudega navadi.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Stiffler, 25 jul 2008, 16:23

Če pogledamo kakšen je bil koncepr C30-tke pa kakšen je zdaj... se ni za bati, da bi biu S60 kaj preveč oddalje od prvotnih linij

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 25 jul 2008, 19:44

Sicer nisem želel s svojim linkom poseči v stvar osebnih okusov glede oblikovanja, predvsem sem podatka vesel v smeri, da se z prihodom novega S60 sploh še kaj dogaja, ker še zdaj nisem ravno 100% da bomo novega S60 sploh še kdaj videli

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 15 okt 2008, 10:10

No tako kot kaže očitno res ne bomo videli novega S60, mogoče nikoli. Enaka usoda lahko doleti tudi XC90 II.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4378

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
lupen, 15 okt 2008, 20:34

Ja,zna se zgodit,da bo po letu 2010 že prepozno za novo S60,saj je konkurenca v tem segmentu zelo močna in meče nove modele ven kot po tekočem traku.Volvu počasi zmankuje denarja,zato tudi odpuščajo delovno silo in so,žal,v rdečih številkah.Dosti so stavili na novi C70 in C30,ki pa niso prinesli takega uspeha kot so si zamislili.Model V70 je pa absolutno predrag,čeprav je to edini avtomobil,ki nemškim proizvajalcem ne da spati.Živel VOLVO

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Volvo. 4 life, 15 okt 2008, 22:16

Danes so mi na Dumidi rekli, da gre ven

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
lupen, 16 okt 2008, 21:09

Volvo.4Life je napisal ...

Danes so mi na Dumidi rekli, da gre ven

Kdo gre ven?

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Volvo. 4 life, 16 okt 2008, 21:26

lupen je napisal ...

Volvo.4Life je napisal ...

Danes so mi na Dumidi rekli, da gre ven

Kdo gre ven?


Ja s60

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
sadarj79, 18 okt 2008, 17:46

škoda za Volvo. Pomoje jim bo šlo zdaj samo še navzdol. Recimo xc90 je bil na začetku poti super, zdaj pa bo facelift premalo, da bi privabil dosti novih kupcev. Bo že prestara osnova.
Isto se dogaja z s60. Vsa leta se ne spreminja kaj preveč...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
noj, 05 nov 2008, 20:30

http://www.thetorquereport.com/2007/08/volvo_wants_to_go_after_the_bm.html
kaj menite? meni se ne zdi slabo razmišljanje. Sam s60/s40, kar pač bo, pa zna biti v resnici zelo podoben temu na slikah. Meni je zanimiv, ali mi je všeč ali ne se še nisem odločil...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 05 nov 2008, 21:43

Men se to zdi čisto normalno, da bo S60 res nekako v rangu Lexus IS, A4, Bmw3, MB C.
Drugač se pa ne strinjam z zaključkom prispevka, kjer opisuje dolgočasnost sedanje serije S60 napram A4 in Bmw3. Recimo imam možnost direktne primerjave mojega S60 in E90 320d, pa se mi ne zdi (tudi lastniku Bmw-ja), da bi bil kateri avto boljši od drugega. Nekako je nemec bolj športen, medtem ko je šved precej bolj udoben. Ostalo sta pa tam, tam, izdelava, varnost,...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Mihc V50 T5, 06 nov 2008, 00:03

Jaz pa pravim tako samo čim prej ga nej naredijo pa dajo novi motor D5 noter pa še kakšen T6 AWD pa V8 nebi bil slab motorček T5 pa se mi zdi da nebi prišel več u poštev.Potem pa tko kot so si zamislil kristalno sredinjsko konzolo, pa je zmaga na naši strani lahko drugi samo gledajo pa se tolčejo po glavi.

Čeprav jaz tako pravim kar se nemcev tiče ni noben tako razšerjen kot volvo, vw koncern dela smo na avtomobilih pa mogoče malo na mestnem transportu. Poglejte volva dela na čovnih, letalih, gradbenih strojih, tovornjakih in še avtomobilih kaj nej rečem usupljivo za moje pojme.

