Novoletna jelka
Sasko, 15 feb 2013, 09:39

Zdravo

Evo po 3 mesecih lastništva nad volvom s80 sedaj izgleda kakor novoletna jelka.STC service required,Srs airbag service urgent,engine service reqired.To se mi je izpisalo ko sem nekaj prčkal po avtu vzel ven klima enoto in radio.Že od prej pa gori transmission service required verjetno zaradi olja v menjalniku lahko je star ali pa ga je preveč kar ga tudi je krepko nad max črtico.Potem imamo še emission service required pa engine check al nekaj takega ta je pa od brake senzorja.Ok najbol me skrbijo ta stc in srs airbag ker so nove frišne in skupaj so se prižgale.Malo sem pogledal po forumu in nisem našel teh dveh napak skupaj sicer bi bile lahko povezane preko kakega kolesnega senzorja.

Vglavnem avto je sh.. in se ga moram rešit še prej pa moram te lučke pobiti aja s80 t6 geartronic 1998leto

Re: Novoletna jelka
Damijan, 15 feb 2013, 10:00

Tudi če je šit, so tle napake rezultat šalabajzerstva.

Lahko je samo zanič akumulator.
Zakaj si šel razkopavat elektroniko s priklopljenim akumulatorjem?

Če je akumulator res preverjeno OK, ga samo odklopi za par ur, da se vse "zresetira", potem ga pa priklopi. Skoraj vedno poamga.
Olje bo treba "odliti".
AB bo pa treba resetirati s testerjem.

Ne mor'š k'r neki srat po elektroniki.

Re: Novoletna jelka
bojko, 15 feb 2013, 10:14

@Sasko: priporočam ti nakup avta, ki nima vgrajenega prikazovanja morebitnih napak. Tisti ponavadi niso šit, ker uporabik ne ve, da je kaj narobe, dokler ni dokončno narobe.

Re: Novoletna jelka
VOLVOV40, 15 feb 2013, 15:50

Če si olje v menjalniku kontroliral z ugasnjenim motorjem ga je orenk čez MAX ampak tako ga gleda samo tist ki nima pojma kako se kontrolira olje v avtomatskem menjalniku. Lučka za SRS in pa za ABS pa se ne bo resetirala pa če klemo odklopiš za 100 ur,priporočam ti priklop na tester pa bo marsikatera napaka izbrisano, zlasti tiste katere si povzročil sam z nestrokovno demontažo CCM modula (klima).

Re: Novoletna jelka
Sasko, 15 feb 2013, 22:23

Kdo je pa vedel da je ta klima modul toliko občutliv. ven ga moraš vzeti če hočeš prit do radia.Hvala vsem za odgovore nasljednji ponedeljek je že naročen pri mahaniku za reset vseh smeti z bcja pa da vidimo kaj je res narobe.

Re: Novoletna jelka
VOLVOV40, 15 feb 2013, 23:52

Čez CCM modul (klima) teče CAN komunikacija za par modulov ,zato pa ti posledično dobiš novoletno jelko v števcu če jo odklopiš pri kontaktu/daš kontakt ko je odklopljena.

Re: Novoletna jelka
Sasko, 16 feb 2013, 00:37

VOLVOV40 je napisal ...

Če si olje v menjalniku kontroliral z ugasnjenim motorjem ga je orenk čez MAX ampak tako ga gleda samo tist ki nima pojma kako se kontrolira olje v avtomatskem menjalniku. Lučka za SRS in pa za ABS pa se ne bo resetirala pa če klemo odklopiš za 100 ur,priporočam ti priklop na tester pa bo marsikatera napaka izbrisano, zlasti tiste katere si povzročil sam z nestrokovno demontažo CCM modula (klima).



No še 1x sem preveril olje v menjalniku z prižganim motorjem hladen motor olje skoraj ga ni mogoče kakih 5mm na palčki se pravi olje dolit.

Re: Novoletna jelka
VOLVOV40, 16 feb 2013, 07:31

Če si si dobro ogledal merilno palico si videl dve merilni območji "COLD" in pa "HOT" ,vsaka od oznak ima MIN / MAX oznako razlika med njima pa je cca 2 dl .

Re: Novoletna jelka
Sasko, 16 feb 2013, 08:26

No hladen motor coold na sredini 6 deci olja je manjkalo sem šel 1 krog se mi zdi da je menjalnik bol nežen pri menjavanju.Opozorilo pa še kar gori verjetno rabi nekaj cajta da ugasne oz ga bomo resetirali ko pride do mahanika.

Hvala