LP Miha

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Stiffler, 06 nov 2008, 09:14

@Mihc V50 T5... naj se jim nikamor ne mudi s proizvodnjo ... naj bo izdelek kot vsi ostali... volvi
POPOLN



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 06 nov 2008, 10:08

Mihc V50 T5 je napisal ...

T5 pa se mi zdi da nebi prišel več u poštev.



Tak T5, kot ga imaš ti, že poprej ni bil namenjen tem avtom.

Ampak pravi T5 (torej 2.3 (2.4) z 250 (260) hp bi se v tem avtu obnesel presenetljivo dobro. Sicer pa, če ne bo turbo petaka v tem vozu, je zgubil že pol šarma preden je prišel v proizvodnjo.

Pa niti ne vidim razloga, zakaj ne bi prišel v poštev. Če konkurenca vgrajuje v ta segment avtov V8 in ne vem kaj še vse, ne pomeni, da bi moral volvo tudi. Konkurenca konec koncev ponuja tudi 4 cilindrce v tem segmentu. T5 pa lahko konkurira kateremukoli N/A šestaku brez težav.

Drugo kot drugo se mi pa zdi brez veze, da volva tiščijo v segmetne, ki so jih definirali BMW, MB in Audi. Do sedaj je bila naprimer 60ka pol številke večja, kot naprimer A4. Pomojem bi bilo prav, da tako tudi ostane. Novinarji pa naj si najdejo novo konkurenco tem trem v tem segmentu.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
bvogri, 06 nov 2008, 12:22

Da je bil volvo s60 pol številke večji se nekako ne strinjam. Od audija a4 B6 je daljši za manj kot 5cm, od MB-ja C-klase W203 še manj. Notri pa s60 tudi ni ravno pojem prostornosti, vsaj na zadnji klopi ne.

Sicer pa ali kdo ve... si bo s60 delil osnovo z kakšnim drugim koncerenskim izdelkom?? Upam, da bo imel ford kaj zraven pri podvozju.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
noj, 06 nov 2008, 12:27

Jah, pomoje si bo podvozje delil s ford mondeom, kaj drugega nebi bilo pomoje primerno... Me pa zanima ali se bo imenoval s40 ali s60... Ker pomoje bodo ta dva avta res združili v enega, torej bo en model odpadel.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 06 nov 2008, 14:06

bvogri je napisal ...

Upam, da bo imel ford kaj zraven pri podvozju.


Zakaj? Tukaj je že bila debata o tem. Ford ne posoja Volvu podvozij ampak je obratno. In ja, isto podvozje v Focusu naprimer izgleda boljše, ampak samo zaradi lepše porazdelitve teže.


Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
bvogri, 06 nov 2008, 14:41

Kakor koli že pač je. Dejstvo je, da se novi mondeo pelje zelo suvereno. In če se bo novi s60 peljal vsaj tako, nebo slabo.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Volvo V70, 24 nov 2008, 18:51





http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10303

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 24 nov 2008, 19:05

c/p z uradne strani:

The Volvo S60 Concept will be unveiled at the Detroit Motor Show in early January 2009 - and it gives a clear indication of what the all-new Volvo S60 will look like when it is introduced during 2010.

"We both can and dare to deliver even more exciting and more dynamic designs while retaining our grip on the lead position with regard to safety. The concept car shows part of our future, it's a hint that the all-new S60 will be one of the strongest contenders in the CD premium segment," says Stephen Odell, President and CEO at Volvo Cars.

The first picture reveal the coupe-inspired silhouette that gave the original S60 its unique stance. It is now being even further accentuated.
"The concept car's design gives a visual promise of enthusiastic driving characteristics and I can assure you that the all-new S60 will deliver a sporty drive like no Volvo before," says Stephen Odell.

New shoulders resembling a double wave
The sleek coupe-like roof line is accompanied by entirely new shoulder contours - a gentle double wave from the headlamps at the front to the tail lamps at the rear.
"The inspiration comes from the Swedish coastline's cliffs and seas. An exciting blend of drama and sensuality," explains Volvo Cars' design director, Steve Mattin. He adds:
"This concept car takes our design DNA to the next level. We're talking about a ‘Dramatic New Approach', meaning that we gradually turn up our cars' visual volume. The concept car's exterior gives a clear indication of what customers can expect of the all-new S60. On the inside we've been even more daring - there the focus has been on creating a vision of the future in the slightly longer perspective."

Centre stack made of Orrefors crystal
Among the interior features is a floating centre stack made of hand-crafted Orrefors crystal. It shaped in a graceful, transparent wave from the instrument panel all the way to the rear seat backrest. The crystal panel appears to float above the centre stack's ergonomically designed functionality and it rests gently on rubber pads.
"In a concept car the aim is to give your imagination a free rein and our iconic super-slim centre stack was the perfect object. Using pure crystal is a thrilling experiment. We may well see interior features in crystal-like materials in the future," says Steve Mattin.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 24 nov 2008, 20:38



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Terminator, 24 nov 2008, 22:28

bo še mene začela 60ka zanimat

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
noj, 25 nov 2008, 09:02

RollingStone je napisal ...

bvogri je napisal ...

Upam, da bo imel ford kaj zraven pri podvozju.


Zakaj? Tukaj je že bila debata o tem. Ford ne posoja Volvu podvozij ampak je obratno. In ja, isto podvozje v Focusu naprimer izgleda boljše, ampak samo zaradi lepše porazdelitve teže.



Tole si pa malo mim brcnu. Ne vem zakaj bi volvo posojal podvozje fordu, ko pa so bila fordova podvozja vedno boljša. Recimo novi focus rs! Bi rad videl volva, ki se bo tako držal u naslednjih 5ih letih... Tudi focus st se drži bolje kot npr. t5-r (po kraških cestah sprobal pero), s tem da se je t5-r res dobro držal-boljše kot naslednik v70r. Pa ima boljšo lego pol cenejši ford. Tu nekaj ne štima ;)

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 25 nov 2008, 09:37

Glej, avto je pol manjši, ni hudič, da bi se držal bolje. Je pa delno tudi to, da so pri volvu vsa podvozja nastavljena malce drugače, bolj na udobje. Noben model volva pač ni nek superšportnik.

Drugače pa sem v neki drugi temi že podal dejstva o podvozjih, tako da malce pobrskaj po forumu. Pa tudi po svetovnih ˝volvo oriented˝ forumih lahko pobrskaš, kjer sodelujejo tudi tisti, ki so pri volvu zaposleni kot inženirji ali tehniki.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
noj, 25 nov 2008, 10:06

RollingStone je napisal ...

Glej, avto je pol manjši, ni hudič, da bi se držal bolje. Je pa delno tudi to, da so pri volvu vsa podvozja nastavljena malce drugače, bolj na udobje. Noben model volva pač ni nek superšportnik.

Drugače pa sem v neki drugi temi že podal dejstva o podvozjih, tako da malce pobrskaj po forumu. Pa tudi po svetovnih ˝volvo oriented˝ forumih lahko pobrskaš, kjer sodelujejo tudi tisti, ki so pri volvu zaposleni kot inženirji ali tehniki.


Pol pa bo že tako, če pravjo zaposleni inženirji tako. Samo nikol še nisem zasledil takšne informacije, samo obratno. Pa malo mi je skregano z logiko, glede na to, da je imel volvo vedno slabša podvozja-tudi pred prevzemom (npr. primerjaj focus l.98 in volvo s/v40 l.98-focus je boljši in v legi in podvozju), se mi zdi to res malo čudno.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 25 nov 2008, 11:46

Saj so tudi javni viri na netu, kaj je čigavo in kaj je kdo konstruiral.

klik

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 16 dec 2008, 17:24

No končno, mislim, da je to uradno S60 koncept:
http://www.worldcarfans.com/9081216.011/volvo-s60-concept-revealed-ahead-of-detroit

Moj mnenje: ne more bit boljši

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 16 dec 2008, 17:45

Jop to je official.
Moje mnenje: preveč dramatično, vesoljsko, (pre)kičasto.
Ideja steklene konzole je postala preveč "zamaskirana", ker sicer ni bila praktična. Če se koncept ne izide ga bi bilo potrebno pač zamenjati. Očitno se ideja po odlični aplikaciji na S40/V50/C30 in tudi nove V70/XC70/S80 počasi izrojeva, kar se sluti že pri XC60.
So mi pa všeč luči, ki so nekaj novega kot "razporejanje led diod" kar počnejo preostali.

Sicer je pa samo koncept.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
volhart, 16 dec 2008, 18:15

Notranjost mi je bolj vsec od zunanjosti. Sicer pa je za moj okus vse prevec moderno, kot pravi Aljaz vesoljsko. Skoraj mi je klasika bolj vsec. Bi ga imel za nekaj casa, vendar bi se ga verjetno hitro navelical, ker mi NI KUL.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
AljAž, 16 dec 2008, 19:37

Še nekaj nadvse zanimive nove tehnologije; vir VolvoCarsNewsroom:
Volvo S60 Concept - featuring GTDi technology for lower CO2 emissions

The engine that Volvo Cars has chosen for the Volvo S60 Concept is a four-cylinder 1.6-litre petrol unit using high-efficiency GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) technology and producing 180 horsepower.
This engine in combination with a range of other technical measures makes it possible to cut carbon dioxide emissions to 119 g/km (5.0 l/100 km).

In a conventional petrol engine, fuel is injected into the inlet manifold ahead of the inlet valves.
With direct injection, however, the fuel is injected directly into the combustion chamber under high pressure.
This technology promotes better gas flow with optimised air/fuel mixture and greater resistance to uncontrolled combustion. The result is higher power and lower fuel consumption.

GTDi technology combined with turbocharging makes it possible to reduce engine displacement with maintained performance, but with about 20 percent lower fuel consumption and CO2 emissions.
"GTDi technology is an important CO2-cutting technology for petrol engines. In the S60 Concept we have also added a number of other developments that further reduce fuel consumption. Several of these features will make their way into our production models in the coming years," says Derek Crabb, Vice President Powertrain at Volvo Cars.

Volvo Cars' first production car with GTDi technology will be introduced during the second half of 2009.

Electric power steering, stratified combustion and other measures
In addition to GTDi technology, the Volvo S60 Concept integrates the following technical features to bring CO2 emissions down to 119 g/km:

* Stratified combustion. The combustion chamber is designed such that a mist consisting of the optimal blend of air and fuel is formed around the spark plug, surrounded in turn by pure air. This allows the engine to operate with a surplus of air, thus cutting fuel consumption.
* Start/stop, a function that switches off the engine when the car is at a standstill.
* Powershift. Two manual gearboxes work in parallel, each regulated by its own clutch. Since there is no interruption in torque delivery, gearchanges are instantaneous and the efficiency rating is higher.
* EPAS (Electric Power Assisted Steering). In principle an "electric servo" where the conventional hydraulic pump has been replaced by an electric motor linked directly to the steering system's gear rack.
* "DRIVe-Mode". Gives the driver the possibility of reducing fuel consumption via an "economy mode" that limits the function of a number of selected electrical or mechanical systems. This may for instance include the air conditioning, cruise control or automatic transmission gearchanging settings.
* Grille shutter. A wind-deflecting panel that can be closed to reduce air drag when there is less need for cooling air.
* Flat underbody panels.
* The use of lightweight materials in the car body.

The driver chooses
"Several of these solutions can deliver significant CO2 reductions in the future since they can be used throughout large sections of the model range. When it comes to "DRIVe-Mode", for instance, the driver can actively cut fuel consumption by reducing the function of certain comfort systems. The idea is that every owner can individually choose which systems he or she wants to limit," says Magnus Jonsson, Senior Vice President, Research & Development at Volvo Cars.



Groundbreaking Volvo technology helps drivers avoid accidents with pedestrians


Volvo Cars is now introducing the next generation of preventive safety technology.
Collision Warning with Full Auto Brake and pedestrian detection reacts when a pedestrian walks out in front of a car - and will activate the car's full braking power if the driver does not respond to the danger.
This groundbreaking innovation is being presented in the Volvo S60 Concept, which is being unveiled for the first time at the Detroit Motor Show in early January 2009.

This safety innovation is the next step in Volvo Cars' continuous development of technologies that detect dangerous situations and that actively help the driver avoid an accident.

"The previous stages were developed to help the driver avoid collisions with other vehicles. Now we are taking a giant step forward with a feature that also boosts safety for unprotected road-users. What is more, we are now advancing from fifty percent to full automatic braking power. To our knowledge, none of our competitors have made such progress in this area," explains Thomas Broberg, safety expert at Volvo Cars. He adds:
"This technology helps us take an important step towards our long-term vision of designing cars that should not crash. Our aim for 2020 is that no one should be killed or injured in a Volvo car."

Accidents involving pedestrians common in urban traffic
Within the EU, the proportion of pedestrians figuring in overall traffic fatalities varies in between 10 and 25 percent depending on country.
In the EU countries' capital cities, 1,560 people died in road accidents in 2007. Of these, 43 percent were pedestrians.
The speed of the car involved in a collision with a pedestrian is of considerable significance to the outcome of the accident. Lowering the speed will help dramatically to reduce the risk of serious injury to the pedestrian. If speed drops from 50 km/h to 30 km/h, the chance of a pedestrian's survival dramatically increases.

Avoids collisions at speeds below 20 km/h
"Our aim is that this new technology should help the driver avoid collisions with pedestrians at speeds below 20 km/h. If the car is being driven faster, the aim is to reduce the impact speed as much as possible. In most cases, we can reduce the collision force by about 75 percent," says Thomas Broberg.
This technology is also highly beneficial in the event of rear-end impacts with other vehicles. Studies indicate that half of all drivers who drive into another vehicle from behind do not brake prior to the collision.
The main aim is still for the initial warning to be sufficient for the driver to brake or manoeuvre away from the hazard. Automatic braking is an emergency measure that is only activated when the collision is imminent.
In such cases, Collision Warning with Full Auto Brake can help entirely avoid a collision if the relative speed difference between the two vehicles is less than 25 km/h.

Safer detection with state-of-the-art technology
Collision Warning with Full Auto Brake and pedestrian detection consists of a new, state-of-the-art dual-mode radar unit integrated into the car's grille, a camera behind the inside rear-view mirror and a central control unit.
The radar and camera continuously monitor the road in front of the car. The radar's task is to detect objects and measure the distance to them. The camera's function is to determine what type of objects they are.
The function is programmed to respond to cars in front that are at a standstill or moving in the same direction.
Thanks to the state-of-the-art radar, which has a widened field of vision, the unit can also detect the moving pattern of a pedestrian.

"We've been working on this technology for ten years now. We have had test cars out on the roads for several years and we've driven in many different countries Factors like traffic scenarious, road conditions and climate should be considered in the design of the final system. We can also use the information from these tests to make advance computer simulations, to test and verify the system in different scenarios" says Thomas Broberg.

New technology permits full braking power
In an emergency situation, the driver first gets an audible warning together with a flashing light in the windscreen's head-up display. In order to prompt an immediate, intuitive reaction, the visual warning is designed to look like a brake light coming on in front. If the driver does not respond to the warning and the system assesses that a collision is imminent, the car's brakes are applied with full braking power.



"Active brake activation requires that the object is confirmed by both the radar and the camera. Thanks to the state-of-the-art sensors, it is now possible to engage full braking power. We are among the very first in the industry to achieve this," explains Thomas Broberg.
The system is built along the same principles as the human eye and, just like our own eyes, vision is impaired in the dark and in poor weather.

Upgraded Adaptive Cruise Control
Volvo Cars' Adaptive Cruise Control (ACC) has now been upgraded with a queue assist function.
The radar-based Adaptive Cruise Control maintains the set time gap to the vehicle in front all the way down to standstill. Since the previous version was not active at speeds below 30 km/h, this means that this comfort-enhancing system becomes usable even in slow-moving queues with repeated starting and stopping.
It should be emphasised that the upgraded ACC has been developed to enable comfortable driving with an automatic gearbox in normal circumstances.

Collision Warning with Full Auto Brake and pedestrian detection and the upgraded Adaptive Cruise Control will be introduced in the all-new Volvo S60 in 2010.



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Švedmorebitprh, 17 dec 2008, 10:01

Uf to pa je hud motor samo poraba 5L je verjetno merjena na avtocesti pri 100km/h s tempomatom, če pa padeš recimo v Rebeldemanijo na Celovški kot včeraj jaz si pa verjetno hitro na 10-11L. Drugače pa podpiram ekološke navite motorje z majhno prostornino vendar se bojim, da bomo veliko več na servisih kot s starimi volvi. Upam pa, da gre ta motor tudi v V50 in V70.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
KARO3575, 17 dec 2008, 15:24

Pozdravljeni!

Še nekaj novih slik za novi S60. Zadnja in prava oblika pa bo vidna šele v 2009.

http://www.siol.net/Avtomoto/Predstavitve/Avtomobili/2008/12/Volvo_S60.aspx


Še vedno mislim, da je preveč prototipna oblika.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Stiffler, 17 dec 2008, 18:24

....to je to

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Krchan, 17 dec 2008, 22:45

Meni je lep. Upam da serijskega ne bodo velik spreminjal.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 29 jan 2009, 09:55

http://www.youtube.com/watch?v=u3cL5lYoE4Y

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JanT5, 01 feb 2009, 13:27

Všečen avtomobilček, ni kaj

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
JG, 09 sep 2009, 14:48

Tole so pa pomojem kar točne slike novega S60. Spredaj bi ga mogel videti v živo, zadaj je pa bomba.
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/may2009/volvo-s60-98-1.jpg&w=900
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/may2009/volvo-s60-98-2.jpg&w=900

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Krchan, 09 sep 2009, 15:52

Uhh, hudo. Bravo Volvo. Pri FL C30-C70 sem bil kar malo razočaran, tole je pa bomba. Hočem enga...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
tauren, 09 sep 2009, 16:00

sam rit ma pa hecno...

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
supr, 09 sep 2009, 16:48

Sprednje luči me spominjajo na Insignio. Nasploh sem pa malo razočaran; nisem toliko navdušen nad temi modernimi oblikami.
Če bi kupoval S60, bi iskal 2008/09 klasične oblike.

Sem pa radoveden glede notranjosti, saj so obljubljali, da bo zelo podobna prototipu.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
sebaveh, 09 sep 2009, 20:03

Mene pa najbolj zanima kako se bo odpiral prtljažnik - oziroma kako veliko luknjo vrat so mu naredili. Na slikah mi delije še manjša kot je bila pri sedanjih S60, katera je že sedaj majhna.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
RollingStone, 10 sep 2009, 10:48

Eto. še nekaj slik potencialnega končnega izdelka:

slika 1

slika 2

uredil alfaromeo



Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Terminator, 10 sep 2009, 15:32

men je hud brawo VOLVO

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
urber, 10 sep 2009, 16:21

Morda me odspredaj preveč spominja, prav tako kot XC60, na Nissana Qashkaia

Je pa res hud

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Krchan, 14 okt 2009, 00:34

Novi, zamaskirani S60 se že vozi po Kopenhagnu, kjer preizkušajo nove varnostne naprave. Kmalu bo!!!!

klik

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
alfaromeo, 14 okt 2009, 08:54

Meni zgleda ko ford focus na hitro.

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Augi, 02 feb 2010, 10:31

S60 video drugič!
Razkrita tudi notranjost
http://www.youtube.com/watch?v=q-E4C4rwjH8

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
Augi, 03 feb 2010, 00:33

še 2 fotki notranjosti
nažalost se malo slabše vidi, ampak bolje kot nič:D








Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
high5, 30 okt 2013, 18:25

Hud k pajk

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7799680&show=1

Re: Koncept novega S60 (mod. 2009)
gardinjero, 01 nov 2013, 16:09



Se strinjam avto je zares lep in vreden nakupa pa še zelo zelo ugoden, glede na cene istih drugih modelov na netu.